گاهی اوقات فکر میکنی رفتنت خیلی حادثه بزرگ و تاثیرگذاری میشه ولی در واقع انسانها اینقدر فراموشکارن که هیچ رفتنی رو زیاد یادشون نمیمونه.
تو هیچوقت نگران این نیستی که خانوادت یه بچه دیگه به جات بیارن، آدم سالم تو رابطه دقیقا همین شکلیه.
مردهای زیادی به یک زن میگن که اون زیباست،
اما تنها باری که اون واقعا دلش میلرزد زمانیه که این جمله توسط مرد مورد علاقهاش گفته میشه.
اینکه چتمون همینجوری داره میره پایین و پایینتر واقعا ناراحتم میکنه.چیه این تاریخ انقضای روابط.
محمود درویش جمله (کاش ندیده بودمت) رو خیلی قشنگ معنی کرده که میگه؛ «مرا برگردان به حالی که قبل تو بودم و بعد ترکم کن».