همیشه کنار گذاشتن به معنای دوست نداشتن نیست، یه وقتایی بیخیال آدمها میشی چون میبینی دارن به معنای واقعی روحت رو خسته میکنن.
تراپیستم میگفت تو به آدمها زیاد فرصت میدی، به این دلیل که اونجاهایی که تو از بقیهی آدمها فرصت خواستی، فرصت کافی رو بهت ندادهاند.