هدایت شده از خبر فوری سراسری
15.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ مقاومت از شهر موشکی جدید رونمایی کرد؛ اینبار در عراق!
🔹گروههای مقاومت در عراق تصاویری از یک «پایگاه موشکی زیرزمینی عراقی» در مکانی نامعلوم را منتشر کردند که واکنشی به تهدیدات اخیر آمریکا علیه ایران ارزیابی میشود.
🔹از سناریوهای محتمل برای افزایش حجم موج نخست حمله موشکی ایران به اهداف آمریکایی-اسرائیلی در منطقه، شلیک موشکهای بالستیک کوتاهبرد کلاس «فتح و فاتح» از خاک عراق است.
📌 #خبر_فوری_سراسری
به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
✅ سید عباس موسوی،
یکی از مؤسسین حزب الله لبنان تعریف کرد :
که وقتی امام از دنیا رفت جهت عرض تسلیت خدمت حاج سید احمد آقا فرزند امام رفتم.
خواستم ایشان را تسلی دهم یادم آمد از آنچه در کتاب خوانده بودم.
حدیث پیامبر(ص)که میفرماید:
در آخرالزمان فرزندی از فرزندان من می آید که همنام عیسی روح الله است
و در مقابل ظلم میایستد اما عمرش کفاف نمیدهد
جانشین او که همنام تو علی هست و از ناحیه دست راست جراحت دارد حکومتش آنچنان طولانی میشود تا پرچم را به دست مهدی آل محمد میسپارد.
سید احمد آقا گفت: اتفاقا درششم تیر ماه سال ۱۳۶۰ که آقای خامنه ای در یک انفجار صدمه دید،
امام در خانه مرا صدا کرد و گفت چرا ناراحتی احمد برای آقای خامنه ای اتفاقی افتاده؟
گفتم بله.در مسجد اباذر بمب منفجر شده.
امام گفت.آیا دستش هم جراحت دیده .
تعجب کردم گفتم:بله.
امام ناگهان سر به سجده گذاشت و گفت:الهی شکر،الهی شکر،الهی شکر
سید احمد آقا میگه،تعجب کردم.
دست آقای خامنه ای صدمه دیده،
الهی شکر؟
حالا که شما این حدیث را گفتی فهمیدم چرا امام خدا را شکر کرد.
🍃أللَّھُمَ عـجِـلْ لِوَلیِڪْ ألْفَرَج 🍃
☆ــــــــــــــــــــ
کانال خبر و تحلیل سیاسی و نظامی
ــــــــــــــــــــــ☆
🇮🇷﴾ @Zelzelenews زلزله نیوز ﴿
هدایت شده از خبر فوری سراسری
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ افشاگری عجیب صمصامی نماینده مجلس از چگونگی شکل گیری نرخ آزاد ارز
🔹۴ نفر با چوب، نرخ دلار سلیمانیه و هرات را تعیین میکنند، بعد کل حاکمیت ما تلاش میکند به این نرخ برسد!
🔹 اصلا نرخ بازار آزاد چیست؟ چرا باید در سلیمانیه و هرات نرخ بازار آزاد ما تعیین شود و این نرخ روی کل حاکمیت ما تاثیر بگذارد؟
✍این حرف عجیب نیست واقعیته!
عجیب اینه که چرا تا الان رسمی گفته نشده.
نرخ معروف به "بازار آزاد" نرخ بازار نیست، سازوکار نیست، کشف قیمت نیست بلکه یک عددسازی بیرون از مرزهاست که با کمک هزار تا کانال تلگرامی و صرافی مجازی میاد مینشینه وسط اقتصاد ما.
چهار تا دلال اونور مرز عدد میسازن، بعد اینجا کل دولت و بانک مرکزی و حتی بودجه و معیشت مردم باید خودشون رو با همون عدد فیک تطبیق بدن.
مصیبت از این بزرگتر؟
مسئله خطرناکتر اینه که حاکمیت عملا پذیرفته دنبال این عدد بدوه.
یعنی به جای اینکه بگه من مبنا تعیین میکنم، میگه ببینم امروز سلیمانیه و هرات چی گفتن تا من به همون نرخ برسم.
این یعنی واگذاری حاکمیت پولی به شبکه دلالی که ابزار جنگ اقتصادی آمریکا و شبکه صهیونیسم هست.
حالا دلار داخل "باصطلاح بازار آزاد" از کجا میاد؟
وقتی پیمان سپاری ارزی جدی انجام نشه و همه دلارهای صادراتی به شبکه ارزی برنگرده قطعا بخشی از این دلارها سر از این بازار جذاب درمیاره.
نفعش برای دلال و صادرکننده بیتعهد و زالوصفته، فشارش روی سفره های مردم.
اسمش هم دلار "بازار آزاد" نیست دلار "بازار قاچاق" هست.
📌 #خبر_فوری_سراسری
به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
هدایت شده از عنترنشنال | antarnational
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 صحبتهای شهید حاجیزاده دربارۀ ناو آبراهام لینکلن
🇮🇷 کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
هدایت شده از راسخون 8✓
🔴 نابودی مملکت ، با کاهش ارزش پول ملی
🔹جان مینارد کینز، اقتصاددان انگلیسی، «برای نابود کردن یک مملکت، راهی دقیق تر و مطمئن تر از کاهش مستمر ارزش پول ملی آن کشور نیست» (کینز، پیامدهای اقتصادی صلح، ص۲۲۰).
🔹گاهی سیاستگذاران برای موجه جلوه دادن سیاست کاهش ارزش پول ملی(بخوانید افزایش قیمت ارز) دلایل غیرقابل قبولی همچون وجود رانت، ناگزیر بودن، افزایش صادرات، کاهش واردات و .. را مطرح میکنند؛ ادعاهایی که همه با شواهد تجربی ابطال شده است.
🔹اصرار بر این سیاست را نباید مشکلی صرفا شناختی دانست، مشکلات انگیزشی نیز تاثیرگذار اند؛
🔥با کاهش ارزش پولی، منافع سرشاری نصیب گروهی اندک میشود و آنگاه باید از تعارض منافع سخن گفت، البته ناتوانی در مقابله با رانت جویان ارزی و باج دادن به آنها هم بخشی دیگر از ماجرا است؛
🔥خلاصه اینکه جلوی کاهش ارزش پول ملی را نمیگیریم چون
نمیدانیم، نمیخواهیم و نمیتوانیم!!!
✍️توکلی
🔴به پویش #بیداری_ملت بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
~~~~
``~~~~ اغتشاشات را چه کسانی پوشش دادند!! هر چند کلاهبرداری #دولت_ضدانقلابی_کودتا ... از مردم انقلابی ایران ، آشکار است !!! ولی محض اطلاع مدعیان علم اقتصاد ، نفی ۱۰۰٪ ی #حکمرانی_پول_ملی یعنی نابودی مملکت !!! خدمت بزرگی که سیاستگذاران صهیونیست دولت ، در شرایط #جنگ_وجودی برای تسلیم مملکت ایران گرفتند !!! #شبه_کودتا ی #دولت_ضدانقلابی_پزشکیان را جدی بگیریم !!! #شگفتانه های #کودتای_سیاسی_امنیتی۱۴۰۳ موساد در ایران ، ادامه دارد https://eitaa.com/Rasekh8
هدایت شده از بقا بذر اصیل و نژاد بومی
26.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔧🌱 صنعت یا کشاورزی؟
💂 آیا کشاورزی یک فرهنگ بود؟
🌳 آیا کاج ایرانی داریم؟
🎥 از زبان استاد روازاده.
┅───〰️───┅
𝒋𝒐𝒊𝒏: @bagha_elm
هدایت شده از بقا مدیریت آفات و سموم پایهطبیعی
19.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔧🌱 صنعت یا کشاورزی؟
💂سه قند موجود در خاکستر برای رشد ریشه.
🌳اضمحلال نباتات و کاهش عمر.
🎥 از زبان استاد روازاده.
┅───〰️───┅
𝒋𝒐𝒊𝒏: @bagha_elm
هدایت شده از کانال مطالبه گران کشوری
71.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴فوری همه این دعا ها را حتما بخوانید. ما در آستانهی یک جنگ جهانی هستیم؛ «سد نوری» ایجاد کنید!
سد نور چیه؟
اون دعاهایی که حضرت آقا مکرر سفارش کرده بخوانیم
سوره فتح ✨
آیه ۱۴ صحیفه سجادیه✨
دعای توسل ✨
مثل نماز واجب این دعاها رو جدی بگیریم
و بعد هر نماز بخوانیم
و همدیگر رو سفارش کنیم به خوندن و مراقبت از این دعاها ..
همین ۳ تا دعا رو بخونیم جنگ آخر رو بردیم👌👌🔴🥀❤️🥀❤️🥀❤️🥀❤️
به بزرگترین گروه مطالبه گران کشوری بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/607060724C4e6078d0b5
🥀❤️🥀❤️🥀❤️🥀❤️🥀
هدایت شده از مَولانــٰاصٰاحِبَٱلزَّمٰانِ أغِثْنـٰا
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دستورالعملی از
آیتالله سیدعبدالکریمکشمیری
برای نزدیک شدن به إِمام زمـٰان
(عجَّلَٱللّٰه تعالیٰ فرَجهُٱلشَّریف)
ـ_______________________
🤲🏻 یـٰا إلٰـهَـنــــــــــٰا (ﷻ) 🤲🏻
بِحَقِّمَولانــٰاصٰاحِبٱلزَّمٰانِأغِثْنـٰا
𖧌 مسْـ✐ـمو؏ـٰات ↴
https://Eitaa.Com/MawLaNa_14 ↵
هدایت شده از پاسخ به شبهات فجازی
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟡 چرا تماشای اخبار دشمن، شما را ضعیف میکند؟
🟢 دشمنشناسی یا خودزنی؟ اشتباهی که همه مرتکب میشویم!
ــــــــــــــــ
👈پاسخبهشبهاتفــجازی👇
🇮🇷 @Shobhe_ShenaSi
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️ رحیمی: پرونده افراد زیر سن ۱۸ سال درحوادث اخیر تعیین تکلیف شد/ افراد به خانوادههایشان تحویل داده شدند
وزیر دادگستری گفت:
🔹تعدادی از افراد زیر سن ۱۸ سال که در زمان حوادث اخیر در صحنه بوده و توسط ضابطین آن زمان دستگیر شده اند، سریعا در دادسرای ویژه اطفال و نوجوانان تهران، تعیین تکلیف و تحویل خانوادههایشان شدند عده کمی از افراد بازداشت شده که ۱۶ تا ۱۸ سال سن دارند در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می شوند و آنها نیز پس از تکمیل تحقیقات و ارائه وثایق قانونی به زودی آزاد می شوند.
✍دقیقا همینجاست که ماجرا از یک "خبر حقوقی" تبدیل میشود به یک "نقص امنیتی".
دشمن احمق نیست. خیلی شفاف میبیند کجا هزینه دارد کجا بیهزینهست.
وقتی میفهمد نوجوان زیر ۱۸ سال، هم هیجان دارد، هم زود تحریک میشود، هم بعد از دستگیری نهایتا تحویل خانواده میشود، طبیعیست که دفعه بعدی سرمایه گذاری اصلی را میبرد روی همین رده سنی.
این اسمش سختگیری نیست،خواندن رفتار دشمنست.
اشکال کجاست؟
اشکال اینجاست که ما فقط با فرد برخورد کردیم نه با بستر.
نوجوان را آزاد کردیم، خانواده را رها کردیم،خسارت را گذاشتیم روی دوش مردم و بیت المال.
پیام غیرمستقیمش چیست؟
این که هزینه آشوب صفرست.
نهایتا چند ساعت بازداشت، بعد هم تحویل خانواده.
وقتی خانواده هیچ مسئولیتی در قبال خسارت مالی و اجتماعی نداشته باشد، چرا باید دوباره مانع شود؟
چرا باید حساس باشد فرزندش کجا میرود و با چه کانالی در در اتباطست؟
ادامه مطلب در پست بعد👇
📌 #خبر_فوری_سراسری
به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca