eitaa logo
در محضر استاد بروجردي
1.9هزار دنبال‌کننده
9.6هزار عکس
1.2هزار ویدیو
157 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
١٤ ⁉️ حال سوال اینجاست كه *برای رهایی از دام ابلیس چه باید كرد؟* 🔆 «وَإِمَّا يَنزَغَنَّكَ مِنَ الشَّيْطَانِ نَزْغٌ فَاسْتَعِذْ بِاللَّهِ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ»؛ «و هرگاه وسوسه‌هایی از شیطان متوجّه تو گردد، از خدا پناه بخواه که او شنوده و داناست!» 📔 سوره فصلت، آیه ۳۶ 🔹 استعاذه به معنی مبارزه نیست بلكه به معناي پناه بردن است، *پناه بردن به خدای سبحان در مقابل وساوس شیطان و ورودش به جهت ایجاد فساد.* 🔸 آنگاه كه نور و رنگ خدایی بنده را فرا گیرد وهمه اعضاء و جوارحش خدایی ‌شود،راه بر نفوذ ابلیس مسدود می‌گردد. بنده اي كه منور به انوار الهي شده در همنشيني ومجاورت با ديگران ياد خدا را در دل ها زنده مي كند،اين زمان محيط مستعدحضور شيطان نخواهد بود. ⛔ *اگر در حضور ما بزم ابلیس فراهم گردد،* 🌀 یا باید پیامبر گونه انجام تكلیف كرد و بساط گناه را برچید 🌀 یا از حضور در این فضای آلوده به خداوند پناهنده شد. ✳ زیرا بنده یا موثر است و یا متاثر یا تاثیر گذار ویا تأثیرپذیر و حالتی جز این دو وجود ندارد. 🔹 اما ادامه حضور در این مجلس و اعتماد به طهارت نفس كمترین زیانش این است كه قبح گناه را از بین می‌ رود و دریافت انوار الهي كم رنگ تر مي شودوگاه حتي از میان می‌ رود. 🔆 «إِنَّ الَّذِینَ اتَّقَوْا إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِّنَ الشَّيْطَانِ تَذَكَّرُوا فَإِذَا هُم مُّبْصِرُونَ»؛ «پرهیزگاران هنگامی که گرفتار وسوسه‌های شیطان شوند، به یاد (خدا و پاداش و کیفر او) می‌افتند؛ و (در پرتو یاد او، راه حق را می‌بینند و) ناگهان بینا می‌گردند.» 📔 سوره مبارکه اعراف، آیه ۲۰۱ ✳ به عبارت دیگر از معنای آیه می‌توان گفت: *متقین كسانی هستند كه بعد از تماس شیاطین بلافاصله خود را دریافته و پندپذیر می‌باشند و بینا می‌گردند.* آنگاه كه تاریكی بر نور غلبه كند، خواب غفلت نیز دل انسان را فرا می‌گیرد، اما مومنین با تمام وجود دریافته‌اند، «اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ»؛ «خدا نور آسمان‌ها و زمین است» ✳ *دل مومن همیشه بیدار است، زیرا مملو از انوار الهی است.* امید كه با دلی منور به معرفت الهی توفیق رهایی از دام شیطان و ظفر بر نفس اماره را به دست آوریم. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» 🌐 emamraoof.com
١٤٠ "قد قامت الصلوه" مصلي با قد قامت، اعلان حضور مي كند تا بحال مي گفتند حاضر شويد اما حالا اعلان مي كنم حاضر شدم و قلبم را در مقابل سلطان السلاطين مي بينم و در عين اينكه در مقابل خدا شرمنده و از خود مأيوس هستم اما به خدا اميدوارم يعني يك پا خائف و يك پا راجي و روي اين دو پا ايستاده ام و در اين محضر هيچ چيز بدرد نمي خورد غير از قلب سليم (حب في الله و بغض في الله كه مربوط به دل است، متعلق به خداست ) خود را بيمار دل مي بينم و در مقابل خداي سبحان صفراليد مي ايستم و تمام حسناتم مملو از ريا و عدم اخلاص مي دانم اما چون خدا را دوست دارم مجددا اجازه حضور پيدا كرده و به لطف اين ميزبان اميدوارم . در اينجا انسان به يك اضطراري مي رسد و مي گويد امن يجيب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء ادامه دارد استاد بروجردي كلاس شرح آداب الصلوه ٨٠/٨/٢١ كانال در محضر استاد بروجردي را در پيام رسانهاي زير دنبال كنيد واتساپ ١٣ https://chat.whatsapp.com/DyeuXnWHtuH1YQAIG93OHz پيام رسان سروش پلاس ‏sapp.ir/darmahzareostadbroujerdi پيام رسان بله https://ble.im/boroojerdi پيام رسان گپ https://gap.im/darmahzar پيام رسان ايتا https://eitaa.com/darmahzareostadbroujerdi تلگرام @darmahzar لينك سايت حوزه علميه السلطان علي بن موسي الرضا(ع)👇 http://bit.ly/2WTptgK
🔸 اگر بدانیم اصلاح امور انسان به اصلاح عبادت و در راس آنها نماز است که به واسطه خضوع و خشوع و آن هم به روی گرداندن از لغو محقق می شود کار تمام است. 🔹 آیت الله بهجت (ره)
🌹بایدها و نبایدهای حمایت از حقوق زنان ✍حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: نقطه اصلی سخنم به شما بانوان عزیز، مخصوصاً خانمهای جوان است که هم سالهای طولانی در این دنیا زندگی خواهید کرد: همچنان [در آینده] برای شما مسأله مبارزه جهت رفع ستم از زنان مطرح خواهد شد؛ لذا باید بدانید که آنچه مطرح میشود چیست؟ اگر ما با این قصد، وارد میدان دفاع از زن شویم که از غربیها عقب نیفتیم، اشتباه خواهیم کرد. اگر با این تصوّر و توهّم وارد این میدان شویم که خیال کنیم آنها در این زمینه راه صواب پیموده‌اند و راه درست را پیدا کرده‌اند، به‌شدّت اشتباه خواهیم کرد. اگر ما امروز بخواهیم برای زنان کشورمان، یک حرکت حقیقی و اساسی بکنیم، تا زنان بتوانند به وضع مطلوب خودشان برسند، باید به احکام اسلامی نظر داشته باشیم و از آن الهام بگیریم. برای ما، روش را احکام اسلام معیّن میکند. هر روش خردمندانه عقلایی را هم اسلام میپسندد و قبول دارد. اگر تجربه‌ای در جایی باشد، مورد قبول است؛ اما تقلید نه. ۱۳۷۶/۰۷/۳۰
۶ 👥 از آداب معاشرت: 🔰 *گفتمان مواجه شدن با كسي که موجبات آزار ديگران را فراهم مي كند* ❓ این گفت وگو در چه فضايي نبايد صورت بگیرد؟ ✳ *اين گفت وگو نبايددر فضایی تنش زا انجام شود اصلا در چنين فضايي نبايد هیچ کلامی منعقد گردد* 🔸 باید از عامل زمان كمك گرفت زيرا گذر زمان سبب مي شود تا شدت آزار واذيت كم رنگ شودسپس در فضایی آرام با زبانی نرم، دوستانه و با برهان واستدلال گفت و گو را آغاز کرد. 🔹 پیامبران در برخوردبا قوم خويش در اوج نرمي سخن مي گفتند حتي با كساني كه منكر شان بودند ودر نهایت دشمنی با آنان بودند. پيامبران قوم خود را با عبارت «یاقوم» «ای قوم من» موردخطاب قرارمي دادند كه چنين خطابي نشانگر نهايت لطف نسبت به قوم است. ⁉️ اما این گفت و گو چگونه و با چه زبانی انجام شود؟! 📌 ادامه دارد .... 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» 🌐 emamraoof.com
کتب امام خمینی(ره) ۵ حدیث، (حدیث ۲) 💠 انواع ریا: 🔆 نوع اول: ریا در عقیده که دارای دو مقام است: ١. شخص عقاید حقه خویش را به مردم اظهار كند تا میان آنها به دینداری مشهور شود درحالیكه نیّت قرب الهی مطرح نباشد، مانند اینكه كسی بگوید: «من فقط به خدا توكل می‌كنم.» حال آنكه در واقع چنین نیست ۲. انسان عقاید باطل را از خود دور كند و به اصلاح نفس خویش همّت گمارد تا به این وسیله در قلوب مردم منزلت پیدا كند و دیگران از او به صراحت یا كنایه تمجید كنند. 🔆 امام خمینی (ره) می‌فرمایند: سخت‌ترین و بدعاقبت‌ترین ریا «ریا در عقیده» است كه انسان عقیده‌ی صحیح خود را برای نمایش به مردم اظهار كند، چنین انسان ریاكاری اگر به آن امری كه تظاهر می‌كند معتقد نباشد، منافق محسوب می‌گردد و عذابش سخت‌ترین عذاب‌هاست و اگر معتقد باشد اما برای محبوبیت در قلوب مردم به آن اظهار كند هر چند منافق محسوب نمی‌شود ولی این ریا باعث از بین رفتن نور ایمان در قلبش می‌شود. این فرد به نوعی مشرک است چون عقیده‌ی صحیحش را كه باید خالصانه و برای خدا می‌بود به مردم تحویل داده است و آنها را شریک در عقیده خویش كرده است. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ⬅ برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید: 🌐 https://cutt.ly/9o2vwRB
٥١ "و بهجه مونقه قد اراني" خدا چه بسيار شادمانيها و شادكاميهاي شگفتي آور را نشانم داده است كه فقط خودم و او مي داند آيه الله پهلواني مي فرمودند: قبل از فوت خواب ديدم از دنيا رفته ام و هنگام تشييع جنازه همه ١٢٤ هزارپيامبر در برنامه من شركت كردند اين امر عجيبي نيست زيرا من سالهاست براي تمام پيامبران روزانه ١٠٠ سوره توحيد را مي خوانم و اين امر انبساط عجيبي در زندگي من ايجاد مي كند. خدايا تو هر چقدر لطف بوده يكجا براي من انجام دادي و من دردانه تو هستم كه برايم از هيچ كار خيري فروگزار نكردي و نمي كني ادامه دارد استاد بروجردي كلاس شرح دعاي افتتاح ٩٠/٥/٣ كانال در محضر استاد بروجردي را در پيام رسانهاي زير دنبال كنيد واتساپ ١٣ https://chat.whatsapp.com/DyeuXnWHtuH1YQAIG93OHz پيام رسان سروش پلاس ‏sapp.ir/darmahzareostadbroujerdi پيام رسان بله https://ble.im/boroojerdi پيام رسان گپ https://gap.im/darmahzar پيام رسان ايتا https://eitaa.com/darmahzareostadbroujerdi تلگرام @darmahzar لينك سايت حوزه علميه السلطان علي بن موسي الرضا(ع)👇 http://bit.ly/2WTptgK
۶ ✳️ در مبحث آسیب‌شناسی ارتباطات، *عوامل آسیب‌رسان* بررسی می‌شود تا ارتباطات از دسترس آسيب در امان بماند، بر این باور هستیم *هرچه ما به این عوامل علم بيشتری پیدا کنيم و به آنها پايبندتر باشيم ارتباطات محكم‌تر می‌گردد.* ♦️ در ادامه بحث به یکی دیگر از آفات ارتباط اشاره می‌‌شود: 💠 *آفت درخواست* 💢 *اگر در ارتباطات خواهش‌ها و درخواست‌ها مرتباً تکرار شوند، صداقت و صمیمیت ازميان می‌رود*؛ زیرا اگرافراد نتوانند پاسخگوی درخواست‌های ديگران باشند فضای گلایه و شکایت گشوده می‌شود و روابط مکدر می‌گردد. ✅ اما *اگر افراد از یکدیگر توقع و سؤال و درخواستی نداشته باشند* (چه درخواست مالی، چه عاطفی و ...) در این صورت *رضایت جايگزين شكايت می‌شود*؛ زیرا هیچ کس از دیگری توقع و درخواستی نداشته بلكه هر نوع خدمات‌رسانی از سوی دیگری را لطف می‌داند نه وظیفه. 🍃 امیرالمؤمنین علیه‌السلام در این زمینه می‌فرمایند: 🔆 «مَنْ‏ أَكْثَرَ مَسْأَلَةَ النَّاسِ‏ ذَلَّ» 🔆*«کسی که خیلی اهل خواهش از مردم باشد، ذلیل می‌شود.»* 📘 تصنیف غررالحکم و دررالکلم، ص ١٩٣ 🍀 همچنین حضرت می‌فرمایند: 🔆«مَنَ صانَ نَفْسَهُ عَنِ المَسائل جَلَّ» 🔆 *«اگر کسی حفظ کند خودش را از درخواست، گرانقدر و معتبر می‌شود و احترام خاصی را پیدا می‌کند.»* 📘 تصنیف غررالحکم و دررالکلم، ص ١٩٣ 📌 ادامه دارد... 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» 🌐 emamraoof.com
٥١ "درخواست اسم اعظم " اسم، حقيقتي است در عالم خارج كه جلوه تامه آن حقيقت حق، در وجود مقدس پيامبر و آلش نشان داده مي شود . خدا اسمي را كه از محدوده تصور خارج است ، آفريد و او را داراي چهار جزء قرار داد سه جزء آن كه مردم به آن نياز داشتند ظاهر كرد و يك جزء ديگر را مخفي نگاه داشت براي هر يك از آن سه جزء ، چهار ركن قرار داد، پس در مجموع ١٢ ركن ظهور دارد (١٢ اسم ظاهر) براي هر كدام از اين اركان ٣٠ اسم قرار داد رحيم، رزاق، حكيم،.... اين ٣٠ اسم و بقيه اسماء الحسني تا ٣٦٠ اسم مي رسد، همگي جلوه آن سه اسم است و اين سه اسم جلوه همان يك اسم مخفي است مرحوم فيض كاشاني فرمود: خدا يك اسم آفريد و در هيچ قالبي (حرف و لفظ و جسد) در نمي آيد و آن عقل كل و روح كل و نور كل يعني وجود مقدس پيامبر اكرم ص است. اين اسم بي نهايت است كه چهارجزء آن حيات و اشاره به عالم حس و مُلك و عالم ماده است و جزء بعدي اشاره به عالم غيب و ملكوت و جزء بعدي اشاره به غيب الغيب و عالم جبروت و آخرين مرحله و جزء آخر اشاره به غيب الغيوب و عالم سرّ و لاهوت است . پس پيامبر ص اين چهار وجهه را دارد كه وجهه لاهوتي او را فقط خدا مي داند و حتي خود پيامبر ص هم از كنه آن بي خبر است . و در هر يك از عوالم ناسوت و ملكوت و جبروت هر تغيير و تحولي صورت مي گيرد ، توسط فرماندهي پيامبر ص است يعني مرگ(عزرائيل) علم(جبرائيل زندگي(اسرافيل) رزق (ميكائيل) تحت فرماندهي پيامبر (ص) انجام وظيفه مي كنند. ادامه دارد استاد بروجردي كلاس شرح دعاي سحر ٨٤/٤/٢٦ كانال در محضر استاد بروجردي را در پيام رسانهاي زير دنبال كنيد واتساپ ١٣ https://chat.whatsapp.com/DyeuXnWHtuH1YQAIG93OHz پيام رسان سروش پلاس ‏sapp.ir/darmahzareostadbroujerdi پيام رسان بله https://ble.im/boroojerdi پيام رسان گپ https://gap.im/darmahzar پيام رسان ايتا https://eitaa.com/darmahzareostadbroujerdi تلگرام @darmahzar لينك سايت حوزه علميه السلطان علي بن موسي الرضا(ع)👇 http://bit.ly/2WTptgK
*السّلام عليك يا مولاي يا اباعبدالله* *السّلام عليك يا مولاي يا بقية‌الله* *السّلام عليك يا داعي‌الله* *چو باد عزم سر كوي يار خواهم كرد* *نفس به بوي خوشش مشك‌بار خواهم مرد* *به هرزه بي مي و معشوق عمر مي‌گذرد* *بطالتم بس از امروز كار خواهم كرد* *هر آبروي كه اندوختم ز دانش و دين* *نثار خاك ره آن نگار خواهم كرد* *يابن‌الحسن!* در اين شب جمعه هم مي‌خواهم از تو اجازه گرفته و غبار راهت شوم مي‌دانم كه غريبه اذن همراهي ندارد اما تو را با عنوان *يابن فاطمة‌الكبري* صدا مي‌زنم تا به حرمت نام مادر اجازه همراهي در اين زيارت را نصيبمان كني حرم بوي عطر مادرت را مي‌دهد امشب مي خواهيم به همراهي ليلا زائر حسين شويم او كه برخي مي‌گويند در كربلا نبوده از ليلا مي‌خواهيم اگر در شب جمعه مي‌خواهد سر قبر شهيدش برود اين جماعت را هم به همراه خود ببرد به او قول مي‌دهيم حرمت حضور فاطمه را رعايت كنيم و به جهت حضور جدّه سادات در باب بعضي از امور در مورد شهيد او سخني نگوييم مي‌خواهيم از ليلا خبر حرم شب جمعه را بگيريم مي‌خواهيم از ليلا خبر ملاقات آن مادر و پسر را بگيريم مي‌خواهيم سؤال كنيم پسر او هرشب جمعه در استقبال جده سادات چه مي‌كند مي‌خواهيم از او سؤال كنيم در حرم خلوت صداي گريه علي اصغر مي‌آيد؟ مي‌خواهم از اوبپرسيم كه رباب شب‌هاي جمعه كجاست؟ مي‌خواهيم از او بپرسيم كه زينب شب‌هاي جمعه در حرم است يا تل زينبيه؟ مي خواهيم سؤال كنيم آقازاده او با بدن ارباً ارباًچگونه از جده اش استقبال مي كند؟ مي‌خواهيم سؤال كنيم فاطمه ابتدا سراغ باب‌الحوائج رفته و سپس حرم مي‌آيد يا قمر بني‌هاشم درب حرم ايستاده و با همان دستان… بله، همان دستان…. پرده را كنار زده و راه را براي عبور دختر پيامبر باز مي‌كند؟ مي‌خواهيم سؤال كنيم دخترك سه ساله خرابه‌نشين، فاطمه صغري در شب‌هاي جمعه به همراه جدّه خود در اين زيارت حاضر مي‌شود؟ مي‌خواهيم سؤال كنيم در آن حرم خالي، باز هم اصحاب جان‌فشاني مي‌كنند يا شرمنده از اين كه نتوانستند كاري انجام دهند در گوشه‌اي ايستاده و سر افكنده شاهد اين ملاقات عجيب هستند؟ مي‌خواهيم از او سؤال كنيم ام‌ّالمؤمنين* خديجه كبري در اين زيارت با فاطمه است؟ او با ديدن حسين چه مي‌كند؟ مي‌خواهيم از ليلا بپرسيم آب، آب، آب، در شب‌هاي جمعه پنهان شده و از خجالت خود را به فاطمه نشان نمي‌دهد يا سر راه فاطمه خود را بر زمين مي‌افكند و اينچنين هرشب جمعه حلاليت مي‌طلبد؟ مي‌خواهيم از ليلا سراغ تير حرمله رابگيريم كه در كدام گوشه اين سرزمين پنهان شده است؟ مي‌خواهيم از ليلا بپرسيم هنوز هم شب‌هاي جمعه صداي تير و سنان و نيزه مي‌آيد؟ مي‌خواهيم از ليلا سراغ مشك رابگيريم كه با چشماني پر اشك، اشكي سوزان و ريزان سر ِراه فاطمه حاضر مي‌شود و حلاليت مي‌طلبد؟ مي‌خواهم از ليلا سراغ دو دست عباس را بگيريم كف الايمن*، *كف الايسر* اين دست‌ها شب‌هاي جمعه به دعا بلند است يا مي‌خواهد كليدي را كه در او پنهان شده به فاطمه نشان دهد؟ مي‌خواهيم از ليلا سراغ حبيب دربان پير حسين را بگيريم او هم شب‌هاي جمعه درباني مي‌كند يا حرم را براي اين مادر و پسر خلوت مي‌كند و به همه اعلام مي‌كند از پذيرش زائر ممنوع است؟ مي‌خواهيم از ليلا سؤال كنيم فاطمه بلند گريه مي‌كند يا به ملاحظه اين كه علي اصغر در آغوش حسين خوابيده آرام مي‌گريد؟ مي‌خواهيم از ليلا سؤال كنيم از امّ‌سلمه چه خبر؟ او هنوز به خاكي كه در شيشه بود و خون شده، مي‌نگرد يا در مدينه مجلس عزاي حسين را گرفته و با صداي بلند در سوگ حسين ضجّه و ناله مي‌زند؟ مي‌خواهيم از ليلا سؤال كنيم سنگ و چوب‌ها، تير و نيزه‌ها هنوز در قتلگاه هست يا نه؟ و اگر هست، آيا هر كدام با ناله مشغول حلاليت طلبيدن از فاطمه هستند؟ مي‌خواهيم سراغ *پيراهن خوني* حسين را بگيريم؛ در دستان مادر است؟ يا فقط در صحنه قيامت؟ در دستان فاطمه قرار مي‌گيرد؟ مي‌خواهيم سؤال كنيم شب‌هاي جمعه در كربلا از خيمه گاه صداي *العطش* مي‌آيد يا به ملاحظه فاطمه خاموش است؟ مي‌ خواهيم نشان اسماء و فضه، دو كنيز فاطمه را بگيريم اين دو هم پشت سر خانم‌شان كربلايي مي‌شوند؟ ليلا! ليلا! بگو! و اين همه كنجكاوي ما راببخش ليلا! مي‌خواهيم سراغي از انگشتر حسين بگيريم. ببخشيد *و انگشت*؟ ليلا از آن رگ‌هاي بريده برایمان بگو؟ ليلا از روضه‌خواني امام زمان در شبهاي جمعه بگو. *السّلام علي الرأس المرفوع؟* را در هر شب جمعه مي گويد *السّلام علي الشيب الخضيب؟*را در هر شب جمعه بر زبان مي آورد *السّلام علي الخدّ التريب؟*را هر صبح وشام مي دهد ومي‌گويد *السّلام علي من دفنه اهل القري؟* ليلا! صداي لالايي رباب هنوز هم شب‌هاي جمعه در كربلا مي‌آید؟
ليلا! هنوز هم صداي ناله ذوالجناح در شب‌هاي جمعه شنيده مي‌شود؟ ليلا! ليلا! ليلا! فاطمه با پهلوي شكسته، قد خميده، امير المؤمنين زير بازوي اورا گرفته يا پيغمبر؟ ليلا! ببخشيد، امّ‌البنين هم در زيارت شب جمعه اذن حضور دارد يا حرم فقط براي اين مادر خلوت است؟ ليلا! ليلا! بر سر قولي كه داده‌ايم هستيم هر سؤالي را كه به ذهن مي رسيد پرسيديم اما سراغ پسر تو را از تونگرفتيم! ليلا! حتي سراغ بقيه جوانان بني‌هاشم را هم نگرفتيم كه چگونه آقازاده تو را تشييع كردند! ليلا! ديدي حتي در مورد آخرين راه رفتن پسرت در مقابل حسين از تو سؤال نكرديم! ليلا! تو چه كردي؟ اصلاً تو كه هستي كه پسرت *اشبه خَلقاً و خُلقاً برسول الله است؟* ليلا! پسر تو چه وجودي بود كه حسين بعد از او با دنيا خداحافظي كرد؟ *علي الدّنيا بعدك العفا* ليلا! از تو نمي پرسيم فاطمه چگونه آقازاده تو را زيارت مي‌كند؟ چون قول داده ايم شب جمعه در اين مورد در محضر فاطمه سخني نگوييم اما ليلا! از خودت برايمان بگو هنگامي كه درب دروازه مدينه كاروان بي حسين را ديدي وقتي كاروان بي علي اكبر را ديدي وقتي شبيه پيغمبر را ديگه نديدي ليلا! ليلا! ليلا! خدا را شكر كه با اين خانواده همسفر نبودي خدا را شکر كه فقط شنيدي خدا را شكر كه سر پسرت را روي نيزه نديدي خدا را شكر كه افتادن سر پسرت را از بالاي نيزه نديدي البته خوب مي‌دانم ليلا كنار سفره تو كه بشينيم مي‌گویي پسرم فداي سرورم حسين تو هم ذكر زير لبت اين است: *لا يوم كيومك يا اباعبدالله* در آخرين لحظه صورت اين پدر روي صورت پسر بود، اما *السّلام علي المجزور من القفا* حسين! حسين! حسين! حسين! *صلّي الله عليك يا اباعبدالله*
🍀 امام صادق علیه‌السلام به سدیر فرمودند: «چرا هر روز امام حسین علیه‌السلام را زیارت نمی‌کنید؟!» 🔹 سدیر عرض کرد: بین‌ ما و قبر حسین علیه‌السلام فرسنگ‌ها فاصله است. 🍀 امام‌ فرمودند: «به بلندی برو به سوی چپ و راست توجه کن، آنگاه سرت را به سوی آسمان کرده سپس رو جانب قبر حسین‌بن‌علی علیه‌السلام نموده و بگو : ✨ *«السَّلَامُ عَلَیْکَ یَا أَبَا عَبْدِ اللَّهِ، السَّلَامُ عَلَیْکَ وَ رَحْمَهُ اللَّهِ وَ بَرَکاتُهُ»* که با این کار یک زیارت برای تو نوشته شده وهر زیارت معادل یک حج وعمره است.» 💠 پس چشم دل به آسمان ولایتت می‌دوزم و دست ادب بر سینه‌ی ارادت نهاده، هر روز عاشقانه می‌گویم: ✨ *«السلام علیک یا ابا عبدالله»* 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» 🌐 https://www.instagram.com/p/CCtd01hJiDI