eitaa logo
🇮🇷بازگشت از نیمه راه🇮🇷
677 دنبال‌کننده
46.1هزار عکس
31.9هزار ویدیو
101 فایل
ارتباط با ادمین @shahed45
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 ‏اولین یارانه ۴۵ هزار تومنی احمدی نژاد سال ۱۳۸۹واریز شد که باهاش میتونستی۱۱۲ عدد بیت کوین بخری که با وجود این ریزش هم پولت در حال حاضر ۷۰ میلیارد تومن بود. ✍ آقای احمدی نژاد می گفت حلال ترین پول همین یارانه است اما باورمان نمی شد اینقدر 45 هزار تومان برکت داشته باشد.البته هرچقدر یارانه احمدی نژاد با برکت بود یارانه شیخ حسن نجس وبی برکت بود. پس بایدپول را از دست آدم حلال زاده گرفت که با برکت باشد. شمارو بااین ‎افسردگی جدیدتنها میذارم 😂🤦🏻‍♀ 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دو بند عجیب در برجام ♨️ الهم العن اکبرهاشمی و حسن روحانی و ظریف و وزرایش و مدیران خائنش و تائید کنندگانش وهوادارانشان الی یوم القیمه .... 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
🌚 کاسبان مذاکره یا کاسبان تحریم حدود یک سال از دولت میگذرد. ♨️ قرار بود درآن مذاکرات دو طرف تعهدهایی بدهند، اهداف‌جمهوری اسلامی برای مذاکرات هسته‌ای؛ علاوه بر هدف کلانِ حفظ حقوق هسته‌ای و حق غنی‌سازی در رأس آن، سه هدف عمده عبارت بود از: الف. لغو تحریم‌های ظالمانه ب. شکست فضاسازی دشمن در سطح افکار عمومی دنیا ج. آشکارتر شدن ماهیت استکباری آمریکا اما ظاهرا طرف ایرانی که مدعی بود زبان دنیا را بلد است، طرف مقابل را دست‌کم گرفته و نا امید و در حال خاک شدن کمر بود که یک‌باره روزنه امیدی بازیگران مذاکره کننده را هشیار کرد، پیام این بود: نرمش قهرمانانه...! اما، همین تاکتیک را هم جدی نگرفتند و صنعت هسته‌ای را بتن ریزی و نیروهای انقلابی را از میدان خارج کردند، ناگهان خبر دار شدند لات سر گردنه جهانی، این‌ها را دور زد و یک طرفه از برجام خارج شد . 💠اما، غافل بودند مرشد دانای کشور نرمش قهرمانانه رابه جوانان نیزآموزش می‌دهد و علم و دانش بومی را در روح و کالبد جامعه تزریق می‌کند، پاسخ شرارت‌های آن‌ها را عملی داد: -سرنگونگی و دستیابی به پیشرفته ترین پهپاد مستکبران -دست‌یابی و بومی سازی صنعت هسته‌ای درتولید رادیو داروها دست‌یابی به چرخه تجهیز، تولید و پرتاب ماهواره به فضا و... 🔰نکته آخراینکه، نورافکنی که باید همیشه به اذهان بتابد وباقی بماند این است؛ حربهِ "کاسبان مذاکره_کاسبان تحریم" بازی رسانه‌ای، برای گم کردن راه روشن ما بود.! ✍ آیا وقت آن نرسیده که لاشخورهای دولت شیخ حسن سکه های سرقتی از بیت المال راکه بین خود تقسیم کردند رابه بیت المال مسترد نمایند؟ 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
😳 این دوتا اثر هنری رو تو حراج تهران یکی ۶ میلیارد و یکی ۴میلیارد فروختن، حالا اگه همینارو ما می‌کشیدیم بابامون بهمون می‌گفت «بچه‌های مردم چی می‌کشن، بچه‌ی ما چی می‌کشه! اینم شانس ماس.» 🖍 کدوم حراج! میخوان پولشویی کنند از این روش استفاده می کنند. 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مزدوران سعودی در دام تک‌تیراندازان یمنی ▪️"اعلام الحربی" یمن، تصاویری از شکار مزدوران سعودی توسط رزمندگان یگان تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه "الدریهمی" را منتشر کرد. ▪️یگان تک‌تیراندازان موفق به شکار ۶۰۰ مزدور ارتش سعودی در این جبهه شده است. 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
عرض سلام و ادب ✍ دوستان و کاربران زیادی تماس گرفته و خواهان اطلاعات در رابطه با فتنه انگیزی جدید مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی و حامی فتنه سال 1388 وحمایت کننده شیخ حسن روحانی وشریک وضع موجود در مسجد حظیره یزدشده اند. قصد ورود به مسایل و حاشیه های فوق را نداشتیم اما بنابر درخواست عزیزان کانال حتی المقدور سعی خودمان را می کنیم تا اطلاع رسانی مفیدی انجام دهیم . 🌎 بامید پیروزی جبهه حق علیه باطل 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
؟! ✍حاشیه‌ای برماجرای 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah 🔻🔻🔻 پس ازسخنان جنجالی آقای مسیح مهاجری در تطهیر و دفاع از سران فتنه، که اعتراض صریح و مباحثه طلبگی روحانی جوان یزدی با مهاجری را در پی داشت، رسانه‌های زنجیره‌ای غربگرا (اعم از اصلاح‌طلب و اعتدالی) با همراهی ، این روحانی پرسشگر را «تندرو» نامیده و اقدام او را «اخلال» و «آشوب» نام نهادند. در حالی که جان مایه اعتراض او به مهاجری، بخاطر دفاع از سران فتنه بود که پیشگام تمام اقدامات خشن و رادیکال سال ۸۸ بودند و به تصریح امام خامنه‌ای مرتکب گناهی بزرگ و نابخشودنی شده بودند وکارنامه‌ای غیرقابل دفاع وسیاه دارند که امثال مسیح مهاجری نه تنها حاضر به پذیرش آن نیستند که به تطهیر آنان نیز اصرار می‌کنند! جالب و عجیب آنجاست که آقای مسیح مهاجری و همراهان سیاسی او با هنرمندی تمام، با وجود زیر سؤال بردن تصریحات مقام معظم رهبری، همچنان ژست تبعیت از ایشان به خود می‌گیرند و منتقدان شان را مخالف نظرات رهبری نشان می‌دهند! این در حالی‌ست که مقام معظم رهبری صراحتا بر اذعان فرموده‌اند: این کسانی که شما بهشان میگوئید سران فتنه، کسانی بودند که دشمن اینها را هل داد وسط صحنه. البته گناه کردند. نبایستی انسان بازیچه‌ی دشمن شود؛ باید فوراً قضیه را بفهمد. اگر اول غفلتی کرده است، وسط کار وقتی فهمید، بلافاصله بایستی راه را عوض کند. خوب، نکردند.  ۱۳۸۹/۱۰/۱۹ آن کسانی که به نام آنها این کارها انجام میگرفت، باید همان وقت اعلامیه میدادند، اعلام بیزاری میکردند، میگفتند اینها از ما نیستند؛ اما نکردند. اگر این کار را میکردند، فتنه زودتر ریشه‌کن میشد؛ مسائل بعدی هم پیش نمی‌آمد.  ۱۳۹۱/۰۷/۱۹ درماجرای ، دریک طرف روحانی جوانی قرار دارد که درمقابل تطهیر سران فتنه برفراز منبر مسجد شهید صدوقی به طرح چند سؤال پرداخته والبته به همین دلیل بعنوان و معرفی شده(!!) و در آن سوی ماجرا آقای قرار دارد که بررسی سوابق سیاسی او نشانگر آن است که از قضا خود او، به عنوان فردی تندرو شناخته می‌شده است! واقعیت آن است که نام مسیح‌ مهاجری با نام آقای هاشمی رفسنجانی گره خورده و رابطه‌اش با آقای هاشمی از و ، به رسیده بود! در چنین شرایطی، بهتر آنکه کارنامه سیاسی مهاجری را از زبان مرادش سیاسی‌اش مرور کنیم تا مشخص شود چه کسی تندرو است؟! با توجه به مسئولیت‌های مهاجری (در دولت هاشمی و غیر آن)، خوشبختانه نام وی در خاطرات آقای هاشمی بارها تکرار شده است و جالب توجه آنکه هاشمی در موارد مکرر با انتقاد از رفتارها و مواضع شاذ مهاجری یاد کرده و وی را فردی دانسته است! ▫️مرور بخش‌هایی از خاطرات هاشمی در مورد مسیح مهاجری، خالی از لطف نیست: -19 اردیبهشت 1361: ساعت پنج بعد ازظهر در جلسه شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی شرکت کردم. دو نفر از اعضا (آقایان مسیح مهاجری و علیرضامحجوب) به عنوان اعتراض به کاندیداهای حزب برای تهران استعفا کرده‌اند. عملی نادرست و غیر حزبی کرده‌اند!!! https://b2n.ir/d30843 -10 بهمن 1361: ملاقاتی با آقای مسیح مهاجری مسئول روزنامه جمهوری اسلامی داشتیم..... از سرمقاله‌ای که اخیراً علیه یاسر عرفات نوشته انتقاد کردم و گفتم سیاست ما این نیست که با فلسطینی‌ها جنگ تبلیغاتی شروع کنیم. https://b2n.ir/p90885 -9 خرداد 1372: آقایان سیدمحمود دعایی، مهدی نصیری، مرتضی نبوی، غفور گرشاسبی و مسیح مهاجری، مدیران روزنامه‌های اطلاعات، کیهان، رسالت، ابرار و جمهوری اسلامی آمدند. برای نیازهای ناشی از تک نرخی شدن ارز استمداد کردند و با سیاست‌های کشور آشنا شدند؛ قول کمک دادم. به خاطر در مساله عربستان سعودی، به آقای مسیح مهاجری تذکر دادم. https://b2n.ir/w02332 -28 خرداد 1373: آقای مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی آمد. از برخوردهای تندش در روزنامه با وزیر امور خارجه، در خصوص سفر به مصر، انتقاد کردم. خیال می‌کند، دکتر ولایتی کاندیدای ریاست جمهوری در دوره آینده است و شاید به همین جهت برخورد تند دارد. گفتم چنین خیالی درست نیست. https://b2n.ir/j95073 - 12 آذر 1374: آقای مسیح مهاجری، مشاور اجتماعی رئیس‏ جمهور و مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی آمد. گزارش سفر به مصر و آسیای میانه و سوریه و لبنان را داد و بر دوستی با آسیای میانه تأکید داشت. هنوز هم مخالف برقراری روابط سیاسی بامصر است؛ ضمن اینکه بر همکاری فرهنگی اصرار دارد. درمورد روزنامه و تندروی‌هایش تذکر دادم. https://b2n.ir/k33556 با وجود تصریحات آقای هاشمی در مورد تندروی‌های مسیح مهاجری، باید ازحضرات اصلاح‌طلب واعتدالی (که یک اعتراض طلبگی رامصداق آشوب و تندروی دانستند) پرسید که تندرو واقعی کیست؟! مهاجری وسران فتنه، یا منتقدان آنها؟ 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
بازتاب جهت‌دار و تحریف‌آمیز واقعه مسجد حظیره در روزی‌نامه‌های غربگرا مرور گزارشات جانبدارانه این رسانه‌ها و تطبیق آن بر صوت و فیلم ، بهترین کلاس آموزشی برای شناخت ماهیت واقعیت حامیان ۸۸ و اختاپوس رسانه‌ای غرب‌اندیش است. این ماجرا روشن کرد که اینان چگونه با از کاه کوه می‌سازند و یک مباحثه طلبگی را مصداق آشوب‌طلبی می‌نامند و در عین حال بانیان آشوب‌طلبی واقعی خونین سال۸۸ را مظلوم و دلسوز جا می‌زنند! 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 اگر شهید صدوقی امروز در میان ما بودند... 🔹توضیحات حجت‌الاسلام عُلیانژاد از فعالان فرهنگی استان یزد پیرامون واقعه مسجد حظیره چند پرسش: ۱) اگر شهید صدوقی در قید حیات بودند، آیا کسی مثل مسیح مهاجری را به یزد راه می‌دادند؟ تا چه رسد به اینکه بخواهد به مسجد روضه محمدیه بعنوان پایگاه انقلاب پای بگذارد!؟ ۲) اگر شهید صدوقی در جلسه حاضر می‌بود، و یک طلبه از باب پرسش‌‌گری سؤالاتی مطرح می‌کرد، شهید صدوقی چه برخوردی داشت؟ آیا از سخنران نمی‌خواست یا در بالای منبر یا بعد از آن، پاسخگوی سؤالات باشد؟! ۳) آیا بیت محترم شهید صدوقی نباید از سخنران جلسه شان می‌خواستند به سؤال یک طلبه بدهد؟ ۴) اگر کسانی که شهید صدوقی را به شهادت رساندند در جلسه بودند، طرف کدامیک را می‌گرفتند؛ روحانی پایین منبر که به حق سؤالاتی را مطرح کرد یا روحانی بالای منبر که از سران فتنه حمایت کرد؟ 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
بسم الله النور 🔸تا سیه‌روی شود هرکه در او غش باشد (۱) از زمانی که خبر اتفاقات منتشر شده، جریان این خط خبری را دنبال کرده‌اند: مراسم بزرگداشت را به کشیدند و سخنرانی را گذاشتند. آیا این روایت صادقانه است یا واقعیت؟ پیش از این، روایت خود را از آن حادثه نوشته‌ام. (https://eitaa.com/jorenush/142) اکنون می‌خواهم گزارشی تحلیلی و دقیق‌تر از آن ارائه دهم و نظری بر مبانی داشته باشم تا روایت صادقانه از مغرضانه شناخته شود. چنان‌که در گزارش پیشین آوردم، سخن مقدماتی داشت و نتایجی. او مقدمات خود را گفت و تصریح کرد که از این مطالب می‌گیرد که ... . و نتایج را یک‌یک برشمرد. کسانی که با سخنوری آشنایند یا اقلاً پای سخن سخنوران نشسته‌اند می‌دانند که یک سخنرانی مذهبی از خطبه‌ی اولیه، بیان مقدمات، نتیجه‌گیری و دعای پایانی تشکیل می‌شود. مهاجری در آن شب، همه‌ی این اجزاء را به کمال ادا کرد و ناگاه منبر را وانگذاشت. او بیش از سی دقیقه بدون هیچ مزاحمتی سخن گفت و از بیان روایت و مثال‌زدن و قصه‌گفتن و بیان خاطره نیز فروگذار نکرد. او چنان سخن را طول داد که برخی حضار که بنا بر عادت مجالس سنتی یزد، توقع سخنانی کوتاه‌تر داشتند، برخاسته و رفتند. پس سخنرانی مهاجری، رها نشد. شاهد این مدعا، صوت سخنرانی آن شب است که به‌زودی تقدیم می‌شود. اما آیا آشوبی رخ داد؟ گاهی ممکن است کسی یا کسانی از سر مخالفت با شخص سخنران، از ابتدا به قصد برهم‌زدن مجلس او اقداماتی انجام دهند، بدون آن‌که به محتوای سخنان او توجهی کنند. و این اقدام، می‌تواند حرکاتی خارج از آداب مجلس خطابه باشد. این چنین اقدامی، برهم‌زدن مجلس سخنرانی و ناپسند و محکوم است؛ چنان‌که رهبر معظم انقلاب نیز در مواردی متعدد از آن نهی کرده‌اند؛ مواردی چون شعار دادن علیه سید حسن خمینی در مراسمات سالگرد رحلت امام خمینی یا هجمه به علی لاریجانی در ۲۲ بهمن ۹۱ در قم. اما آیا سوال و اعتراض همواره چنین است؟ منحصر کردن واکنش مستمعان نسبت به سخنان خطیب، به یکی از دو صورتِ "سکوت مطلق" و ، خود، مغالطه‌ای است که راه صواب را که همانا شنیدن منتقدانه و مبتنی بر است، به فراموشی می‌سپرد. رهبر معظم انقلاب در این باره چنین نوشته‌اند: "من‌ عمیقا متأسفم‌ که‌ برخی‌، میان‌ مرداب‌ «سکوت‌ و جمود» با گرداب‌ «هرزه‌گویی‌ و کفرگویی‌»، طریق‌ سومی‌ نمی‌شناسند و گمان‌ می‌کنند که‌ برای‌ پرهیز از هر یک‌ از این‌ دو، باید به‌ دام‌ دیگری‌ افتاد. حال‌ آن‌که‌ انقلاب‌ اسلامی‌ آمد تا هم‌ «فرهنگ‌ خفقان‌ و سرجنبانیدن‌ و جمود» و هم‌ «فرهنگ‌ آزادی‌ بی‌مهار و خودخواهانه‌‌ی غربی‌» را نقد و اصلاح‌ کند و فضایی‌ بسازد که‌ در آن‌، ، مقید به‌ « و و معنوی‌ و مادی‌ دیگران‌» و نه‌ به‌ هیچ‌ چیز دیگری‌، تبدیل‌ به‌ فرهنگ‌ اجتماعی‌ و حکومتی‌ گردد و حریت‌ و تعادل‌ و عقلانیت‌ و ، سکه‌‌ی رائج‌ شود." حال با این تفصیل، آیا نباید پرسش‌گری مودبانه و منطقی را پس از آن‌که خطیب کلام خود به کمال رسانید، از حقوق مستمعان دانست؟ و آیا آن‌چه گذشت چیزی جز طرح چند پرسش ساده با حفظ قواعد منطق و ادب بود؟ و آیا سیره‌ی شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی- که مهاجری مدعی پیروی اوست- جز شنیدن سخنان و حتی اعتراضات مخاطبان ولو از فراز منبر بود؟ ملاحظه‌ی دیگر آن‌که، آیا خطیب نباید در کلامش از قواعد و پیروی کند و مستمعین- که از مهم‌ترین آن‌ها حقِ شنیدن سخن صواب و نه تدلیس و مغالطه و اغواگری از سخنران است- را مراعات نماید؟ و آیا اگر کسی پس از کمال‌یافتن بیان خطیب، دانست که از فراز منبر، سخن ناحق به مخاطبان القاء می‌شود، نباید به اعتراض مودبانه و منطقی سخن رانَد؟ و باید حقیقت و سپس را به کناری نهَد؟ 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
🔊 در چه گذشت؟ (1) در پی گفت‌وگوهایی که دیشب در مراسم سالگرد شهید صدوقی در مسجد روضه‌ی محمدیه یزد (حظیره) انجام شد، برخی خواسته‌اند با تحریف و نادیده‌گرفتن اصل ماجرا و تمسک به گوشه‌ای از آن، ماجرا را به نفع خود روایت کنند. روایت کامل ماجرا چنین است: که به دعوت بیت صدوقی به این مراسم دعوت شده بود، مقدماتی را در سخن خود به هم پیوست: - از «الی کوهِن» گفت که جاسوس یهودی بود و خود را انقلابی تند جا زده بود و دیگران را متهم به انقلابی‌نبودن می‌کرد و در نهایت اعدام شد. - از رابطه‌ی ده‌ساله‌ی خود با گفت. - از اخلاق و معنویت شهید بهشتی سخن‌ها گفت. - گفت بهشتی مظلوم بود و کسانی که خود را انقلابی می‌دانستند او را متهم می‌کردند. - از نفوذ در کشور گفت و نمونه‌ی آن را کاترین شکدم دانست و ضمناً اطلاعات سپاه پاسداران را در این زمینه متهم کرد. - گفت که به نظام و انقلاب و رهبری معتقد است، هرچند انتقادهایی دارد. و در نهایت مؤکداً نتیجه گرفت که: - امروز هم «الی کوهن»ها و «شکدم»ها در کشور زیادند که بزرگان و انقلابیون اصیل را متهم می‌کنند. - خدا را شاهد گرفت که بعضی از کسانی که امروز در یا ممنوع‌التصویرند، از دل‌سوزترین‌ها هستند. - خدا را شاهد گرفت که هاشمی رفسنجانی نزدیک‌ترین یار رهبر معظم انقلاب بوده و هیچ‌کس به اندازه‌ی او به ایشان نزدیک نبود. و در نهایت نتیجه گرفت که این بزرگان که بعضی هم از این استان‌اند، توسط تندروها به فتنه‌گری متهم شده‌اند و من با شناخت نزدیکی که از آن‌ها دارم، این اتهام واهی است و نشان از مظلومیت ایشان. * هنگامی که نتیجه‌گیری تمام شد، برخاستم و با صدای بلند گفتم: «آقای مهاجری! سؤال دارم.» و با مهلت ندادن او، این خواسته را تکرار کردم. در نهایت، سکوت کرد و من شروع کردم. سؤالاتی ساده داشتم که می‌توانست گره‌گشا باشد: - بالاخره آیا در سال 88 فتنه‌ای رخ داد یا نه؟ - آیا میرحسین موسوی و کروبی و خاتمی در این فتنه نقش داشتند یا نه؟ - شما گفتید که رهبر انقلاب را قبول دارید. آیا رهبر انقلاب، رفتار این افراد را نامیدند یا نه؟ - آیا توبه‌ی اجتماعی (تبیین و اصلاح) نیاز دارد یا نه؟ - آیا این افراد توبه کردند؟ - آیا در فتنه‌ای که آن‌ها به راه انداختند، ده‌ها نفر بی‌گناه کشته شدند یا نه؟ آیا تحریم‌های فلج‌کننده در پی فتنه انجام شد یا نه؟ در نهایت پرسیدم: شما گفتید که تندروها بزرگان و سابقه‌داران انقلاب را متهم می‌کنند و به آنان ظلم می‌کنند؛ چه کسی و چه روزنامه‌ای در دهه‌ی 70 آیت‌الله آذری قمی را ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه خواند؟ **** مهاجری چون پاسخی نداشت، دعا کرد و از منبر فرود آمد. با جمعیت به سمت او رفتم تا پیش از خروج از مسجد، او را مجاب کنم تا پاسخ‌گوی آن‌چه بر فراز منبر گفته، باشد. در نهایت و علی‌رغم میل تیم امنیتی و نیز هواخواهان فتنه، مجبور شد تا بر زمین بنشیند و پاسخ دهد. سؤال‌ها را در همهمه‌ی کسانی که از روشنگری واهمه داشتند، تکرار کردم. گفتم چه کسی فتنه را به راه انداخت؟ گفت احمدی‌نژاد. گفتم آیا موسوی در حالی که هنوز انتخابات در حال برگزاری بود، اعلام پیروزی نکرد؟ گفت اگر این‌چنین کرده، بد کرده.(!) گفتم آیا میرحسین بیانیه نداد و به‌جای مطالبه از طریق قانونی، مردم را دعوت به حضور خیابانی نکرد؟ به جای پاسخ‌گویی، گفت رهبر انقلاب گفته‌اند که من بعید می‌دانم که این‌ها خودشان این کار را کرده باشند. (!) گفتم: مدرک این سخن رهبری کجاست؟ پاسخی نداشت. گفت: من این‌ها را از نزدیک می‌شناسم و می‌دانم که آن‌ها ارادت قلبی به رهبر انقلاب دارند. گفتم: ارادت در پستو هیچ فایده‌ای ندارد. دیگر پاسخی نداشت و برخاست و رفت. 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
🔊 در چه گذشت؟ (2) بعد از رفتنش، هواخواهان فتنه، اعتراض به من را افزایش دادند. از جمله رئیس شورای سابق شهر یزد و استاندار دوران اصلاحات. گفت چرا بقیه‌ی مجالس امام حسین را به هم نمی‌زنی. در مقام جدل با او، گفتم که برای من افراد مهم نیستند، هرکس بر منبر دروغ بگوید، با او مخالفت می‌کنم. بعد هم لابلای حرف‌ها گفتم که این است و باید تخریب شود. انتشار این حرف، موجب برخی سوءتفاهم‌ها شد. در همان‌جا توضیح دادم که منظورم از مسجد، ساختمان مسجد نیست، بلکه آن هویتی است که در مسجد جریان دارد و آن هویت، تابع امام و مدیر مسجد است. اگر این مسجد در اختیار باشد، پایگاه انقلاب است و قلب شهر، ولی اگر امثال مسیح مهاجری بر منبر آن بالا رفتند، مسجدی است که پیامبر با آن می‌ستیزد و امیرالمؤمنین از حضور در آن منع می‌کند. البته اصراری بر تعبیر ندارم و برای رفع سوء تفاهم، آن را پس می‌گیرم. چندی نفری سخن از وحدت گفتند، و رفتار بنده را تفرقه‌آمیز و به زیان جامعه خواندند. همان‌جا عرض کردم: وحدتی که همه در آن رو به گمراهی باشند، مطلوب نیست. و البته اساساً وحدتی وجود نداشت، نشانه‌اش آن‌که بسیاری افراد در همان مجلس با بنده هم‌نظر بودند و آن را پس از اعتراض من اظهار کردند. وحدت آن‌گاه مطلوب است که بر مدار حق باشد، بگذریم. از دیشب تا به حال، بسیاری از دوستان و آشنایان اظهار لطف نموده‌اند. آن‌چه رخ داد، صحیحش لطف خدا بود و خطایش ناشی از کاستی این بنده. این پیام‌ها و دست‌مریزادها نشان می‌دهند که یزد نه پایتخت اصلاحات بلکه شهر و است. راستی فراموش نکنیم، همان کسی است که به آیت‌الله‌العظمی خویی نامه‌ی سرگشاده نوشت و مورد هجمه قرار گرفت، با ریاست‌جمهوری بنی‌صدر مخالفت کرد و مطرود بسیاری از دوستان شد، از حضور شیخ محمود حلبی در مراکز تجمع شهر منع کرد، از جولان نیروهای مجاهدین در یزد مانع شد، از سخنرانی در یزد جلوگیری کرد، و ... صدوقیِ یزد این است، نه آن‌چه برخی منتسبان روایت می‌کنند... 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
جابجا کردن مرزهای تناقض توسط سایت انتخاب! برخوردهای دوگانه و تناقض‌گویی‌های بی‌پایان جریان رسانه‌ای غرب‌گرا آن‌قدر تکرار شده که برای ما عادی شده اما این فاجعه واقعا عادی نیست. سایت در تاریخ ۴خرداد١۴٠١ خبر عربده‌کشی و اختلال در جلسه یکی از سخنرانان انقلابی را «پرسش ساده یک دانشجو» دانست، اما حالا یک ماه بعد همین رسانه، و سایر رسانه‌های غرب‌زده هم‌سو، ذیل عکس روحانی جوان یزدی که دو زانو جلوی مسیح مهاجری نشسته و با او گفت و گو می‌کند را با وصف درج کرده است! 🖍وقتی اسراییل از اصلاحطلبان بعنوان دوستان خود درایران نام می برد گزافه نمی گوید! 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
روزنامه جمهوری اسلامی هم به دروغ بودن ادعای در سخنرانی مسیح مهاجری اذعان کرد! ▫️در صفحه دوم روزنامه جمهوری اسلامی؛ امروز 1401.4.11 چنین آمده است: *واقعه اخلال در سخنرانی مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در مراسم سالگرد شهید محراب آیت‌الله صدوقی، فرزند ایشان حجت‌الاسلام محمدعلی صدوقی و شهدای هفتم تیر در شب پنجشنبه گذشته که طی دو روز گذشته در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت، با تدبیر بیت شهید صدوقی و برگزارکنندگان مراسم و صبر و تحمل سخنران، بدون آنکه درگیری به وجود بیاید پایان یافت. علاوه بر اینکه طلبه جوان معترض، به پیشنهاد سخنران در زمانی که هنوز سخنرانی تمام نشده بود مطالب خود را مطرح کرد، بعد از پایان سخنرانی نیز در حلقه‌ای که در گوشه‌ای از مسجد تشکیل شد سوال‌های خود را پرسید و پاسخ‌های آنها را شنید. 🔶حاشیه روزنه در حالی که شبکه رسانه‌های غربگرا مسجد حظیره را به دروغ به عنوان تفسیر کرد، بعد از روشنگری جریان انقلابی و انتشار فیلم گفتگوی اعتراضی مورد بحث، روزنامه جمهوری اسلامی به اجبار ماجرا را طوری روایت کرد که عملا ادعاهای تحریف‌آمیز هم‌فکران سیاسی مسیح مهاجری را اثبات می‌کند. 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
واکنش ابراهیم دهقان دبیر جبهه فرهنگی-اجتماعی انقلاب اسلامی استان یزد به واقعه مسجد حظیره 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
تا سیه‌روی شود هرکه در او غش باشد (۲) گفت که بگذاریم یک سخنران هرچه خواست بگوید، و به مخالف او هم دیگربار مهلت سخن داده شود. به ظاهر زیبا گفت، ولی- بر فرض که مخالف را مجال سخن دهند- نگفت که حاضرانِ این مجلس را دیگر کجا می‌توان گرد آورد تا پاسخ این شبهات را بشنوند. بله، اگر محیطی تحصیلی بود که مخاطبان در اختیار ما بودند، می‌شد آنان را ملزم به شنیدن سخنان هر دو طرف کرد و هم می‌شد آن کس را که سخن ناحق بر زبان رانده ملزم به پاسخ‌گویی نمود. ولی مسجد و منبر محیطی عمومی است که هر کس آزادانه می‌آید و هر وقت خواست می‌رود و در بیش‌تر موارد شناخته هم نمی‌شود. پس نمی‌توان پُزِ روشنفکری داد و فضا را برای اغواگری گشود. این عینِ بی‌اخلاقی و بی‌منطقی و تضییع حقوق عامه است، و آن‌گاه که با اغراض گره بخورد،‌ نتیجه‌ای جز شدیدترین گونه از نخواهد داشت. نمونه‌اش همین روایت‌های غرض‌ورزانه و تحریف آشکار حادثه‌ی حظیره است؛ آن‌گاه که نویسنده‌ی خبرگزاری تصریح می‌کند که از ماجرا بی‌اطلاع است ولی گستاخانه به نام تحلیل، یاوه می‌سراید. و این جماعت متکی بر همان کانون‌ها، مجال روایت صادقانه را از دیگران می‌ستاند و حقیقت در این میان ذبح می‌شود. و این چرخه‌ی هولناک و زجرآور ادامه می‌یابد. پس نباید فریب خورد و سکوت پیشه کرد. باید آگاهانه و منطقی فریاد کرد تا فریب‌کاران مهلتِ یاوه‌سرایی نیابند. بله، بیان آزاد است، ولی اغواء نه. 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
بسم الله النور 🔸تا سیه‌روی شود هرکه در او غش باشد (۱) از زمانی که خبر اتفاقات منتشر شده، جریان این خط خبری را دنبال کرده‌اند: مراسم بزرگداشت را به کشیدند و سخنرانی را گذاشتند. آیا این روایت صادقانه است یا واقعیت؟ پیش از این، روایت خود را از آن حادثه نوشته‌ام. (https://eitaa.com/jorenush/142) اکنون می‌خواهم گزارشی تحلیلی و دقیق‌تر از آن ارائه دهم و نظری بر مبانی داشته باشم تا روایت صادقانه از مغرضانه شناخته شود. چنان‌که در گزارش پیشین آوردم، سخن مقدماتی داشت و نتایجی. او مقدمات خود را گفت و تصریح کرد که از این مطالب می‌گیرد که ... . و نتایج را یک‌یک برشمرد. کسانی که با سخنوری آشنایند یا اقلاً پای سخن سخنوران نشسته‌اند می‌دانند که یک سخنرانی مذهبی از خطبه‌ی اولیه، بیان مقدمات، نتیجه‌گیری و دعای پایانی تشکیل می‌شود. مهاجری در آن شب، همه‌ی این اجزاء را به کمال ادا کرد و ناگاه منبر را وانگذاشت. او بیش از سی دقیقه بدون هیچ مزاحمتی سخن گفت و از بیان روایت و مثال‌زدن و قصه‌گفتن و بیان خاطره نیز فروگذار نکرد. او چنان سخن را طول داد که برخی حضار که بنا بر عادت مجالس سنتی یزد، توقع سخنانی کوتاه‌تر داشتند، برخاسته و رفتند. پس سخنرانی مهاجری، رها نشد. شاهد این مدعا، صوت سخنرانی آن شب است که به‌زودی تقدیم می‌شود. اما آیا آشوبی رخ داد؟ گاهی ممکن است کسی یا کسانی از سر مخالفت با شخص سخنران، از ابتدا به قصد برهم‌زدن مجلس او اقداماتی انجام دهند، بدون آن‌که به محتوای سخنان او توجهی کنند. و این اقدام، می‌تواند حرکاتی خارج از آداب مجلس خطابه باشد. این چنین اقدامی، برهم‌زدن مجلس سخنرانی و ناپسند و محکوم است؛ چنان‌که رهبر معظم انقلاب نیز در مواردی متعدد از آن نهی کرده‌اند؛ مواردی چون شعار دادن علیه سید حسن خمینی در مراسمات سالگرد رحلت امام خمینی یا هجمه به علی لاریجانی در ۲۲ بهمن ۹۱ در قم. اما آیا سوال و اعتراض همواره چنین است؟ منحصر کردن واکنش مستمعان نسبت به سخنان خطیب، به یکی از دو صورتِ "سکوت مطلق" و ، خود، مغالطه‌ای است که راه صواب را که همانا شنیدن منتقدانه و مبتنی بر است، به فراموشی می‌سپرد. رهبر معظم انقلاب در این باره چنین نوشته‌اند: "من‌ عمیقا متأسفم‌ که‌ برخی‌، میان‌ مرداب‌ «سکوت‌ و جمود» با گرداب‌ «هرزه‌گویی‌ و کفرگویی‌»، طریق‌ سومی‌ نمی‌شناسند و گمان‌ می‌کنند که‌ برای‌ پرهیز از هر یک‌ از این‌ دو، باید به‌ دام‌ دیگری‌ افتاد. حال‌ آن‌که‌ انقلاب‌ اسلامی‌ آمد تا هم‌ «فرهنگ‌ خفقان‌ و سرجنبانیدن‌ و جمود» و هم‌ «فرهنگ‌ آزادی‌ بی‌مهار و خودخواهانه‌‌ی غربی‌» را نقد و اصلاح‌ کند و فضایی‌ بسازد که‌ در آن‌، ، مقید به‌ « و و معنوی‌ و مادی‌ دیگران‌» و نه‌ به‌ هیچ‌ چیز دیگری‌، تبدیل‌ به‌ فرهنگ‌ اجتماعی‌ و حکومتی‌ گردد و حریت‌ و تعادل‌ و عقلانیت‌ و ، سکه‌‌ی رائج‌ شود." حال با این تفصیل، آیا نباید پرسش‌گری مودبانه و منطقی را پس از آن‌که خطیب کلام خود به کمال رسانید، از حقوق مستمعان دانست؟ و آیا آن‌چه گذشت چیزی جز طرح چند پرسش ساده با حفظ قواعد منطق و ادب بود؟ و آیا سیره‌ی شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی- که مهاجری مدعی پیروی اوست- جز شنیدن سخنان و حتی اعتراضات مخاطبان ولو از فراز منبر بود؟ ملاحظه‌ی دیگر آن‌که، آیا خطیب نباید در کلامش از قواعد و پیروی کند و مستمعین- که از مهم‌ترین آن‌ها حقِ شنیدن سخن صواب و نه تدلیس و مغالطه و اغواگری از سخنران است- را مراعات نماید؟ و آیا اگر کسی پس از کمال‌یافتن بیان خطیب، دانست که از فراز منبر، سخن ناحق به مخاطبان القاء می‌شود، نباید به اعتراض مودبانه و منطقی سخن رانَد؟ و باید حقیقت و سپس را به کناری نهَد؟ 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
⚫️ اصلاح طلبان فاسد براحتی دروغ می گویند و برای رسیدن به اهداف پلیدشان از هیچ خیانتی دریغ نمی کنند ملت دیگر شما سربازان اسرائیل را شناخته اند و نمی توانید با هوچی گری به امیال پلید خودتان برسید. 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 دفاع بی‌نظیر و فریادهای غیرتمندانه کارشناس عرب در استودیوی تلویزیون رژیم صهیونیستی به خاطر ایران: آمریکا، اسرائیل و عربستان مردم مظلوم را قتل عام می‌کنند اما از موشک‌های ایرانی صحبت می کنید؟!! 🔹 دکتر "حسن مرهج" تحلیلگر مسائل غرب آسیا در واکنش به سیاه‌نمایی های کارشناس صهیونیست شبکه i۲۴ علیه ایران: 🔹" ۲۰۰هزار خانه در غزه با سلاح آمریکا و اسرائیل ویران و مردم مجبور به مهاجرت شدند؛ آمریکا عراق را نابود کرد و همچنین عربستان مردم و کودکان یمنی را قتل عام می کند؛ آمریکا تروریسم خود را در تمام این منطقه گسترده است، این‌ها را نمی بینید؟!!" 🌷🕊 @bazgashtaznimehrah