تمام رسانه های دنیا دارن از توافق میگن
فقط این وسط ملتی که ۴ ماه جنگیده اند ،از همه چیز بیخبرند ⁉️⁉️⁉️
هم اکنون
شیعیان لبنان زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی ...
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افتتاح رستورانآمریکائیدرتهران🤔
@karkoosh
هدایت شده از بسلام آمنين
خدایا
بسسه دیگه 😔
آقای دکتر
این حرفها و وعدههایی که میدین مثل احترام متقابل آمریکا به ایران، آزادسازی پولهای بلوکه ما و... قرار بود با #برجامتون عملی بشه که همین ترامپ پارش کرد....
#عبرتهاچهزیادندُعبرتپذیراناندک
@besalamen_amenin
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️ 200 میلیاردها دلار خسارت جنگ هیچ...
حالا اینا دارن برای ٢۵ میلیارد دلار دارایی های بلوکه شده اونم قسطی تو چند قسط دارن دست و پا میزنن.😐
🔰رسانه مستقل #پدرفتنه 👇
🆔 @pedarefetneh |
🆔 @pedarefetneh |
من اگر کارهای بودم میدونید چکار میکردم؟
میگفتم هر چی شما میگی درست
برید هر توافقی خواستید امضا کنید
اما:
اگر همه تحریمها رفع نشد
اگر اموال بلوکه شده آزاد نشد
اگر حق ایران بر تنگه رسما اعلام نشد
اگر سربازان امریکایی از منطقه خارج نشدن
اگر غرامت نگرفتید
اگر مجدد به ما حمله شد
اگر به تعهدات عمل کردید و مجدد آمریکا زیر تعهدات خودش زد
اموالتون رو مصادره میکنم و همتون هم میرید حبس ابد🙂
باور کنید همینهایی که مدعی این توافق هستن، خیلی نرم عقب میکشن و میگن نه مطمئن نیستیم.
در مورد برجام و FATF هم همینو میگفتن آخرش چی شد؟
وقتی کسی برای تصمیمات غلط خودش هزینه ای پرداخت نمیکنه و از کیسه این ملت خرج میکنه و هیچ وقت پاسخگو نخواهد بود قطعا براش اهمیتی پیدا نمیکنه بشه یا نشه.
مگر سکه ها رو برای برجام پس دادن؟
مگر مدال افتخار رو پس دادن؟
چی شد آخرش؟
گفتن فرانچسکو کرد
حالا فرانچسکو کیه کسی نمیدونه.
آخرش گفتن ببخشید ندیدم و نخونده امضا کردم و الان هم شخص ظریف استاد دانشگاه هست و پشت همه این اتفاقات حضور داره.
هر وقت گفتیممحاکمه ظریف و روحانی چی شد؟
گفتن هیسسسس وفاق به هممیخوره.
معاهده پاریس رو اجرا کردن و پدر تولید رو دراوردن
چی شد؟
کرسنت و خسارتش به کجا رسید؟
و بسیاری خسارت دیگه...
البته مزاح کردم اگر کاره ای بودم با نظام همراهی میکردم با نفوذم مردم رو تشویق میکردم به مقاومت بیشتر و مانع مذاکره با شیطان بزرگمیشدم و جا مینداختم که مردم فایده نداره.
قبلا کردیم، نشد
نکنید نمیشه.
فایده نداره
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از 🌹 عابدی
دعوت برای حضور حداکثری در تجمع "لبیک یاخامنهای"
🔹در تجمع "لبیک یاخامنهای" که هدفش مطالبه تحقّق شروط رهبری در مذاکرات است، علاوه بر نمایندگان قم، انشاءالله برخی از نمایندگان دیگر شهرها (تهران و اصفهان و کرج و ...) هم حضور خواهند داشت؛ آقای نبویان (نماینده محترم تهران و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس) هم دعوت ما را پذیرفتند و انشاءالله در این تجمع نکات مهمی را تقدیم خواهند کرد.
🔹لطفا این تجمع را به هر نحو ممکن اطلاع رسانی بفرمایید و در آن حضور حداکثری داشته باشید. این تجمع به دلیل جایگاه و اهمیت ویژهای که شهر مقدس قم در کشور دارد انشاءالله میتواند در تحقّق شروط رهبری در مذاکرات موثر باشد.
🔹تجمع "لبیک یا خامنهای"، شنبه ۲۳ خردادماه ساعت ۲۱، قم، میدان توحید
بلد طیب/کانال رسمی دکتر منانِ رئیسی
https://eitaa.com/baladetayyeb
هدایت شده از اقا
🔷تصویری از دستورالعمل هماهنگی در یک گروه تلگرامی برای زنان ولنگار بمنظور به حاشیه بردن مراسمات مذهبی و عزاداری ها و تجمعات انقلابی
این عکس سندی است که به خوبی نشان میدهد بخشی از حضور زنان ولنگار با شمایل و تیپهای هنجار شکن کاملا سازماندهی شده و با برنامه است
#دقیق_ترین و #موثق_ترین اخبار جنگ در کانال #اخبار_ویژه👇
https://eitaa.com/joinchat/4073259207Ce587f9582c
هدایت شده از راسخون 8✓
سلام علیکم
دوستان و برادران خواهران بزرگوار👇🏼👇🏼
به اطلاع می رسانیم که امروز راس ساعت ۱۷:۰۰ حضور انتقادی امت حزبالله به توافق ننگین پیش رو با آمریکا ، مقابل ساختمان وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد
نشانی : بین میدان امام خمینی و ایستگاه مترو امام خمینی ، خیابان شهید امیر عبداللهیان(خیابان سی تیر) ، مقابل کوچه ی وزارت امور خارجه
نزدیکترین ایستگاه مترو : ایستگاه امام خمینی(ره)
منتظر حضور با صلابت دوستان هستیم ان شاءالله
#نه_به_صلح_تحمیلی
#ملاک_وحدت_ما_شروط_رهبر_ما
#نه_به_تکرار_خسارت_محض
هدایت شده از تحلیلهای دکتر خوش چشم
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️دکتر#خوشچشم:
رهبر انقلاب چند هفته قبل شهادتشان فرمودند به زودی فتنه بزرگی خواهد شد که فتنه مسئولین است نه مردم؛ اگر#مقاومت کنید خدا پیروزتان خواهد کرد و دیگر انقلاب بیمه خواهد شد.
#دکتر_مصطفی_خوش_چشم
@khosh_cheshm
هدایت شده از راسخون 8✓
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لطفا یک جو غیرت داشته باشید!
بلد طیب/کانال رسمی دکتر منانِ رئیسی
https://eitaa.com/baladetayyeb
~~~~
``~~~~ #کارگزاران_اسرائیل ، در حاکمیت استحاله شده جمهوری اسلامی ، مشغول کارند !!! .... 24 #جریان_شیطانی_اصلاحات ، امروز یکشنبه ۲۴خرداد ماه ، سالروز تولد قاتل امام شهیدان ، ترامپ !!! در نظر دارند ، توافقنامه ننگینی را امضا کنند!!؟ این جریان فاسد ، که در قدرت بودن خود را مدیون. کودتای اسرائیل ،هستند !! تا کنون برای دشمن فرصت ایجاد کردن بیش از ۲۰۰ نفر فرمانده و رجل سیاسی انقلاب اسلامی را حذف کنند !! از جمله امام انقلاب را .... راهی جز ورود آحاد #ملت_مبعوث ، علیه #دولت_ضدانقلابی_پزشکیان #دولت_کودتا نیست.... https://eitaa.com/Rasekh8
هدایت شده از مجید سرگزی
جواب مزخرفات عراقچی در مورد مقاومت👆
✅کانال#مجید_سرگزی/عضو شوید👇
@sargazimajid
4_5870820037039758243.mp3
زمان:
حجم:
645.2K
🔻 کشک بود رفت‼️
مهدی محمدی مشاور راهبردی قالیباف: چیزی به نام شروط رهبری وجود ندارد/ ده بند شب آتشبس وجود دارد که آن هم مصوبه شورای عالی امنیت ملی نبوده و صرفاً یک بیانیه بوده است
✍عجب مستند به همین ده شرط که به تایید رهبر انقلاب رسید جنگ را متوقف و بسمت مذاکره سرازیر شدند ،حالا جور دیگری ماجرا را تحریف و تأویل میکنند.
✍همین کارها رو میکنند که مردم بی اعتماد و بدبین میشوند.....