eitaa logo
اصرار
722 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
4 فایل
به چه زنده ایم؟ آدم ها، جا و زمان ها دگرگون می شوند. خبر آنکه چیزی شروع و چیزی تمام شد. چه باید کرد؟ تن دهیم یا اصرار کنیم؟ چاره چیست؟ مگر آنکه اصرار 📍اصرار در ایتا و تلگرام ESRAR3@ 📍اصرار در اینستاگرام ESRAR3.INSTA@ ✅ برای ارتباط با ما @Esrar_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
اصرار
جالب است.‌.. با هرکسی هر کجای مجلس نشسته باشد به نحوی حرف می‌زند. مثلاً با عراقی‌ها اینگونه حرف زد ک
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سید امیر موسوی تحلیلگر سیاسی: اگر پیکر امام خامنه‌ای در عراق تشییع شود ما شاهد بزرگترین راهپیمایی در تاریخ ایران و عراق خواهیم بود. از یک طرف حال و هوای عراقی‌ها را که می‌بینید از منظر میزبانی‌ جای خالی این زائر همیشه در قلبشان کوبیده. برای حسرت ناکام زیارت ایشان گریه‌ها کردند و حالا آرزو دارند این امر یعنی تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب در عراق و زیارت تن و پیکر ایشان به طور جدی پیگیری شود. از طرف دیگر به حوادث سال ۹۸ که بنگریم بعد از اتفاقات سیاسی در عراق، تشییع پیکر حاج قاسم و ابومهدی المهندس در کنار هم، آن کدورت‌ها را زدود. خون و نفس تازه و یگانه‌ای در پیکر برادریِ ایران و عراق دمید. حالا که ملت‌های جهان آماده‌ی یک جهش بزرگ هستند تشییع پیکر مطهر ایشان در عراق می‌تواند این جهش را تسریع کند. @ESRAR3
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما می‌دانستید شهروند انگلیسی برای شما می‌میرد؟ برای همه‌ی شما؟ از شهروند انگلیسی پرسیدند پیامت برای برادران و خواهران ایرانی چیست؟ که گفت من برای شما می‌میرم، برای همه‌ی شما. باور می کنید؟ باور می‌کنید که ما زنده ماندیم و نشانه‌هایی از جهانی را دیدیم که در آن برای هم می‌میریم؟ دریای دوست داشتن آنقدر بی‌ساحل شود که کسی آن سر دنیا بگوید من برای شما می میرم، برای همه‌تان؟ کاش می‌شد برای همه‌ی بریده‌ها برای تنهاها غریب‌ها ناامیدها دلسردها این آواز را سرود. و گفت در پسِ این جهان با همه‌ی زشتی‌اش، چیزی دارد تلاش می‌کند دگرگون شود. و این همان جهانی‌ست که ما منتظرش بودیم. @ESRAR3
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ملتِ سیاه پوش... تفاوت نماز عید امسال و پارسال در کربلا @ESRAR3
13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌در موریتانی بعد از آنکه امام جماعت در خطبه‌های نمازش برای عربستان سعودی و ضد ایران دعا کرد، یکی از نمازگزاران اینطور خروشید و برآشفت و گفت کسی که با آل سعود باشد، با صهیونیست‌هاست. تلاش کردند ساکتش کنند اما می‌بینید که چشم‌های متحیر تا لحظات آخر او را دنبال کرد.‌ @ESRAR3
«یا حافظا لایغفل» در آخرین بند جوشن کبیر آمده. آخرین کلمه‌ی دعای صد بندی که خدا را به هزار نام در آن خوانده و هزارمین‌ش همین است که می گوید «ای نگهدارنده‌ای که غفلت نمی‌ورزد». می‌گویند دعا در این بند به طاق اجابت نزدیک است. شلیک این موشک ها یک طرف، نوشته‌های روی موشک‌ها اما داستان همین هزار بند و هزار اسم است. تجلی جوشنِ کبری‌ست. که مردانی حتی به وقت ضربت، به وقت انتقام و ظفر، به وقت فخر و شرف، غفلت نمی‌ورزند، حافظانی غفلت ناپذیرند. ما چطور فراموش کنیم مردانی که راشل کوری را، بیمارستان معمدانی را، خبرنگاران غزه را، کودکان جزیره شوم اپستین را از نظر نینداخته‌اند؟ چطور فراموش کنیم کسانی را که این همه دستند برای دیگری؟ شما را به خدا نگویید خوش ذوقی یا کار تمیز رسانه‌ای که جفاست. ذوق و رسانه هم در لبه فراموشی‌ست اما این‌ها همه مهر است همچو مهر مادری. چشمان روشن‌شان آینه‌ایست به وسعت ابدیت که هیچ کس و هیچ چیز در چشم‌شان محو نمی‌گردد. آن‌ها جایی دورتر از اصابت موشک‌ها را می‌بینند که موشک‌ها این چنین دقیق بر هدف می‌نشیند و الّا حیف این چشمان زیبا که غایت نگاهش «صهیونیسم» باشد. @ESRAR3
684.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک صهیونیست با افتخار این تصاویر را از فرزندانش به اشتراک گذاشت و نوشت: «بچه‌های ما یکدفعه بزرگ شدند» او مدیریت فرار را بزرگ شدن و قد کشیدن می‌فهمد. اما در «مقاومت» اتاق فرار نداریم، پناهگاه نداریم. ما در «مقاومت» بدون داشتن اتاق فرار به مواجهه می‌رویم. کودکان مان می‌آموزند بهترین راه نه مدیریتِ فرار بلکه مواجهه و روبرو شدن با خطر است. حالا اگرچه گاهی دوستان گرامی این رفتارهای صهیونیست‌های چند ملیتی را «تاب آوری» وصف می‌کنند اما واقعیت آنست تاب آوری وقتی معنی دار است که شما از کودکی آموخته باشید بدون اتاق فرار، بدون پناهگاه و بدون تابعیت دوم بجنگید.‌ + پی‌نوشت: مقاومت واژه ای‌ست که هیچ معادلی ندارد. من واژه‌ی تاب آوری را شایسته وصف وضع صهیونیست‌ها می‌دانم. تاب آوری بیشتر اشاره به یک رفتار است، تاریخ ندارد و بی‌هدف است. اما مقاومت سیری تاریخی‌ست. خوب می‌فهمد چه می‌خواهد و کجا می‌رود. سرفراز است و در سربلندی به خواسته‌‌اش چشم می‌دوزد و می‌ایستد. @ESRAR3
25.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👤حجت الاسلام وطن فدا ⭕️ چرا کسی از آینده حرف نمی‌زند؟ ▫️اگر روزی اسرائیل نباشد… ▫️اگر آمریکا از منطقه برود… ▫️ما دقیقاً چه می‌خواهیم؟ 🧷 یکی از بزرگان داستان شکل گیری شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را این گونه نقل می کنند: از اصفهان به قم آمدیم، همه را جمع کردند و گفتند شعار جدیدی آمده. همه مشتاق شنیدن شعار جدید بودند. این شعار مثل یک وحی به قلب مردم نازل شد. حالا آقای وطن فدا زحمت کشیدند و مسأله را به خوبی مطرح کردند. اما شکل گیری این شعار هم دمادم رفتن شاه بود. یعنی در شرف رفتن شاه بود که مردم دریافتند «استقلال آزادی جمهوری اسلامی»، و قلب مردم محل نزول چنین شکلی از حقیقت انقلاب شد. حکایت این روزهای ما با آمریکا هم همین است. هرچه هیمنه پوچ استکبار فرو بریزد، آینده و اینکه حقیقتا ما چه می‌خواهیم برای ما روشن می‌گردد و آن وقت است که قلب مردم محل نزول شعار جدیدی خواهد بود. @ESRAR3
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعضی چیزها را فقط ما زن‌ها می‌فهمیم. مثلا می‌فهمیم کی خیلی مادر است، آنقدر مادر‌ که حتی وقتی در مورد بچه های فلسطین هم حرف می‌زند از صدایش محبت چکه می‌کند. صدایش می‌لرزد و نگاهش آنقدر گرم می‌شود که هروقت سرمای روزگار به استخوانت زد می‌توانی پای همین یک جمله که «خدا بزرگه آقا» باور کنی که واقعا خدا خیلی بزرگ است. فقط یک مادر می‌تواند دریابد یعنی چه که زنی مرزهای محبت را بشکند، بچه‌اش را بگذارد کنار بچه‌های فلسطین و بگوید بچه من چه فرقی با آنها دارد؟ او می گوید ما برای این می‌جنگیم که آن ها هم بتوانند راحت‌تر زندگی کنند. نمی‌دانم اسم این خانم چیست اما من اسمش را می‌گذارم ایران خانوم.‌ همین قدر نجیب، پر وسعت، زیبا و با شکوه. در ضمن خواستم بگویم نه فقط اشک ما را که اشک آمریکایی‌ها را هم در آورده.‌ با اشتراک صحبت‌های ایران خانوم نوشتند: همه باید حرف‌های او را بشنوند. ایران خانوم جان! ممنونیم که قهقرای دنیا را دیده‌ای و می‌خواهی ولو همان یک نفری باشی که می‌خواهد مسیر جهان را عوض کند. @ESRAR3
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این یکی از کلیپ‌های تبلیغاتی در امارات برای آگاهی بخشی به مردم در شرایط جنگی‌ست. مثلا از محل انفجارها فیلم نگیرید تا دشمن (که ما باشیم) سو استفاده نکند. و بعد جمله‌ای از محمد بن زاید نقل می‌کند که به نظر قابل توجه است. در این کلیپ محض دلداری و آرام کردن مردم می گوید همانطور که کرونا رفت و زندگی روال عادی‌اش را گرفت این حوادث هم تمام می‌شود و زندگی به روال عادی‌اش برمی گردد، با تکرار این جمله‌ی محمد بن زاید که ما پوست کلفت تر از این حرف‌ها هستیم. مقایسه شرایط فعلی با همه‌گیری کرونا قابل توجه است. در حالیکه بسیاری معتقدند جهان بعد از کرونا تکان خورد و هیچ چیز مثل سابق نشد، امارات در توهمی که خودش هم در آن شریک است معتقد است همانطور که کرونا رفت، این وضع هم می‌رود و تمام می‌شود. کرونا رفت اما چیزهای زیادی را با خودش برد. این جنگ هم قطعا می‌رود و تمام می‌شود اما چیزهای زیادی را با خودش خواهد برد. 💬 نظر شما @ESRAR3
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از شیوخ و بزرگان عراقی در حالیکه در حلقه مردم ایستاده رو به مردم می‌گوید اگر ایران رفت، حسین هم می‌رود... مقصودش را در ادامه بهتر توضیح می‌دهد و می‌گوید بعد از این دیگر چه کسی حسین را زیارت کند؟ @ESRAR3
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعلام بیعت شیعیان نیجریه با رهبر سوم انقلاب @ESRAR3
در مورد کمک های این روزهای مردم کشمیر و عراق حتما شنیده اید، از دختران و کودکانی که گوشواره از گوش در آوردند تا زنان و تازه عروسانی که سرویس طلایشان را به ایران و لبنان هدیه دادند. اما این یکی را گفتیم به طور ویژه خدمتتان نقل کنیم. یکی از مقلدین آیت الله سیستانی پرسیده که مشکلی ندارد اگر پولی را که برای عمل کنار گذاشته‌ام به جمهوری اسلامی هدیه بدهم؟ @ESRAR3