eitaa logo
بیم موج
2.1هزار دنبال‌کننده
3هزار عکس
2.2هزار ویدیو
133 فایل
قال مولانا امیرالمؤمنین ❤ : وَ اللَهَ اللَهَ فِی الجِهَادِ بِاَموَالِکُم وَ اَنفُسِکُم وَ اَلسِنَتِکُم فِی سَبِیلِ اللَه چو غلام آفتابم هم از آفتاب گویم نه شبم نه شب پرستم که حدیث خواب گویم ادمین: @bimemoj1357
مشاهده در ایتا
دانلود
Mahmood Karimi ~ Music-Fa.ComMahmood Karimi - Peyghame Karbala (320).mp3
زمان: حجم: 7.3M
پیغام‌ِ کربلا به نجف برد؛ جبرئیل یا مرتضی علی پسری داشتی؛ چه شد؟😔 پیغامِ علقمه به نجف برد؛ جبرئیل یا مرتضی علی؛ قمری داشتی چه شد؟😔 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰روضه ظهر عاشورا از زبان رهبر شهید انقلاب اسلامی 🌷❤️ 🔹حضرت زینب س، دستهایشان را زیر پیکر مطهر اباعبدالله ع قرار دادند و فرمودند: "پروردگارا! این قربانی را از آل پیامبر قبول بفرما"😔🌷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
هل من ناصر ینصرنی ...😔🌷 لبیک ✋ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰آخرین وضعیت تنگه هرمز 🔹 پس از امضای یادداشت تفاهم میان ایران و امریکا، زورآزمایی جدید برای تعیین وضعیت در تنگه هرمز آغاز شده است. 🔹مطابق یادداشت تفاهم، تنگه ‘فقط’ به مدت 60 روز رایگان خواهد بود و پس از آن یک سیستم فروش خدمات میان ایران و عمان وجود خواهد داشت که منجر به دریافت هزینه خدمات از کشتی‌های عبوری می‌شود. 🔹عمان این موضوع را در بیانیه مشترک با ایران که روز 2 تیر صادر شد، پذیرفته است و جزئیات این مسئله تا 30 روز آینده نهایی خواهد شد. طی این مدت، عمان با فشار امریکا یک کریدور جنوبی برای عبور از تنگه اعلام کرده که ایران به هیچ وجه آن را نخواهد پذیرفت. 🔹 از نظر ایران، در بازه زمانی 60 روزه عبور همچنان برای شناورهای تهدید کننده امنیت ایران ممنوع است و مسیر ورود و خروج به تنگه نیز از شمال و جنوب جزیره لارک عبور می‌کند و هیچ مسیر دیگری امن نخواهد بود. 🔹سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز طی بیانیه‌ای این موضوع را رسما اعلام کرده است. 🔹طی هفته‌های آینده اگر مسئله فروش خدمات و کسب درآمد از تنگه به نتیجه نرسد، تنگه مجددا به طور کامل مسدود خواهد شد. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
Strait of Hormuz situation mohammadi No54 34405 (1).mp3
زمان: حجم: 11.1M
🔰آخرین وضعیت تنگه هرمز - فایل شماره 54 🔹مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی ❗️- 4 تیر 1405 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰گزارش ویژه؛ در مذاکرات زوریخ چه گذشت؟ ✍🏻 مهدی محمدی مأموریت اصلی این دور از مذاکرات، پیگیری ۵ شرط علنی رهبر انقلاب بود؛ نه شروط ده‌گانه قبلی. این شروط دقیقاً همان مواردی است که در بند ۱۳ تفاهم اسلام‌آباد آمده و حالا پیش‌شرط ورود به مراحل بعدی است. 🔹 ۱. لبنان (اولویت اول) هدف اصلی سفر، توقف عملیات نظامی در لبنان بود که با موفقیت محقق شد. تأکید کردیم بدون توقف در لبنان، هیچ بحث دیگری ممکن نیست. - این توقف را موقتی می‌دانیم، اما راهبرد ما خریدن زمان برای تقویت حزب‌الله است. - نهادی برای «کاهش منازعه» با حضور ایران، آمریکا و لبنان تشکیل می‌شود. - هر لحظه که حزب‌الله بگوید توافق کارایی ندارد، ما بدون تردید از آن خارج می‌شویم. 🔹 ۲. آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده توافق با قطر امضا شده و جلسات کارشناسی در جریان است. - تکذیب قوی ادعای ونس؛ این پول در اختیار کامل بانک مرکزی است و هیچ محدودیتی برای هزینه در غذا، دارو یا خرید از هر کشوری (حتی غیرآمریکایی و ارزان‌تر) ندارد. تا واریز کامل، قدمی جلوتر نمی‌رویم. 🔹 ۳. تعلیق تحریم‌های نفتی به مدت ۶۰ روز (قابل تمدید)، تحریم‌های نفت و پتروشیمی تعلیق می‌شود. ایران می‌تواند به هر میزان و به هر مقصدی نفت بفروشد و پول آن را وارد کشور کند. زیر بار هیچ چیز کمتر از این نمی‌رویم. 🔹 ۴. لغو محاصره دریایی برخلاف تفاهم اسلام‌آباد (۳۰ روزه)، این اقدام فوراً اجرا شد و نفتکش‌ها در حال تردد هستند. فرصت را غنیمت شمرده و به دنبال فرمول‌های نظامی برای مقابله پایدار با محاصره‌های آینده هستیم. 🔹 ۵. تنگه هرمز تردد آزاد به مدت ۶۰ روز تضمین شد، اما از روز ۶۱ به بعد، ایران و عمان خدمات دریایی (امنیتی، ناوبری و زیست‌محیطی) را به کشتی‌ها می‌فروشند. این یعنی درآمد پایدار از تنگه هرمز بدون دریافت عوارض مصطلح بین‌المللی! یک دستاورد بزرگ. 🔸 نکته پایانی دشمن دچار تزلزل راهبردی شده و موقتاً مجبور به امتیاز است. این موفقیت، حاصل مذاکره نیست؛ حاصل جان‌فشانی پاسداران و ارتشیان ماست. - دروغ‌پراکنی دشمن (مانند پذیرش بازرسی یا محدودیت در هزینه‌کرد پول) را قویاً تکذیب می‌کنیم. - در زوریخ کوچک‌ترین امتیازی داده نشد و برگه‌های اصلی همچنان در دست ماست. این تازه قدم اول است. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰 تنگه هرمز 🔹پس از امضای یادداشت تفاهم میان ایران و امریکا، زورآزمایی جدید برای تعیین وضعیت در تنگه هرمز آغاز شده است. 🔹مطابق یادداشت تفاهم، تنگه ‘فقط’ به مدت 60 روز رایگان خواهد بود و پس از آن یک سیستم فروش خدمات میان ایران و عمان وجود خواهد داشت که منجر به دریافت هزینه خدمات از کشتی‌های عبوری می‌شود. 🔹عمان این موضوع را در بیانیه مشترک با ایران که روز 2 تیر صادر شد، پذیرفته است و جزئیات این مسئله تا 30 روز آینده نهایی خواهد شد. 🔹طی این مدت، عمان با فشار امریکا یک کریدور جنوبی برای عبور از تنگه اعلام کرده که ایران به هیچ وجه آن را نخواهد پذیرفت. از نظر ایران، در بازه زمانی 60 روزه عبور همچنان برای شناورهای تهدید کننده امنیت ایران ممنوع است و مسیر ورود و خروج به تنگه نیز از شمال و جنوب جزیره لارک عبور می‌کند و هیچ مسیر دیگری امن نخواهد بود. 🔹سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز طی بیانیه‌ای این موضوع را رسما اعلام کرده است. طی هفته‌های آینده اگر مسئله فروش خدمات و کسب درآمد از تنگه به نتیجه نرسد، تنگه مجددا به طور کامل مسدود خواهد شد. 🔹چند شناور که قصد عبور از تنگه هرمز را داشتند، در نزدیکی ساحل عمان هدف پرتابه‌های ناشناس قرار گرفته‌اند. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 کار کارشناسی و ضدیت با ولایت فقیه 🔹گفته شد که بعضیها نظرات کارشناسی میدهند، با نظر رهبری مخالف است، میگویند آقا این ضد ولایت است. 🔹من به شما عرض بکنم؛ هیچ نظر کارشناسی ای که مخالف با نظر این حقیر باشد، مخالفت با ولایت نیست؛ دیگر از این واضح‌تر؟! 🔹نظر کارشناسی، نظر کارشناسی است. 🔹کار کارشناسی، کار علمی، کار دقیق به هر نتیجه‌ای که برسد، آن نتیجه برای کسی که آن کار علمی را قبول دارد، معتبر است؛ به هیچ وجه مخالفت با ولایت فقیه و نظام هم نیست. 🔹البته گاهی اوقات میشود که این حقیر خودش در یک زمینه‌ای کارشناس است؛ بالاخره ما هم در یک بخشهائی یک مختصر کارشناسی ای داریم؛ این نظر کارشناسی ممکن است در مقابل یک نظر کارشناسی دیگر قرار بگیرد؛ خیلی خوب، دو تا نظر است دیگر؛ کسانی که میخواهند انتخاب کنند، انتخاب کنند. 🔹در زمینه‌های فرهنگی، در زمینه‌های آموزشی - در بخشهای مخصوصی - بالاخره ما یک مختصری سررشته داریم، یک قدری کار کردیم؛ این میشود نظر کارشناسی. 🔹به هر حال هیچگاه اعلام نظر کارشناسی و نظر علمی، معارضه و مبارزه و مخالفت و اعلام جدائی از رهبری و ولایت و این حرفها به حساب نمی‌آید و نباید بیاید. 🌷 در دیدار با دانشجویان ۱۳۹۱/۰۵/۱۶ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰چه کار کنیم که انتقاد، تکمیل کننده‌ی پازل دشمن نباشد؟! 🔹یکی از دوستان دانشجوی عزیز گفتند که به ما میگویند پازل دشمن را تکمیل نکنید - این از حرفهائی است که بنده زیاد تکرار میکنم؛ پازل دشمن را نباید تکمیل کرد - ایشان میگویند خب، پس انتقاد چه میشود؟ انتقاد هم نکنیم؟ 🔹من اعتقاد ندارم که نباید انتقاد کرد؛ اتفاقاً در یادداشتهائی که کردم - که حالا ان‌شاءاللّه اگر وقت شد، عرض میکنم - اصرار دارم بر این که جریان دانشجوئی و جنبش دانشجوئی موضع انتقادی خودش را حتماً حفظ کند. 🔹به‌هیچ‌وجه توصیه‌ی ما این نیست که شما انتقاد نکنید. 🔹خب، چه کار کنیم که این انتقاد، تکمیل کننده‌ی پازل دشمن نباشد؟ 🔹روی این مسئله فکر کنید. نه اینکه بگوئیم تکمیل پازل دشمن که یک امر منفی است، با لزوم انتقاد که یک امر مثبت است، منافات دارد؛ نه، خب خود شما هم گفتید؛ من انتقاد کردم، در همه‌ی دنیا نقل هم شد؛ اما هیچ کس در دنیا ادعا نخواهد کرد که فلانی علیه نظام اسلامی یا فرض کنید که علیه تشکیلات مدیریت اجرائی یا تقنینی کشور دارد اقدام میکند. 🔹خب، شما هم همین جور انتقاد کنید. 🔹بنابراین انتقاد کردن میتواند به شکلی انجام بگیرد که به‌هیچ‌وجه مقصود دشمن را برآورده نکند و به تعبیری که ما عرض کردیم، پازل دشمن را تکمیل نکند. 🌷 در دیدار با دانشجویان ۱۳۹۱/۰۵/۱۶ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
دیوان حافظGhazal-207.mp3
زمان: حجم: 230.4K
یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود دیده را روشنی از خاک درت حاصل بود راست چون سوسن و گل از اثر صحبت پاک بر زبان بود مرا آن چه تو را در دل بود دل چو از پیر خرد نقل معانی می‌کرد عشق می‌گفت به شرح آن چه بر او مشکل بود آه از آن جور و تطاول که در این دامگه است آه از آن سوز و نیازی که در آن محفل بود در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود دوش بر یاد حریفان به خرابات شدم () خم می دیدم خون در دل و پا در گل بود بس بگشتم که بپرسم سبب درد فراق مفتی عقل در این مسئله لایعقل بود راستی خاتم فیروزه بواسحاقی خوش درخشید ولی دولت مستعجل بود دیدی آن قهقهه کبک خرامان حافظ که ز سرپنجه شاهین قضا غافل بود 💚 🌷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود 💚 🌷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 ویژگی خوارج را خوب بشناسید! به درد امروزمان می‌خورد 🔹على، یعنى اسلام مجسّم، یعنى قرآن ناطق، یعنى بزرگ‌ترین شاگرد اسلام، به دست ابن‌ملجم کشته شد؛ 🔹ابن‌ملجم کیست؟ ابن‌ملجم یکى از خوارج است و چند ویژگى دارد: ▪️اوّلاً بظاهر مسلمان است، آن هم مسلمان بسیار متعبّدى که قرآن را هم از بَر و بخوبى میخوانَد و خیلى هم در اسلامِ خود متعصّب و پایبند است؛ ▪️ویژگى دومّش این است که هیچ کس را قبول ندارد، حتّى على را! على را هم مسلمان نمیداند! 🔻او معتقد است که على سازش‌کار است؛ 🔻او معتقد است که على یک عنصر غیر انقلابى است؛ 🔻او به خاطر اینکه على با معاویه در لحظه‌اى بسیار حسّاس و خطیر و به خاطر ضرورتى بزرگ جنگ را به آتش‌بس کشانید، [با علی] مخالفت میکند. 🔹... على را مرتجع میداند، پس خود مدّعىِ ترقّى‌خواهى و است. ❗️با نام اسلام، ❗️با نام قرآن، ❗️با نام بودن، ❗️با نام پارسایى و پایبندی به اسلام و اخلاق اسلامى، ❗️با نام قاطعیّت، 👌مسلمان‌ترین، 👌پارساترین، 👌قاطع‌ترین، 👌مفیدترین، 👌ارزنده‌ترین و 👌بزرگ‌ترین پیروان اسلام 🔹را به خاک و خون میکشد. 🔹خوارج نهروان یک چنین گره مشکل و معضلى بودند در زمان على، 👌و این خط همیشه باقى است و امروز هم هست. 🔹در تمام دورانهاى صدر اوّل اسلام تا قرن دوّم و سوّم که ردّ پاى خوارج پیدا است، آنها را با همین چهره، با همین نما، مى‌بینیم؛ 🔻با ادّعاى اسلام، 🔻با متّهم کردن فرزندان راستین اسلام، 🔻با دشمنى کردن با مغزها و لُبهاى اسلام و قرآن ۵۸/۵/۲۴ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj