eitaa logo
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
32.8هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
736 ویدیو
7 فایل
ارتباط با ادمین :🦥👇 @admin_sammi لینک برای پیام ناشناس : 👇 https://punz.ir/message/0448naz کانال دوم خاطرات متاهل ها 👇 https://eitaa.com/rohesabegh کانال تبلیغات : 👇 https://eitaa.com/joinchat/3521840594C18eef67e0e
مشاهده در ایتا
دانلود
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
من طاقچه بالا نمیزارم 🙁 دیروز با آقا پسر صحبت کردم، پسر خوبی بودن از نظر ظاهری هم قابل قبول ولی براد
به اون دختر خانمی که مادرش گفت خواستگارت به دلم ننشسته پس ردش کن بگید داماد باید به دل عروس بنشینه یا مادرِ عروس ؟ مگه اومده خواستگاری مادرت که مامان خانم این ایراد رو میگیره ؟🤦‍♂️😐 اگه خواستگار خوب از دستت بره یا جسارتا فردا که پیردختر بشی مادر و برادرت میتونن این روزا رو برگردونن ؟ اگه پسر باایمان اومد خواستگاریت زود ردش نکن و بدون دعوا خانواده رو توجیه کن به طرف فرصت بدن
همه ی دخترااا فانتزی ازدواجشون پاسدارا نیستن... خود من ازدواج با طلبه ها را دوست دارم ودلیلشم اینه که عاشق لباسشون هستم حتی فانتزیم پیچوندن عمامه ی همسر است😅 در دوران دبیرستان،نزدیک مدرسمون مغازه ای بود مخصوص لباس طلاب. من همیشه اونجا می ایستادم و رنگ های عبا ها رانگاه میکردم حتی با خودم انتخاب میکردم برای همسر😂
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
به اون دختر خانمی که مادرش گفت خواستگارت به دلم ننشسته پس ردش کن بگید داماد باید به دل عروس بنشینه ی
سلام میخواستم بگم خیلی بی ادبانه نوشتن پیردختر.لغات دیگری هم هست که بشه استفاده کرد. لازمه این شخص درست صحبت کردن رو تمرین کنن. خیلی ممنونم
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6546 از طرف یک همسر طلبه اومدم پودر کنم انقدر رو عمامشو حساسند که نمیزارن انجام بدی فقط تاکردن اولیش که از کت و کول میفتی همسر من که روسر خودش میبنده(دومدل بستن هست یکی رو زانو یکی روسر)
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6538 فقط دارین بابت بیکاری به خودتون دلداری می‌دین که زنی که شاغله فلانه! مادر من بیزنس خودشو داره یعنی کارش ازش دوبرابر یه کارمند معمولی وقت میگیره، با این حال هم همیشه غذا و امور خونه سرجاشه، هم غیر از خانواده کلی با دوستاش مهمونی و سفر می‌ره.
دست پخت خوب دختر خانم جز فانتزی هامون هست منتهی میترسیم مطرحش کنیم. تو جلسات آشنایی هم اگر بخواییم از دست پخت که هیچ صرفا از این که خانم اشپزی اصلا بلد هست یا نه بپرسیم باید هفت خان رستم رو رد کنیم که مبادا خانم بهش بر بخوره. با جواب هایی طلب کارانه ای مثل این ها مواجه میشیم - باید تو خونه همکاری باشه (یعنی بلد نیستم تو باید بپزی...) - یعنی معیارتون برای انتخاب همراه زندگی بلد بودن آشپزیه (غلط کردی یه همچین سوالی پرسیدی)
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6538 کی گفته شاغلا وقت نمیزارن😐 این چه منطقیه؟؟ حالا اگه یسریا اینطورین دلیل نمیشه که همه همینطوری باشن چه بسا خانه دارایی که با اینکه شاغل نیستن ولی خیلی هم برا زندگیشون و شوهرشون وقت نمیزارن
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6538 فقط دارین بابت بیکاری به خودتون دلداری می‌دین که زنی که شاغ
سلام لطفا به این شخص بگید خانم هیچ وظیفه ای برای کار کردن نداره واگه کار کنه لطفیه که درحق اقا میکنه برای گذراندن امورات زندگی این یک بعدم اینکه بیکاری یعنی چی؟ مگه خانم خانه دار بیکار هم میشه؟ منکه تاحالا خانم خانه داریو ندیدم که بیکار باشه
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
شمایی که خاستگار با شغل و وجهه‌ی اجتماعی خوب رو رد میکنید ایشون حداقل ملاک های یک خاستگار خوب رو داش
به ایشون بفرمایید ما دخترا چیکار کنیم دقیقا؟ ۳ جلسه میریم بیرون آشنا بشیم بعد میگیم نه پسرا میگن خب نمیخواست چرا از اول ۳ جلسه ما رو علاف کرد جلسه اول میگیم نه شما میگید خدارو خوش نمیاد زیر ۳ جلسه رد نکنید تکلیف مارو مشخص کنید بدونیم چیکار کنیم
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
به ایشون بفرمایید ما دخترا چیکار کنیم دقیقا؟ ۳ جلسه میریم بیرون آشنا بشیم بعد میگیم نه پسرا میگن خب
لطفا به دختر خانما بفرمایید همنجور که شما ملاحضه خانواده رامیکنید ودیدار وآشنایی رابیرون خونه میزارید خب پسره بیچاره راهم توخرج ندازید که بعد سه جلسه کافی شاپ وسفارش کیک وقهوه نسکافه بگید نه توفضای باز مثل پارکی قرار بزارید وحرف بزنید که بعد هم گفتید نه ناراحت نشن از این هزینه الکی 😁
فمینیست،فامیل باز،پیام مهندسی شده گذار...... حس کردم زیادی دارن از ت تعریف می کنن ادمین، گفتم یه کم فاز منفی بدم یه وقت مغرور نشی. +راضی به زحمتتون نبودیم🥸
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6550 سلام. در جواب ایشون بگم که من یه خواستگار داشتم مادرشون از اولی که زنگ زدن گفتن پسر من یه همسر کدبانو میخواد انقدر این موضوع توی همون تماس اول مطرح کردن که آخر سر مادر من به شوخی گفتن پسرتون چه خصلتی داره که دنبال یه زن کدبانو میگرده. مادر ایشونم هیچی نداشت که بگه... من توی خونه داری با مادرم خیلی فرقی ندارم از آشپزی تا بقیه چیزا ولی فقط خواستم بگم هیچ اشکالی نداره براتون ملاک باشه ولی توی همون آشنایی اولیه خیلی روش مانور ندین. مخصوصا وقتی خود آقا پسر ظرفیت زندگی و همسر داری رو به صورت نیاز ندارن🤦🏻‍♀