|ENTPsama|
ویوژژژژژژژ🤏🤏 آیم فلش (بقول وید)
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
|ENTPsama|
خواهش موکونممم😭🥰 امیدوارم خوشت اومده باشهه🥺✨️
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
|ENTPsama|
همینجوری کشیدم ولی چون ازش خوشم اومد اوسی گاچیاکوتا🗣🚶♀ #کآغذی #اوسی
نه الان که فکر میکنم دیگه ازش خوشم نمیاد🚶♀*۳ ثانیه نیست تمومش کردم_*