خدا رو شکر بهترین خاطره آوینا دومی ها
حسابی سر و صدا کرده و باید بگیم که،
تازه اول ماجرای ماست...! 😎
#مستندخونهآبی
_______________
| @avina_school |
سلام
من آقاسید هستم
خواستم از همین تریبون از مدیر تصویربرداری خفن مستند خونه آبی یعنی آقا سجاد برجیان عزیز تشکر ویژه کنم.🤩👏
بدرود 😎
#رندومایز
14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻جا داره به دلیل تصاویر حرفه ای و نورپردازی خفن و موشن های معرکه مستند خونه آبی،
دوباره معرفی آقا برجیان رو ببینیم 😂
دیدن بیش از پنج بار این ویدئو توصیه میشود! 😎😉
___________
🇮🇷 | @avina_school |
🎞 قسمت ۲ | خونه آبی ۳ | شبکه ۲
https://telewebion.ir/episode/0x16c5fc2d
سلام 🖐🏻
مستند خونه آبی، امروز (جمعه) از شبکه دو پخش نمیشه ❌
شنبه تماشاگر قسمت چهارم از این شبکه باشید.
برای کنجکاو ها، تماشای قسمت چهارم رو ساعت ۱۹ همین امروز از شبکه امید توصیه میکنیم. 😊
این هم از قسمت سوم ✨
https://telewebion.ir/episode/0x16c61127
▫️ ساعت پنج و نیم هم
قسمت چهار از شبکه دو ✌️
امروز آخرین قسمت فصل سوم خونه آبی پخش شد
که میتونید در تلوبیون قسمت ها رو تماشا کنید. 👇🏻
https://telewebion.ir/product/0xc81b3bb
دور بعدی پخش از شبکه سه سیما و شبکه نسیم و افق به زودی اعلام خواهد شد. 😎
خب ممنونیم از مخاطبین عزیز و البته پیگیر..! 😉
دوستان میگن از شبکه آموزش هم پخش شدین 😂
به امید خدا علاوه بر این شبکه ها،
شبکه های استانی هم قراره پخش برن
اما دور دوم پخش اصلی از شبکه سه، نسیم و افق به زودی بعد از تشییع آقای شهید انجام میشه که همین جا میگیم بهتون 🙏🌹
_______
@avina_school