هدایت شده از ⋆ Suspension ⋆
صدام کن بانی چون همیشه نجات دهنده بودم و هیچوقت نجات داده نشدم.
MeowSu
صدام کن بانی چون همیشه نجات دهنده بودم و هیچوقت نجات داده نشدم.
صدام بزن دیمن
چون همیشه یکارایی میکنم که بعدش پشیمون میشم
MeowSu
صدام بزن دیمن چون همیشه یکارایی میکنم که بعدش پشیمون میشم
صدام بزن کاترین
چون حتی وقتی میخواستم ثابت کنم که عوض شدم کسی باورم نکرد
MeowSu
صدام بزن کاترین چون حتی وقتی میخواستم ثابت کنم که عوض شدم کسی باورم نکرد
صدام بزن جرمی
چون اونایی که دوسشون دارم زیر خاکن؛)
MeowSu
صدام بزن جرمی چون اونایی که دوسشون دارم زیر خاکن؛)
صدام بزن الینا
چون همیشه سعی کردم از همه محافظت کنم ولی تهش فقط گند روی گند بالا آوردم
MeowSu
صدام بزن الینا چون همیشه سعی کردم از همه محافظت کنم ولی تهش فقط گند روی گند بالا آوردم
صدام بزن استفن
چون براش هرکاری کردم ولی تهش بخاطر یه اخلاق بدم جایگزین شدم
MeowSu
صدام بزن استفن چون براش هرکاری کردم ولی تهش بخاطر یه اخلاق بدم جایگزین شدم
صدام بزن ربکا
چون به هرکسی اعتماد کردم حقیقت اینکه فقط ازم سواستفاده میشه رو کوبوند تو صورتم
MeowSu
صدام بزن ربکا چون به هرکسی اعتماد کردم حقیقت اینکه فقط ازم سواستفاده میشه رو کوبوند تو صورتم
صدام بزن کارولاین
چون برای همچیبیشتر از اندازه تلاش کردم و تهش هیچی نمیشد ، یکی پیدا میشد بهتر از من
MeowSu
صدام بزن کارولاین چون برای همچیبیشتر از اندازه تلاش کردم و تهش هیچی نمیشد ، یکی پیدا میشد بهتر از
صدام بزن آلایژا
چون برای خانوادم هرکاری کردم و آخرش آدم بده من شدم
MeowSu
صدام بزن آلایژا چون برای خانوادم هرکاری کردم و آخرش آدم بده من شدم
صدام بزن نیکلاوس
چون پشت اون غروری که ساختم فقط دنبال یه برادر واقعی(رفیق واقعی+) میگشتم