eitaa logo
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
32.8هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
735 ویدیو
7 فایل
ارتباط با ادمین :🦥👇 @admin_sammi لینک برای پیام ناشناس : 👇 https://punz.ir/message/0448naz کانال دوم خاطرات متاهل ها 👇 https://eitaa.com/rohesabegh کانال تبلیغات : 👇 https://eitaa.com/joinchat/3521840594C18eef67e0e
مشاهده در ایتا
دانلود
منم یه خواستگار داشتم که به واسطه دوستم آشنا شده بودیم و همه چی اوکی بود تا اینکه آقا پسر گفت من خیلی به شکمم حساسم و باید همسرم انواع اقسام غذا های ایرانی و خارجی بلد باشه و اینجور شد ک من گفتم من هیچ غذایی بلد نیستم و ولی بعداً یاد میگیرم و آقا پسر بهشون بر خورد و همه چی بهم خورد:/
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6538 فقط دارین بابت بیکاری به خودتون دلداری می‌دین که زنی که شاغ
چرا همه در مورد کم کار کردن خانم های شاغل جبهه گرفتن؟ من به عنوان یک خانم شاغل که 12 ساله هم متاهله و هم شاغل بهتون میگم. اون اوایل شاید ادم جوونتر باشه، یا شوق بیشتری داشته باشه بتونه همه چی رو خوب پیش ببره. اما از یه جایی به بعد که سن بالاتر میره اگر بخواین هر دو کار رو به نحو احسن پیش ببرید خودتون زیر فشار له میشید. و خیلییی سریع آثار پیری رو بیشتر حس میکنید. فقط کافیه حساب کنید حدود 10 ساعت کار بیرون (با احتساب زمان رفت و آمد)، حداقل 8 ساعت خواب. از روز شما فقط 6 ساعت میمونه که استراحت و کارای شخصی رو ازش کم کنید، اصلا نمیتونید زمان باقی مانده رو با یک خانم خانه دار و کیفیت کاری اون مقایسه کنید.
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
منم یه خواستگار داشتم که به واسطه دوستم آشنا شده بودیم و همه چی اوکی بود تا اینکه آقا پسر گفت من خیل
همه هم اینطور نیستن من آقام تو جلسه خواستگاری پرسید آشپزی بلدین؟منم بدون اینکه بهم بخوره گفتم تا حدودی،آقامم خندید گفت خدا به خیر کنه😂
+😐😐😂😂
همسر من موقع خواستگاری شمارم رو گرفتن گفتن ادامه صحبتامون رو چت کنیم و اینا و تمااام چت ما ایشون داشتن سوال میپرسیدن ک فلان غذارم بلدی درست کنی و من عکس غذاهامو میفرستادم😄
فانتزی جدیدم شوهرم به بچه هام نماز خوندن یاد بده 🥹
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
شمایی که خاستگار با شغل و وجهه‌ی اجتماعی خوب رو رد میکنید ایشون حداقل ملاک های یک خاستگار خوب رو داش
به اون دختر خانم بگین نه الکی سه جلسه طول بدین نه الکی تو جلسه اول رد کنید خواستگار رو. هر جا مطمئن شدین جوابتون نه هست کار رو تموم کنین و دیگه ادامه ندین، اگه هم در جواب شک داشتین ادامه بدین تا شکتون برطرف بشه.
فانتزی من اینه که وقتی زایمان خانمم نزدیکه و درد داره و داریم میریم بیمارستان براش سوره مریم (کهیعص) بخونم و وقتی به آیه (و هزی الیک بجذع النخله تساقط علیک رطب جنیا) رسید یه دونه خرما بدم بهش 😊
من عاشق ی آقای پاسدار بودم و همش دعا میکردم که بیان خواستگاری و من بدون چون و چرا قبول کنم هیچ کی هم از علاقه من به اون آقا خبر نداشت ولی اون آقا زن گرفت حالا امروز مادرم گفت آقای فلانی که پاسدار اونم خواستگاری کرده بود الان که دیگه زن گرفته گفتم بت :))))))))) چرا آخه چرا واقعا ؟
اینو بگم آشپزی خیلی مهمه حتما یاد بگیرید مخصوصا شوهرتون مثل شوهر من شکمو باشه، من از کلاس چهارم ابتدایی آشپزی میکردم قشنگ ناراحتی و دعوا را میشوره میبره
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6610 تو اون شرایط حتی احتمالش هست خودتون و خاندانتون توهین بشنوید (از بس دردشون زیاده) لطفا سوره رو تو دلتون بخونید و خرما رو خودتون بخورید .. البته اگه استرس اون لحظتون اجازه بده خرما ببرید با خودتون 😂😒
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
چرا همه در مورد کم کار کردن خانم های شاغل جبهه گرفتن؟ من به عنوان یک خانم شاغل که 12 ساله هم متاهله
من یه زن شاغل با 28سال سابقه و سه فرزند که در شهر غربت بدون کمک والدینم از صفر تا صد خانه داری گرفتن مهمانی تولد با حدود 45نفرمهممان همراه با تزیین اتاق به تنهایی ودرست کرد ن غذا وسالاد وتمام کارهای خانه را در کارنامه دارم عقیده ام اینکه زن کارمند با برنامه ریزی بهتر از وقت استفاده میکنه مخصوصا در مناسبتها بطوری هر سال دوبار هم خانه تکانی میکنم وبه نظر اکثر افرادی که مشناسن موفقم چون کار هر روز را در تایم خودش انجام میدم وبرا هر کاری از قبل برنامه ریزی نوشتنی دارم تازه بچه هام هرسه شاغل شدند وفقط منتظرم ادمین دوتا دوماد یه عروس خوب بهم معرفی کنه