eitaa logo
کانال عاشقان ولایت
4.2هزار دنبال‌کننده
32.7هزار عکس
36.9هزار ویدیو
34 فایل
ارسال اخبار روز ایران و ارائه مهمترین اخبار دنیا. ارائه تحلیلهای خبری. ارائه اخرین دیدگاه مقام معظم رهبری . و.... مالک کانال: @MnochahrRozbahani ادمین : @teachamirian5784 حرفت رو بطور ناشناس بزن https://harfeto.timefriend.net/16625676551192
مشاهده در ایتا
دانلود
ساعاتی پس انتشار گزارش‌های حمله به یک کشتی ایرانی در دریای سرخ، سخنگوی وزارت خارجه ایران تایید کرد کشتی تجاری ایران با نام "ساویز" بر اثر انفجار در نزدیکی سواحل کشور جیبوتی دچار سانحه شده است. سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه آسیب این کشتی را جزئی توصیف کرد و گفت "منشاء و شیوه شکل گیری انفجار در دست بررسی است". خبرگزاری تسنیم نزدیک به سپاه پیشتر نوشته بود "این سانحه به دلیل انفجار مین‌های چسبان در بدنه کشتی رخ داده است." این خبر را نخستین بار شبکه العربیه منتشر کرد که یک کشتی ایرانی متعلق به سپاه پاسداران در سواحل اریتره مورد حمله قرار گرفته است. سخنگوی وزارت خارجه ایران با رد این موضوع گفت: "کشتی غیرنظامی ساویز برای برقراری امنیت دریانوردی در مسیر خطوط کشتیرانی و مقابله با دزدان دریایی در منطقه دریای سرخ و خلیج عدن مستقر شده بود". "این کشتی عملا به عنوان ایستگاه لجستیکی (پشتیبانی فنی و تدارکات ) ایران در دریای سرخ عمل می‌کرد و لذا مشخصات و ماموریت این کشتی قبلا به صورت رسمی به آن سازمان اعلام شده بود". به گزارش تسنیم، "در چند سال گذشته در دریای سرخ به منظور پشتیبانی از تکاورهای ایرانی که به ماموریت اسکورت شناورهای تجاری اعزام می‌شوند مستقر بوده است." با این حال رسانه‌های اسرائیلی کشتی ساویز را یک "کشتی تجسسی" توصیف کرده‌اند. نیویورک تایمز می‌نویسد: "هرچند ساویز به لحاظ تکنیکی به عنوان یک کشتی باری طبقه‌بندی می‌شود، اما ظاهرا اولین کشتی با ماموریت نظامی است که در کشمکش میان اسرائیل و ایران هدف حمله قرار می‌گیرد." مقام‌های آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود دیروز به رویترز گفتند آمریکا در حمله به این کشتی ایرانی در دریای سرخ نقش نداشته است. 🍁🍁🍁گروه عاشقان ولایت; ۲۷ https://chat.whatsapp.com/JuX9AXaTu1S8U6uYOoCKxC 🍁🍁🍁گروه عاشقان ولایت:۲۸ https://chat.whatsapp.com/Lqkt6MjAwJI5pnnFmhXyVb 🍁🍁🍁گروه عاشقان ولایت ;۲۹ https://chat.whatsapp.com/DJDmMGBZDjdJzLoXvBmvDB 🍁🍁🍁گروه عاشقان ولایت:۴۰ https://chat.whatsapp.com/K6B0v0KDNChLudJEPHDHl4 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
خبر این حمله به کشتی ساویز در حالی اعلام می‌شود که کمتر از یک ماه پیش ایران از 'حمله به کشتی کانتینربر ایران شهرکرد' در دریای مدیترانه خبر داده بود. سخنگوی شرکت کشتیرانی ایران حمله به کشتی شهرکرد را "تروریستی" توصیف کرد. روزنامه وال استریت ژورنال اخیرا گزارش داد که از اواخر سال ۲۰۱۹ تاکنون اسرائیل دستکم ۱۲ کشتی و نفتکش ایرانی حاوی سوخت را که از ایران عازم سوریه بودند هدف قرار داده است. وال استریت ژورنال نوشت برخی حملات در دریای سرخ و مناطق دیگر بوده و اسرائیل برای آنها از سلاح‌هایی مثل مین دریایی استفاده کرده است. در این گزارش آمده با وجود اینکه آمریکا صادرات نفت ایران را یک جانبه تحریم کرده است، ایران صادرات میلیون‌ها بشکه نفت را به سوریه ادامه داده است. مقام‌های ایران در مواردی حمله به نفتکش‌های ایرانی را کار اسرائیل دانسته بودند. علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران مهر سال ۱۳۹۸ گفته بود نفتکش های ایرانی هپینس و هلم در دریای سرخ هدف حمله موشکی قرار گرفته‌اند 🍁🍁🍁گروه عاشقان ولایت; ۲۷ https://chat.whatsapp.com/JuX9AXaTu1S8U6uYOoCKxC 🍁🍁🍁گروه عاشقان ولایت:۲۸ https://chat.whatsapp.com/Lqkt6MjAwJI5pnnFmhXyVb 🍁🍁🍁گروه عاشقان ولایت ;۲۹ https://chat.whatsapp.com/DJDmMGBZDjdJzLoXvBmvDB 🍁🍁🍁گروه عاشقان ولایت:۴۰ https://chat.whatsapp.com/K6B0v0KDNChLudJEPHDHl4 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
¸.•*´¨*•.¸ 🇮🇷 ﷽ 🇮🇷 ¸.•*´¨*•.¸ 📚 سلسله مباحث : سیا‌سی و اجتماعی و مسائل روز 📕 گفتاری در مورد نقد و انتقادات صحیح از نگاه اسلام و اخلاق انسانی. 💎 به بهانه پاسخ به این سوال که : 🔵 چرا انتقادات ما اثر لازم را تابحال نداشته است؟ 📝 نگارنده : شب نگار 📖 جلسه : هفدهم ⏰ یک روز در میان صبحها از : ۶ 🕕 الی ۸ 🕗 ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• ↩️ ادامه پذیرش نقد با اغراض ایجابی موافق قانون اساسی و اصل ولایی نظام و ولایت پذیری است. و حاضر است از موجودیت نظام تا سر حد توان و حتی جان دفاع کند. و نظرات و انتقادات و پیشنهاداتش بدور از هرگونه شائبه و غرض ورزی و انتقامجوبی و رقابت های حزبی و معاندت و قدرت طلبی و .... است. دلسوز نظام و رهبری و دولت و این مردم عزیز اسلامی و دارای حس وطن پرستی بالایی است. متخصص و متعهد و نگران آینده کشور و نظام و اسلام و مردم است و دغدقه دارد. نقدهایش از روی هوی و هوس و احساسی نیست و بلکه از روی صداقت دارای منطق و با هدف اصلاح گری و کارآمدی بیشتر و در نهایت پیشرفت و سربلندی جامعه اسلامی و ولایی ایران عزیز است. (86)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• چنین نقدی با چنین خصوصیاتی و اغراضی بایستی در مطمع نظر قرار گیرد و در صورت امکان جامه عمل پوشیده شود، و بخلاف دسته اول (دارای اغراض سلبی)؛ اگر توجه به این نقدها نشود و خودمحوری و خودرآیی و استبدادی عمل شود برابر است با نابودی نظام اسلامی و آینده این کشور و مردم. بنابراین بجهت اینکه حفظ نظام بفرموده امام بزرگوار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است، بر مسئولین نظام اسلامی در هر رده ای که باشند واجب است به این نوع نقدهای اصلاح گرایانه که همه چهارچوب ها در آن رعایت شده، گوش دهند و بپذیرند و تا حد امکان عمل نمایند. (87)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷 🍃🌹🇮🇷 ¸.•*´¨*• 💎 جمع بندی مطالب در فصل اول ؛ 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 در این فصل، ما بدنبال بیان، معنا و مفهوم نقد و ماهیت وجودی انتقادات و انتقاد کنندگان و اغراض آنان بودیم که آنرا به سه بخش تقسیم نمودیم ؛ در بخش اول : ما در پی تبیین؛ معنا و مفهوم نقد و ماهیت وجودی انتقادات و تمایزش با سایر مفاهیم هم پیوند بودیم تا بفهمیم که اولا؛ معنا و مفهوم نقد چیست؟ و ثانیا ؛ معنا و مفهوم معانی هم پیوند چیست؟ و چه فرقی است بین مفاهیم نقد با سایر مفاهیم هم پیوند؟ لذا نقد را طبق نظر کارشناسان اهل فن اینطور معنا کرده ایم که؛ نقد عبارت است از : یافتن و نشان دادن است تا اگر کسی خواست، راهش را بیابد و اگر نخواست عذری نداشته باشد. (88)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• در مورد معانی هم پیوند هم؛ در مفاهیمی نظیر؛ انتقادات، عیب جویی و نهی از منکر، پند و اندرز و نصیحت، توضیحاتی را ارائه نمودیم. و اثبات کردیم که؛ هر چند علی الظاهر، معنای نقد با معانی هم پیوند آن، یکی به نظر می آید. اما در واقع دیدید که اینها تفاوت کاملا ماهوی دارند و از یکدیگر متمایزند لذا نباید یکی در معنای دیگر نباید مورد استفاده قرار گیرد. چرا که در اثر همین استفاده های نادرست و ناصحیح، خلط موضوع و مفهوم شده و آن اثر مطلوب و مورد نظرمان حاصل نخواهد شد و بنوعی دچار انحراف خواهد شد. (89)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
¸.•*´¨*•.¸ 🇮🇷 🌹🇮🇷 ¸.•*´¨*•.¸ در بخش دوم ؛ ما به دنبال تبیین ویژگی های نقد تاثیرگذار بودیم و اثبات کردیم که برای اینکه یک نقد بتواند تأثیرگذار باشد می بایستی دارای شرایط و ویژگیهایی باشد. لذا برای آن ۱۸ شرط بر شمردیم و اظهار داشتیم که برای اینکه نقدی بخواهد تاثیرگذار باشد، می بایستی، همه این شرایط ۱۸ گانه ای که بر شمردیم و یا اکثریت آن را، دارا بوده و مبرای از نکات منفی آن باشد، و بدنبال آن بایستی همراه با حل عملی و مناسب و متناسب با توان بالفعل دولت و یا حاکمیت باشد. والا آن نقد تاثیرگذار نیست و هیچ فایده ای ندارد. البته همه این موارد در زمانی است که حاکمیت و دولت مردان گوش شنوا و چشم بینا داشته باشند و خواهان توجه به آنان باشد. ان شاء الله ما را در جلسات آینده همراهی فرمایید. (90)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
¸.•*´¨*•.¸ 🇮🇷 🌹🇮🇷 ¸.•*´¨*•.¸ 📚 پایان هفدهمین جلسه کنفرانس سیاسی و اجتماعی و مسائل روز 📘 با عنوان : گفتاری در مورد نقد و انتقادات صحیح از نگاه اسلام و اخلاق انسانی. 💐 با تشکر از مساعدت و همراهی همه شما بزرگواران 🌸 ارادتمند همگان : شب نگار ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
✨﷽✨ 🔻داستان ضرب‌المثل "خرش از پل گذشت" چه بود؟ ✍در زمان ناصرالدین شاه قاجار، پیرمردی اهل حنیفقان کنار رودخانه موردکی آسیاب آبی داشت که با آسیاب کردن گندم روزگار خوبی را می‌گذراند￸. پیرمرد یک گاو، هشت گوسفند و ۴۰ درخت خرما و تعدادی مرغ داشت که در آن زمان وضع مالی خوبی بود￸. روزی، دزدی سوار خر خود بود که چند شتر و چند کیسه طلا را دزدیده بود و برای فرار از دست سربازان شاه به کلبه پیرمرد رسید￸. دزد به پیرمرد گفت￸: می‌خواهم از رودخانه گذر کنم و اگر تو برای من یک پل درست کنی یک کیسه طلا به تو می‌دهم￸. پیرمرد که چشمش به کیسه طلا افتاد به رویاهایش فکر کرد که با فروختن طلاها، خانه بزرگی در شهر می‌خرد و ثروتمند زندگی می‌کند، برای همین قبول کرد￸. از فردای آن روز، پیرمرد شروع به ساختن پل کرد و درختان خرمای خود را برید تا برای ساختن ستون‌های پل از آنها استفاده کند￸. روزها تا دیر وقت سخت کار می‌کرد و پیش خود می‌گفت دیگر به کلبه، آسیاب و حیوانات خود نیاز ندارم. ￸ پس، هر روز حیوانات خود را می‌کشت و غذاهای خوب برای خود و دزد درست می‌کرد￸. حتی در ساختن پل از چوب‌های کلبه و آسیاب خود استفاده می‌کرد￸، ￸طوری که بعد از گذشت یک هفته ساختن پل، دیگر نه کلبه‌ای برای خود جا گذاشت نه آسیابی. به دزد گفت: پل تمام شد و تو می‌توانی از روی پل رد شوی. دزد به پیرمرد گفت: من اول شترهای خود را از روی پل رد می‌کنم که از محکم بودن پل مطمئن بشوم و ببینم که به من و خرم که کیسه‌های طلا بار دارد، آسیب نزند￸. پیرمرد که از محکم بودن پل مطمئن بود به دزد گفت: تو بعد از گذشتن شترها خودت نیز از روی پل رد شو که خوب خاطر جمع بشوی و بعد کیسه طلا را به من بده￸. دزد بلافاصله همین کار را کرد و به پیرمرد گفت: وقتی با خرم از روی پل رد شدیم تو بیا آن طرف پل و کیسه طلا را از من بگیر￸. پیرمرد قبول کرد ￸و همانطور که دزد نقشه در سر کشیده بود اتفاق افتاد. ￸ وقتی در آخر دزد با خر خود به آن طرف پل رسید پل را به آتش کشید و پیرمرد این سوی پل تنهای تنها ماند. وقتی سربازان پیرمرد را به جرم همکاری با دزد نزد شاه بردند، ناصرالدین شاه از پیرمرد پرسید جریان را تعریف کن￸.ذپیرمرد نگاهی به او کرد و گفت: همه چی خوب پیش می‌رفت￸ فقط نمی‌دانم چرا وقتی خرش از پل گذشت￸، شدم تنهای تنهای تنها ...ضرب‌المثل خرش از پل گذشت از همین جا، شروع شد. 🔹نتیجه￸: توی زندگیت حواست باشه خر چه کسی رو از پل رد می‌کنی￸ اگر کمی به این داستان فکر کنیم می‌بینیم که خیلی آموزنده است و ما خر خیلی‌ها رو از پل گذراندیم که بعدش بهمون خیانت کردن. https://chat.whatsapp.com/HEbR7eeLZqT3Tyr1TfBj2e
🌟🌙✨🌟🌙✨🌟🌙✨🌟🌙✨🌟🌙✨ 🖇♥️ متعال به يكى از نمود كه براى من هستند كه مرا دوست مى‌دارند و من هم آنها را دوست دارم،🍀 آنان مشتاق من، و من هم مشتاق آنها هستم،🌱  و آنان مرا در ياد دارند و من هم بياد آنان هستم،🥀  و به من نظر دارند، و من هم به آنها نظر دارم،🍃 💫⭐️ پس اگر تو قدم جاى قدم آنها نهى تو را هم خواهم داشت و  اگر از راه آنها شوى خواهم نمود، ⚠️‼️⁉️ او گفت بار الها آنها چيست،؟ ☑️➰خطاب رسيد آنان همچون چوپان مهربانى كه مواظب گوسفندان خود هست به سايه مى‌نگرند و آمدن  هستند، و همانگونه كه هنگام غروب با شور و شوق عازم آشيانۀ خود مى‌گردند. اينان هم با همين حال به استقبال خورشيد مى‌روند، پس آنگاه كه فرا رسيد، 🌄و تاريكى همه جا را فرا گرفت، و فرش‌ها پهن و همه گرد هم جمع شدند و هر دوستى با دوست خود خلوت نمود اينان در برابر من بپاى مى‌ايستند و خود را بر مى‌نهند،  📖و با تلاوت آيات به و گفتگوى با من بر مى‌خيزند، نعمتهاى مرا سپاس مى‌گويند🤲🌸 پس آنان را 🌟💥مى‌بينى كه گاه مى‌كنند، و گاه شيون سر مى‌دهند، گاه آه مى‌كشند، و گاه از و شكوه مى‌كنند،  گاه و گاه ، و گاهى در حال ، و گاه در هستند، و آنچه را كه آنان بخاطر من تحمل آن مى‌كنند، همه را مى‌بينم،  و شكوه‌هائى كه از محبت من بر لب دارند مى‌شنوم، ☑️🔻من چيز به آنان خواهم کرد: 🔴✔️ يكى اينكه خودم را در آنها بيفكنم در نتيجه همانگونه كه من از آنها ، آنها نيز از با خبر خواهند بود،... 🔴✔️دوم اينكه اگر آسمان‌ها و زمين‌ها و آنچه را كه در اين ميان هست در ميزان آنها ببينم باز آن را كم خواهم‌ دانست، و اعمال انها را خواهم کرد.. 🔴✔️سوم اینکه رو به آنها مى‌كنم و كسى را که من رو سوى او  آورم نخواهد دانست كه چه به او خواهم نمود...🍀🌻 📜حدیث قدسی ••❥⚜︎---- 🌻 جْ💫 https://chat.whatsapp.com/CTer35ZNrqZ3iGCniSsOXa
🍂🍂🍂🍂🍂🍂 کدام قسمت نماز را بیشتردوست دارید بِسْم اللهِ الْرَّحْمنِ الْرحیم ازمالک دینار که عارف بزرگی در بصره بود پرسیدند :کدام قسمت نماز را بیشتر دوست داری؟ گفت: بپرسید کدام قسمت را دوست ندارم؟ گفت: اگر ایاک نعبد و ایاک نستعین آیه قرآن نبود، هرگز نمی خواندم. چون وقتی می گویم خدایا من تو را می پرستم در حالی که خود را می پرستم و می گویم از تو کمک می خواهم در حالی که ، صورتم و نیتم سمت همه کس می چرخد مگر خدا، از خود ننگ وشرمم می آید. می خواهم از نفاقی که در دل دارم بمیرم ولی این آیه را نخوانم. مالک، چهل شب نخوابید و همیشه در عبادت بود و روز در کار و قبل از ظهر اندکی خواب چشمانش می گرفت. شب بیدار بود و مشغول راز و نیاز. شبی خسته بود و خواب عجیبی دست داد به دخترش گفت: بیدار شو مگذار من بخوابم. پرسید پدر چرا؟ گفت: میدانم اگر بخوابم او به قدری مهربان هست که دلش نمی آید برای نماز شب بیدارم کند و می خواهد یک شب در عمرم بخوابم. ولی من اگر بخوابم و سحرگاهان رخسارش نبینم یقین دارم با طلوع آفتاب ، آفتاب عمر من غروب می کند و می میرم. 40 سال گوشت بر لب نزد ، مجبور شد قدری گوشت گوسفند بخرد ، در بین راه آن را بوکشید و با خود گفت: ای نفس من همین اندازه تو را کفایت کند، گوشت به درویشی داد و دوباره با خود گفت: ای نفس اندکی بیشتر صبر کن به زودی نعمت های زیادی به تو خواهد رسید. و صبح از دنیا رفت. برگرفته از کتاب: تذکره الاولیا عطار نیشابوری 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂https://chat.whatsapp.com/KvyUsfAJ0CnDI07KiVXL1g
*┄┅═✧❁﷽❁✧═┅* *"متن دعای کمیل"* ✍ *اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِرَحْمَتِكَ الَّتِي وَسِعَتْ كُلَّ شَيْ‏ءٍ وَ بِقُوَّتِكَ الَّتِي قَهَرْتَ بِهَا كُلَّ شَيْ‏ءٍ وَ خَضَعَ لَهَا كُلُّ شَيْ‏ءٍ وَ ذَلَّ لَهَا كُلُّ شَيْ‏ءٍ وَ بِجَبَرُوتِكَ الَّتِي غَلَبْتَ بِهَا كُلَّ شَيْ‏ءٍ وَ بِعِزَّتِكَ الَّتِي لاَ يَقُومُ لَهَا شَيْ‏ءٌ وَ بِعَظَمَتِكَ الَّتِي مَلَأَتْ كُلَّ شَيْ‏ءٍ وَ بِسُلْطَانِكَ الَّذِي عَلاَ كُلَّ شَيْ‏ءٍ وَ بِوَجْهِكَ الْبَاقِي بَعْدَ فَنَاءِ كُلِّ شَيْ‏ءٍ وَ بِأَسْمَائِكَ الَّتِي مَلَأَتْ أَرْكَانَ كُلِّ شَيْ‏ءٍ وَ بِعِلْمِكَ الَّذِي أَحَاطَ بِكُلِّ شَيْ‏ءٍ وَ بِنُورِ وَجْهِكَ الَّذِي أَضَاءَ لَهُ كُلُّ شَيْ‏ءٍ يَا نُورُ يَا قُدُّوسُ يَا أَوَّلَ الْأَوَّلِينَ وَ يَا آخِرَ الْآخِرِينَ‏ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتِي تَهْتِكُ الْعِصَمَ‏ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتِي تُنْزِلُ النِّقَمَ‏ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتِي تُغَيِّرُ النِّعَمَ‏ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتِي تَحْبِسُ الدُّعَاءَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتِي تُنْزِلُ الْبَلاَءَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِي كُلَّ ذَنْبٍ أَذْنَبْتُهُ وَ كُلَّ خَطِيئَةٍ أَخْطَأْتُهَا اللَّهُمَّ إِنِّي أَتَقَرَّبُ إِلَيْكَ بِذِكْرِكَ وَ أَسْتَشْفِعُ بِكَ إِلَى نَفْسِكَ‏ وَ أَسْأَلُكَ بِجُودِكَ أَنْ تُدْنِيَنِي مِنْ قُرْبِكَ وَ أَنْ تُوزِعَنِي شُكْرَكَ وَ أَنْ تُلْهِمَنِي ذِكْرَكَ‏ اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ سُؤَالَ خَاضِعٍ مُتَذَلِّلٍ خَاشِعٍ‏ أَنْ تُسَامِحَنِي وَ تَرْحَمَنِي وَ تَجْعَلَنِي بِقِسْمِكَ رَاضِياً قَانِعاً وَ فِي جَمِيعِ الْأَحْوَالِ مُتَوَاضِعاً اللَّهُمَّ وَ أَسْأَلُكَ سُؤَالَ مَنِ اشْتَدَّتْ فَاقَتُهُ وَ أَنْزَلَ بِكَ عِنْدَ الشَّدَائِدِ حَاجَتَهُ وَ عَظُمَ فِيمَا عِنْدَكَ رَغْبَتُهُ‏ اللَّهُمَّ عَظُمَ سُلْطَانُكَ وَ عَلاَ مَكَانُكَ وَ خَفِيَ مَكْرُكَ‏ وَ ظَهَرَ أَمْرُكَ وَ غَلَبَ قَهْرُكَ وَ جَرَتْ قُدْرَتُكَ وَ لاَ يُمْكِنُ الْفِرَارُ مِنْ حُكُومَتِكَ‏ اللَّهُمَّ لاَ أَجِدُ لِذُنُوبِي غَافِراً وَ لاَ لِقَبَائِحِي سَاتِراً وَ لاَ لِشَيْ‏ءٍ مِنْ عَمَلِيَ الْقَبِيحِ بِالْحَسَنِ مُبَدِّلاً غَيْرَكَ‏ لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحَانَكَ وَ بِحَمْدِكَ ظَلَمْتُ نَفْسِي وَ تَجَرَّأْتُ بِجَهْلِي‏ وَ سَكَنْتُ إِلَى قَدِيمِ ذِكْرِكَ لِي وَ مَنِّكَ عَلَيَ‏ اللَّهُمَّ مَوْلاَيَ كَمْ مِنْ قَبِيحٍ سَتَرْتَهُ‏ وَ كَمْ مِنْ فَادِحٍ مِنَ الْبَلاَءِ أَقَلْتَهُ وَ كَمْ مِنْ عِثَارٍ وَقَيْتَهُ‏ وَ كَمْ مِنْ مَكْرُوهٍ دَفَعْتَهُ وَ كَمْ مِنْ ثَنَاءٍ جَمِيلٍ لَسْتُ أَهْلاً لَهُ نَشَرْتَهُ‏ اللَّهُمَّ عَظُمَ بَلاَئِي وَ أَفْرَطَ بِي سُوءُ حَالِي وَ قَصُرَتْ بِي أَعْمَالِي‏ وَ قَعَدَتْ بِي أَغْلاَلِي وَ حَبَسَنِي عَنْ نَفْعِي بُعْدُ أَمَلِي وَ خَدَعَتْنِي الدُّنْيَا بِغُرُورِهَا وَ نَفْسِي بِجِنَايَتِهَا وَ مِطَالِي‏ يَا سَيِّدِي فَأَسْأَلُكَ بِعِزَّتِكَ أَنْ لاَ يَحْجُبَ عَنْكَ دُعَائِي سُوءُ عَمَلِي وَ فِعَالِي‏ وَ لاَ تَفْضَحْنِي بِخَفِيِّ مَا اطَّلَعْتَ عَلَيْهِ مِنْ سِرِّي وَ لاَ تُعَاجِلْنِي بِالْعُقُوبَةِ عَلَى مَا عَمِلْتُهُ فِي خَلَوَاتِي‏ مِنْ سُوءِ فِعْلِي وَ إِسَاءَتِي وَ دَوَامِ تَفْرِيطِي وَ جَهَالَتِي وَ كَثْرَةِ شَهَوَاتِي وَ غَفْلَتِي‏ وَ كُنِ اللَّهُمَّ بِعِزَّتِكَ لِي فِي كُلِّ الْأَحْوَالِ رَءُوفاً وَ عَلَيَّ فِي جَمِيعِ الْأُمُورِ عَطُوفاً إِلَهِي وَ رَبِّي مَنْ لِي غَيْرُكَ أَسْأَلُهُ كَشْفَ ضُرِّي وَ النَّظَرَ فِي أَمْرِي‏ إِلَهِي وَ مَوْلاَيَ أَجْرَيْتَ عَلَيَّ حُكْماً اتَّبَعْتُ فِيهِ هَوَى نَفْسِي‏ وَ لَمْ أَحْتَرِسْ فِيهِ مِنْ تَزْيِينِ عَدُوِّي فَغَرَّنِي بِمَا أَهْوَى وَ أَسْعَدَهُ عَلَى ذَلِكَ الْقَضَاءُ فَتَجَاوَزْتُ بِمَا جَرَى عَلَيَّ مِنْ ذَلِكَ بَعْضَ حُدُودِكَ وَ خَالَفْتُ بَعْضَ أَوَامِرِكَ‏ فَلَكَ الْحَمْدُ عَلَيَّ فِي جَمِيعِ ذَلِكَ وَ لاَ حُجَّةَ لِي فِيمَا جَرَى عَلَيَّ فِيهِ قَضَاؤُكَ وَ أَلْزَمَنِي حُكْمُكَ وَ بَلاَؤُكَ‏ وَ قَدْ أَتَيْتُكَ يَا إِلَهِي بَعْدَ تَقْصِيرِي وَ إِسْرَافِي عَلَى نَفْسِي مُعْتَذِراً نَادِماً مُنْكَسِراً مُسْتَقِيلاً مُسْتَغْفِراً مُنِيباً مُقِرّاً مُذْعِناً مُعْتَرِفاً لاَ أَجِدُ مَفَرّاً مِمَّا كَانَ مِنِّي وَ لاَ مَفْزَعاً أَتَوَجَّهُ إِلَيْهِ فِي أَمْرِي‏ غَيْرَ قَبُولِكَ عُذْرِي وَ إِدْخَالِكَ إِيَّايَ فِي سَعَةِ رَحْمَتِكَ‏ اللَّهُمَّ فَاقْبَلْ عُذْرِي وَ ارْحَمْ شِدَّةَ ضُرِّي وَ فُكَّنِي مِنْ شَدِّ وَثَاقِي‏ يَا رَبِّ ارْحَمْ ضَعْفَ بَدَنِي وَ رِقَّةَ جِلْدِي وَ دِقَّةَ عَظْمِي‏ يَا مَنْ بَدَأَ خَلْقِي وَ ذِكْرِي وَ تَرْبِيَتِي وَ بِرِّي وَ تَغْذِيَتِ
ي هَبْنِي لاِبْتِدَاءِ كَرَمِكَ وَ سَالِفِ بِرِّكَ بِي‏ يَا إِلَهِي وَ سَيِّدِي وَ رَبِّي‌أَتُرَاكَ مُعَذِّبِي بِنَارِكَ بَعْدَ تَوْحِيدِكَ‏ وَ بَعْدَ مَا انْطَوَى عَلَيْهِ قَلْبِي مِنْ مَعْرِفَتِكَ‏ وَ لَهِجَ بِهِ لِسَانِي مِنْ ذِكْرِكَ وَ اعْتَقَدَهُ ضَمِيرِي مِنْ حُبِّكَ‏ وَ بَعْدَ صِدْقِ اعْتِرَافِي وَ دُعَائِي خَاضِعاً لِرُبُوبِيَّتِكَ‏ هَيْهَاتَ أَنْتَ أَكْرَمُ مِنْ أَنْ تُضَيِّعَ مَنْ رَبَّيْتَهُ أَوْ تُبْعِدَ مَنْ أَدْنَيْتَهُ‏ أَوْ تُشَرِّدَ مَنْ آوَيْتَهُ أَوْ تُسَلِّمَ إِلَى الْبَلاَءِ مَنْ كَفَيْتَهُ وَ رَحِمْتَهُ‏ وَ لَيْتَ شِعْرِي يَا سَيِّدِي وَ إِلَهِي وَ مَوْلاَيَ أَ تُسَلِّطُ النَّارَ عَلَى وُجُوهٍ خَرَّتْ لِعَظَمَتِكَ سَاجِدَةً وَ عَلَى أَلْسُنٍ نَطَقَتْ بِتَوْحِيدِكَ* *صَادِقَةً وَ بِشُكْرِكَ مَادِحَةً وَ عَلَى قُلُوبٍ اعْتَرَفَتْ بِإِلَهِيَّتِكَ مُحَقِّقَةً وَ عَلَى ضَمَائِرَ حَوَتْ مِنَ الْعِلْمِ بِكَ حَتَّى صَارَتْ خَاشِعَةً وَ عَلَى جَوَارِحَ سَعَتْ إِلَى أَوْطَانِ تَعَبُّدِكَ طَائِعَةً وَ أَشَارَتْ بِاسْتِغْفَارِكَ مُذْعِنَةً مَا هَكَذَا الظَّنُّ بِكَ وَ لاَ أُخْبِرْنَا بِفَضْلِكَ عَنْكَ يَا كَرِيمُ يَا رَبِ‏ وَ أَنْتَ تَعْلَمُ ضَعْفِي عَنْ قَلِيلٍ مِنْ بَلاَءِ الدُّنْيَا وَ عُقُوبَاتِهَا وَ مَا يَجْرِي فِيهَا مِنَ الْمَكَارِهِ عَلَى أَهْلِهَا عَلَى أَنَّ ذَلِكَ بَلاَءٌ وَ مَكْرُوهٌ قَلِيلٌ مَكْثُهُ يَسِيرٌ بَقَاؤُهُ قَصِيرٌ مُدَّتُهُ‏ فَكَيْفَ احْتِمَالِي لِبَلاَءِ الْآخِرَةِ وَ جَلِيلِ وُقُوعِ الْمَكَارِهِ فِيهَا وَ هُوَ بَلاَءٌ تَطُولُ مُدَّتُهُ وَ يَدُومُ مَقَامُهُ وَ لاَ يُخَفَّفُ عَنْ أَهْلِهِ‏ لِأَنَّهُ لاَ يَكُونُ إِلاَّ عَنْ غَضَبِكَ وَ انْتِقَامِكَ وَ سَخَطِكَ‏ وَ هَذَا مَا لاَ تَقُومُ لَهُ السَّمَاوَاتُ وَ الْأَرْضُ‏ يَا سَيِّدِي فَكَيْفَ لِي وَ أَنَا عَبْدُكَ الضَّعِيفُ الذَّلِيلُ الْحَقِيرُ الْمِسْكِينُ الْمُسْتَكِينُ‏ يَا إِلَهِي وَ رَبِّي وَ سَيِّدِي وَ مَوْلاَيَ لِأَيِّ الْأُمُورِ إِلَيْكَ أَشْكُو وَ لِمَا مِنْهَا أَضِجُّ وَ أَبْكِي‏ لِأَلِيمِ الْعَذَابِ وَ شِدَّتِهِ أَمْ لِطُولِ الْبَلاَءِ وَ مُدَّتِهِ‏ فَلَئِنْ صَيَّرْتَنِي لِلْعُقُوبَاتِ مَعَ أَعْدَائِكَ وَ جَمَعْتَ بَيْنِي وَ بَيْنَ أَهْلِ بَلاَئِكَ وَ فَرَّقْتَ بَيْنِي وَ بَيْنَ أَحِبَّائِكَ وَ أَوْلِيَائِكَ‏ فَهَبْنِي يَا إِلَهِي وَ سَيِّدِي وَ مَوْلاَيَ وَ رَبِّي صَبَرْتُ عَلَى عَذَابِكَ فَكَيْفَ أَصْبِرُ عَلَى فِرَاقِكَ‏ وَ هَبْنِي يَا إِلَهِي صَبَرْتُ عَلَى حَرِّ نَارِكَ فَكَيْفَ أَصْبِرُ عَنِ النَّظَرِ إِلَى كَرَامَتِكَ‏ أَمْ كَيْفَ أَسْكُنُ فِي النَّارِ وَ رَجَائِي عَفْوُكَ‏ فَبِعِزَّتِكَ يَا سَيِّدِي وَ مَوْلاَيَ أُقْسِمُ صَادِقاً لَئِنْ تَرَكْتَنِي نَاطِقاً لَأَضِجَّنَّ إِلَيْكَ بَيْنَ أَهْلِهَا ضَجِيجَ الْآمِلِينَ وَ لَأَصْرُخَنَّ إِلَيْكَ صُرَاخَ الْمُسْتَصْرِخِينَ‏ وَ لَأَبْكِيَنَّ عَلَيْكَ بُكَاءَ الْفَاقِدِينَ وَ لَأُنَادِيَنَّكَ أَيْنَ كُنْتَ يَا وَلِيَّ الْمُؤْمِنِينَ‏ يَا غَايَةَ آمَالِ الْعَارِفِينَ يَا غِيَاثَ* *الْمُسْتَغِيثِينَ‏ يَا حَبِيبَ قُلُوبِ الصَّادِقِينَ وَ يَا إِلَهَ الْعَالَمِينَ‏* *أَفَتُرَاكَ سُبْحَانَكَ يَا إِلَهِي وَ بِحَمْدِكَ تَسْمَعُ فِيهَا صَوْتَ عَبْدٍ مُسْلِمٍ سُجِنَ فِيهَا بِمُخَالَفَتِهِ‏ وَ ذَاقَ طَعْمَ عَذَابِهَا بِمَعْصِيَتِهِ وَ حُبِسَ بَيْنَ أَطْبَاقِهَا بِجُرْمِهِ وَ جَرِيرَتِهِ‏ وَ هُوَ يَضِجُّ إِلَيْكَ ضَجِيجَ مُؤَمِّلٍ لِرَحْمَتِكَ وَ يُنَادِيكَ بِلِسَانِ أَهْلِ تَوْحِيدِكَ وَ يَتَوَسَّلُ إِلَيْكَ بِرُبُوبِيَّتِكَ‏ يَا مَوْلاَيَ فَكَيْفَ يَبْقَى فِي الْعَذَابِ وَ هُوَ يَرْجُو مَا سَلَفَ مِنْ حِلْمِكَ‏ أَمْ كَيْفَ تُؤْلِمُهُ النَّارُ وَ هُوَ يَأْمُلُ فَضْلَكَ وَ رَحْمَتَكَ‏ اَمْ كَيْفَ يُحْرِقُهُ لَهيبُها أَمْ كَيْفَ يُحْرِقُهُ لَهِيبُهَا وَ أَنْتَ تَسْمَعُ صَوْتَهُ وَ تَرَى مَكَانَهُ‏ أَمْ كَيْفَ يَشْتَمِلُ عَلَيْهِ زَفِيرُهَا وَ أَنْتَ تَعْلَمُ ضَعْفَهُ‏ أَمْ كَيْفَ يَتَقَلْقَلُ بَيْنَ أَطْبَاقِهَا وَ أَنْتَ تَعْلَمُ صِدْقَهُ‏ أَمْ كَيْفَ تَزْجُرُهُ زَبَانِيَتُهَا وَ هُوَ يُنَادِيكَ يَا رَبَّهْ‏ أَمْ كَيْفَ يَرْجُو فَضْلَكَ فِي عِتْقِهِ مِنْهَا فَتَتْرُكُهُ فِيهَا هَيْهَاتَ مَا ذَلِكَ الظَّنُّ بِكَ وَ لاَ الْمَعْرُوفُ مِنْ فَضْلِكَ‏ وَ لاَ مُشْبِهٌ لِمَا عَامَلْتَ بِهِ الْمُوَحِّدِينَ مِنْ بِرِّكَ وَ إِحْسَانِكَ‏ فَبِالْيَقِينِ أَقْطَعُ لَوْ لاَ مَا حَكَمْتَ بِهِ مِنْ تَعْذِيبِ جَاحِدِيكَ وَ قَضَيْتَ بِهِ مِنْ إِخْلاَدِ مُعَانِدِيكَ‏ لَجَعَلْتَ النَّارَ كُلَّهَا بَرْداً وَ سَلاَماً وَ مَا كَانَ لِأَحَدٍ فِيهَا مَقَرّاً وَ لاَ مُقَاماً لَكِنَّكَ تَقَدَّسَتْ أَسْمَاؤُكَ أَقْس
َمْتَ أَنْ تَمْلَأَهَا مِنَ الْكَافِرِينَ‏ مِنَ الْجِنَّةِ وَ النَّاسِ أَجْمَعِينَ وَ أَنْ تُخَلِّدَ فِيهَا الْمُعَانِدِينَ‏ وَ أَنْتَ جَلَّ ثَنَاؤُكَ قُلْتَ مُبْتَدِئاً وَ تَطَوَّلْتَ بِالْإِنْعَامِ مُتَكَرِّماً اَفَمَنْ كانَ مُؤْمِناً كَمَنْ كانَ فاسِقاً لا يَسْتَوُونَ اِلهى وَ سَيِّدى فَاَسْئَلُكَ بِالْقُدْرَةِ الَّتى قَدَّرْتَها وَ بِالْقَضِيَّةِ الَّتى حَتَمْتَها وَ حَكَمْتَها وَ غَلَبْتَ مَنْ عَلَيْهِ اَجْرَيْتَها اَنْ تَهَبَ لى فى هذِهِ اللَّيْلَةِ وَ فى هذِهِ السّاعَةِ كُلَّ جُرْمٍ اَجْرَمْتُهُ وَ كُلَّ ذَنْبٍ اَذْنَبْتُهُ وَ كُلَّ قَبِيحٍ اَسْرَرْتُهُ وَ كُلَّ جَهْلٍ عَمِلْتُهُ كَتَمْتُهُ اَوْ اَعْلَنْتُهُ اَخْفَيْتُهُ اَوْ اَظْهَرْتُهُ وَ كُلَّ سَيِّئَةٍ اَمَرْتَ بِاِثْباتِهَا الْكِرامَ الْكاتِبينَ الَّذينَ وَكَّلْتَهُمْ بِحِفْظِ ما يَكُونُ مِنّى وَ جَعَلْتَهُمْ شُهُوداً عَلَىَّ مَعَ جَوارِحى وَ كُنْتَ اَنْتَ الرَّقيبَ عَلَىَّ مِنْ وَراَّئِهِمْ وَالشّاهِدَ لِما خَفِىَ عَنْهُمْ وَ بِرَحْمَتِكَ اَخْفَيْتَهُ وَ بِفَضْلِكَ سَتَرْتَهُ وَ اَنْ تُوَفِّرَ حَظّى مِنْ كُلِّ خَيْرٍ اَنْزَلْتَهُ اَوْ اِحْسانٍ فَضَّلْتَهُ اَوْ بِرٍّ نَشَرْتَهُ اَوْ رِزْقٍ بَسَطْتَهُ اَوْ ذَنْبٍ تَغْفِرُهُ اَوْ خَطَاءٍ تَسْتُرُهُ يا رَبِّ يا رَبِّ يا رَبِّ يا اِلهى وَ سَيِّدى وَ مَوْلاىَ وَ مالِكَ رِقّى يا مَنْ بِيَدِهِ ناصِيَتى يا عَليماً بِضُرّى وَ مَسْكَنَتى يا خَبيراً بِفَقْرى وَ فاقَتى يا رَبِّ يا رَبِّ يا رَبِّ اَسْئَلُكَ بِحَقِّكَ وَ قُدْسِكَ وَ اَعْظَمِ صِفاتِكَ وَ اَسْماَّئِكَ اَنْ تَجْعَلَ اَوْقاتى مِنَ اللَّيْلِ وَالنَّهارِ بِذِكْرِكَ مَعْمُورَةً وَ بِخِدْمَتِكَ مَوْصُولَةًوَ اَعْمالى عِنْدَكَ مَقْبُولَةً حَتّى تَكُونَ اَعْمالى وَ اَوْرادى كُلُّها وِرْداً واحِداً وَ حالى فى خِدْمَتِكَ سَرْمَداً يا سَيِّدى يا مَنْ عَلَيْهِ مُعَوَّلى يا مَنْ اِلَيْهِ شَكَوْتُ اَحْوالى يا رَبِّ يا رَبِّ يا رَبِّ قَوِّ عَلى خِدْمَتِكَ جَوارِحى وَاشْدُدْ عَلَى الْعَزيمَةِ جَوانِحى وَ هَبْ لِىَ الْجِدَّ فى خَشْيَتِكَ وَالدَّوامَ فِى الاِْتِّصالِ بِخِدْمَتِكَ حَتّى اَسْرَحَ اِلَيْكَ فى مَيادينِ السّابِقينَ وَ اُسْرِعَ اِلَيْكَ فِى الْبارِزينَ وَ اَشْتاقَ اِلى قُرْبِكَ فِى الْمُشْتاقينَ وَ اَدْنُوَ مِنْكَ دُنُوَّ الْمُخْلِصينَ وَ اَخافَكَ مَخافَةَ الْمُوقِنينَ وَ اَجْتَمِعَ فى جِوارِكَ مَعَ الْمُؤْمِنينَ اَللّهُمَّ وَ مَنْ اَرادَنى بِسُوَّءٍ فَاَرِدْهُ وَ مَنْ كادَنى فَكِدْهُ وَاجْعَلْنى مِنْ اَحْسَنِ عَبيدِكَ نَصيباً عِنْدَكَ وَ اَقْرَبِهِمْ مَنْزِلَةً مِنْكَ وَ اَخَصِّهِمْ زُلْفَةً لَدَيْكَ فَاِنَّهُ لا يُنالُ ذلِكَ اِلاّ بِفَضْلِكَ وَ جُدْلى بِجُودِكَ وَاعْطِفْ عَلَىَّ بِمَجْدِكَ وَاحْفَظْنى بِرَحْمَتِكَ وَاجْعَلْ لِسانى بِذِكْرِكَ لَهِجاً وَ قَلْبى بِحُبِّكَ مُتَيَّماً وَ مُنَّ عَلَىَّ بِحُسْنِ اِجابَتِكَ وَ اَقِلْنى عَثْرَتى وَاغْفِرْ زَلَّتى فَاِنَّكَ قَضَيْتَ عَلى عِبادِكَ بِعِبادَتِكَ وَ اَمَرْتَهُمْ بِدُعاَّئِكَ وَ ضَمِنْتَ لَهُمُ الاِْجابَةَ فَاِلَيْكَ يا رَبِّ نَصَبْتُ وَجْهى وَ اِلَيْكَ يا رَبِّ مَدَدْتُ يَدى فَبِعِزَّتِكَ اسْتَجِبْ لى دُعاَّئى وَ بَلِّغْنى مُناىَ وَ لا تَقْطَعْ مِنْ فَضْلِكَ رَجاَّئى وَاكْفِنى شَرَّ الْجِنِّ وَالاْنْسِ مِنْ اَعْدآئى يا سَريعَ الرِّضا اِغْفِرْ لِمَنْ لا يَمْلِكُ اِلا الدُّعاَّءَ فَاِنَّكَ فَعّالٌ لِما تَشاَّءُ يا مَنِ اسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِكْرُهُ شِفاَّءٌ وَ طاعَتُهُ غِنىً اِرْحَمْ مَنْ رَأسُ مالِهِ الرَّجاَّءُ وَ سِلاحُهُ الْبُكاَّءُ يا سابِغَ النِّعَمِ يا دافِعَ النِّقَمِ يا نُورَ الْمُسْتَوْحِشينَ فِى الظُّلَمِ يا عالِماً لا يُعَلَّمُ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَافْعَلْ بى ما اَنْتَ اَهْلُهُ وَ صَلَّى اللّهُ عَلى رَسُولِهِ وَالاْئِمَّةِ الْمَيامينَ مِنْ الِهِ وَ سَلَّمَ تَسْليماً كَثيراً* *"التماس دعا" https://chat.whatsapp.com/KvyUsfAJ0CnDI07KiVXL1g
ساعاتی پس انتشار گزارش‌های حمله به یک کشتی ایرانی در دریای سرخ، سخنگوی وزارت خارجه ایران تایید کرد کشتی تجاری ایران با نام "ساویز" بر اثر انفجار در نزدیکی سواحل کشور جیبوتی دچار سانحه شده است. سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه آسیب این کشتی را جزئی توصیف کرد و گفت "منشاء و شیوه شکل گیری انفجار در دست بررسی است". خبرگزاری تسنیم نزدیک به سپاه پیشتر نوشته بود "این سانحه به دلیل انفجار مین‌های چسبان در بدنه کشتی رخ داده است." این خبر را نخستین بار شبکه العربیه منتشر کرد که یک کشتی ایرانی متعلق به سپاه پاسداران در سواحل اریتره مورد حمله قرار گرفته است. سخنگوی وزارت خارجه ایران با رد این موضوع گفت: "کشتی غیرنظامی ساویز برای برقراری امنیت دریانوردی در مسیر خطوط کشتیرانی و مقابله با دزدان دریایی در منطقه دریای سرخ و خلیج عدن مستقر شده بود". "این کشتی عملا به عنوان ایستگاه لجستیکی (پشتیبانی فنی و تدارکات ) ایران در دریای سرخ عمل می‌کرد و لذا مشخصات و ماموریت این کشتی قبلا به صورت رسمی به آن سازمان اعلام شده بود". به گزارش تسنیم، "در چند سال گذشته در دریای سرخ به منظور پشتیبانی از تکاورهای ایرانی که به ماموریت اسکورت شناورهای تجاری اعزام می‌شوند مستقر بوده است." با این حال رسانه‌های اسرائیلی کشتی ساویز را یک "کشتی تجسسی" توصیف کرده‌اند. نیویورک تایمز می‌نویسد: "هرچند ساویز به لحاظ تکنیکی به عنوان یک کشتی باری طبقه‌بندی می‌شود، اما ظاهرا اولین کشتی با ماموریت نظامی است که در کشمکش میان اسرائیل و ایران هدف حمله قرار می‌گیرد." مقام‌های آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود دیروز به رویترز گفتند آمریکا در حمله به این کشتی ایرانی در دریای سرخ نقش نداشته است. 🍁🍁🍁گروه عاشقان ولایت; ۲۷ https://chat.whatsapp.com/JuX9AXaTu1S8U6uYOoCKxC 🍁🍁🍁گروه عاشقان ولایت:۲۸ https://chat.whatsapp.com/Lqkt6MjAwJI5pnnFmhXyVb 🍁🍁🍁گروه عاشقان ولایت ;۲۹ https://chat.whatsapp.com/DJDmMGBZDjdJzLoXvBmvDB 🍁🍁🍁گروه عاشقان ولایت:۴۰ https://chat.whatsapp.com/K6B0v0KDNChLudJEPHDHl4 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
کانال عاشقان ولایت
○•🌱 حسین‌جان ؛ دلتنگ پابوس ِ توام دستِ خودم نیست لبریزم از حال بُکاء، مثل رقیه ...
کانال عاشقان ولایت
○•🌱 🎧 جدید و بسیار شنیدنی 🎼 بیقرارم و فقط میخوام برم حرم... 🎤 سیدمجید بنی فاطمه اللهم عجل لولیک الفرج: ادرس ما در سروش 👇👇👇👇 http://sapp.ir/ashaganvalayat ادرس ما در ایگپ 👇👇👇👇 https://iGap.net/ashaganvalayat ادرس ما در تلگرام 👇👇👇👇 http://t.me/Ashagan110 ادرس ما در ایتا 👇👇👇👇 http://eitaa.com/ashaganvalayat 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
•❧•|⛔️🙏|•❧• یه حدیث قدسی هست که آدمو از خجالت آب میکنه. ✨ خداوند می فرمایند : "يا مطلقا فی وصالنا، ارجع. و يا محلفا علی هجرنا ،کفر. انما ابعدنا ابليس لانه لم يسجد لک، فواعجبا، کيف صالحته و هجرتنا"* میدونی یعنی چی⁉️ فرض کن یه رفیقی داری که عاشقشی و خیلی دوستش داری براش همه کار میکنی🌱 مثلا یه روز تو خیابون راه میری و میبینی👀 یه نفر داره با رفیقت دعوا میکنه و شما میری جلو و برای دفاع از دوستت با اون طرف دعوا میکنی کتک کاری میکنی 👊 و دیگه باهاش قهر میکنی.🥀 چون دوستت رو زده اما بعد از چند روز میبینی دوست و رفیقت داره با اون آدم راه میره و میگه و میخنده...💔 چه حالی پیدا میکنی؟ به دوستت میگی بابا من بخاطر تو با اون دعوا کردم و حالا تو رفتی با اون رفیق شدی و خوش میگذرونی⁉️ آره. قضیه ما و خدا هم همینطوره معنی حدیث بالا همینه... خدا میگه من شیطان رو بخاطر اینکه بر تو سجده نکرد از خودم روندم🍂 اما تو حالا رفتی با اون دوست شدی و منو ترک کردی⁉️💔 *ترجمه حدیث: ای کسی که وصال ما را ترک کرده ای‌، برگرد.✨ و ای کسی که بر جدايی از ما سوگند خورده ای، سوگند خود را بشکن ما ابليس را برای اين از خود رانديم که بر تو سجده نکرد...🥀
☘️ *مخصوص پنجشنبه ها* ✅یکی از جاهای استجابت دعا سر قبر پدر و مادر است ✍ امیرالمؤمنین علی(ع) میفرمایند: به زیارت قبر مرده‌هایتان بروید، زیرا آنان با زیارت شما خوشحال می‌شوند و شما خواسته‌هایتان را بر سر قبر پدر و مادرتان از خداوند بخواهید (که خدا به احترام آنها دعای شما را اجابت کند) 📕اصول كافی، ج‏3، ص: 230 با مردن بدن می‌میرد و می‌پوسد و درک و فهم باقی می‌ماند، چون درک و فهم مربوط به روح آدمی است، از این رو در روایات سفارش شده به دیدار مردگان به ویژه پدر و مادر بروید تا ضمن خوشحالی آنها، حاجات شما را هم برآورده کنند. 🌺اللهم عجل لولیک الفرج 🌺 https://chat.whatsapp.com/KU4R5ss9fTRJwwraxN4qSz
⭕ *بالادست رودخانه؛* می‌گویند دو دوست در کنار رودخانه‌ای می‌رفتند. ناگاه فردی را دیدند که در آب افتاده و کمک می‌طلبد. یکی از دو دوست خود را به آب زد و نجاتش داد. هنوز نفس تازه نکرده بود که دومین فرد را دید که آب می‌بردش. باز به داخل رودخانه پرید و او را هم نجات داد. دقایقی نگذشت که سومین شخص را دید که درون رودخانه فریادکشان کمک می‌خواهد هر چند خسته بود، اما نتوانست بی‌تفاوت باشد و باز هم خود را به آب زد و نجاتش داد. دوستش که تا آن زمان کاری نکرده بود با دیدن این صحنه‌ها به بالا دست رودخانه دوید و وقتی برگشت دوست دیگرش به او گفت که چندین نفر دیگر را هم نجات داده، ولی ساعتی است که دیگر رودخانه آدم نمی‌آورد. دوستی که به بالای رودخانه رفته بود گفت:‌ وقتی دیدم رود این همه آدم می‌آورد با خود گفتم حتماً‌ علتی در بالا دست هست. چون بدانجا رفتم ، پلی دیدم که دیوانه‌ای در میانش ایستاده و هر که از آن می‌گذرد را درون آب می‌اندازد. دیوانه را گرفتم و به خانواده‌اش در روستای مجاور سپردم. علت این که ساعتی است رودخانه آدم نمی‌آورد همین است. *حکایت آشنای این روزهای ما... خیّرین و نیک‌ خواهان با دل و جان در پایین دست در تلاشند و خسته از افزایش روز افزون نیازمندان.* *اما ای کاش دوستی پیدا می‌شد و یه سری به آن بالادستها می‌زد، مشکل اصلی آنجاست!* ⭕ *در انتخابات ۱۴۰۰ بالادستِ رودخانه را به دست اهلش بسپارید که دوباره دیوانه ای زندگی مردم را به آب نسپارد🦋👌یاعلی🌹🌹
🌸🌸🌸🌸🌸🌸 اگه بـازی زندگی و موفقیت دلچسب نیست گاهی بـازی رو عوض کنین. یه زمانی فکر میکردم به جایی میرسم که تغییرات در زندگیم تموم میشه. بعداً که بـزرگ تر شدم فهمیدم که اشتباه فکر میکردم.همونطور که دنیا همواره در حال تـغييره ما هم همیشه تغییرات جدیدی رو تجربه میکنیم. به جای مقاومت و تلاش برای ایستادگی در برابر تـغییرات انعطاف پذیر باش و با موج های دریای زندگی حرکت کـن. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌   ‌‌‌‌‌‌‌‌‌   ‌‌‌‌‌‌‌‌   ‌‌‌‌‌‌  ‌‌‌‌‌‌‌‌    ‌‌‌‌‌‌‌‌      ‌‌‌‌‌‌‌‌ 🌹🌹🌹
✺ *بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم*✺ *________________________* *________________________* 🏵️🍃🏵️🍃🏵️🍃🏵️ *اولین سلام صبـ🌤️ــحگاهے تقـــدیم بہ ســـــاحت قدســـے قطب عالــم امکان حضـــرت صاحـــب الـــزمان (عج)* *و ســـــلام بر شما منتظران حضرت ولی عصر (عج)* *السَّلامُ علیڪَ یا بقیَّةَ اللهِ* *یا اباصالحَ المَهدی* *یا خلیفةَالرَّحمن* *و یا شریڪَ القران* *ایُّها الاِمامَ الاِنسُ و الجّانّ* *سیِّدے و مَولاے* *ْالاَمان الامان* *اللهم الرزقنا زیارت کربلا* *اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِكَ عَلَيْكَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقيتُ وَ بَقِىَ اللَّيْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِيارَتِكُمْ* *اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ* *________________________* *________________________* *الّلهُـــمَّ عَجِّـــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَـــرَج* *________________________* *________________________* 🏵️🍃🏵️🍃🏵️🍃🏵️https://chat.whatsapp.com/K6B0v0KDNChLudJEPHDHl4