کمتر کسی میفهمه غرق شدن من توی علایق باقی موندم نه از روی تفریحه و نه سبک سری؛ بلکه اخرین راه نجاتم از رنج حیاته..
افراد خیال پرداز کسایین که فن گم شدنو به خوبی یاد گرفتن؛ اینا توی کتاب، صدای یه موسیقی، داستان یه فیلم و یا نوشتن، میتونن مدتها جاودان شن
حق باتو بود آقای سلحشور، آدم بدون غم نمیشه، راه بی پیچ و خم نمیشه، آروزی کم نداریم.
ولی اونایی که با دیدن یچی یادم میوفتن و یهو پیام میدن و میگن امروز فلان چیزو دیدم یادت افتادم، با فلان اهنگ یادت افتادم:)))>>>