خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
+😐😐😂😂
والا به قول ما اهوازیا 🤩ادمین جان نمیدونه کدوم سرتونو بگیره
#مخاطب
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6619
ادمین فک کنم شما چشم بصیرت داری🤣🤣🤣
#مخاطب
من یکی از فانتزیام این بود که همسرم دست چپ باشن
تو جلسه دوم خاستگاری سیب برداشته بودن با دست چپ پوست کندن یعنی ذوق کردماااااا
+😶😐😶😐
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6610 تو اون شرایط حتی احتمالش هست خودتون و خاندانتون توهین بشنوی
یسریم الکی فانتزیای بقیه رو پودر میکنن
من همسرم تمام پروسه زایمان و لحظه به لحظه کنارم بودن و شد یکی از قشنگترین خاطرات زندگی مشترکمون و من تو اوج درد هم کوچکترین توهین و بی ادبی به ایشون نکردم
#مخاطب
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6610
کادر اتاق عمل بخش زنان بیمارستان هستم و خدمت برادرمون باید بگم که تو اون زمان ها خانوما حواسشون به کسی نیست و اگه حوصله و نفس داشته باشن نهایتاً به اقایون فحش میدن 🙂🙏🏻 ببخشید ولی فقط برای واقع بینی دخترا و پسرا گفتم... لطفاً یواش اطلاع بدید که فانتزیشون خراش برداره حالا پودر نشد هم اشکالی نداره آمار تولد بالا میره...
#مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
من عاشق ی آقای پاسدار بودم و همش دعا میکردم که بیان خواستگاری و من بدون چون و چرا قبول کنم هیچ کی هم
خواهر گلم زیاد غصه نخور،منم کلی از آقایون مذهبی دور و اطرافم بودن ولی میگفتم چرا پیش قدم نمیشن ولسه خواستگاری؟نگو خیلی ها خواستگاری کردن و خانواده رد کرده.بعداز بدنیا اومدن دخترم فهمیدم.ولی الان خوشحالم خدا بهترین رو قسمتم کرد. کار خوبه خدا درست کنه برات.
#مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6610 کادر اتاق عمل بخش زنان بیمارستان هستم و خدمت برادرمون باید
ببخشید ولی من تو یه گروه بارداری ۲۰۰ نفره بودم غالبا تو خاطرات زایمان شون برای ظهور و عاقبت بخیری بقیه دعا میکردن.
خودمم موقع درد تا زایمان۷ تا توسل خوندم.
میشه چهره ما خانوما رو الکی مشکل دار جلوه ندید؟
ما عامیم، نه اون خاص هایی که فحش میدن:)
#مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6610 کادر اتاق عمل بخش زنان بیمارستان هستم و خدمت برادرمون باید
منم کادر درمانم، و خودمم دو تا زایمان داشتم هیچ وقت به همسرم فحش ندادم!!!!
کسی هم تو زمان زایمان خودم یادم نمیاد فحش داده باشه.
به اخلاق کادر درمانی که باهات ارتباط دارن هم بستگی داره!
#مخاطب
منم همیشه دوست داشتم اسم همسرم مهدی باشه سال پیش که اومدت خاستگاریم چون هنوز ۱۸ سالم بود گفتم نه کوچیکم ولی وقتی فهمیدم اسمش مهدی هست راضی شدم بیان 🙈😂
که الانم همسرمن🤭
#مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6610 کادر اتاق عمل بخش زنان بیمارستان هستم و خدمت برادرمون باید
ما که فحش ندادیم.اتفاقا بعد از زایمان خانم به توجهات آقاشون زیاد نیاز دارند وگرنه خانم افسردگی میگیرن😬تازه یک دونه نه باید ۱۴ تا خرما بخورند😁
#مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
فانتزی من اینه که وقتی زایمان خانمم نزدیکه و درد داره و داریم میریم بیمارستان براش سوره مریم (کهیعص)
یه دونه خرما نه
۷تا خرما
+الان هزار تا پیام میاد هر کی یه تعداد خرما مشخص کرده ای بابا😐😂