eitaa logo
نخل سیاست🌴
149 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
6.1هزار ویدیو
30 فایل
تمدن اسلامی نوین
مشاهده در ایتا
دانلود
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افتتاح ‌رستوران‌آمریکائی‌درتهران🤔 @karkoosh
هدایت شده از بسلام آمنين
خدایا بسسه دیگه 😔 آقای دکتر این حرفها و وعده‌هایی که میدین مثل احترام متقابل آمریکا به ایران، آزادسازی پولهای بلوکه ما و... قرار بود با عملی بشه که همین ترامپ پارش کرد.... @besalamen_amenin
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️ 200 میلیاردها دلار خسارت جنگ هیچ... حالا اینا دارن برای ٢۵ میلیارد دلار دارایی های بلوکه شده اونم قسطی تو چند قسط دارن دست و پا میزنن.😐 🔰رسانه مستقل 👇 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |
من اگر کاره‌ای بودم میدونید چکار میکردم؟ میگفتم هر چی شما میگی درست برید هر توافقی خواستید امضا کنید اما: اگر همه تحریمها رفع نشد اگر اموال بلوکه شده آزاد نشد اگر حق ایران بر تنگه رسما اعلام نشد اگر سربازان امریکایی از منطقه خارج نشدن اگر غرامت نگرفتید اگر مجدد به ما حمله شد اگر به تعهدات عمل کردید و مجدد آمریکا زیر تعهدات خودش زد اموالتون رو مصادره میکنم و همتون هم میرید حبس ابد🙂 باور کنید همینهایی که مدعی این توافق هستن، خیلی نرم عقب میکشن و میگن نه مطمئن نیستیم. در مورد برجام و FATF هم همینو میگفتن آخرش چی شد؟ وقتی کسی برای تصمیمات غلط خودش هزینه ای پرداخت نمیکنه و از کیسه این ملت خرج میکنه و هیچ وقت پاسخگو نخواهد بود قطعا براش اهمیتی پیدا نمیکنه بشه یا نشه. مگر سکه ها رو برای برجام پس دادن؟ مگر مدال افتخار رو پس دادن؟ چی شد آخرش؟ گفتن فرانچسکو کرد حالا فرانچسکو کیه کسی نمیدونه. آخرش گفتن ببخشید ندیدم و نخونده امضا کردم و الان هم شخص ظریف استاد دانشگاه هست و پشت همه این اتفاقات حضور داره. هر وقت گفتیم‌محاکمه ظریف و روحانی چی شد؟ گفتن هیسسسس وفاق به هم‌میخوره. معاهده پاریس رو اجرا کردن و پدر تولید رو دراوردن چی شد؟ کرسنت و خسارتش به کجا رسید؟ و بسیاری خسارت دیگه... البته مزاح کردم اگر کاره ای بودم با نظام همراهی میکردم با نفوذم مردم رو تشویق میکردم به مقاومت بیشتر و مانع مذاکره با شیطان بزرگ‌میشدم و جا مینداختم که مردم فایده نداره. قبلا کردیم، نشد نکنید نمیشه. فایده نداره 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از 🌹 عابدی
دعوت برای حضور حداکثری در تجمع "لبیک یاخامنه‌‌ای" 🔹در تجمع "لبیک یاخامنه‌ای" که هدفش مطالبه تحقّق شروط رهبری در مذاکرات است، علاوه بر نمایندگان قم، انشاءالله برخی از نمایندگان دیگر شهرها (تهران و اصفهان و کرج و ...) هم حضور خواهند داشت؛ آقای نبویان (نماینده محترم تهران و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس) هم دعوت ما را پذیرفتند و انشاءالله در این تجمع نکات مهمی را تقدیم خواهند کرد. 🔹لطفا این تجمع را به هر نحو ممکن اطلاع رسانی بفرمایید و در آن حضور حداکثری داشته باشید. این تجمع به دلیل جایگاه و اهمیت ویژه‌ای که شهر مقدس قم در کشور دارد انشاءالله می‌تواند در تحقّق شروط رهبری در مذاکرات موثر باشد. 🔹تجمع "لبیک یا خامنه‌ای"، شنبه ۲۳ خردادماه ساعت ۲۱، قم، میدان توحید بلد طیب/کانال رسمی دکتر منانِ رئیسی https://eitaa.com/baladetayyeb
هدایت شده از اقا
🔷تصویری از دستورالعمل هماهنگی در یک گروه تلگرامی برای زنان ولنگار بمنظور به حاشیه بردن مراسمات مذهبی و عزاداری ها و تجمعات انقلابی این عکس سندی است که به خوبی نشان می‌دهد بخشی از حضور زنان ولنگار با شمایل و تیپ‌های هنجار شکن کاملا سازماندهی شده و با برنامه است و اخبار جنگ در کانال 👇 https://eitaa.com/joinchat/4073259207Ce587f9582c
هدایت شده از راسخون 8✓
سلام علیکم دوستان و برادران خواهران بزرگوار👇🏼👇🏼 به اطلاع می رسانیم که امروز راس ساعت ۱۷:۰۰ حضور انتقادی امت حزب‌الله به توافق ننگین پیش رو با آمریکا ، مقابل ساختمان وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد نشانی : بین میدان امام خمینی و ایستگاه مترو امام خمینی ، خیابان شهید امیر عبداللهیان(خیابان سی تیر) ، مقابل کوچه ی وزارت امور خارجه نزدیکترین ایستگاه مترو : ایستگاه امام خمینی(ره) منتظر حضور با صلابت دوستان هستیم ان شاءالله
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️دکتر: رهبر انقلاب چند هفته قبل شهادت‌شان فرمودند به زودی فتنه بزرگی خواهد شد که فتنه مسئولین است نه مردم؛ اگر کنید خدا پیروزتان خواهد کرد و دیگر انقلاب بیمه خواهد شد. @khosh_cheshm
هدایت شده از راسخون 8✓
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لطفا یک جو غیرت داشته باشید! بلد طیب/کانال رسمی دکتر منانِ رئیسی https://eitaa.com/baladetayyeb ~~~~
`
`~~~~ ، در حاکمیت استحاله شده جمهوری اسلامی ، مشغول کارند !!! .... 24 ، امروز یکشنبه ۲۴خرداد ماه ، سالروز تولد قاتل امام شهیدان ، ترامپ !!! در نظر دارند ، توافقنامه ننگینی را امضا کنند!!؟ این جریان فاسد ، که در قدرت بودن خود را مدیون. کودتای اسرائیل ،هستند !! تا کنون برای دشمن فرصت ایجاد کردن بیش از ۲۰۰ نفر فرمانده و رجل سیاسی انقلاب اسلامی را حذف کنند !! از جمله امام انقلاب را .... راهی جز ورود آحاد ، علیه نیست.... https://eitaa.com/Rasekh8
هدایت شده از  مجید سرگزی
جواب مزخرفات عراقچی در مورد مقاومت👆 ✅کانال/عضو شوید👇 @sargazimajid
4_5870820037039758243.mp3
زمان: حجم: 645.2K
🔻 کشک بود رفت‼️ مهدی محمدی مشاور راهبردی قالیباف: چیزی به نام شروط رهبری وجود ندارد/ ده بند شب آتش‌بس وجود دارد که آن هم مصوبه شورای عالی امنیت ملی نبوده و صرفاً یک بیانیه بوده است ✍عجب مستند به همین ده شرط که به تایید رهبر انقلاب رسید جنگ را متوقف و بسمت مذاکره سرازیر شدند ،حالا جور دیگری ماجرا را تحریف و تأویل میکنند. ✍همین کارها رو میکنند که مردم بی اعتماد و بدبین میشوند.....
هدایت شده از کانال حسین دارابی
❗️ چطور سیاستهای دولت و رئیس مجلس در شورای عالی امنیت ملی (شعام) پیاده می‌شود؟ (با توجه به اینکه توافق احتمالی، در شعام تصویب می شود) جواب سوال در ترکیب اصلی اعضای دارای حق رأی شورا هست. طبق قانون اساسی مجموعا ۱۲ رأی وجود داره بصورت زیر: ● ۵ رای افراد منصوب رهبری:رییس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش،فرمانده کل سپاه، رییس قوه قضاییه، دو نماینده رهبری (که عملا یک رای است. در نکته ۲ توضیح میدم) ● ۱ رأی رئیس‌ مجلس ۶ رأی دولت: رییس جمهور،۳ وزیر، رییس بودجه، بعلاوه‌ی دبیر (مسؤول هماهنگی شورا و اجرای مصوبات) پس در حالت عادی ۶ نفر از ۱۲ نفر از دولت هستن. ۵ نفر از ۱۲ نفر رو رهبری در سمت‌هاشون منصوب میکنن. و رئیس مجلس. نکات: 1⃣ امضای نهایی مصوبات شورا با رهبری است که به گفته خود رهبری تا انحرافی در حرکت انقلاب پیش نیاد، مداخله‌ای نمیکنن و مصوبه‌ی شورا رو امضا میکنن. و شاید یک درصد هم پیش نیومده که رهبری از امضای مصوبه‌ی شورا خودداری کنن، چون که مصوبات در ساختار قانونیش تصویب شده. 2⃣ دبیر حق رأی نداره و توسط رئیس جمهور انتخاب میشه. اما رهبر شهید در تمام ۳۶ سال گذشته هر کسی رو که رییس جمهور بعنوان دبیر انتخاب میکرد رو به عنوان نماینده دوم خودش هم انتخاب میکرد که دبیر حق رأی داشته باشه. پس رهبری یک نماینده اول داره و یک نماینده دوم یا همون دبیر. (الان بعد از شهادت دکتر لاریجانی، آقای ذوالقدر از سوی رئیس جمهور، دبیر شدند ولی هنوز مشخص نیست رهبری مثل رهبرشهید حکم نماینده دوم رو برای دبیر بزنن یا نه.) 3⃣ اثر انتخاب دبیر بعنوان نماینده رهبری این بوده که دولت به تنهایی نصف رأی ها روداشته باشه که عملا موجب میشه سیاستهای دولت در شورا پیاده بشه. بنظر میرسه رهبر شهید تعمدا کفه‌ی دولت رو سنگین تر کردن‌ که سیاستهای مورد نظر اون طیف سیاسی پیاده بشه چرا که منتخب مردم هستن و پیاده شدن نظر مردم برای رهبری ملاکه. نکته دیگه اینکه نقش رئیس‌ مجلس در رأی گیری خیلی پر رنگ میشه چون عملا رأی تمام کننده پای رئیس مجلس نوشته میشه. 4⃣ گفتیم تا زمانی که انحراف یا مشکل اساسی برای کشور ایجاد نشه رهبری با مصوبات شورا مخالفت نمیکنن و امضا میکنن. حتی برجام خسارت‌بار رو که خطوط قرمز رهبری درش رعایت نشده بود، آقای شهید با یک دستورالعمل اجرایی که اونم رعایت نشد، رهبری امضا کردن؛ چرا که در دهه ۹۰ هم نخبگان و هم مردم به توافق تمایل داشتن. 👈 اما الان قضیه فرق کرده و بعد از دوبار حمله آمریکا وسط مذاکره و شهادت رهبری و سایر عزیزانمون، مردم ۱۰۰ روزه که خیابون رو رها نکردن و طبق نظرسنجی ها مردم زیر بار اعتماد دوباره به آمریکا نمیرن. وحدت مردم روی شروط رهبریه. چون بدون تحقق شروط رهبری سایه جنگ از بین نمیره و بازدارندگی لازم و صلح پایدار ایجاد نمیشه. قطعا نظر مردم و نخبگان برای رهبری خیلی مهمه. پس در مورد توافق احتمالی حضور جدی مردم مبعوث در خیابان و موضع‌گیری صریح عقلا و نخبگان انقلابی همراه تبیین، میتونه بسیار موثر باشه در اظهارنظر نهایی رهبری. ✅ اینجاست که مردم که رهبری در پیامشون گفتن بسیار مهم میشه. دشمن سعی میکنه با ابزار تردید و یأس و ترس مردم رو مأیوس بکنه. هم از نظر اقتصادی و هم از نظر مقاومت جلوی توافق فاقد شروط رهبری (). رهبری راه حل این کید دشمن رو توی پیام آخرشون نوشتن. ۱. ایستادگی ۲.روشن بینی ۳.حفظ وحدت و اعتماد متقابل ۴.همصدایی نکردن با دشمن کاملاً مشخصه که هنوز وظیفه‌ی ما و همه ی مسؤولین ایستادگی و وحدت حول شروط رهبری هست و باید محکم روی شروط بایستیم و پرقدرت‌تر از قبل به خیابان‌ بیایم، تا دست رهبرمون رو برای مقاومت جلوی دشمن پر کنیم. | حتما عضو باشید👇 @hosein_darabi