eitaa logo
نخل سیاست🌴
150 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
6.1هزار ویدیو
29 فایل
تمدن اسلامی نوین
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبر فوری سراسری
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ افشاگری عجیب صمصامی نماینده مجلس از چگونگی شکل گیری نرخ آزاد ارز 🔹۴ نفر با چوب، نرخ دلار سلیمانیه و هرات را تعیین می‌کنند، بعد کل حاکمیت ما تلاش می‌کند به این نرخ برسد! 🔹 اصلا نرخ بازار آزاد چیست؟ چرا باید در سلیمانیه و هرات نرخ بازار آزاد ما تعیین شود و این نرخ روی کل حاکمیت ما تاثیر بگذارد؟ ✍این حرف عجیب نیست واقعیته! عجیب اینه که چرا تا الان رسمی گفته نشده. نرخ معروف به "بازار آزاد" نرخ بازار نیست، سازوکار نیست، کشف قیمت نیست بلکه یک عددسازی بیرون از مرزهاست که با کمک هزار تا کانال تلگرامی و صرافی مجازی میاد مینشینه وسط اقتصاد ما. چهار تا دلال اونور مرز عدد میسازن، بعد اینجا کل دولت و بانک مرکزی و حتی بودجه و معیشت مردم باید خودشون رو با همون عدد فیک تطبیق بدن. مصیبت از این بزرگتر؟ مسئله خطرناکتر اینه که حاکمیت عملا پذیرفته دنبال این عدد بدوه. یعنی به جای اینکه بگه من مبنا تعیین میکنم، میگه ببینم امروز سلیمانیه و هرات چی گفتن تا من به همون نرخ برسم. این یعنی واگذاری حاکمیت پولی به شبکه دلالی که ابزار جنگ اقتصادی آمریکا و شبکه صهیونیسم هست. حالا دلار داخل "باصطلاح بازار آزاد" از کجا میاد؟ وقتی پیمان سپاری ارزی جدی انجام نشه و همه دلارهای صادراتی به شبکه ارزی برنگرده قطعا بخشی از این دلارها سر از این بازار جذاب درمیاره. نفعش برای دلال و صادرکننده بی‌تعهد و زالوصفته، فشارش روی سفره های مردم. اسمش هم دلار "بازار آزاد" نیست دلار "بازار قاچاق" هست. 📌 به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
هدایت شده از عنترنشنال | antarnational
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 صحبت‌های شهید حاجی‌زاده دربارۀ ناو آبراهام لینکلن 🇮🇷 کانال رسمی 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
هدایت شده از راسخون 8✓
🔴 نابودی مملکت ، با کاهش ارزش پول ملی 🔹جان مینارد کینز، اقتصاددان انگلیسی، «برای نابود کردن یک مملکت، راهی دقیق تر و مطمئن تر از کاهش مستمر ارزش پول ملی آن کشور نیست» (کینز، پیامدهای اقتصادی صلح، ص۲۲۰). 🔹گاهی سیاستگذاران برای موجه جلوه دادن سیاست کاهش ارزش پول ملی(بخوانید افزایش قیمت ارز) دلایل غیرقابل قبولی همچون وجود رانت، ناگزیر بودن، افزایش صادرات، کاهش واردات و .. را مطرح می‌کنند؛ ادعاهایی که همه با شواهد تجربی ابطال شده است. 🔹اصرار بر این سیاست را نباید مشکلی صرفا شناختی دانست، مشکلات انگیزشی نیز تاثیرگذار اند؛ 🔥با کاهش ارزش پولی، منافع سرشاری نصیب گروهی اندک می‌شود و آنگاه باید از تعارض منافع سخن گفت، البته ناتوانی در مقابله با رانت جویان ارزی و باج دادن به آنها هم بخشی دیگر از ماجرا است؛ 🔥خلاصه اینکه جلوی کاهش ارزش پول ملی را نمی‌گیریم چون نمی‌دانیم، نمی‌خواهیم و نمی‌توانیم!!! ✍️توکلی 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13 ~~~~
`
`~~~~ اغتشاشات را چه کسانی پوشش دادند!! هر چند کلاهبرداری ... از مردم انقلابی ایران ، آشکار است !!! ولی محض اطلاع مدعیان علم اقتصاد ، نفی ۱۰۰٪ ی یعنی نابودی مملکت !!! خدمت بزرگی که سیاستگذاران صهیونیست دولت ، در شرایط برای تسلیم مملکت ایران گرفتند !!! ی را جدی بگیریم !!! های موساد در ایران ، ادامه دارد https://eitaa.com/Rasekh8
26.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔧🌱 صنعت یا کشاورزی؟ 💂 آیا کشاورزی یک فرهنگ بود؟ 🌳 آیا کاج ایرانی داریم؟ 🎥 از زبان استاد روازاده. ┅───〰️───‌‌┅ 𝒋𝒐𝒊𝒏: @bagha_elm
19.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔧🌱 صنعت یا کشاورزی؟ 💂سه قند موجود در خاکستر برای رشد ریشه. 🌳اضمحلال نباتات و کاهش عمر. 🎥 از زبان استاد روازاده. ┅───〰️───‌‌┅ 𝒋𝒐𝒊𝒏: @bagha_elm
71.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴فوری همه این دعا ها را حتما بخوانید. ما در آستانه‌ی یک جنگ جهانی هستیم؛ «سد نوری» ایجاد کنید! سد نور چیه؟ اون دعاهایی که حضرت آقا مکرر سفارش کرده بخوانیم سوره فتح ✨ آیه ۱۴ صحیفه سجادیه✨ دعای توسل ✨ مثل نماز واجب این دعاها رو جدی بگیریم و بعد هر نماز بخوانیم و همدیگر رو سفارش کنیم به خوندن و مراقبت از این دعاها ..‌ همین ۳ تا دعا رو بخونیم جنگ آخر رو بردیم👌👌🔴🥀❤️🥀❤️🥀❤️🥀❤️ به بزرگترین گروه مطالبه گران کشوری بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/607060724C4e6078d0b5 🥀❤️🥀❤️🥀❤️🥀❤️🥀 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دستورالعملی از آیت‌الله سیدعبدالکریم‌کشمیری برای نزدیک شدن به إِمام‌ زمـٰان (عجَّلَ‌ٱللّٰه تعالیٰ فرَجهُ‌ٱلشَّریف) ـ_______________________ 🤲🏻 یـٰا إلٰـهَـنــــــــــٰا (ﷻ) 🤲🏻 بِحَقِّ‌مَولانــٰا‌صٰاحِب‌ٱلزَّمٰانِ‌‌أغِثْنـٰا 𖧌 مسْـ✐ـمو؏ـٰات‌https://Eitaa.Com/MawLaNa_14
هدایت شده از پاسخ به شبهات فجازی
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟡 چرا تماشای اخبار دشمن، شما را ضعیف می‌کند؟ 🟢 دشمن‌شناسی یا خودزنی؟ اشتباهی که همه مرتکب می‌شویم! ــــــــــــــــ 👈پاسخ‌به‌شبهات‌فــجازی👇 🇮🇷 @Shobhe_ShenaSi
هدایت شده از خبر فوری سراسری
‌ ♨️ رحیمی: پرونده افراد زیر سن ۱۸ سال درحوادث اخیر تعیین تکلیف شد/ افراد به خانواده‌هایشان تحویل داده‌ شدند وزیر دادگستری گفت: 🔹تعدادی از افراد زیر سن ۱۸ سال که در زمان حوادث اخیر در صحنه بوده و توسط ضابطین آن زمان دستگیر شده اند، سریعا در دادسرای ویژه اطفال و نوجوانان تهران، تعیین تکلیف و تحویل خانواده‌هایشان شدند عده کمی از افراد بازداشت شده که ۱۶ تا ۱۸ سال سن دارند در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می شوند و آنها نیز پس از تکمیل تحقیقات و ارائه وثایق قانونی به زودی آزاد می شوند. ✍دقیقا همینجاست که ماجرا از یک "خبر حقوقی" تبدیل میشود به یک "نقص امنیتی". دشمن احمق نیست. خیلی شفاف میبیند کجا هزینه دارد کجا بی‌هزینه‌ست. وقتی میفهمد نوجوان زیر ۱۸ سال، هم هیجان دارد، هم زود تحریک میشود، هم بعد از دستگیری نهایتا تحویل خانواده میشود، طبیعی‌ست که دفعه بعدی سرمایه گذاری اصلی را میبرد روی همین رده سنی. این اسمش سختگیری نیست،خواندن رفتار دشمن‌ست. اشکال کجاست؟ اشکال اینجاست که ما فقط با فرد برخورد کردیم نه با بستر. نوجوان را آزاد کردیم، خانواده را رها کردیم،خسارت را گذاشتیم روی دوش مردم و بیت المال. پیام غیرمستقیمش چیست؟ این که هزینه آشوب صفرست. نهایتا چند ساعت بازداشت، بعد هم تحویل خانواده. وقتی خانواده هیچ مسئولیتی در قبال خسارت مالی و اجتماعی نداشته باشد، چرا باید دوباره مانع شود؟ چرا باید حساس باشد فرزندش کجا میرود و با چه کانالی در در اتباط‌ست؟ ادامه مطلب در پست بعد👇 📌 به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
هدایت شده از خبر فوری سراسری
ادامه از پست بالا👆 ✍اشتباه نکنید آقایان! این لطف و محبت و دلسوزی در حق نوجوانان نیست! حکومت در قبال تربیت صحیح همه اقشار مسئول‌ست. در همه دنیا، وقتی نوجوان وارد جرم سازمان یافته یا تخریب اموال عمومی میشود، خانواده به عنوان حلقه نظارتی پاسخگو میشود. نه از سر انتقام بلکه از سر پیشگیری. این میشود بازدارندگی واقعی. نه اینکه هر بار بعد از اغتشاش و اشوب، دوباره بنشینیم تحلیل کنیم که "چرا نوجوانان آمدند در خیابان". این مدل برخورد فعلی، ناخواسته دارد به دشمن علامت میدهد که نیروی پیاده امن شما همینجاست. کم هزینه، پرهیجان، رسانه پسند. اگر این حلقه اصلاح نشود، یعنی اگر خانواده در جبران خسارت، در تعهد، در نظارت شریک نشود، مطمئن باشید دور بعدی آشوب فقط سازمان یافته تر، خشن تر و پرخرج تر خواهد بود. امنیت فقط دستگیری نیست! امنیت یعنی بالا بردن هزینه خطا. و تا وقتی هزینه صفر باشد، اغتشاش هم تمام نمیشود. 📌 به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
اصل روایت از کتاب اقبال الاعمال سید ابن طاووس به این شرح است؛ در «فصل فيما نذكره من فضل ليلة النصف من شعبان من أمر عظيم و صلاة مائة ركعة و ذكر كريم‌» آمده است: «وَجَدْنَا ذَلِكَ فِي كُتُبِ الْعِبَادَاتِ وَ ضَمَانِ فَاتِحِ أَبْوَابِ الرَّحَمَاتِ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و آله و سلم: كُنْتُ نَائِماً لَيْلَةَ النِّصْفِ مِنْ شَعْبَانَ فَأَتَانِي جَبْرَئِيلُ علیه السلام فَقَالَ يَا مُحَمَّدُ أَتَنَامُ فِي هَذِهِ اللَّيْلَةِ؟ فَقُلْتُ: يَا جَبْرَئِيلُ وَ مَا هَذِهِ اللَّيْلَةُ؟ قَالَ: هِيَ لَيْلَةُ النِّصْفِ مِنْ شَعْبَانَ قُمْ يَا مُحَمَّدُ. فَأَقَامَنِي ثُمَّ ذَهَبَ بِي إِلَى الْبَقِيعِ فَقَالَ [ثُمَّ قَالَ‌] لِيَ: ارْفَعْ رَأْسَكَ فَإِنَّ هَذِهِ لَيْلَةٌ تُفْتَحُ فِيهَا أَبْوَابُ السَّمَاءِ فَيُفْتَحُ فِيهَا أَبْوَابُ الرَّحْمَةِ وَ بَابُ الرِّضْوَانِ وَ بَابُ الْمَغْفِرَةِ وَ بَابُ الْفَضْلِ وَ بَابُ التَّوْبَةِ وَ بَابُ النِّعْمَةِ وَ بَابُ الْجُودِ وَ بَابُ الْإِحْسَانِ، يُعْتِقُ اللَّهُ فِيهَا بِعَدَدِ شُعُورِ النَّعَمِ وَ أَصْوَافِهَا، يُثْبِتُ اللَّهُ فِيهَا الْآجَالَ وَ يُقَسِّمُ فِيهَا الْأَرْزَاقَ مِنَ السَّنَةِ إِلَى السَّنَةِ وَ يُنْزِلُ مَا يَحْدُثُ فِي [إلى‌] السَّنَةِ كُلِّهَا يَا مُحَمَّدُ مَنْ أَحْيَاهَا بِتَسْبِيحٍ وَ تَهْلِيلٍ وَ تَكْبِيرٍ وَ دُعَاءٍ وَ صَلَاةٍ وَ قِرَاءَةٍ وَ تَطَوُّعٍ وَ اسْتِغْفَارٍ كَانَتِ الْجَنَّةُ لَهُ مَنْزِلًا وَ مَقِيلًا وَ غَفَرَ اللَّهُ لَهُ [مِنْ ذَنْبِهِ‌] مَا تَقَدَّمَ وَ مَا تَأَخَّرَ يَا مُحَمَّدُ مَنْ صَلَّى فِيهَا مِائَةَ رَكْعَةٍ يَقْرَأُ فِي كُلِّ رَكْعَةٍ فَاتِحَةَ الْكِتَابِ مَرَّةً وَ قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ عَشْرَ مَرَّاتٍ فَإِذَا فَرَغَ مِنَ الصَّلَاةِ قَرَأَ آيَةَ الْكُرْسِيِّ عَشْرَ مَرَّاتٍ وَ فَاتِحَةَ الْكِتَابِ عَشْراً وَ سَبَّحَ لِلَّهِ مِائَةَ مَرَّةٍ غَفَرَ اللَّهُ لَهُ مِائَةَ كَبِيرَةٍ مُوبِقَةٍ مُوجِبَةٍ لِلنَّارِ وَ أَعْطَى بِكُلِّ سُورَةٍ وَ تَسْبِيحَةٍ قَصْراً فِي الْجَنَّةِ وَ شَفَّعَهُ اللَّهُ فِي مِائَةٍ مِنْ أَهْلِ بَيْتِهِ وَ شَرَكَهُ فِي ثَوَابِ الشُّهَدَاءِ وَ أَعْطَاهُ اللَّهُ مَا يُعْطِي صَائِمِي هَذَا الشَّهْرِ وَ قَائِمِي هَذِهِ اللَّيْلَةِ مِنْ غَيْرِ أَنْ يَنْقُصَ مِنْ أُجُورِهِمْ شَيْ‌ءٌ فَأَحْيِهَا يَا مُحَمَّدُ وَ أْمُرْ أُمَّتَكَ بِإِحْيَائِهَا وَ التَّقَرُّبِ إِلَى اللَّهِ تَعَالَى بِالْعَمَلِ فِيهَا فَإِنَّهَا لَيْلَةٌ شَرِيفَةٌ وَ قَدْ [لقد] أَتَيْتُكَ يَا مُحَمَّدُ وَ مَا فِي السَّمَاءِ مَلَكٌ إِلَّا وَ قَدْ صَفَّ قَدَمَيْهِ فِي هَذِهِ اللَّيْلَةِ بَيْنَ يَدَيِ اللَّهِ تَعَالَى قَالَ فَهُمْ بَيْنَ رَاكِعٍ وَ قَائِمٍ وَ سَاجِدٍ وَ دَاعٍ وَ مُكَبِّرٍ وَ مُسْتَغْفِرٍ وَ مُسَبِّحٍ يَا مُحَمَّدُ إِنَّ اللَّهَ تَعَالَى يَطَّلِعُ فِي هَذِهِ اللَّيْلَةِ فَيَغْفِرُ لِكُلِّ مُؤْمِنٍ قَائِمٍ يُصَلِّي وَ قَاعِدٍ يُسَبِّحُ وَ رَاكِعٍ وَ سَاجِدٍ وَ ذَاكِرٍ وَ هِيَ لَيْلَةٌ لَا يَدْعُو فِيهَا دَاعٍ إِلَّا اسْتُجِيبَ لَهُ وَ لَا سَائِلٌ إِلَّا أُعْطِيَ وَ لَا مُسْتَغْفِرٌ إِلَّا غُفِرَ لَهُ وَ لَا تَائِبٌ إِلَّا يَتُوبُ عَلَيْهِ مَنْ حُرِمَ خَيْرَهَا يَا مُحَمَّدُ فَقَدْ حُرِمَ.» (إقبال الأعمال (ط - القديمة)، ج‌2، ص: 699)
هدایت شده از خبر فوری سراسری
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️مجیدرضا حریری رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین: 🔹وزیر اقتصاد در ایران توسط مافیا و الیگارشی اقتصادی تعیین می‌شود 🔹کل رسانه‌های اقتصادی کشور توسط مافیا و الیگارشی اداره می‌شوند. ✍بارها گفتیم چطورست در نظام مبتنی بر ولایت فقیه وزیر اقتصادش بورسیه یک بنیاد بهایی و درس‌خوانده یک نهاد صهیونیستی در آمریکاست! کسی پاسخی نداد. نفهمیدیم چطور شد!! اگر کسی فهمید به ما هم توضیح دهد. دوستان! نظام ولایت فقیه با نظام نئولیبرالیسم غربی تطابقی ندارد. وقتی یک رئیس اتاق بازرگانی میگوید وزیر اقتصاد را مافیا تعیین میکند یعنی دولت فقط پوسته‌ست و تصمیم اصلی جای دیگری گرفته میشود. همان جایی که دلار را رها میکند، قیمت را شناور میکند، معیشت را قربانی میکند و بعد با لبخند میگوید چاره ای نیست در حال "اصلاح اقتصادی" هستیم تا مردم خسته شوند و بگویند به هر قیمتی فقط بگویید این وضع چطور تمام میشود. نئولیبرالیسم مبتنی بر توسعه یعنی حاکمیت بازار به جای حاکمیت مردم. یعنی سرمایه مقدس تر از جان انسان. یعنی اگر مردم له شدند مهم نیست، مهم اینست که نمودارها قشنگ باشد و گزارش برای نهادهای خارجی قابل دفاع. اما نظام ولایت فقیه مبتنی بر عدالت اجتماعی و پیشرفت همه جانبه بنا شده. بر دفاع از مستضعف و مهار زراندوزی و رانت. پس دنبال علت گرانی نگردید. علت جلوی چشم ماست. تا زمانی که نئولیبرالها از اقتصاد ایران تصفیه نشوند، تا زمانی که مافیای رسانه ای و مالی برچیده نشود، هر دولتی بیاید همین آش‌ست و همین کاسه. 📌 به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca