eitaa logo
عـــیّار
5.8هزار دنبال‌کننده
752 عکس
128 ویدیو
1 فایل
‏تو یا هم‌فکر با منی یا هم‌وطن، بینمون دیوار نکش حسابم در شبکه‌های دیگه: بله: ble.ir/ayyarom روبیکا: rubika.ir/ayyarom ویراستی: virasty.com/ayyarom ایکس(توییتر): x.com/ayyarom اینستاگرام: Instagram.com/ayyarom تلگرام: t.me/ayyarom
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از عـــیّار
بیاید تو «بله» هم در خدمت باشیم اونجا میشه کامنت هم گذاشت باحاله! 👉👉 http://ble.ir/ayyarom 👈👈
ناصر فرزند ابراهیم امشب بعد از نماز یومیه‌تون اگه تونستین قبول زحمت کنید و برای پدر یاسر سالک‌نیا نماز لیله الدفن بخونید..
امروز ترامپ هزارجور تهدید کرد که امشب میزنم و نابود میکنم؛ یعنی واقعاً الان ما منتظریم ترامپ اول بزنه؟ این ضربات پینگ پنگی و محدود به نفع ماست یا دشمن؟ باید بزنیم زیر میز راه دیگه‌ای نیست.. @ayyarom
حرف زیاده اما فعلاً همین کلام امام شهید کافیه: قبول مذاکره با تهدید را هیچ ملت باشرفی انجام نمی‌دهد! خدایا تو شاهد باش مردمِ تو خیابون رضایت نداشتن و بی شرف نبودن.. @ayyarom
دکتر سید محمود نبویان4_5863730506322943947.mp3
زمان: حجم: 13M
🚨صوت بسیار مهم دکتر سید محمود نبویان در مورد مذاکرات و خطای محاسباتی مسئولان و جزئیات توافق احتمالی. - تنگه هرمز مدیریتش از دست ایران خارج میشه و حق گرفتن عوارض نداریم! باید حتی کشتی‌های اسراییل رو از تنگه رد کنیم! - هیچ تحریمی از جمله تحریمای کنگره و شورای امنیت و شورای حکام برنداشته نمیشه. اگر هم فرض محال بشه، دوباره مثل برجام وضع میشه. - گفته شده آزاد سازی پول‌ها با پیشرفت مذاکرات انجام میشه و هیچ مقداری هم قید نشده! فرضا اگر ۲۵ میلیارد دلار هم آزاد بکنند که نمیکنند، خسارت ۲۰۰ میلیارد دلاری جنگ ما را جبران نمی‌کند! - در تفاهم آمده ایران حق تولید بمب اتم ندارد. گفته شده غنی سازی و موارد مرتبط با هسته‌ای در یک چارچوب رضایت بخش و مورد توافق با آمریکا قرار می‌گیرد! - برای احداث هر واحد مرتبط با هسته‌ای باید رضایت آمریکا را بگیریم و مستعمره می‌شویم! - زمان توافق نهایی؟ کاملا مبهم است! - خروج نیروهای آمریکا از پیرامون(؟!) ایران به بعد از توافق نهایی که زمانش مبهم است موکول شده! - پول آزاد شده رو باید با هماهنگی آمریکا مصرف کنیم! - در تفاهم هیچ تضمینی وجود ندارد و خسارت محض است! ❗️ @ayyarom
عـــیّار
🚨صوت بسیار مهم دکتر سید محمود نبویان در مورد مذاکرات و خطای محاسباتی مسئولان و جزئیات توافق احتمالی.
❗️مهم/ توییت جدید نبویان: با مشاهده‌ی متن توافق باید اعلام کنم، نسبت به دو نسخه‌ی قبلی، خسارت بارتر و عقب‌نشینی‌های ایران نیز بیشتر شده است! @ayyarom
مهم/ توییت فؤاد ایزدی: ‌جزئیات پیش‌نویس تفاهمنامه ۱۴ ماده‌ای ایران و آمریکا یعنی ۱- بازشدن ‌ در قدم اول. یعنی حل مشکلات اقتصادی و سیاسی ترامپ. کشورها معمولا مهم‌ترین اهرم قدرت خود را در قدم اول به طرف مقابل تقدیم نمی‌کنند. ۲- بعد از باز شدن تنگه هرمز و کاهش قیمت نفت: ذخایر نفتی آمریکا دوباره پر می‌شود. و در فرصت ایجاد شده سامانه‌های نظامی آمریکا و اسرائیل ترمیم و بازسازی می‌شوند. ۳- این یعنی تکرار چرخه حمله، آتش­‌بس، مذاکره، حمله. دشمنی افرادی که رهبر معظم انقلاب اسلامی را شهید کردند علیه ایران کم نشده. پیدا کردن بهانه برای خروج از تفاهمنامه برای ترامپ کار مشکلی نیست. ترامپ نباید بتواند ادعا کند که هزینه حمله نظامی دوم به ایران قابل تحمل بوده. آمریکا و اسرائیل با استفاده از این فرصت تنفسی، خود را برای حملات بعدی آماده خواهند کرد. طراحی برای کودتای دوم نیز در دستور کار است. ۴- تحریم‌های اصلی علیه ایران تحریم‌های کنگره‌ است، نه تحریم‌های قوه مجریه. به این ترتیب ترامپ با عنوان اینکه نمی‌تواند کنگره‌ را مجبور به برداشتن تحریم‌ها کند دبه خواهد کرد. ۵- از سال ۲۰۱۵ هر توافقی با ایران ذیل قانون اینارا نیاز به رأی مثبت کنگره دارد. با توجه به نفوذ لابی اسرائیل، کنگره‌ به برداشته شدن تحریم‌ها علیه ایران رأی مثبت نخواهد داد. نفوذ نتانیاهو در بین نماینده‌های دمکرات و جمهوری‌خواه بیشتر از ترامپ است. @ayyarom
توییت بسیار مهم محمد علی‌مهری از فشار تیم مذاکرات به رهبر انقلاب برای گرفتن تأیید توافق!!! ما اهل کوفه نیستیم.. @ayyarom
عراقچی: مقاومت باعث جنگ شد، نه مذاکره! زبان قاصره از توصیفِ این حجم نفهمیدن @ayyarom
عـــیّار
🚨صوت بسیار مهم دکتر سید محمود نبویان در مورد مذاکرات و خطای محاسباتی مسئولان و جزئیات توافق احتمالی.
‌ ‌ خیلی یهو و بی دلیل؛ خدا پدرت رو بیامرزه سعید قاسمی خدا مادرت رو رحمت کنه سعید قاسمی خدا خودت رو حفظ کنه سعید قاسمی.. :) @ayyarom
دشمن خرش که از پل گذشت برمی‌گردد به ریش شما می‌خندد... إفهم! @ayyarom
عـــیّار
دشمن خرش که از پل گذشت برمی‌گردد به ریش شما می‌خندد... إفهم! @ayyarom
فرقی هم نمیکنه ریشتون پروفسوری باشه یا ریش پاسداری‌؛ دشمن پس از عبور خر می‌خندد.. @ayyarom