eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
935 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
7.6هزار ویدیو
45 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
نه در لبنان آتش‌بس شد نه پولی از بلاک درآمد اما همچنان پنجاه شبه که مذاکره می‌کنند یعنی پشت پرده چه اتفاقی افتاده؟
دیشب به محض اینکه طرفهای ایرانی به ترمپک خبر دادند سپاه میزنه یک کاری بکن بلافاصله ترمپ به نتانیاهو گفت فعلا دست نگه دار و پیشروی و بمباران رو متوقف کن .... سپاه باید بزنه ... چون اسرائیل بعد از حدود بیست سال اینهمه کشیده داخل خاک لبنان و کشتار عجیبی کرده .... واقعا نزدن اسرائیل نشانه ضعف نیروهای ماست هر چند ادعا کنیم ابرقدرتیم‌....با پالس خائنین وطنی و اشاره توقف دو سه روزه نباید حمله‌ای که لازمه انجام بشه در حد یک تهدید بی‌خاصیت تلقی بشه ....
🔸قالیباف: اگر جنایت رژیم صهیونی در لبنان ادامه یابد در مقابل رژیم خواهیم ایستاد . اون جنایتی که می‌فرمایید از حدش رد شده جناب قالیباف... دشمن هم می‌دونه و می‌فهمه شما فقط تهدید لفظی میکنید ...شما پنجاه روز دارید تهدید میکنید ...
برای وطن🇮🇷برای ایران
🔸قالیباف: اگر جنایت رژیم صهیونی در لبنان ادامه یابد در مقابل رژیم خواهیم ایستاد . اون جنایتی که می‌
پنجاه روستای لبنان در عرض این پنجاه روزه آتش‌بس شیطانی پودر شده ....شوخیه پنجاه روستا ؟؟؟ الآنم تهدید میکنید ؟؟؟واقعا الان تهدید لازمه؟؟؟ یا باید بیهوا بزنی ؟؟؟فاتحه آتش‌بس رو خوندیم .
🔺مسئولان بشنوند! مطالبه ملت مبعوث را
📩 همه‌ی رؤسای جمهور آمریکا بازی تکراری «پلیس خوب - پلیس بد» را با اسرائیل اجرا کرده‌اند 🔹 تک‌تک رؤسای جمهور ایالات متحده، از ترومن به بعد، دقیقا همان نمایش تکراریِ «پلیس خوب - پلیس بد» را در قبال اسرائیل به اجرا گذاشته‌اند. علنا، واشنگتن ابراز درماندگی می‌کند و مدعی می‌شود که نمی‌تواند متحد به اصطلاح مهارناپذیر خود را کنترل کند. اما در عمل، ایالات متحده به طور کامل به تامین مالی، تسلیح، تجهیز و هدایت اسرائیل به عنوان پیاده‌نظام اصلی و پایگاه جلو رانده‌ی خود در خاورمیانه می‌پردازد. اسرائیل آمریکا را به درون درگیری‌های منطقه‌ای نمی‌کشاند؛ بلکه این واشنگتن است که برای تأمین اهداف استراتژیک خود و در عین حال به حداقل رساندن رویارویی مستقیم نظامی خود، اسرائیل را [در خط مقدم] مستقر و فعال می‌کند. کامنت ادمین: 💬 اسراییل نیروی نیابتی آمریکا، بزرگترین پایگاه استعماری در جهان و منطقه غرب آسیا است. ✍️ آنجلو جولیانو تحلیل گر ایتالیایی_سوئیسی - لینک توییت اینجا تحلیل، اخبار مُهم جنگ آتش بس و مذاکرات را ببین 🟢⚪️🔴 برای وطن🇮🇷برای ایران
دستاوردهای آتش بس برای ایران و آمریکا چه بود؟ 🔹 ایران: - بازسازی مسیر دسترسی به برخی شهرهای موشکی 🔹 آمریکا: - آغاز محاصره دریایی ایران با توجه به آزاد شدن توان عملیاتی آمریکا از جنگ با ایران - ایجاد الگوی جنوب لبنان در جنوب ایران - رفع حصر تنگه هرمز با عبور روزانه حدود ۳۰ کشتی و نفتکش از تنگه البته با مجوز ایران - کاهش ۱۵ الی ۲۰ دلاری قیمت نفت (کاهش از ۱۱۶ دلار به زیر ۹۰ دلار)‌ -کاهش فشار به صنعت کشاورزی آمریکا با عبور کشتی های فله بر کود شیمیایی - بازسازی توان پدافندی و آفندی و تهاجمی به ایران - حمله گسترده به جنوب لبنان و در آستانه سقوط گرفتن جنوب لبنان با توجه به آزاد شدن توان عملیاتی رژیم -خاموش کردن جبهه حزب الله برای جنگ آتی با ایران - کاهش فشار به کشورهای منطقه راه دیالمه
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺شعارهای جالب زائر ایرانی در رمی جمرات ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🆔https://eitaa.com/b_vatan
اگر بیطرفانه و بدون جانبداری از بیرون به این نوع آتش بس و مذاکره نگاه کنم ، احساس می‌کنم واقعا از این شیوه عملکرد مسئولین سیاسی خسته شده‌ام که ایران در این جنگ، مدیریت شدن توسط آمریکا را پذیرفته است یعنی (آمریکا می‌گوید بپر، ما می‌گیم چقدر بالا بپرم؟ این چرخه دائم تکرار می‌شود) و ایران با این تیم دیپلماسی خود را در نقشی کاملا منفعل و همیشه واکنشی محبوس کرده است. ع.ع
برای وطن🇮🇷برای ایران
اگر بیطرفانه و بدون جانبداری از بیرون به این نوع آتش بس و مذاکره نگاه کنم ، احساس می‌کنم واقعا از ای
پذیرش انفعال، همان پذیرش اشغالگری است. وقتی وقوع جنگ قطعی است، انتظار برای اینکه دشمن شما تصمیم بگیرد چه زمانی و کجا آن را آغاز کند، یک اشتباه استراتژیک بالقوه مرگبار است.