این ننگ را بکجا پنهان بکنیم؟ تا انجامین چکه خون خودمان را در راه آزادی خواهیم ریخت. زمین نیاکان را به اهریمنان واگذار بکنیم؟ هرگز. اگر سرنوشت ما این است که کشته بشویم جلو آن سر فرود میآوریم. اکنون ستاره بخت ما زیر ابرهای تیره و تار پنهان است..
صادق هدایت
هوشنگ ابتهاجدریغا.mp3
زمان:
حجم:
1.4M
دردا و دریغا
که درین بازی خونین
بازیچهی ایام،دل آدمیان است.
آن جا یک قهوه خانه بود اما ننشستیم به نوشیدن دو استکان چای، چرا؟! دنیا خراب میشد اگر دقایقی آن جا مینشستیم و نفری یک استکان چای میخوردیم؟
عجله، همیشه عجله
کدام گوری میخواستم بروم؟ من به بهانه رسیدن به زندگی همیشه زندگی را کشتهام.
- محمود دولتآبادي