هشدارشو قبل از اینکه باز کنید میدم.
ممکنه برای بعضیاتون ناراحت کننده باشه.
این عکس برای من یک حماسهست، یک سوگ.
یک مظهر حقیقی از وطنپرستی.
شعار نمیخوام بدم.
ولی گاهی با خودم فکر میکنم شاید وطن حتی از خانواده هم برای این مرد مهم تر بوده که توی بوران هم حاضر به ترک پست نشده.
برای من وطن پرستی فقط جنگیدن توی مهلکه نیست (هرچند این هم ارزشمنده)
برای من وطن پرستی الزاما آرمانگرایی نیست (که البته اون هم ارزشمنده)
بلکه برای من وطنپرستی خیلی مفهوم سادهتریه؛ هرچند انجام دادنش سختترین کار ممکنه.
اینکه آدم وظیفهشو درست انجام بده
مسئولیت پذیر باشه
و پای کارش بایسته
اینها شاید سادهترین مفاهیم از آرمان وطن پرستی باشن ولی در عصر امروز نادیده گرفته میشن و توسط امثال من اعمال نمیشن
صورت نبندد ای صنم، بی زلف تو آرام دل
دل فتنه شد بر زلف تو، ای فتنهٔ ایام دل
ای جان من مولای تو، دل غرقهٔ دریای تو
دیری است تا سودای تو، بگرفت هفت اندام دل
تا جان به عشقت بنده شد، زین بندگی تابنده شد
تا دل ز نامت زنده شد، پر شد دو عالم نام دل
جانا دلم از چشم بد، نه هوش دارد نه خرد
تا از شراب عشق خود، پر باده کردی جام دل
پیغامت آمد از دلم، کای ماه حل کن مشکلم
کی خواهد آمد حاصلم، ای فارغ از پیغام دل
از رخ مه گردون تویی، وز لب می گلگون تویی
کام دل من چون تویی، هرگز نیابم کام دل
ای همگنان را همدمی، شادی من از تو غمی
عطار را در هر دمی، جانا تویی آرام دل
قهوه قجری
هشدارشو قبل از اینکه باز کنید میدم. ممکنه برای بعضیاتون ناراحت کننده باشه. این عکس برای من یک حماسه
یک بزرگواری (در ناشناس) فرمودن که این عکس فیکه
حالا نمیدونم واقعا این ادعا درسته یا نه
ولی سوالی که برام پیش اومد این بود که از این همه سخنرانی و مانیفست اخلاق ناسیونالیسم به همین رسیدید؟
که عکس فیک و ساختهی هوش مصنوعیه؟
غفرالله لنا ولکم😂
چی بگم آخه...