eitaa logo
چراغ نفتی
29 دنبال‌کننده
141 عکس
67 ویدیو
10 فایل
دل را به دوست بستیم از هجــرِ او شکستیم :) #رسانه_انقلابی🇮🇷 برای ایران و به یاد تمامی قهرمانانِ دلیر آن ( از گذشته تا کنون)🌱 ادمین: @zzoha98 ضُّحىٰ خانوم😌 ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
⚠️ تردید و ترس و اختلاف‌افکنی نقشه دشمن است 🔻 مروری بر نکات کلیدی مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب درباره‌ی مقابله با «جنگ ترکیبی دشمن» ✍🏼 براساس پیام به‌مناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از ※ صافات ※
🔰 پایان فعالیت کانال خبرساز با تصمیم مراجع ذی‌صلاح https://eitaa.com/mm_zandvakili/3447 📌 چرا فعالیت این کانال متوقف شد؟ نگاهی به پیامدهای انتشار اخبار غیرمستند در فضای مجازی؛ ▫️این کانال خود را به‌عنوان منبع اطلاع‌رسانی معرفی می‌کرد، اما بخش قابل توجهی از مطالب منتشرشده در آن فاقد پشتوانه تخصصی، منابع معتبر و مستندات قابل راستی‌آزمایی بود، که موجب شکل‌گیری موجی از نگرانی، بدبینی و سردرگمی در میان مخاطبان شده بود. ▫️محتوای منتشرشده نشان می‌داد که بسیاری از مطالب با محوریت ایجاد التهاب روانی، وحدت‌شکنی، تفرقه‌افکنی و القای ناامیدی در مخاطب منتشر می‌شود؛ موضوعی که امام شهید و رهبری معظم بارها نهی فرمودند. ▫️انتشار اطلاعات نادرست، به‌خصوص با عنوان یک مطلع، که اعتماد عمومی را جلب می‌کند، نه فقط یک خطای خبری نیست، بلکه آثار گسترده‌ای بر احساس امنیت روانی جامعه و اعتماد به مسئولان کشور دارد. ▫️قوانین مرتبط با فضای مجازی در اغلب کشورها برای مقابله با انتشار سازمان‌یافته همین اخبار کذب و گمراه‌کننده پیش‌بینی شده‌اند. ▫️با توجه به قرار گرفتن کشور در شرایط جنگی، مسدودسازی این کانال را می‌توان اقدامی در راستای برای دسترسی به اطلاعات دقیق، مستند و مسئولانه دانست. ▫️هدف، محدود کردن گردش آزاد اطلاعات نیست، بلکه مقابله با انتشار محتوایی است که به‌جای آگاهی‌بخشی، موجب تشویش اذهان و ایجاد فضای بی‌اعتمادی می‌شود. ▫️اعتبار رسانه‌ با تعداد مخاطبان سنجیده نمی‌شود؛ بلکه ملاک ، و برای دریافت اطلاعات صحیح است. ➥ @saafat 🎒
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رونوشت به ادمین‌های ایتا که متخصصِ جنگ در جبهه‌ی مقاومت هستن🦦 این صحبتِ امام خمینی+ مواضعِ اخیرِ رهبری+ تقدیرِ شیخ نعیم قاسم از ایران رو بذارید کنار هم🧩 بعد مقایسه کنید با موضع‌گیریِ برخی از ادمین‌های ایتا😁 از نتیجه شگفت‌زده خواهید شد👀 @cheragh_nafti
راستش منم تو این برهه متوجه شدم اصلاحاتی‌های افراطی که سرجای خودشون، ولی یک خط فکری مثلا انقلابی که خودشون رو ولایی نشون میدن، انگار حلقه زده بودن دور رهبرشهیدمون برای اجرای تفکر و اهداف خودشون که البته رهبر با هر دو طیف در حال مقابله بودن، جوری که؛ انقلاب مسیر پیشرفت خودش رو طی کنه، و در جامعه تشویش و تلاطم ایجاد نشه و وحدت هم حفظ بشه که دشمن سوءاستفاده نکنه... اون طیف!! هر کسی که با خودشون و تفکرشون همراه نبودن رو برچسب غیر انقلابی می‌زدن و می‌زنن!! برای همین در بعد فرهنگی؛ وقتی رهبرشهیدمون از فیلم "طلا و مس" تعریف کردن و در فیلم "یک حبه قند" رو میگن پسندیدن!! و به آقای "افتخاری" میگن در کنسرتها شاد بخون، تعجب می کنیم و...، ما باورمون نمیشه!! وقتی با اون دخترِ کم‌حجاب توی نمایشگاه کتاب، هم کلام میشن و دختر بچه‌ی چادری که آغوش میخاد رو با مهر می پذیرن و در حسینیه‌ی امام، حاضرین کف میزنن، ما فکر میکنیم آقا تفکرشون همگام با جامعه عوض شده!!! در صورتیکه آقا از اول اصل و فرع دین رو متوجه می شدند و سیره شون همین بوده، ولی؛ عده ای نمیذاشتن دیده بشه و با سختگیری های خودساختشون، کاری کردن که جامعه فوران کرد و سر لجبازی با همین تفکر به پزشکیانی که با تیم انتخاباتی وزرا حسن روحانی اومد جلو دوباره رأی داد!! (البته پزشکیان بلطف خدا و هدایت آقا خیلی اصلاح کرد، هم نسبت به افراد اطراف‌ش و هم در رویه و نگاه‌ش) رهبری به تیم مذاکره برجامی میگن «غیور شجاع و امین و دلسوز کشور!!!» و می فرمایند؛ اینم مسیریه برای خودش اما من خوش‌بین نیستم ...ولی تجربه ای ست!!! نه بهشون میگن نفوذین نه خائن و نه جاسوس و ... برخی می‌گفتن که میشه با قوانین بین المللی به امریکا اعتماد کرد.... که خب این اشتباه بود...البته طیفی از مردم هم این نظریه رو قبول داشته و برخی هنوزم دارن....‌ و چه بسا اگر اون تجربه نبود الان همون افرادی که پر تعداد، در انتخابات به اون تفکر در زمان خاتمی و روحانی و بعد پزشکیان رأی دادن، الان وسط میدان در حمایت از جمهوری اسلامی همراه نبودن!!! رهبرمون واقعا مظلوم بود........ که حرفش رو به مردم میزد ولی طیفی قدرت‌طلب بنام انقلابی و دینداری!! با تفسیر غلط، حرفاش رو مصادره به مطلوب میکردن و من و امثال من هم به هوای دفاع از اسلام و انقلاب، باهاشون همراه میشدیم!!! ولی با جنگ، پرده ها افتاد ........و رهبر رشیدمون ظرفیت جامعه رو جوری می بینن که میشه تفکرات انحرافی رو کنار زد..... لذا جوری پیامهاشون به گوش مردم میرسه که این جماعت از بخطر افتادن موجودیت‌شون احساس خطر میکنن و دیگه کاملا؛ روو و با همه توان اومدن وسط!! گاهی هم پرچم اختصاصیِ خودشون رو طراحی میکنن و به جای پرچم ایران عَلَم میکنن!! گاهی هم واضح و روشن، سخنان واضح رهبری رو‌ تفسیر به رأی می‌کنن و ایشون رو رسما دست بسته معرفی میکنن (لبیک اللهم لبیک...!!) به خیال خودشون اجتهاد می کنند که مثلا «منتظر دستور امامت نباش!!!» و .... کم‌کم طیفی مثل ما هم متوجه بازی اینا شدیم!! واقعا مردم به بلوغ و بعثت رسیدن تا حق رو از باطل تشخیص بدن.... البته این طیف هم، طرفدارانشون خییلی کم شدن.....ولی چون صداشون و نمادهاشون رو پرحجم بلند می کنن و در صحبتهاشون پرده دری و هتاکی دارن!! زیاد دیده میشن وگرنه نسبت به جامعه ۹۰ میلیونی چیزی نیستن!! فقط نباید اجازه بدیم جامعه و دنیا اگر من چادری و ظاهر مذهبی رو می بینه فکر کنه ما هم مثل اوناییم و بگن انقلابیا اینان!! اینم با همون وحدت و همدلی محقق میشه..... که همون کم حجاب و بی حجاب جامعه هم کنار من احساس امنیت!! کنه........ که هموطنش هستم، دلسوزش هستم و قصد بی حرمتی و هتاکی بهش رو ندارم، ......و بعد با این جاذبه ها و البته کارهای فرهنگی تر و تمیز، نقاط ضعفش هم برطرف خواهد شد انشالله‌.. باید درک کنیم الان در جنگ تحمیلی با استکبار جهانی قلدر و قدرتمند جهان هستیم ...... فعلا هر کسی (بقول رهبری با هر خاستگاه مذهبی و فکری و سلیقه و ....) بیاد تو جبهه ما و کمک بکنه قدمش روی چشم ، واحد و یکصدا کنار هم در برابر دشمن متحد با هم می مانیم....
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هفته‌ی قبل، به مناسبتِ عیدِ غدیر، یه کانالی توی اپلیکیشنِ بله یه برنامه‌ای تدارک دیده بود: رباتی طراحی کرده بود که چند سوال می‌پرسید و بعد میگفت روحیاتت به کدوم یار امام علی(ع) شبیه تره؟ بعضیا به اسم یارانِ امام علی(ع) کانال میزنن مثلا کانال عمار، کانال میثم تمار و... جدیدا هم که همه مالک اشتر شدن و از ده قدمی خیمه‌ی معاویه برگشتن😅 کی به کیه؟ منم ابوذرم🦦 امشب، شامِ شهادتِ میثم تمار هست. داستانِ عشقش به مولا علی و بر دار شدنش رو همه‌مون شنیدیم. میثم انقدر ذوب در ولایت مولا علی شده بود؛ که حتی طعنه و کنایه شنیدن بخاطر ولایت براش شیرین بود. 🫠 قدیما یارِ علی بودن، حُرمت داشت! هر کسی به راحتی ادعا نمی‌کرد... الان خیلیا ادعا میکنن هستن ولی مطابقِ ولایت پیش نمیرن. سخنان سیدعلیِ شهید رو تقطیع و تحریف میکنن! سخنان رهبرِ حاضر رو مصادره به مطلوب میکنن و گزینشی میشنون! میگذره این روزا🙂🚶🏻‍♀ @cheragh_nafti
@cheragh_naftiمیثم تمار.mp3
زمان: حجم: 2M
‌ ✨🖤✨ •|سرگذشتِ‌میثم‌تمارم‌آرزوست|•@cheragh_nafti
دیشب ایران، اسرائیل رو زد. بیانیه وزرات امور خارجه در این مورد رو ببینید:
هدایت شده از عمار۱۱۰
🔴 ده ضابطه در کلام «رهبر شهید انقلاب» (بیان ده ضابطه در دو سخنرانی مربوط به قبل و بعد از جنگ ۱۲ روزه) ۱. احتمال صحت بدهید 🔻بعضی از ایرادها و انتقادهای دانشجویان به مسئولان بر اثر است؛ چرا مثلاً فرض کنید در فلان وقت انجام نگرفت و فلان وقت انجام گرفت؟ اگر در فلان وقت انجام میگرفت، فلان حادثه اتفاق نمی‌افتاد. خب، این درست نیست. آن کسانی که متصدی این کارها هستند به انقلاب دلبستگی‌شان، وابستگی‌شان، عشقشان و آمادگی‌شان کمتر از من و شما نیست؛ نمیشود متهم کرد. حساب دارند و با محاسبه کار میکنند. آنچه که انجام میدهند، اگر شما هم جای آنها بودید، همین کار را انجام میدادید. این احتمال را همیشه در ذهنتان داشته باشید. متهم نکنید افراد را. ۲. تهمت نزنید 🔻من سال گذشته یکی از توصیه‌هایم این بود که انتقاد کنید، نقد اشکال ندارد. منتها نقد کردن با زدن فرق میکند. مراقب باشید وقتی میکنید، کسی را متهم نکنید. ۳. در برخی موارد، حتی سوال را هم مطرح نکنید: 🔻سؤال مطرح بشود اشکال ندارد، سؤال مطرح بشود، ابهام مطرح بشود و فرصت جواب دادن بوجود بیاید. گاهی هست که بعضی از سؤالات را طرف جواب هم نمیتواند بدهد، یعنی ندارد یا امکان جواب دادن نیست نسبت به این قضیه. اینطور موارد . ۴. بن‌بست‌نمایی نکنید 🔻در انتقادها مراقب باشید نشود؛ یعنی جوری انتقاد نکنید که وقتی مردم عادی میشنوند، احساس بن‌بست بکنند. گاهی اوقات اشکالی که بیان میشود، جوری است که وقتی انسان آن را میشنود، احساس میکند واقعاً هیچ راهی وجود ندارد. خب، این غلط است. ۱۴۰۳/۱۲/۲۲ ۵. انتقاد با لحن مناسب 🔻ممکن است کسی در یک قضیه‌ی مربوط به نظامی یا دیپلماسی یا غیره به یک مسئولی اعتراض داشته باشد، ما نمی‌گوییم اعتراض را نگویند. چرا، منتها: اولاً لحنی که برای بیان اعتراض و بیان انتقاد انتخاب میشود قابل قبولی باشد. ۶. کسب اطلاع، شرط انتقاد 🔻 ثانیاً بعد از تحقیق باشد. بعد از اطلاع‌یابی باشد. گاهی اوقات یک چیزهایی را، بعضی انسان، من می‌بینم در روزنامه‌ها بعضی جاهای دیگر، می‌بینم بعضی یک حرف‌هایی می‌زنند، اعتراض‌هایی میکنند، ناشی از است، نمیدانند چه کار انجام گرفته یا چه کار باید انجام میگرفته و نشده، مثلاً انجام بگیرد. ناشی از است. اطلاع درست به دست بیاورند و با لحن مناسب نظراتشان را ابراز کنند. ۷. تبیین آری، جنجال نه 🔻 لازم است. رفع مغالطه‌هایی که گاهی انجام می‌گیرد لازم است. اما را به میان کشیدن و درباره‌اش بحث کردن و بر روی مسائل کوچک کردن این مضّر است. اینها با هم فرق دارد. همان ابطال مغالطه‌ای هم که عرض کردیم، با بهترین شکلش باید آن را انجام بدهند که مشکلی برای کشور به وجود نیاید. ۸. بحث‌های جناحی ممنوع 🔻وفاداری به نظام به زبان، در زبان، در اظهار، این چیز لازم و مفیدی است. هم لازم است، هم مفید است؛ که همه سیاست‌های کلی نظام را در همین زمینه‌ی مورد بحث تأیید کنند و حمایت کنند و مورد قبول قرار بدهند. این لازم است اما اینکه یک اختلاف‌نظرهایی وجود دارد بین افراد، اینها را غلیظ کنند که این مال فلان است، این مال فلان جناح است، این حرفش این جوری است، نه، این مضرّ است. این است. ۹. شور انقلابی آری، بی‌صبری نه: 🔻شور و هیجان عمومی مردم لازم است. امروز ملّت ایران یک شور و هیجانی دارد، به خصوص جوانها شور و هیجان دارند، این چیز خیلی خوبی است، این چیز خیلی لازمی است، اما مضرّ است. اینکه بی‌صبری کنند، که آقا چرا نشد، چرا نکردید، چرا اقدام نشد، فلان، این مضرّ است. یعنی بدانیم کدام کار، کار درستی است، کدام کار کار مضرّی است. ۱۰. اتحاد ملی را حفظ کنید 🔻 ... افراد با جهت‌گیری‌های سیاسی گوناگون، با جهت‌گیری‌های سیاسی گاهی متقابل، با وزن مذهبیِ کاملاً متفاوت، در کنار هم ایستادند و این وحدت بزرگ را، این را به وجود آوردند. من حرفم این است: این را حفظ کنید، این را نگه دارند... هر کسی یک وظیفه‌ای دارد در قبال این حالت، این را نگه دارند. این با اختلاف سلیقه‌ی سیاسی منافات ندارد، با اختلاف وزن مذهبی منافات ندارد. این در کنار هم ایستادنِ برای دفاع از یک حقیقت است، دفاع از کشور است، دفاع از نظام است، دفاع از ایران عزیز است. ۱۴۰۴/۰۴/۲۵ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
514.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دقیقا همین دیشب که من تصمیم گرفتم خوابمو تنظیم کنم •ایران، اسرائیل رو زده🧹 •ذوالفقاری اومده بیانیه خونده •سید مجید پیام تصویری داده •عراقچی [🇮🇷🇱🇧] توئیت کرده •ایتا قطع و وصل شد🗿 •تهران رعد و برقای شدید بود خدایا واقعا شکرت🚶🏻‍♀ ❈ @cheragh_nafti