eitaa logo
چراغ نفتی
29 دنبال‌کننده
141 عکس
67 ویدیو
10 فایل
دل را به دوست بستیم از هجــرِ او شکستیم :) #رسانه_انقلابی🇮🇷 برای ایران و به یاد تمامی قهرمانانِ دلیر آن ( از گذشته تا کنون)🌱 ادمین: @zzoha98 ضُّحىٰ خانوم😌 ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هفته‌ی قبل، به مناسبتِ عیدِ غدیر، یه کانالی توی اپلیکیشنِ بله یه برنامه‌ای تدارک دیده بود: رباتی طراحی کرده بود که چند سوال می‌پرسید و بعد میگفت روحیاتت به کدوم یار امام علی(ع) شبیه تره؟ بعضیا به اسم یارانِ امام علی(ع) کانال میزنن مثلا کانال عمار، کانال میثم تمار و... جدیدا هم که همه مالک اشتر شدن و از ده قدمی خیمه‌ی معاویه برگشتن😅 کی به کیه؟ منم ابوذرم🦦 امشب، شامِ شهادتِ میثم تمار هست. داستانِ عشقش به مولا علی و بر دار شدنش رو همه‌مون شنیدیم. میثم انقدر ذوب در ولایت مولا علی شده بود؛ که حتی طعنه و کنایه شنیدن بخاطر ولایت براش شیرین بود. 🫠 قدیما یارِ علی بودن، حُرمت داشت! هر کسی به راحتی ادعا نمی‌کرد... الان خیلیا ادعا میکنن هستن ولی مطابقِ ولایت پیش نمیرن. سخنان سیدعلیِ شهید رو تقطیع و تحریف میکنن! سخنان رهبرِ حاضر رو مصادره به مطلوب میکنن و گزینشی میشنون! میگذره این روزا🙂🚶🏻‍♀ @cheragh_nafti
@cheragh_naftiمیثم تمار.mp3
زمان: حجم: 2M
‌ ✨🖤✨ •|سرگذشتِ‌میثم‌تمارم‌آرزوست|•@cheragh_nafti
دیشب ایران، اسرائیل رو زد. بیانیه وزرات امور خارجه در این مورد رو ببینید:
هدایت شده از عمار۱۱۰
🔴 ده ضابطه در کلام «رهبر شهید انقلاب» (بیان ده ضابطه در دو سخنرانی مربوط به قبل و بعد از جنگ ۱۲ روزه) ۱. احتمال صحت بدهید 🔻بعضی از ایرادها و انتقادهای دانشجویان به مسئولان بر اثر است؛ چرا مثلاً فرض کنید در فلان وقت انجام نگرفت و فلان وقت انجام گرفت؟ اگر در فلان وقت انجام میگرفت، فلان حادثه اتفاق نمی‌افتاد. خب، این درست نیست. آن کسانی که متصدی این کارها هستند به انقلاب دلبستگی‌شان، وابستگی‌شان، عشقشان و آمادگی‌شان کمتر از من و شما نیست؛ نمیشود متهم کرد. حساب دارند و با محاسبه کار میکنند. آنچه که انجام میدهند، اگر شما هم جای آنها بودید، همین کار را انجام میدادید. این احتمال را همیشه در ذهنتان داشته باشید. متهم نکنید افراد را. ۲. تهمت نزنید 🔻من سال گذشته یکی از توصیه‌هایم این بود که انتقاد کنید، نقد اشکال ندارد. منتها نقد کردن با زدن فرق میکند. مراقب باشید وقتی میکنید، کسی را متهم نکنید. ۳. در برخی موارد، حتی سوال را هم مطرح نکنید: 🔻سؤال مطرح بشود اشکال ندارد، سؤال مطرح بشود، ابهام مطرح بشود و فرصت جواب دادن بوجود بیاید. گاهی هست که بعضی از سؤالات را طرف جواب هم نمیتواند بدهد، یعنی ندارد یا امکان جواب دادن نیست نسبت به این قضیه. اینطور موارد . ۴. بن‌بست‌نمایی نکنید 🔻در انتقادها مراقب باشید نشود؛ یعنی جوری انتقاد نکنید که وقتی مردم عادی میشنوند، احساس بن‌بست بکنند. گاهی اوقات اشکالی که بیان میشود، جوری است که وقتی انسان آن را میشنود، احساس میکند واقعاً هیچ راهی وجود ندارد. خب، این غلط است. ۱۴۰۳/۱۲/۲۲ ۵. انتقاد با لحن مناسب 🔻ممکن است کسی در یک قضیه‌ی مربوط به نظامی یا دیپلماسی یا غیره به یک مسئولی اعتراض داشته باشد، ما نمی‌گوییم اعتراض را نگویند. چرا، منتها: اولاً لحنی که برای بیان اعتراض و بیان انتقاد انتخاب میشود قابل قبولی باشد. ۶. کسب اطلاع، شرط انتقاد 🔻 ثانیاً بعد از تحقیق باشد. بعد از اطلاع‌یابی باشد. گاهی اوقات یک چیزهایی را، بعضی انسان، من می‌بینم در روزنامه‌ها بعضی جاهای دیگر، می‌بینم بعضی یک حرف‌هایی می‌زنند، اعتراض‌هایی میکنند، ناشی از است، نمیدانند چه کار انجام گرفته یا چه کار باید انجام میگرفته و نشده، مثلاً انجام بگیرد. ناشی از است. اطلاع درست به دست بیاورند و با لحن مناسب نظراتشان را ابراز کنند. ۷. تبیین آری، جنجال نه 🔻 لازم است. رفع مغالطه‌هایی که گاهی انجام می‌گیرد لازم است. اما را به میان کشیدن و درباره‌اش بحث کردن و بر روی مسائل کوچک کردن این مضّر است. اینها با هم فرق دارد. همان ابطال مغالطه‌ای هم که عرض کردیم، با بهترین شکلش باید آن را انجام بدهند که مشکلی برای کشور به وجود نیاید. ۸. بحث‌های جناحی ممنوع 🔻وفاداری به نظام به زبان، در زبان، در اظهار، این چیز لازم و مفیدی است. هم لازم است، هم مفید است؛ که همه سیاست‌های کلی نظام را در همین زمینه‌ی مورد بحث تأیید کنند و حمایت کنند و مورد قبول قرار بدهند. این لازم است اما اینکه یک اختلاف‌نظرهایی وجود دارد بین افراد، اینها را غلیظ کنند که این مال فلان است، این مال فلان جناح است، این حرفش این جوری است، نه، این مضرّ است. این است. ۹. شور انقلابی آری، بی‌صبری نه: 🔻شور و هیجان عمومی مردم لازم است. امروز ملّت ایران یک شور و هیجانی دارد، به خصوص جوانها شور و هیجان دارند، این چیز خیلی خوبی است، این چیز خیلی لازمی است، اما مضرّ است. اینکه بی‌صبری کنند، که آقا چرا نشد، چرا نکردید، چرا اقدام نشد، فلان، این مضرّ است. یعنی بدانیم کدام کار، کار درستی است، کدام کار کار مضرّی است. ۱۰. اتحاد ملی را حفظ کنید 🔻 ... افراد با جهت‌گیری‌های سیاسی گوناگون، با جهت‌گیری‌های سیاسی گاهی متقابل، با وزن مذهبیِ کاملاً متفاوت، در کنار هم ایستادند و این وحدت بزرگ را، این را به وجود آوردند. من حرفم این است: این را حفظ کنید، این را نگه دارند... هر کسی یک وظیفه‌ای دارد در قبال این حالت، این را نگه دارند. این با اختلاف سلیقه‌ی سیاسی منافات ندارد، با اختلاف وزن مذهبی منافات ندارد. این در کنار هم ایستادنِ برای دفاع از یک حقیقت است، دفاع از کشور است، دفاع از نظام است، دفاع از ایران عزیز است. ۱۴۰۴/۰۴/۲۵ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
514.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دقیقا همین دیشب که من تصمیم گرفتم خوابمو تنظیم کنم •ایران، اسرائیل رو زده🧹 •ذوالفقاری اومده بیانیه خونده •سید مجید پیام تصویری داده •عراقچی [🇮🇷🇱🇧] توئیت کرده •ایتا قطع و وصل شد🗿 •تهران رعد و برقای شدید بود خدایا واقعا شکرت🚶🏻‍♀ ❈ @cheragh_nafti
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪︎صحبت شهید طهرانی‌مقدم درباره سید مجید موسوی: رستمِ تهمتن باشه🥰 ❈ @cheragh_nafti
•کاشت: شهید حسن طهرانی‌مقدم •داشت: شهید امیرعلـی حاجـی‌زاده •برداشت: سیـد مجیـد مـوســـــــوی @cheragh_nafti
چراغ نفتی
•کاشت: شهید حسن طهرانی‌مقدم •داشت: شهید امیرعلـی حاجـی‌زاده •برداشت: سیـد مجیـد مـوســـــــوی #هوا
البتـه یکـی هم در هست که بخاطـرِ ترورِ شخصیتـی بهـش کم توجهـــی میشه اما امیرعلی حاجی‌زاده گفتــه بود کمک‌های او به عرصه کم نبوده... *فیلمِ این صحبت، در مجازی موجوده کسی که توی چشمهای عاصم منیر زل زد و گفت:« من نظامی‌ام! » ❈ @cheragh_nafti
499.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توقف عملیات نیروهای مسلح اعلام می‌گردد دست نیروهای مسلح درد نکنه🦦 برنامه تموم شد بریم خونه‌هامون🚶🏻‍♀ ❈ @cheragh_nafti