🔺"این رو در یک کانال خیلی مهم فلسطینی دیدم. ادمینش یک جوان اهل غزه است.
متحیر شدم. ندیده بودم در این سالها که اینگونه رهبری جمهوری اسلامی ایران در جمعهای فلسطینی نامبرده بشه.
نوشته که: "فرماندهی جبهههای مقاومت، غزه را به شروط آتشبس اضافه کرد."
افتخار کردم به این امید مستضعفان به ما ولی در عین حال خیلی ترسیدم. ترس از اینکه این امید، ناامید شود و ما بدون آتشبس در لبنان و غزه؛ از جنگ بیرون برویم و این مستضعفان را مقابل این گرگ درنده خو که هیچکس جلودارش نیست، تنها بگذاریم."
اینجا تحلیل، اخبار مُهم جنگ آتش بس و مذاکرات را ببین
🟢⚪️🔴
برای وطن🇮🇷برای ایران
سردار اسدی: هنوز برگهای برنده را رو نکردهایم
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا:
🔹بارها گفتهایم که هنوز همه برگهای برنده خود را رو نکردهایم و برگهای زیادی وجود دارد که اگر لازم شود، از آنها استفاده خواهیم کرد.
🔹آمریکا فقط خواهان تسلیم کامل ما است و ملت ایران هم هرگز تسلیم نخواهد شد.
🔹وقتی تسلیم در کار نیست، جنگ در پیش است؛ بنابراین ما منتظریم و مشکلی با جنگ نداریم؛ لذا اگر ناتو هم در این عرصه حاضر شود، ما هیچگونه نگرانی نداریم.
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لافتی ای پدر
لافتی جز شما
فزت بربک علی
برای وطن🇮🇷برای ایران
نه در لبنان آتشبس شد نه پولی از بلاک درآمد اما همچنان پنجاه شبه که مذاکره میکنند یعنی پشت پرده چ
به عمل کار برآید به توییت بازی نیست...
دیشب به محض اینکه طرفهای ایرانی به ترمپک خبر دادند سپاه میزنه یک کاری بکن بلافاصله ترمپ به نتانیاهو گفت فعلا دست نگه دار و پیشروی و بمباران رو متوقف کن ....
سپاه باید بزنه ... چون اسرائیل بعد از حدود بیست سال اینهمه کشیده داخل خاک لبنان و کشتار عجیبی کرده ....
واقعا نزدن اسرائیل نشانه ضعف نیروهای ماست هر چند ادعا کنیم ابرقدرتیم....با پالس خائنین وطنی و اشاره توقف دو سه روزه نباید حملهای که لازمه انجام بشه در حد یک تهدید بیخاصیت تلقی بشه ....
برای وطن🇮🇷برای ایران
🔸قالیباف: اگر جنایت رژیم صهیونی در لبنان ادامه یابد در مقابل رژیم خواهیم ایستاد . اون جنایتی که می
پنجاه روستای لبنان در عرض این پنجاه روزه آتشبس شیطانی پودر شده ....شوخیه پنجاه روستا ؟؟؟ الآنم تهدید میکنید ؟؟؟واقعا الان تهدید لازمه؟؟؟ یا باید بیهوا بزنی ؟؟؟فاتحه آتشبس رو خوندیم .
📩 همهی رؤسای جمهور آمریکا بازی تکراری «پلیس خوب - پلیس بد» را با اسرائیل اجرا کردهاند
🔹 تکتک رؤسای جمهور ایالات متحده، از ترومن به بعد، دقیقا همان نمایش تکراریِ «پلیس خوب - پلیس بد» را در قبال اسرائیل به اجرا گذاشتهاند. علنا، واشنگتن ابراز درماندگی میکند و مدعی میشود که نمیتواند متحد به اصطلاح مهارناپذیر خود را کنترل کند. اما در عمل، ایالات متحده به طور کامل به تامین مالی، تسلیح، تجهیز و هدایت اسرائیل به عنوان پیادهنظام اصلی و پایگاه جلو راندهی خود در خاورمیانه میپردازد. اسرائیل آمریکا را به درون درگیریهای منطقهای نمیکشاند؛ بلکه این واشنگتن است که برای تأمین اهداف استراتژیک خود و در عین حال به حداقل رساندن رویارویی مستقیم نظامی خود، اسرائیل را [در خط مقدم] مستقر و فعال میکند.
کامنت ادمین:
💬 اسراییل نیروی نیابتی آمریکا، بزرگترین پایگاه استعماری در جهان و منطقه غرب آسیا است.
✍️ آنجلو جولیانو تحلیل گر ایتالیایی_سوئیسی - لینک توییت
اینجا تحلیل، اخبار مُهم جنگ آتش بس و مذاکرات را ببین
🟢⚪️🔴
برای وطن🇮🇷برای ایران