eitaa logo
•دلبـ³¹³ـر•☫
832 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
1.1هزار ویدیو
91 فایل
-بسم‌رب‌الشهید- ﴿بِنویسید‌‌که‌شَب‌تارسَحَرمیگَردَد. یک‌نَفَرمانده‌ازاین‌قوم‌که‌بَرمیگـََردَد﴾ "کانال:وقف‌آقای³¹³" "کپی؟: حلالت‌سید" |اللهم‌الرزقنا‌‌توفیق‌شهادت‌فی‌سبیلک| #الّلهُم‌َّعَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَج همسایه‌مون: https://eitaa.com/alieya4
مشاهده در ایتا
دانلود
دیگه‌امرِامامِ‌دیدن‌این‌نامه‌رو‌به‌چشم‌میکشه... مگه‌نوجون‌۱۳ساله‌چقد‌،قد‌و‌قامت‌داره؟ زره‌به‌تنش‌نشد‌،زنای‌هاشمی‌دورش‌رو‌گرفتن‌، سرمه‌به‌چشمش‌کشیدن‌،نقاب‌به‌صورتش‌زدن‌ انقد‌زیبارو‌بود.... می‌گفت:بچم‌چشم‌نخوره‌ کسی‌وقتی‌میخواد‌بره‌میدان‌جنگ‌‌بایدزره‌‌تن‌کنه زره‌به‌تنش‌نشد،عاقبت‌کفن‌تنش‌کردن‌ حالا‌قاسم‌داره‌میره‌سمت‌میدان‌، همچین‌که‌وارد‌شد‌شروع‌کرد‌رجز‌خواندن من‌نوه‌ی‌علی‌و‌فاطمه‌ام‌،من‌پسر‌حسن‌ابن‌علی‌ام‌.... خیلی‌هارو‌به‌درک‌واصل‌کرد‌ اما‌یه‌نانجیبی‌گفت:داغش‌رو‌به‌دل‌مادرش‌بزارید یه‌وقت‌دیدن‌صدای‌اهل‌حرم‌بلند‌شد‌، قاسم‌رو‌دوره‌کردن‌،همچین‌که‌افتاد‌صدا‌زد‌:عـــمـــو‌...❤️‍🔥 شیخ‌جعفر‌شوشتری‌میگه: قاسم‌وقتی‌میخواست‌بره‌میدان‌سوار‌اسب‌شد‌ پاهاش‌به‌رکاب‌نمیرسید‌،اما‌موقع‌برگشتن‌ حسین‌با‌عجله‌اومد‌بالا‌سرش‌اخه‌هی‌صدا‌میزد: عمو‌استخوان‌هام‌شکست، انقدر‌زیر‌دست‌و‌پا‌و‌سم‌های‌اسب‌ها‌موند‌ حسین‌زیر‌بغلش‌رو‌گرفت،‌وقتی‌میومدسمت‌ خیمه‌ها‌،پاهای‌قاسم‌رو‌زمین‌کشیده‌میشد یا‌انقد‌داغ‌سنگین‌بود‌حسین‌با‌قد‌خمیده‌اومد‌سمت‌خیمه‌ یاانقدر‌بدن‌زیر‌شم‌اسب‌ها......❤️‍🩹 حــــــــــــــــــســــــــــــــیــــــــــــن -التماس‌دعا-
آقا جون علی الاصول فداتیم.❤️
_التماس دعای مخصوص.. ما حقیران رو تو گریه هاتون... روضه هاتون... عزاداریهاتون... فراموش نکنید...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
_بسم رب شَاهزاده قاسم_
یہ‌سلام‌بدیم‌بہ‌ آقاصاحب‌الزمان"! السَّلامُ‌علیڪَ‌یابقیَّةَ‌اللّٰہ یااباصالحَ‌المَهدے‌یاخلیفةَالرَّحمن ویاشریڪَ‌القرآن ایُّهاالاِمامَ‌الاِنسُ‌والجّانّ‌سیِّدے ومَولاےالاَمان‌الاَمان . . .
بس کن رباب سر به سرِ غم گذاشتی ..💔 -