eitaa logo
بیم موج
2.1هزار دنبال‌کننده
3هزار عکس
2.2هزار ویدیو
135 فایل
قال مولانا امیرالمؤمنین ❤ : وَ اللَهَ اللَهَ فِی الجِهَادِ بِاَموَالِکُم وَ اَنفُسِکُم وَ اَلسِنَتِکُم فِی سَبِیلِ اللَه چو غلام آفتابم هم از آفتاب گویم نه شبم نه شب پرستم که حدیث خواب گویم ادمین: @bimemoj1357
مشاهده در ایتا
دانلود
دیدی آن قهقهه کبک خرامان حافظ! که ز سرپنجه شاهین قضا غافل بود... 😔 💚 🌷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰 اقداماتی که در آن خیری نیست! 🔹سری زدم به ایکس؛ تایملاین انقلابی با شدت و غلظت مشغول مبارزه بود. نه علیه آمریکا و اسرائیل، نه علیه پهلوی و سلطنت‌طلبان و منافقین، نه علیه شیوخ آمریکایی منطقه، نه علیه برخی اعتدالیون بدنام... دو دسته شده بودند، علیه خودمان... خود خودمان. 🔹چقدر در ایام جنگ بابت نعمت برادری و نزدیک شدن قلبها خوشحال بودیم. این آتشی است که داشته‌های همه ما را می‌سوزاند؛ فرقی ندارد کدام طرف در آن هیزم می‌ریزند. حتی اگر یقین داریم که حق مطلقیم، بهتر است خنجر زبان را غلاف کنیم. در اهانت به این مداح و آن سخنران چه خیری هست؟ 🔹امیرمؤمنان علیه‌السلام فرمودند: "از فرار نعمتها بر حذر باشید که هر گریخته‌ای را بازگشت نیست." ✍️وحید یامین پور 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
War report55 mohammadi 64405.mp3
زمان: حجم: 9.4M
🔰گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 55 (وضعیت نظامی) 🔹مهدی محمدی کارشناس مسایل سیاسی ❗️- 6 تیر 1405 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰 هدایتگری بدلی و تریبون داران دوزاری أَفَمَنْ يَهْدِي إِلَى الْحَقِّ أَحَقُّ أَنْ يُتَّبَعَ أَمَّنْ لَا يَهِدِّي إِلَّا أَنْ يُهْدَىٰ 🔹در میانه این همه خبر و تحلیل، دل به کدام تریبون باید سپرد و از شنیدن کدام صدا باید اعراض نمود؟ کدام تریبون اصالت دارد و کدام یک بی اعتبار و فیک و قلابی و بدلی و دوزاری است؟! 🔹دوزاری : ▪️سن و سال نمی‌شناسد ▪️زن و مرد نمی‌شناسد ▪️استاد حوزه و دانشگاه نمی‌شناسد ▪️رسانه ملی و غیر ملی نمی‌شناسد ▪️ایتا و تلگرام نمی‌شناسد ▪️مداح و سخنران نمی‌شناسد ▪️اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد ▪️مجلس و دولت نمی‌شناسد 🔹 آفت تریبون‌داران است. تریبون‌دارانی که دارند و در جایگاه دیگران نشسته‌اند و در قبال آنها مسئولند!👌 این تریبون ❗️چه در یک کلاس درس حوزه و دانشگاه باشد، ❗️چه در یک کانال با ۵۰۰ عضو یا ۵۰۰K ❗️چه در رسانه ملی ❗️چه در تریبون نماز جمعه ❗️چه در یک هیأت مذهبی 🔻هرکس که نداند الان باید چه بگوید، اما می‌گوید و درک درستی از زمان و مکان و مخاطب ندارد، 🔻هرکس که سواد لازم در یک بحث را نداشته باشد، اما در آن باره اظهار نظر می‌کند، 🔻هرکس که اطلاعات کافی از یک موضوع را ندارد، اما محکم صحبت می‌کند، 🔻هرکس توان تشخیص مسائل اصلی و فرعی کشور را ندارد، 🔻هرکس که به تبعات حرفش در افکارعمومی توجه نمی‌کند 🔻هرکس اسرار نظام را در تریبون ش خرج کسب اعتبار و مشتری می‌کند 🔻هرکس که به توئیت های ترامپ بیشتر از اظهارات مسئولین کشور اعتماد دارد 🔻هرکس که جامعه را بشکند، 🔻هرکس که و را رواج می‌دهد، 🔻هرکس که ته دل ملت را خالی می‌کند، 🔻هرکس به حاکمیت و مسوولان را تزریق می‌کند، 🔻هرکس پیروزی را بر کام ملت تلخ می‌کند، صلاحیت هدایتگری را ندارد و است. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰 چرا شخصیت متفکر و نام آشنا دل مردم را نسبت به روند تآدیبِ متجاوز در تفاهم نامه خالی می کند ؟! آیا نظامِ ولایت فقیه و شورای عالی امنیت ملی در پی "صلح" با شیطانِ اکبر است !؟ 🟣 یکی از محترمین و صاحب نظران اندیشه سیاسیِ اسلامی از روی غیرت و شجاعت در جمع مردم گفت : تُف بر روزگاری که رهبر ما را بزنند و ما از صلح با آمریکا حرف بزنیم !!!! 🔻اما از ایشان می پرسیم چه کسی و در کدامین متن در پی "صلح" با آمریکای جنایتکار است ؟! واژه ی صلح را از کجای "تفاهم نامه" که معلوم هم نیست به "توافقنامه"منجر شود اکتشاف کردید ؟! صلح یک معنی کاملا حقوقی و سیاسی دارد ؛ یعنی آیا روزی خواهد رسید که ایران و آمریکا با هم صلح کنند ؟! مگر اختلاف ما مثل جنگ سابق ایران و عراق است ؟! مگر اختلاف ما با آمریکای چپاولگر مانند دعاوی مرزی است ؟! صلح با آمریکا ؟! در این صورت نه آمریکا دیگر آمریکاست و نه ایران ؛ جمهوری اسلامی ! وانگهی یعنی امام سید مجتبی خامنه ای حفظه الله فرمان صلح با شیطان اکبر یعنی آمریکا را خطاب به ملت ایران صادر کردند ؟! همه می دانیم که یادداشت تفاهم با آمریکای جنایتکار نوعی "مدیریتِ متجاوز" برای مهار او و "دریافت غرامت" و "خسارت" از او و متحدین اوست ؛ خود این شیطان هم می داند ما در پی فراهم کردن فرصت برای مقابله با شرارت ذاتی او هستیم ! ⭕️ چرا باید با این نوع کلمات که اساسا نه دولت و نه ملت و نه ولایت در پی آن هستند دل مردم را به مذاکره کنندگانِ مآذون از امامِ امت، خالی و آنها را نزد ملت منفور جلوه دهیم ؟! مثلا مگر دکتر قالیباف از مذاکره با قاتل حاج قاسم سلیمانی و دختران میناب و فرماندهان و سرداران و امیران و بخصوص مذاکره با قاتل قائد شهید مان لذت می برد ؟! 🔻به جز مفهوم شناسی واژگان متفاوتِ تفاهم / توافق / صلح اما یک چیز دیگر باقی می ماند و آن قصاص قاتل است که واحدهای ویژه در وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران باید به هر طریق ممکن برای حذف و اعدام ترامپ و نتانیاهو و مقامات جنایتکار سنتکام در وقت مقتضی اقدام کنند ؛ حداقل اینکه بنده به سهم خودم در دو سال باقی مانده در هر جلسه ای از کمیسیون امنیت ملّی در باره این قصاص ازدستگاههای ذیربط سوال خواهم کرد و این البته انتظار همه ملّت است . 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 آیا حمله هم زمان این شیخ به جایگاه امامتِ امام مجتبی حفظه الله و ادعایش در متصل بودن تیم مذاکره به شبکه یهود پشت پرده ای دارد ؟! 🔻من با شخص این شیخِ کج فهم کاری ندارم اما گزاره ای که می گوید ای مردم! جان آقا پس از نامه ی اخیرشان در خطر است را کار موساد می دانم ! 🔻من نمی گویم او مستقیما تحت اشراف سرویس هاست اما این حرف که گفت بعد از نامه امام به مردم جان مبارک آقا در خطر است خودِ این گزاره یکی از محورهای مهم‌ جنگ شناختیِ موساد برای القای عدم تحققِ کاملِ امامتِ امام مجتبی خامنه ای حفظه الله در کشور پس از شهادت قائد شهید است! ⛔️ این سخن او هم که گفت: تیم مذاکره وصل به شبکه یهود هستند را هم ممکن است با چند واسطه، موساد در دهان پُر حرفش گذاشته باشد ؛ گو اینکه یهودیتِ صهیونی همیشه می خواهد وانمود کند که بر جهان سیطره دارد ؛ البته این بدترین و ضد امنیتی ترین تهمتی بود که می شد به رفیق حاج قاسم یعنی برادر مجاهدمان دکتر قالیباف در میانه این جنگ روا داشت ؛ ‼️ به این فرد با آن سوابق و شاذّ گویی های گذشته !! و این تهمت های عجیب و غریبش به قالیباف و بالاتر از همه ؛ القائاتش در مبهم نشان دادن و خطرناک نشان دادنِ وضعیت امام سید مجتبی خامنه ای ، برنامه ای خاص و ثابت از سوی آقای جبلّی در شبکه چهار تحویل شده است ؛ 📌فاش می گویم و بی هراسم از انقلابیونِ پُر سرو صدا که به تفسیر انحرافی تو از قرآنِ عظیم کافرم و فقط دل سپرده ی جریانِ عقلانی ، معنوی ، حِکمی ، اخلاقی و قانونیِ بعثت در نظام امامت_ امت هستم ان شاءالله. ✍️ مجتبی زارعی نماینده تهران در مجلس 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 دعوای انتخاباتی! ▪️ حامد کاشانی: 🔹چرا به تیم های قبلی نمی گفتید اسرار مذاکره را بگویند؟ 🔹 این دعوا، دعوای انتخاباتی است. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 جام زهر قطعنامه ۵۹۸ 🔹 سخنرانی آیت الله خامنه‌ای مرداد ۱۳۶۷ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
مثل آن شیشه که در همهمه باد شکست ناگهان باز دلم یاد تو افتاد شکست با شب غرق غم و تیره و تارم چه کنم؟! با دلی تنگ که از داغ تو دارم چه کنم؟! بی قرارم چه کنم !؟ ...😔 غصه رفتن تو، داده بر باد مرا باورم نیست چنین بُرده‌ای از یاد مرا تا دلی هست بیا رفتم از دست بیا بغض تو راه نفس‌های مرا بست بیا به هوای دل بیچاره که تنگ است بیا ... 😔 💚 🌷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
War report56 mohammadi 64405.mp3
زمان: حجم: 12.1M
🔰گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 56 (تنش‌های نظامی درباره تفسیر عملی توافقنامه در تنگه هرمز) 🔹مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی ❗️- 6 تیر 1405 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
19.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 باورتون میشه میخواییم آقامون رو رو دستمون تشییع کنیم یا نه ؟ 🔹بأمان الله یا شهید الله... 🏴 (ع) 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj