eitaa logo
چراغ نفتی
29 دنبال‌کننده
141 عکس
67 ویدیو
10 فایل
دل را به دوست بستیم از هجــرِ او شکستیم :) #رسانه_انقلابی🇮🇷 برای ایران و به یاد تمامی قهرمانانِ دلیر آن ( از گذشته تا کنون)🌱 ادمین: @zzoha98 ضُّحىٰ خانوم😌 ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
💌 به مناسبت عید سعید غدیر صورت گرفت؛ موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات بیش از دو هزار نفر از محکومان قضایی 📝حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی با درخواست رییس قوه‌ی قضاییه برای عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات دو هزار نفر از محکومان محاکم به مناسبت عید سعید غدیر خم موافقت کردند. 🔻 حجت‌الاسلام‌والمسلمین اژه‌ای در نامه خود به رهبر انقلاب اسلامی خواستار عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات دو هزار نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی شده بود. 📲 @rahbar_enghelab_ir
‌ نمیدونم این قرارِ هفتگیِ شنبه صبح‌ها از سرِ احساس تکلیفه که بگم به یادتون بودم یا داره تبدیـل میشـه به عادت و یه کارِ روتیـن فقط میخــوام هـر هفتـه به خـــودم یادآوری کنم که: اگه مسیری برای رفتن باشه؛ همون مسیریه که شما رفتین. یعنی:[ عقیده، جهاد، شهادت.] اُمیـد دارم که این یادآوری، با التفـاتِ شما، مؤثر واقع بشه و همین کم رو از من قبول کنید. آقاجان من هـــر کاری هم انجام بدم؛ برای شما هیـچ‌کاری نکردم. من خیلـــــــــی بهت مَدیونم... 🖤 ✨ ❈ @cheragh_nafti
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
أنا و من في قلبي و كل أحبائي و أصدقائي بامانة موسي بن جعفر (ع)
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 دشمن بر تاب‌آوری مردم و ایجاد خطای محاسباتی مسئولان تمرکز دارد ✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
⚠️ تردید و ترس و اختلاف‌افکنی نقشه دشمن است 🔻 مروری بر نکات کلیدی مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب درباره‌ی مقابله با «جنگ ترکیبی دشمن» ✍🏼 براساس پیام به‌مناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از ※ صافات ※
🔰 پایان فعالیت کانال خبرساز با تصمیم مراجع ذی‌صلاح https://eitaa.com/mm_zandvakili/3447 📌 چرا فعالیت این کانال متوقف شد؟ نگاهی به پیامدهای انتشار اخبار غیرمستند در فضای مجازی؛ ▫️این کانال خود را به‌عنوان منبع اطلاع‌رسانی معرفی می‌کرد، اما بخش قابل توجهی از مطالب منتشرشده در آن فاقد پشتوانه تخصصی، منابع معتبر و مستندات قابل راستی‌آزمایی بود، که موجب شکل‌گیری موجی از نگرانی، بدبینی و سردرگمی در میان مخاطبان شده بود. ▫️محتوای منتشرشده نشان می‌داد که بسیاری از مطالب با محوریت ایجاد التهاب روانی، وحدت‌شکنی، تفرقه‌افکنی و القای ناامیدی در مخاطب منتشر می‌شود؛ موضوعی که امام شهید و رهبری معظم بارها نهی فرمودند. ▫️انتشار اطلاعات نادرست، به‌خصوص با عنوان یک مطلع، که اعتماد عمومی را جلب می‌کند، نه فقط یک خطای خبری نیست، بلکه آثار گسترده‌ای بر احساس امنیت روانی جامعه و اعتماد به مسئولان کشور دارد. ▫️قوانین مرتبط با فضای مجازی در اغلب کشورها برای مقابله با انتشار سازمان‌یافته همین اخبار کذب و گمراه‌کننده پیش‌بینی شده‌اند. ▫️با توجه به قرار گرفتن کشور در شرایط جنگی، مسدودسازی این کانال را می‌توان اقدامی در راستای برای دسترسی به اطلاعات دقیق، مستند و مسئولانه دانست. ▫️هدف، محدود کردن گردش آزاد اطلاعات نیست، بلکه مقابله با انتشار محتوایی است که به‌جای آگاهی‌بخشی، موجب تشویش اذهان و ایجاد فضای بی‌اعتمادی می‌شود. ▫️اعتبار رسانه‌ با تعداد مخاطبان سنجیده نمی‌شود؛ بلکه ملاک ، و برای دریافت اطلاعات صحیح است. ➥ @saafat 🎒
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رونوشت به ادمین‌های ایتا که متخصصِ جنگ در جبهه‌ی مقاومت هستن🦦 این صحبتِ امام خمینی+ مواضعِ اخیرِ رهبری+ تقدیرِ شیخ نعیم قاسم از ایران رو بذارید کنار هم🧩 بعد مقایسه کنید با موضع‌گیریِ برخی از ادمین‌های ایتا😁 از نتیجه شگفت‌زده خواهید شد👀 @cheragh_nafti
راستش منم تو این برهه متوجه شدم اصلاحاتی‌های افراطی که سرجای خودشون، ولی یک خط فکری مثلا انقلابی که خودشون رو ولایی نشون میدن، انگار حلقه زده بودن دور رهبرشهیدمون برای اجرای تفکر و اهداف خودشون که البته رهبر با هر دو طیف در حال مقابله بودن، جوری که؛ انقلاب مسیر پیشرفت خودش رو طی کنه، و در جامعه تشویش و تلاطم ایجاد نشه و وحدت هم حفظ بشه که دشمن سوءاستفاده نکنه... اون طیف!! هر کسی که با خودشون و تفکرشون همراه نبودن رو برچسب غیر انقلابی می‌زدن و می‌زنن!! برای همین در بعد فرهنگی؛ وقتی رهبرشهیدمون از فیلم "طلا و مس" تعریف کردن و در فیلم "یک حبه قند" رو میگن پسندیدن!! و به آقای "افتخاری" میگن در کنسرتها شاد بخون، تعجب می کنیم و...، ما باورمون نمیشه!! وقتی با اون دخترِ کم‌حجاب توی نمایشگاه کتاب، هم کلام میشن و دختر بچه‌ی چادری که آغوش میخاد رو با مهر می پذیرن و در حسینیه‌ی امام، حاضرین کف میزنن، ما فکر میکنیم آقا تفکرشون همگام با جامعه عوض شده!!! در صورتیکه آقا از اول اصل و فرع دین رو متوجه می شدند و سیره شون همین بوده، ولی؛ عده ای نمیذاشتن دیده بشه و با سختگیری های خودساختشون، کاری کردن که جامعه فوران کرد و سر لجبازی با همین تفکر به پزشکیانی که با تیم انتخاباتی وزرا حسن روحانی اومد جلو دوباره رأی داد!! (البته پزشکیان بلطف خدا و هدایت آقا خیلی اصلاح کرد، هم نسبت به افراد اطراف‌ش و هم در رویه و نگاه‌ش) رهبری به تیم مذاکره برجامی میگن «غیور شجاع و امین و دلسوز کشور!!!» و می فرمایند؛ اینم مسیریه برای خودش اما من خوش‌بین نیستم ...ولی تجربه ای ست!!! نه بهشون میگن نفوذین نه خائن و نه جاسوس و ... برخی می‌گفتن که میشه با قوانین بین المللی به امریکا اعتماد کرد.... که خب این اشتباه بود...البته طیفی از مردم هم این نظریه رو قبول داشته و برخی هنوزم دارن....‌ و چه بسا اگر اون تجربه نبود الان همون افرادی که پر تعداد، در انتخابات به اون تفکر در زمان خاتمی و روحانی و بعد پزشکیان رأی دادن، الان وسط میدان در حمایت از جمهوری اسلامی همراه نبودن!!! رهبرمون واقعا مظلوم بود........ که حرفش رو به مردم میزد ولی طیفی قدرت‌طلب بنام انقلابی و دینداری!! با تفسیر غلط، حرفاش رو مصادره به مطلوب میکردن و من و امثال من هم به هوای دفاع از اسلام و انقلاب، باهاشون همراه میشدیم!!! ولی با جنگ، پرده ها افتاد ........و رهبر رشیدمون ظرفیت جامعه رو جوری می بینن که میشه تفکرات انحرافی رو کنار زد..... لذا جوری پیامهاشون به گوش مردم میرسه که این جماعت از بخطر افتادن موجودیت‌شون احساس خطر میکنن و دیگه کاملا؛ روو و با همه توان اومدن وسط!! گاهی هم پرچم اختصاصیِ خودشون رو طراحی میکنن و به جای پرچم ایران عَلَم میکنن!! گاهی هم واضح و روشن، سخنان واضح رهبری رو‌ تفسیر به رأی می‌کنن و ایشون رو رسما دست بسته معرفی میکنن (لبیک اللهم لبیک...!!) به خیال خودشون اجتهاد می کنند که مثلا «منتظر دستور امامت نباش!!!» و .... کم‌کم طیفی مثل ما هم متوجه بازی اینا شدیم!! واقعا مردم به بلوغ و بعثت رسیدن تا حق رو از باطل تشخیص بدن.... البته این طیف هم، طرفدارانشون خییلی کم شدن.....ولی چون صداشون و نمادهاشون رو پرحجم بلند می کنن و در صحبتهاشون پرده دری و هتاکی دارن!! زیاد دیده میشن وگرنه نسبت به جامعه ۹۰ میلیونی چیزی نیستن!! فقط نباید اجازه بدیم جامعه و دنیا اگر من چادری و ظاهر مذهبی رو می بینه فکر کنه ما هم مثل اوناییم و بگن انقلابیا اینان!! اینم با همون وحدت و همدلی محقق میشه..... که همون کم حجاب و بی حجاب جامعه هم کنار من احساس امنیت!! کنه........ که هموطنش هستم، دلسوزش هستم و قصد بی حرمتی و هتاکی بهش رو ندارم، ......و بعد با این جاذبه ها و البته کارهای فرهنگی تر و تمیز، نقاط ضعفش هم برطرف خواهد شد انشالله‌.. باید درک کنیم الان در جنگ تحمیلی با استکبار جهانی قلدر و قدرتمند جهان هستیم ...... فعلا هر کسی (بقول رهبری با هر خاستگاه مذهبی و فکری و سلیقه و ....) بیاد تو جبهه ما و کمک بکنه قدمش روی چشم ، واحد و یکصدا کنار هم در برابر دشمن متحد با هم می مانیم....
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هفته‌ی قبل، به مناسبتِ عیدِ غدیر، یه کانالی توی اپلیکیشنِ بله یه برنامه‌ای تدارک دیده بود: رباتی طراحی کرده بود که چند سوال می‌پرسید و بعد میگفت روحیاتت به کدوم یار امام علی(ع) شبیه تره؟ بعضیا به اسم یارانِ امام علی(ع) کانال میزنن مثلا کانال عمار، کانال میثم تمار و... جدیدا هم که همه مالک اشتر شدن و از ده قدمی خیمه‌ی معاویه برگشتن😅 کی به کیه؟ منم ابوذرم🦦 امشب، شامِ شهادتِ میثم تمار هست. داستانِ عشقش به مولا علی و بر دار شدنش رو همه‌مون شنیدیم. میثم انقدر ذوب در ولایت مولا علی شده بود؛ که حتی طعنه و کنایه شنیدن بخاطر ولایت براش شیرین بود. 🫠 قدیما یارِ علی بودن، حُرمت داشت! هر کسی به راحتی ادعا نمی‌کرد... الان خیلیا ادعا میکنن هستن ولی مطابقِ ولایت پیش نمیرن. سخنان سیدعلیِ شهید رو تقطیع و تحریف میکنن! سخنان رهبرِ حاضر رو مصادره به مطلوب میکنن و گزینشی میشنون! میگذره این روزا🙂🚶🏻‍♀ @cheragh_nafti