#مناجات
ﺧﺪﺍﯾﺎ ...
ﺍﺯ ﺑﺪ ﮐﺮﺩﻥ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﺖ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﺩﺭﮔﺎﻫﺖ ...
ﺍﻣﺎ ﺷﮑﺎﯾﺘﻢ ﺭﺍ ﭘﺲ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ...
ﻣﻦ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﻡ ...
ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺑﺪﯼ ﺭﺍ ﺧﻠﻖ ﮐﺮﺩﯼ ﺗﺎ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻥ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﺖ ...
ﻧﮕﺎﻫﻢ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ ...
ﮔﺎﻫﯽ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﻨﺎﺭﻣﻦ ﻧﯿﺴﺖ ...
ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﻢ ...
ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ ﺍﯾﻨﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﺯﺩﯼ ﺗﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺎﺷﻢ ﻭ ﺧﻮﺩﺕ ...
ﺑﺎ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻣﻌﻨﺎ ﻧﺪﺍﺭﺩ ...
ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻡ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﭼﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ...
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ؛ ﺧﺪﺍﯼ ﺧﻮﺏ ﻣﻦ...♡
#شهیدچمران🌱
🔺🔸🔹
⇝ پرسمان اعتقادی
https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0
🔺فقط #بالینک به اشتراک بذارید👌
࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
🌼 پرسش:
ميخواستم بدونم اينکه گفته شده بعدازنفخ صوراول اهل آسمانهاوزمين مدهوش ميشوندبه جزکساني که خداوندخواسته باشد
منظورچه کساني است؟يعني چه کساني مدهوش نميشوند؟
🌼 پاسخ:
در اين رابطه به آياتي اشاره مي شود: «و يوم ينفخ في الصور ففزع من في السماوات و من في الارض الاَّ من شاءاللَّه...»[ نمل/ 87] روزي كه در صور دميده ميشود آنان كه در آسمان و زمين هستند به بيتابي و فزع در ميآيند، جز آنكه خدا بخواهد.
و آيه: «و نفخ في الصور فصعق من في السموات و من في الارض الاَّ من شاءاللَّه ثم نفخ منه اخري فاذا هم قيام ينظرون».[زمر/ 68] و در صور دميده ميشود، آنگاه اهل آسمان و زمين همه مدهوش ميشوند جز آنكس كه خدا بخواهد. سپس بار ديگر در صور دميده ميشود، كه ناگهان همه به پا ايستاده و نگران و منتظر خواهند بود.
در دو آیه (67 سوره زمر و 87 سوره نمل) مربوط به”نفخه اول” (میراندان)، بعداز بیان این که هر کس در آسمانها و زمین است، در اثر دمیده شدن در صور، دچار “فزع” و “صعق” مى شوند، با عبارت (اِلاّ من شاء الله) – مگر کسانى که خدا خواست – عدهایى را از این نفخه استثنا کرده که آیات 90 – 89 سوره نمل آن را تفسیر نموده و مىفرمایند: آنان کسانى هستند که داراى “حسنه” مى باشند.
ب. همچنین از آیاتى که بیانگر “نفخه حیات”اند، نظیر آیات 68 سوره زمر و 53 سوره یس، فهمیده مىشود همان کسانى که در نفخه اماته در گذشتند، هم آنان در نفخه دوم زنده و نزد خدا حاضر خواهند گشت، ولى با این وجود، خداوند در آیه 127 و 128 سوره صافات “بندگان مخلَص” خویش را از این احضار شوندگان استثنا مىنماید؛ از این روى کسانى که داراى “حسنه” و جزو “بندگان مخلَص” خداوند مىباشند، از حوادث دو نفخه در امان اند. با روشن شدن معناى این دو واژه (حسنه و مخلَصین) به وضوح مىتوانیم چنین افرادى را بشناسیم؛ از این رو آیات و روایات را مورد بررسى قرار مىدهیم تا معناى این دو واژه تفسیر گردد:
1- مراد از “حسنه”، “حسنه مطلق” است؛ یعنى حسنهاى که با هیچ گونه سیئه اى آمیخته نگردد. و کسانى که داراى حسنه مطلقاند، افراد خاصى از اهل ایمان هستند و ذات آنان از هر پلیدى پاک و پاکیزه و از هر نوع “نفاق” و “کفر” و “شرک” پیراسته است. هیچ گاه دل به غیر خدا نداده و همه امور خویش را به او سپرده و به مقام تسلیم محض و توکل رسیده، از آنها نیز عبور کرده، بدون هیچ شائبه استکبار و اظهار هستى و فرعونیت، فانى در ذات حق هستند. این ویژگىها بیانگر مقام “ولایت” است؛ از این رو در روایات از “حسنه” در این آیه به ولایت امیرمؤمنان (ع)و معرفت ولایت و حب اهل بیت (ع) و از “سیئه” به انکار ولایت و بغض نسبت به اهل بیت (ع) تعبیر شده است.
2- مراد از “مخلَصین” نیز کسانىاند که بنابر آیه “فبعزّتک لأغوینّهم أجمعین إلاّ عبادک منهم المخلصین”، ممتاز از همه انسانها، از اغواى شیطان رهیدهاند و چون اغواى شیطان – بنابر مضمون آیه 22 سوره ابراهیم – با وعدههاى دروغ و پذیرش آن کارگر مىافتد و از طرفى پذیرش آن ناشى از “شرک” گمراهان است، مخلَصین بندگانىاند که از هر گونه شرکى پاک و پیراسته و فقط براى خداوند خالص گشتهاند.
با توجه و دقت در مفهوم این دو واژه، مىتوان گفت هر دو، بیانگر یک حقیقت و داراى معناى واحدند؛ از این رو، مىتوان افرادى را که از حوادث دو نفخه اماته و احیا استثنا شدهاند، این گونه وصف کرد: آنان انسانهایى هستند که به گونهاى که براى غیر خدا، وجودى نمىبینند و نام و نشانى جز او نمىیابند و اختیارى براى نفع و ضرر و مرگ و حیات خویش قایل نبوده و حقیقت و سرّشان غرق و مستهلک و فانى و ذوب در خداوند گشته و همه امور خود را به خدا سپرده و از آنها چیزى صادر نمىشود، جز آن چه رضاى خدا در آن است (نوافل) و تنها رضاى خدا را مىجویند؛ از این رو خداوند چشم و گوش و دست و زبان و قلب آنان گشته و به دور از هیچ غلوى، آنان آینه تمام نماى خداوند شده و تنها رُخ او را مىنمایانند. و در حقیقت آنان همان “وجه اللَّه”اند. “وجه”؛ یعنى چهره باطنى و حقیقت هر چیز که “شناخت کامل” شىء فقط به واسطه آن ممکن است. و وجه اللَّه بودن این بندگان به معناى آن است که آنان کامل ترین آیت خداوند و آینهاى تمام نماى او مىباشند که خداوند مىفرماید: “کل شىءٍ هالک إلاّ وجه”؛ یعنى همه چیز جز وجه او فانى است؛از این رو در حالى که همه اشیا و خلایق، آسمانها و زمین و نیز زمینیان و برزخیان و اهل آسمانها؛ یعنى ملایکه و … حتى ملایکه مقرب در اثر نفخه نخست فانى مىگردند، آنان باقىاند و زوال و نابودى از حقیقت آنان دور است؛ از آن رو که هستیشان ذوب و فانى در خداوند است و وجودى براى آنان، سواى و جود خداوند و وجه او، باقى نمانده است، نه توقفى در برزخ دارند و نه در قیامت، حشرى براى حساب و کتاب و سؤال و جواب دارند؛ زیرا قبل از آن در دنیا در اثر مجاهدت و مراقبت و ریاضت در را
ه رضاى خداوند، هم از تعلّقات مادى و صورتهاى مثالى و قالبهاى برزخى رهیده اند و هم به حساب و کتاب خود رسیدهاند و یکسره به بهشت ذات و لقاى پروردگار بار یافتهاند. جایگاه امنى که ره یافتگان به آن در امن و آرامش و اطمینان به سر مىبرند؛از این رو از گزند همه حوادث فراگیر و عظیم نفخه اماته و احیا نیز در امانند؛ زیرا آن چه ثمره این رخداد بزرگ خواهد بود، همانا “رساندن و بهرهمند کردن” همه موجودات، به فراخور استعداد و سعه وجودى هر یک از آنها، به “حیات عنداللّهى” است. در حالى که این بندگان به چنین حیاتى کاملتر و بالاتر از آن چه به سبب نفخ صور بهره دیگران خواهد گشت، در دنیا بار یافته بودند.
با دقت در آن چه گذشت فهمیده مىشود که آنان در حقیقت مصداق کامل “موتو قبل أن تموتوا” مىباشند و به واسطه “وجود وجه اللهىیشان” حشر و حضور آنان در قیامت نیز متفاوت با دیگر موجودات است. به گونهاى که بر همه موجودات حاضر در آن، محیط خواهند بود.
مصداق کامل و حقیقى این بندگان – با توجه به این که در روایات، “حسنه”، “وجه اللَّه”،و “اسماى حسنا”و “آیت کبرا”و نظایر اینها بر پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت او (ع) منطبق شده است – چهارده معصوم (ع) مىباشند، ولى انبیا و اولیاى الهى و انسانهایى که عارف و دوست دار و پیراسته از دشمنى و بغض نسبت به مقام آنان هستند نیز به حسب درجاتى که دارند و در حد ظرفیت وجودى و به فراخور تلاش خود در سیر به سوى ولایت آنان، در مراتب و درجات پایینتر، مصداق “این بندگان” هستند و خواهند بود.
🔺🔸🔹
⇝ پرسمان اعتقادی
https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0
🔺فقط #بالینک به اشتراک بذارید👌
࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
چه خوبه اول زندگیو اینجوری شروع کنیم.❤️
خوشبخت بشید♥️♣️♥️
🔺🔸🔹
⇝ پرسمان اعتقادی
https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0
🔺فقط #بالینک به اشتراک بذارید👌
࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
#مهدویت
🔴🔵 آشنایی بهتر با یاران حضرت در زمان غیبت کبری
🔹 اوتاد:
افرادى هستند كه به اندازه یك چشم برهم زدن از خداى خویش غفلت نمى كنند و به دنبال مال دنیا نیستند مگر آن چه كه نصیب و روزى آنها شود و خطاها و لغزش هایى كه از افراد دیگر صادر مى شود از آنها سر نمى زند و (در خصوص غیر پیامبران) در آنها عصمت شرط نیست، آن عصمتى كه از شرایط قطب است. این گروه بى واسطه با حضرت مهدى علیه السّلام در ارتباط هستند.
🔹 ابدال:
ابدال یك درجه از اوتاد پایین تر و در مرحله بعدى هستند كه ممكن است گاهى از آنها غفلتى صادر شود ولى بلافاصله با تذكر و تنبّه آن غفلت را از خود دور مى كنند و هرگز گناه عمدى از آنها سر نمى زند.
🔹 نجباء:
در رتبۀ بعد از ابدال قرار دارند و با دو واسطه (اوتاد و ابدال) با حضرت علیه السّلام در ارتباط هستند.
🔹 صلحاء:
افراد باتقوایى هستند كه متصف به صفت عدالت هستند، اما ممكن است گاهى اوقات از آنها خطایى سرزند كه بلافاصله استغفار كرده و پشیمان مى شوند همان طور كه خداوند متعال مى فرماید: هرگاه گروهى از شیاطین در دل اهل تقوى وسوسه و خیالاتى وارد كنند بلافاصله آنها متذكر شده و همان دم خدا را به یاد آورده آگاه و بینا مى شوند.(سوره اعراف /۲۰۱)
صلحاء با سه واسطه با حضرت مهدى علیه السّلام در ارتباط هستند.
( امام حاضر ، مدیر ناظر ص ۷۵ )
اگر یكى از اوتاد كم شود، یكى از ابدال جایگزین او مى شود و جاى آن ابدال را یكى از نجباء پر مى كند و به جاى او یكى از صلحاء وارد دستۀ نجباء مى شود و هرگاه یكى از صلحا كم شود از بقیۀ مردم كه صلاحیت و لیاقت داشته باشند جایگزین صلحاء مى شوند.
📚 مصباح كفعمى،ص ۷۰۴؛بحار الانوار،ج ۵۳،ص ۳۰۱
🌺 آری اکنون هم که در دوران غیبت کبری به سر می بریم امکان یار حضرت شدن وجود دارد.
#یاران_مهدی
🔹🔸
⇝ پرسمان اعتقادی
https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0
🔺فقط #بالینک به اشتراک بذارید👌
࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
#پویش_کتابخوانی_پرسمان
4⃣ چهارمین برش از کتاب #چگونه_یک_نماز_خوب_بخوانیم
✍ نویسنده : استاد #علیرضا_پناهیان
👈 معمولا وقتی میخواهند ما را نصیحت کنند، به ما میگویند: «این چه نمازی است که میخوانی؟! میدانی امیرالمومنین (علیهالسلام) موقع نماز چطور رنگ چهرهاش از خوف خدا میپرید و چه حالی به ایشان دست میداد؟» ❗️❗️
🚷 گاهی اوقات اینجور تبلیغات در مورد نماز، ما را پاک ناامید میکند. پیش خودمان میگوییم: «ما که هیچوقت اینجوری نخواهیم شد»
🌙تا میگویند «نماز خوب» ؛ ذهنمان سراغ نماز اولیا خدا میرود. در حالی که نماز اولیا خدا ، قله است.
🗻 ما برای قدم برداشتن به سمت آن قله ، ابتدا باید به مقام نماز خوب برسیم.
⚡️ درست است که اهلبیت (علیهمالسلام) وقتی به نماز میایستادند ، تمام ارکان بدنشان از خوف حضرت حق میلرزید و از اشتیاق رب، رنگ چهرهشان متغیر میشد؛
💥 ولی فعلا ما نمیتوانیم چنین نمازهایی بخوانیم. شاید تا آخر عمرمان هم توفیق پیدا نکنیم اینگونه نماز بخوانیم. پس قاعدتاً نماز خوب برای ما ، نماز دیگری است...
🍃🌸🍃🌸🍃🌸
خرید و مطالعه اینترنتی کتاب
اپلیکیشن طاقچه
https://taaghche.com/book/33195/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%A8-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F
🔸🔹🔸🔹
#پرسمان_اعتقادی_تربیتی
https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
┄┅─✵💝✵─┅┄
#بسم_الله_الرحمن_الرحیم
اِلهی
یا حَمیدُ بِحَقِّ مُحَمَد
یا عالی بِحَقِّ علی
یا فاطِرُ بِحَقِّ فاطمه
یا مُحْسِنُ بِحَقِّ الحسن
یا قدیمَ الاِ حسان بِحَقِّ الحُسَیْن
عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَجَ صاحبَ العصرِ والزَّمان
🔺🔸🔹
⇝ پرسمان اعتقادی
https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0
🔺فقط #بالینک به اشتراک بذارید👌
࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
#احادیث
⭕امام صادق علیه السلام
بخداسوگندهرگاه حاجت مؤمن برآورده شودازبرآورده شدن آن رسول خداشادترگرددتاخودآن مؤمن
(کافی10/195/2)
⭕امام صادق علیه السلام
کسیکه غم وغصه راازدل مؤمنی برداردخداونداورابادلی آرام ازقبربرانگیزد
(ثواب الاعمال ص382،ح561)
🔹🔸
⇝ پرسمان اعتقادی
https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0
🔺فقط #بالینک به اشتراک بذارید👌
࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
اسلام مردم خود را خوشبخت و سعادتمند میخواهد. این سعادت فقط با پول بهدست نمیآید؛ فقط با ذکر و عبادت هم بهدست نمیآید. حیات طیبه اسلامی، زندگیای است که در آن، راه رسیدن به معنویت و اهداف و سرمنزلهای نهایی این راه، از زندگی دنیایی مردم عبور میکند. اسلام دنیای مردم را آباد میکند؛ منتها آبادی دنیا هدف نهایی نیست. هدف نهایی عبارت است از اینکه انسانها در زندگی دنیوی از معیشت شایسته و مناسب، از آسودگی و امنیت خاطر، و از آزادی فکر و اندیشه برخوردار باشند و از این طریق به سمت تعالی و فتوح معنوی حرکت کنند.
#کتاب_ولایت_وانسانسازی
🔺🔸🔹
⇝ پرسمان اعتقادی
https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0
🔺فقط #بالینک به اشتراک بذارید👌
࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
🌼 پرسش:
آيا عمل تنبيه خداوند از رحمت اوست يا از هدايت کردن و يا نکردن مستبدانه وي؟
🌼 پاسخ:
خدا هميشه مهربان است حتي غضب خدا هم عين مهرباني اوست به عنوان مثال پدري که در يک گردش خانوادگي دست پسرش را گرفته و او را از يک گردنه کوه مي گذراند اگر جايي دست اين پسر را فشرد و او را به سمتي کشيد اين عين مهربان او است نه اين که بگوييم نا مهرباني کرده بلکه او که ته دره را مي بيند مواظب پسرش است و اگر اين پسر ناسازگاري نشان دهد و بخواهد در اين جا بدود پدر او را نگه مي دارد و حتي اگر مجبور شود او را تنبيه مي کند تا جانش را نجات دهد و اين تنبيه او نيز عين مهرباني اوست.
غضب خدا هم عين مهرباني اوست حتي اگر جهنم مي فرستد و بلا مي فرستد و تنبيه مي کند براي تربيت انسان و پاک کردن او از ناخالصي هاست.
خداوند رحمان، از خشمهاي کينه توزانه که گاه گاهي در بعضي از افراد آشکار ميشود به دور است. زيرا ديگران خشمگين ميشوند تا کمبودهاي خود را جبران کنند، و با انتقامگيري از دشمنان شعلههاي کينه و عناد را خاموش کنند؛ در حالي که خداي توانا، کمبودي ندارد، تا به وسيلهي کينه و خشم(که بعضي از ما زمينيان به آن آلودهايم) نياز خود را برآورده کند.
غضب خداوند هم عين مهرباني اوست يعني در راستاي مهرباني اوست چرا که اگر بلايي به بندها مي فرستد از روي رحمت اساگر آنها را عقوبت مي کند از روي رحمت است دقيقا مانند يک پزشک جراح که تيغ به بدن بيمارش مي گذارد و داروي تلخي به او مي دهد و حتي او را در بيمارستان بستري مي کند و ....همه و همه اش از روي رحمت است نه از روي غضب و ناراحتي.
پس اگر می بینیم که خدا برای برخی از بندگانش تنبیه در نظر می گیرد این تنبیه در راستای رحمت اوست چرا که با این تنبیه اگر در دنیا رخ دهد هدایت فرد تامین می شود و اگر در آخرت باشد در راه برون رفت او از ناخالصی هایی است که در ان قرار گرفته است و با این عذاب ها و تنبیه ها فرد پاک می شود و آماده ورود به بهشت الهی می گردد.
مانند فردی که بیماری ویروسی سختی گرفته و باید داروهای تلخ زیادی بخورد عمل جراحی شود و مدت زیادی در بیمارستان بماند پزشکی او را دارو می دهد و در بیمارستان نگه می دارد و جراحی می کند می خواهد او را از بیماری نجات پیدا کند و خالص گردد.
🔺🔸🔹
⇝ پرسمان اعتقادی
https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0
🔺فقط #بالینک به اشتراک بذارید👌
࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
#چند_اصل_برای_خوشبختی
ﯾﮏ: ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﺎﺵ ﺍﻣﺎ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﻧﺒﺎﺵ
ﺩﻭ: ﺗﺤﻤﻞ ﮐﻦ ﺍﻣﺎ معطل ﻧﺒﺎﺵ
ﺳﻪ: ﺳﺮ ﺳﺨﺖ ﺑﺎﺵ ﺍﻣﺎ ﻟﺞ ﺑﺎﺯ ﻧﺒﺎﺵ
ﭼﻬﺎﺭ: ﺻﺮﯾﺢ ﺑﺎﺵ ﺍﻣﺎ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﻧﺒﺎﺵ
ﭘﻨﺞ: ﺑﮕﻮ ﺁﺭﻩ ﻧﮕﻮ ﺣﺘﻤﺎ
ﺷﺶ: ﺑﮕﻮ ﻧﻪ ﻧﮕﻮ ﻫﺮﮔﺰ
ﻫﻔﺖ: ﺻﺒﻮﺭ ﺑﺎﺵ ﺍﻣﺎ ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ ﻧﺒﺎﺵ
ﻫﺸﺖ: ﺷﺘﺎﺏ ﮐﻦ ﺍﻣﺎ ﺷﺘﺎﺏ ﺯﺩﻩ ﻋﻤﻞ ﻧﮑﻦ
ﻧﻪ: ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻧﯿﺴﺖ،
ﺑﻠﮑﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ.
🔺🔸🔹
⇝ پرسمان اعتقادی
https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0
🔺فقط #بالینک به اشتراک بذارید👌
࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
🙏 سلام و ادب خدمت اعضای محترم گروه
دومین هفته از فعالیت #گروه_کتابخوانی هم به اتمام رسید.
🌾 در هفته اول معرفی کتاب #شانزده_سال_بعد رو داشتیم و در هفته دوم معرفی کتاب #چگونه_یک_نماز_خوب_بخوانیم .
📚 از طرفی ؛ قرارمون بر این هست که هر ماه یک #سیر_مطالعاتی رو خدمتتون معرفی کنیم و در طول ماه، پنجشنبهها به بررسی سیر مطالعاتی معرفی شده بپردازیم.
📌 پنجشنبه گذشته #سیر_مطالعاتی علم #کلام رو به محضرتون معرفی کردیم و این هفته نیز قصد بررسی آن را داریم.
با #گروه_کتابخوانی همراه باشید.
🔸🔹🔸🔹
#پرسمان_اعتقادی_تربیتی
https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0