موسیقیشب.
لبخند *
شهید آوینی به طرز عجیبی برام عزیزه..
یک جور دیگهای باهاش ارتباط میگیرم و واقعا ✨ :)
هدایت شده از "برکه"
صاحبعزا منم که جوانان سینهچاک
وقتی زوال میهن خود را
فریاد میزنند
هورا نمیکشم
یا کف نمیزنم
زیرا ز هر طرف که فتد کشتهای به خاک
صاحبعزا منم!
-از افشین علا.