هدایت شده از آشفتگیهایذهنبیمارم
برای "سیانولپید" عزیزم.
شما اگه خواننده بودی حس میکنم سبک موسیقی
ار اند بی رو پیش میگرفتی.
مهدیس بانو به نظرم ساز اصلی برای این اهنگ ویالون میشد و یه سولوی پیانو در وسطش شاید اون حسی که بخوامو بتونه بروز کنه.
اسم معروف ترین آهنگتو دوست دارم the last butterfly باشه.
موضوع اهنگ ایموشنال باشه که توش شنونده رو وارد یه خاطره ای کنه که توش غرق میشه.
شخصیت اصلی داستان دختری تینیجر باشه که با یه پسری وارد رابطه شده.
توی رابطشون بعد ۲ سال به مشکل میخورن و تو اون دو سال دختر داستان همه ی رفیقاشو بخاطر پسره کنار میزاره،بهتره بگیم همه ی آدمای زندگیشو بخاطر پسره کنار میزاره و انگار تمام پروانه های قلبشو بیرون میکنه و وقتی اون پسره ترکش میکنه آخرین پروانه ی قلبش هم غرق میشه و دختره بخاطر فشار روانی سکته قلبی میکنه....
اگه آخرین پروانه کسی هستید اذیتش نکنید.
𝘊𝘺𝘢𝘯𝘰𝘭𝘦𝘱𝘪𝘥
برای "سیانولپید" عزیزم. شما اگه خواننده بودی حس میکنم سبک موسیقی ار اند بی رو پیش میگرفتی. مهدیس بان
از صرف تایم و قلم خلاقانه و زیبات واقعا ممنونم خیلی برام با ارزشه🦋
سبک موسیقی رو بشدت میپسندم:)
من معمولا راجب چیزایی میپرسم که از قبل میدونستم پس قبل اینکه دروغ بگی خوب فکر کن.
کاش انقد احمق نباشمو زود جوابتونو ندم. من بیکار نیستم فقط نمیخوام شمام اون حس ایگنوری رو تجربه کنید همین