فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمسخر شایسته کسانیست که خود برای دیگران می آرایند و افتخار برای کسی است که الگویش حضرت زهراست...
#پویش_حجاب_فاطمے
فرمانده پلیس استان #همدان امروز اعلام کرد: قاتل #طلبه_همدانی، فردی شرور بوده که در پرونده آن تجاوز به عنف، آدم ربایی وشرب خمر نیز وجود داشته است!
‼️عجب لوتی باغیرتی بوده که تجاوز به عنف مردم میکرده و یه دختر جوان رو ربوده از آن ور به شایعه ی جهاد نکاح غیرتی شده!!
منو یاد جانم فدای ایرانی های قلابی میندازه که وقت سختی مردم ایران یهو غیب میشن!
#مصطفی_قاسمی #بهروز_حاجیلو #قاتل
🌺
💠 #یا_حبیب
سلام خدای مهربانم ✋❤️
بهترین دوست برای هرکسی هستی و محرم اسرار دل
رفاقت با تو حسی می دهد از جنس آرامش
رفیقم باش
روزم بنامت
الهی به امید تو 🌺
#قرآن_نور_است.
💠هر صبح در چشمه سار نور الهی، نورانی شویم.
صفحه ۳۷۰
@fadayiane_banoye_damshgh
🔘
#خدا_باهات_حرف_داره
📎 آیات ۸۶_۸۹ سوره شعراء به طلب آمرزش برای والدین دارد
📌مشهور آن است كه مراد از پدر، عموى ابراهيم است و به گفتهى قرآن، مؤمن نبايد در حقّ كافر دعا كند.
📌بنابراين اگر حضرت ابراهيم براى عموى كافرش دعا كرد، به خاطر اين بود كه به او وعده دعا داده بود، زيرا هنوز به ايمان آوردن او اميد داشت.
📌 لكن همين كه يقين كرد او ايمان نمىآورد، از عموى خود تبرّى جست.
📌روحِ پاك، روحى است كه از وابستگى به دنيا وآلودگى به شرك، كفر، نفاق، تكبّر و همهى امراض قلبى پاك باشد.
⁉️سؤال: در روايات مىخوانيم: انفاق مال و صدقهى جاريه و اولاد صالحى كه براى والدين دعا كنند، براى قيامت انسان مفيد هستند، پس رابطهى آيهى «لا يَنْفَعُ مالٌ وَ لا بَنُونَ» با اين روايات چيست؟
پاسخ: مراد اين آيه، مال و فرزندى است كه در خط الهى قرار نگيرند.
📝پیام ها
۱ - محبّت و دعا دربارهى بستگان، همراه با نهى از منكر و انتقاد از اشتباهات آنان باشد.
۲- بند و بستهاى دنيوى در قيامت بى اثر است و جز قلب پاك، هيچ چيز كارايى ندارد.
۳- بيم و اميد بايد در كنار هم باشند.
۴- انسان در هر مرحلهاى كه باشد نبايد از قيامت غافل باشد.
۵- در قيامت، ديگران نيز از عيوب ما آگاه مىشود. زيرا رسوايى در جايى است كه ديگران از خصوصيّات رفتار و افكار ما آگاه شوند.
۶- خوارى ورسوايى، از سختترين حالات در قيامت است. حضرت ابراهيم از ميان همهى مشكلات روز قيامت، رسوا نشدن را مطرح مىكند.
۷- در قيامت، تحقير و خوارى و خزيان، بدتر از عذاب دوزخ است.
۸- آنچه در دنيا ارزش است، در آخرت بىارزش مىشود.
💠 پیام صفحه ۳۷۰ قرآن
#سلام_مهدی_جان ❤️
میدانم و دلم روشن است ،
روزی از زوایای گریه هایم،
ظهور میکنی..
#صاحبنا 🌱
هدایت شده از فداییان بانوی دمشق
1_12519061.mp3
2.07M
💠 #دعای_عهد
✳️تغییر مقدرات الهی با مداومت بر خواندن دعای عهد...
🌸امام خمینی ره:
اگر هرروز (بعد از نماز صبح) دعای عهد خواندی، مقدراتت عوض میشود....⚡️
🔰آبروی همینگوی را بعد از مرگش بردند
📚 برشهایی از روایت بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب سیودوم
🔹غرفهدارِ نشر افق کتاب «داستان دو شهر» را نشان داد و گفت که این پرتیراژترین کتاب جهان است، آقا تعجب کردند و گفتند «بله این کتاب درباره یک انگلیسی است که میرود به فرانسه و آنجا ماجراهایی دارد»
🔹غرفهدار به تفصیل از کتابها و خلاصه آثار کلاسیک برای نوجوانان سخن گفت.
🔹این کارِ تلخیص کتابهای کلاسیک هم از زمره پیشنهادها و توصیههای رهبر انقلاب به ناشران در سالهای قبل بود.
🔹 آقا اینجا پرسیدند «نسخههای خلاصه را از نسخهی زبان اصلی ترجمه کردید یا تلخیص را بهطور مستقل خودتان انجام دادید؟» سوالی که برای اهل ادبیات معنای خاص خودش را دارد. گفته شد که خودمان تلخیص کردهایم.
🔹سوال بعدی آقا از غرفهی افق این بود که شما کتاب را برای ترجمه انتخاب میکنید یا از مترجم نسخهی ترجمه شده را میگیرید؟ یکی از مدیران افق توضیح داد هر دو شکل وجود دارد.
ایشان کتابی از «همینگوی» را دیدند و به وزیر گفتند «آبروی این آقا را بعد از مرگش بردند.»
🔹وزیر رمان پدرخوانده را به آقا معرفی کرد و اشاره میکند به سهگانه سینمایی پدرخوانده که آقا میگویند که با آن آشنا هستند.
#ڪلام_شہید_حاج_حسین_بصیر
«انتظار يعنے؛ حرڪت ،
انتظار يعنے؛ ايثار، يعني خون؛
انتظار يعنے؛ ادامہ دادن راه شهيدان،
انتظار براے اين است ڪہ انسان در
سكون آب گنديده نباشد،
انتظار خيمہے خروشان است و درياے مواج»
#روز_معلم
🔰 در آستانهی روز معلم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی، با حضرت آیتالله خامنهای رهبر انقلاب اسلامی دیدار میکنند.
٩٨/۲/۱۱
👇 از امروز متن كتاب بسيار مهم و ارزشمند «ارتش سرّی روشنفکران» نوشتهی «پیام فضلینژاد» دركانال منتشر خواهد شد. لطفاً دنبال كنيد: 👇
فداییان بانوی دمشق
✡ پروژه روشنفکری دینی در ایران که آمریکا را به وجد میآورد، با انتشار مقالات «قبض و بسط تئوریک شریعت
💠💠 ارباب حلقهها (1)
✡ ارتش سرّی روشنفکران (قسمت اول)
🌐 جاسوسان در تهران (1)
1⃣ پروژه #روشنفکران_دینی در ایران که دولت آمریکا را به وجد میآورد، با انتشار سلسله مقالات «قبض و بسط تئوریک شریعت» در ماهنامه کیهان فرهنگی صورتبندی شد.
2⃣ #عبدالکریم_سروش ادعا داشت که میخواهد تا فهم نوینی را از اسلام عرضه کند و این امر را در گرو اصلاح دین و تعقیب پروژه #پروتستانتیسم_اسلامی میدانست!!
3⃣ به روایت سروش، جغرافیای معرفت در جهان معاصر حاوی معرفتشناسی نوینی است که غرب با تکیه بر #عقلانیت_مدرن آن را عرضه کرده است و دین را باید برپایه آموزههای معرفتشناختی #عصر_مدرنیته فهمید!!
4⃣ معرفت شناسیای که برآمده از آراء #فیلسوف_یهودی سرشناس سِر #کارل_پوپر است و «فهم علمی غرب» را معیار اثبات و ابطال «مسائل» میداند!!
5⃣ سروش میگفت دین باید خود را با جغرافیای معرفتی جهان مدرن سازگار کند و اکنون که جهان #ایدئولوژی_مدرنیته را در همه شئون پذیرفته است، بنابراین سازگاری اسلام و #مدرنیته پروژهای است که باید دنبال شود!!
6⃣ فرجام سیاه این پروژه به دفاع بیپردهی روشنفکران دینی از #همجنسبازی رسید؛ چنانکه #آرش_نراقی عضو انستیتو هوور و شاگرد سروش مدعی شد #همجنسگرایی را ناسازگار با اسلام نمییابد و آن را پدیدهای طبیعی و اخلاقی معرفی کرد!!
🔹 ادامه دارد...
📚 پیام فضلینژاد ، ارتش سری روشنفکران ، تهران: شرکت انتشارات کیهان.
🔸 هشتگ اصلی: #ارتش_سری_روشنفکران
فداییان بانوی دمشق
✡ فصلنامه ایراننامه ارگان مطبوعاتی بنیاد مطالعات ایران به ریاست اشرف پهلوی پروژه جامعه مدنی را شرط
💠💠 ارباب حلقهها (2)
✡ ارتش سرّی روشنفکران (قسمت اول)
🌐 جاسوسان در تهران (1)
1⃣ پروژه #روشنفکری_دینی گام به گام نیمهی پنهان خود را آشکار میکرد. سال 1369، وقتی که دیگر انتشار مقالات چهارگانهی قبض و بسط از #عبدالکریم_سروش در ماهنامه کیهان فرهنگی به پایان رسید، زیرساختهای پروژه #جامعه_مدنی نیز در مرکز مطالعات دموکراسی در دانشگاه وست مینستر لندن توسط پرفسور #جان_کین نظریهپرداز MI6 بازتولید گشت و با آغاز دهه 1370 به پروژه اصلی #روشنفکران_سکولار ایران بدل شد.
2⃣ فصلنامه #ایراننامه ارگان مطبوعاتی بنیاد مطالعات ایران به ریاست عالیهی #اشرف_پهلوی در واشنگتن.دی.سی اجزاء بنیادین پروژه جامعه مدنی ایران را ابتدا از این مرکز انگلیسی اقتباس کرد و تحقق آن را شرط لازم فروپاشی ایدئولوژیک نظام جمهوری اسلامی دانست.
3⃣ پژوهشگران این بنیاد مانند علی بنوعزیزی اعتقاد داشتند که ساختارهای جامعه مدنی به گسترش #سکولاریسم در ایران کمک میکند و فصلنامه کنکاش نیز به سرعت خط یک مبارزهی ایدئولوژیک در داخل کشور را ترسیم ساخت.
4⃣ آنان در جستجوی خلق «دو نیروی موازی روشنفکری» به عنوان اهرمهای پروژه #کودتای_ایدئولوژیک بودند، چنانکه کنکاش درباره کارکرد واحد این دو نیرو مینویسد:
5⃣ «اصلاح دین» با توجه به تلاش «دو نیروی موازی» هم صورت پذیر است: متفکرین #اصلاحطلب_دینی با تأثیرپذیری از ارزشها، و فرهنگ جدید، #تجدد در دین را در دستور کار خود قرار خواهند داد و #روشنفکران_غیردینی (سکولار) از فرصتهای مناسب بهره جسته و دست به #تقدسزدایی در حوزههای سیاسی و اجتماعی خواهند زد.
6⃣ شش ماه پس از نشر این نظریه، از قضاء ماهنامههای #نگاهنو و #کیان در یک فصل روی کیوسکهای مطبوعاتی قرار گرفتند: پاییز 1370 و هردو به سرعت تبدیل به پایگاه گسترش #علوم_انسانی_سکولار شدند.
7⃣ هر دو مجله از «یک مشرب سیاسی» و آن هم مشرب #فیلسوفان_یهودی پیروی میکردند.
📚 پیام فضلینژاد ، ارتش سری روشنفکران ، تهران: شرکت انتشارات کیهان.
🔹 #ادامه_دارد...