📌 خودتان را در فتنهها را نگهدارید (بخش دوم)
▫️ سال هاست که دو دسته اخیر از اینها در ایران پیدا شده و مثل شیطان مشغول وسوسه و راهزنی و فریبندگی عوام اصل منَ الأنْعام هستند. یکی فرقه بابیه است و دیگر فرقه طبیعیه. این دو فرقه، لفظاً مختلف است و لُباً در باطن متفق هستند.
🔸 مقصد صمیمی آنها نسبت به مملکت ایران، دو امر عظیم است: یکی تغییر مذهب و دیگری تبدیل به سلطنت و میخواهند مجلس شورای ملی ایران را پارلمانت پاریس بسازند؛ در حالی که «ما اهل اسلام، شریعتی داریم آسمانی و جاودانی» که به مقتضای زمان است و برای هر وقتی، حکم خاص خود را دارد و «نسخ بردار نیست».
🖇 تهیه و تنظیم: علی احمدی خواه
#استکبار_ستیزی
#شماره۲۸
🆔 @farhang_puya
💢 پس کلاه قرمزی کجاست؟...
🔹 فیلم شروع میشود... صدای نجوای زن تماشاگر با شوهرش وسط پخش فیلم، تماشاچیها را عصبانی میکند. زن آرام تر از قبل به شوهرش میگوید: «دیدی این دفعه عشق و عاشقی نیست این دفعه قضیه سر ارثه»
🔸 حرف زن تمام نشده که ارث کلان فیلم به دختر جوان و قهرمان فیلم میرسد و یک دفعه نمیفهمی که سر و کله این همه خواستگار از کجا پیدا میشود و این بار شوهر به زن میگوید: «دیدی گفتم سر و ته همه فیلمها، یا ازدواجه یا طلاقه یا زن دوم معلومه. دیگه الان این با اون ازدواج میکنه».
▫️ فیلم هم به خوبی و خوشی تموم میشه. کودک مات و مبهوت نجوای پدر و مادر را گوش میدهد و مرتب از خود میپرسد پس کلاه قرمزی کجاست؟...
✍ فاطمه زهرا علوی
#فیلم_نامه
#هنر
#شماره۸
🆔 @farhang_puya
📌 ماهیت پیشرفت جامعه (بخش اول)
🔹این یک سؤال است که وقتی میگوییم پیشرفت جامعه، آیا همین پیشرفت یکایک افراد به تنهایی است، مثل اینکه هر کسی بگوید من خوب نماز بخوانم و خوب روزه بگیرم «ذكروا الله كثيرا» یا در پیشرفت جمعی چیزی اضافه نیز محلوظ است؟
🔸پاسخ اجمالی آن این است که پیشرفت جامعه چیزی اضافه دارد. توضیح آنکه انسان کمالاتی دارد که وقتی تنها هم باشد لااقل میتواند مراتبی از این کمالات را کسب کند؛ مانند اینکه هر کسی هر جا به فکر اطاعت و بندگی خدا باشد، در حال پیشرفت است حتی یک یـا الله هم که بگوید در حال پیشرفت است. این عبادت فردی است که هر انسانی میتواند انجام دهد؛ اما...
🎙 بخشی از مصاحبه نشریه فرهنگ پویا با علامه مصباح یزدی رحمةالله علیه
#جامعه
#شماره۳۹
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
📌 ماهیت پیشرفت جامعه (بخش اول) 🔹این یک سؤال است که وقتی میگوییم پیشرفت جامعه، آیا همین پیشرفت یکای
📌 ماهیت پیشرفت جامعه (بخش دوم)
🔸 اما این گونه نیست که اگر اینها را جمع کنیم پیشرفت جامعه حاصل شود. مجموع انسانها کمالاتی دارند که باید به کمک افراد متفاوت تحقق پیدا کند. انسانها در همه چیز مثل هم نیستند؛ استعدادها ذوقها تواناییهای متفاوتی دارند و شرایط مختلفی برای آنها پیش میآید.
🔸 و اینها زمینهای را فراهم میکند که غیر از آن پیشرفت عامی که هر فردی میتواند داشته باشد، میتواند نقش خاصی را در پیشرفت جامعه ایفا کند. یعنی جامعه با اختلافات فردی و روابطی که بین افراد هست و تأثیر و تأثراتی که افراد روی یکدیگر دارند، میتواند پیشرفت کند.
🎙 بخشی از مصاحبه نشریه فرهنگ پویا با علامه مصباح یزدی رحمةالله علیه
#جامعه
#شماره۳۹
🆔 @farhang_puya
26.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙#پادکست | سقیفه؛ اولین قدم سکولاریزه کردن جامعه اسلامی
❌ تفکیک دین از سیاست؛ از ولایت امیرالمومنین علیهالسلام تا ولایت فقیه
🎙 علامه مصباح یزدی رحمةالله علیه
#معارف
🆔 @farhang_puya
🛑 پيامبر اکرم صلى الله عليه و آله:
كسى كه با معصيت خدا به دنبال كارى باشد، از مطلوب خود دورتر و به آنچه از آن مىترسيده است نزديكتر گردد.
📚 بحارالأنوار، جلد۷۷، صفحه ۱۷۸
#حدیث
🆔 @farhang_puya
📌 ماهیت پیشرفت جامعه (بخش سوم)
🔸 من دنبال کارهای ژورنالیستی و شکلی نیستم؛ میخواهم اگر نیرویی دارم صرف چیزی شود که مجهولی معلوم شود و مشکلی حل شود و امری مخفی، روشن شود. جا دارد که درباره این موضوع به صورت جدی بحثی همه جانبه و عمیق بشود.
🔸 تا واقعا کسانی که میخواهند ببینند تکلیف آنها در این شرایط چیست و چگونه باید رفتار کنند که نقش خودشان را درست ایفا کنند، وظیفه خودشان را بشناسند، به خصوص اگر بحثها مبنایی باشد که بتوانند بر اساس آنها مسائل دیگری را حل کنند.
🔹وقتی ما میگوییم (پیشرفت) ابتدا باید روشن کنیم که چرا پیشرفت؟ چه کسی گفته باید پیشرفت کنیم؟ پیشرفت به سوی چه هدفی؟ آیا پیشرفت سقفی و مرزی دارد یا نه؟ و انگیزه ما برای پیشرفت چیست؟
🔸 و وقتی میگوییم نقش جوانان چیست، ابتدا باید روشن کنیم که در میان اقشار جامعه، جوانها چه خصوصیتی دارند؟ اگر پیشرفت برای کل جامعه است وظیفه مشترکی است که همه باید انجام بدهند.
🎙بخشی از مصاحبه نشریه فرهنگ پویا با علامه مصباح یزدی رحمةالله علیه
#جامعه
#شماره۳۹
🆔 @farhang_puya
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 إسرائیل تحتضر | اسرائیل در حال جان کندن است
🎥 سید هاشم الحیدری
#مقاومت
#استکبار_ستیزی
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
⭕️ مبارزه امام حسین در روز عاشورا غریبانه بود یعنی کسی او را درک نکرد(۱) 🎙 رهبر معظم انقلاب 🔹 کشت
⭕️ مبارزه امام حسین در روز عاشورا غریبانه بود یعنی کسی او را درک نکرد(۲)
🔹 در حادثهی عاشورای امام حسین حتی کسانی مانند «عبدالله بن عباس» و «عبدالله بن جعفر» که خودشان جزء خاندان بنی هاشم و از همین شجرهی طیبهاند، جرأت نمیکنند در مکه یا مدینه بایستند، فریاد بزنند و به نام امام حسین شعار بدهند. چنین مبارزهای، غریبانه است و مبارزهی غریبانه سختترین مبارزه هاست؛ همه با انسان، دشمن.
🔺 همه از انسان رویگردان در مبارزهی امام حسین. حتی برخی از دوستان هم مغرضند. چنان که به یکی از آنها فرمود: «بیا به من کمک کن.» و او به جای کمک اسبش را برای حضرت فرستاد و گفت: «از اسب من استفاده کن» غربت از این بالاتر و مبارزه از این غریبانه تر؟!
✍ علی اکبر عالمیان
#معارف
#شماره۴۲
🆔 @farhang_puya
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥#ببینید| شهدا به ما میگویند: نترسید و اندوهگین نباشید چرا که خدا با شماست
🎙 علامه مصباح یزدی رحمةالله علیه
#معارف
🆔 @farhang_puya
💢 برخی مصادیق وحدت حوزه و دانشگاه با شروع نهضت امام خمینی(ره) (بخش اول)
🔹 ارتباط و تنگاتنگ میان روحانیون و دانشجویان مبارز، در جریان مبارزات انقلابی راهپیماییها، توزیع اعلامیههای امام خمینی قدس سره، تکثیر نوارهای انقلابی و سخنرانیها، ایجاد و شور انقلابی در میان مردم و حتی اتحاد و تلاشهای مشترک این دو قشر پس از دستگیری توسط ساواک و
در زندانهای ستمشاهی بیانگر این واقعیت است.
🔹 ارتباط صمیمانه میان روحانی شهید نواب صفوی با شهيدان ذوالقدر و طهماسبی و سایر دانشجویان و نیز ارتباط شخصیتهایی نظیر شهیدان حجت الاسلام باهنر، سعیدی، هاشمینژاد، غفاری و مرحوم آیت الله طالقانی با قشر دانشجو و همچنین ارتباطات شهید آیت الله بهشتی با دانشجویان داخل و خارج کشور؛ نمونه هایی از این امر است که وحدت این دو قشر را تعمیق میبخشید.
✍ محبوبه ابراهیمی
#علوم_انسانی
#شماره۱۴
🆔 @farhang_puya
🛑 امیرالمؤمنین علیه السلام: مؤمن، آينه مؤمن است؛ زيرا به فكر اوست و نيازش را برطرف مىسازد و حالش را نكو مىگردانَد.
📚تحفه العقول، صفحه۱۷۳
#حدیث
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
💢 برخی مصادیق وحدت حوزه و دانشگاه با شروع نهضت امام خمینی(ره) (بخش اول) 🔹 ارتباط و تنگاتنگ میان ر
📌 برخی مصادیق وحدت حوزه و دانشگاه با شروع نهضت امام خمینی(ره)(بخش دوم)
▫️ در این میان شهیدان آیت الله مفتح و مطهری نقش ویژهای در حلقه حوزه و دانشگاه بر عهده داشتند تا آنجا که برقراری و بقای این ارتباط، به یکی از بزرگترین دغدغههای این دو بزرگوار تبدیل شده بود. در شرایطی که حضور روحانیون در دانشگاهها امری مناسب به نظر میرسید، شهیدان مطهری و مفتح با به جان خریدن توهینها، بیپروا و درک صحیح از لزوم
وحدت، سبب پر شدن مسجد قبا و حسینیه ارشاد از دانشجویان میشدند.
▫️ تا آنجا که مسجد قبا در دوران
مبارزات انقلابی به بزرگترین سنگر مردمی مبارزه با رژیم تبدیل شد. شهید مفتح به عنوان شخصیتی حائز جامعیت علمی و آکادمیک دانشگاهی و نیز دارای سلوک روحانی و تسلط بر علوم دینی علاوه بر سخنرانی در میان دانشجویان مجتمع در مسجد قبا با اساتید دانشگاه نیز مناسبات گستردهای برقرار کرده و از آنان دعوت مینمود تا در حوزههای مختلف علمی در مسجد قبا سخنرانی نمایند.
🧷 این کار که در میان مساجد کشور امری منحصر به فرد بود، ضمن از بین بردن اوهام و شبهات ذهنی دانشگاهیان نسبت به قشر روحانی، سبب اتصال و نزدیکی بیشتر این دو قشر به یکدیگر میشد.
✍ محبوبه ابراهیمی
#علوم_انسانی
#شماره۱۴
🆔 @farhang_puya
📌 بررسی فلسفی نظریه تکامل داروین
🖇 بیان شواهد ارائه شده از طرف معتقدان به نظریه:
🔹 مورد بسیار واضحی که در تکامل یک موجود زنده به گونه دیگر به آن استناد میشود، تکامل ویروس ایدز (HIV) است (الیس، ۲۰۱۰، ص ۶۸۶۷). زمانی که دارویی را برای جلوگیری از تولیدمثل این ویروس در بدن بیمار تزریق میکنند، سریعاً مشاهده میشود که جمعیت این ویروس به شکل قابل ملاحظهای کاهش می یابد، اما در فاصله زمانی ۳ تا ۱۲ هفته، روند کار به شکل دیگری میشود و بیماری دوباره اوج میگیرد.
🔸 اکثر این ویروسها از بین میروند، ولی تعداد اندکی از آنها که مقاوم به دارو بودهاند به تعداد ویروسهای اولیه تکثیر میشوند؛ با این تفاوت که دیگر داروی TC هیچ تأثیری بر روی آنها ندارد. این در حقیقت یعنی تکامل پیدا کردن یـک گـونـه بـه گـونـه دیگری که واقعاً خاصیت دیگری غیر از نسل قبلی دارد و به صورت آزمایشگاهی مشخص اسـت کـه دیگر داروی سابق بر آنها اثرگذار نیست.
🔹همین مسئله درباره ویروسهای عفونی و آنتی بیوتیکها نیـز صـادق اسـت (ریدلی، ۲۰۰۴، ص ۴۶۴۵؛ رایس ۲۰۰۷، ص ۱۰-۱۳؛ اسکای برک، ۲۰۰۶، ص ۵۱)
✍ حمید امامیفر
#علوم_انسانی
#شماره۳
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
📌 بررسی فلسفی نظریه تکامل داروین 🖇 بیان شواهد ارائه شده از طرف معتقدان به نظریه: 🔹 مورد بسیار واضح
📌 بررسی فلسفی نظریه تکامل داروین
🖇 نقد شواهد ارائه شده از طرف معتقدان به نظریه: (بخش اول)
🔹 تکامل در مقیاس کوچک تنها ممکن است استبعاد را درباره نظریه تکامل کم کند، اما نمیتواند شاهدی بر درستی آن باشد؛ زیرا همان طور که این مثالها با نظریه تکامل سازگارند، با نظریههای رقیب نیز به همان اندازه سازگارند. از این رو نمیتوانند یک نظریه را به ضرر دیگر نظریات تقویت کنند.
🔸کسانی که انواع را متباین و غیرقابل تبدیل به یکدیگر میدانند، نه این تغییرات را در افراد یک نوع انکار میکنند و نه آنها را منافی دیدگاه خود میدانند. برای مثال، خلقتباوران، علیرغم آنکه تفاوت نژادهای مختلف انسانی و تفاوت قیافهها و رنگ پوست آنها را قبول دارند و امری انکارناپذیر میدانند، معتقدند همه آنها از پدر و مادر واحدی زاده شده و تکثیر شدهاند و همه اینها با علم و عمد و هدفمندی خالق و طراح صورت گرفته است.
🔹 توجیه دیگر و قابل قبول تر درباره ویروسها این است که ویروسها از ابتدا متفاوت بودهاند؛ هم ویروسهای ضعیف و هم ویروسهای مقاوم از ابتدا وجود داشتهاند و طبعاً پس از تزریق دارو آنها که ضعیف بودهاند، از بین رفتـه و مقاومترها باقیمانده و تکثیر یافتهاند نه اینکه ویروسها مقاوم شدهاند.
✍ حمید امامیفر
#علوم_انسانی
#شماره۳
🆔 @farhang_puya
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #ببینید| حجت الاسلام پناهیان: بعضیها شبیه گربهسانند، طرف از مردم رأی گرفته و بعد از مردم فرار میکند و مردم را گروه فشار مینامند.
#سیاست
#جامعه
🆔 @farhang_puya
📌 دانشجوی انقلابی باید مطالعات اش را جدی بگیرد (بخش اول)
🎙 استاد رحیم پور ازغدی:
▫️ هم خودتان و هم برنامه مطالعاتیتان را خیلی جدی بگیرید. تأکید میکنم این برنامههای منسجم مطالعاتی را جدی بگیرید. نه مأیوس شوید و نه خسته شوید. اعتماد به نفس داشته باشید. من عقیده دارم دانشجوی انقلابی باید مطالعات دینی و علمیاش را خیلی جدی بگیرد.
▫️ برای خودتان یک برنامه منضبط ایجاد کنید و همه خودشان را ملتزم کنند که در طول هفته این مقدار صفحه از این کتاب و یا این مقدار از مقالات را مطالعه کنند؛ در رابطهاش فکر کنند و به بحث بنشینند. ما باید خودمان را ملتزم کنیم و برنامه داشته باشیم. من مطمئنم از بین محافل دانشجویی یا حلقههای طلبگی، افراد خیلی مؤثری رشد میکنند و پرورش مییابند.
📝 همایش آسیبشناسی نظریهپردازی در حوزه و دانشگاه در بین اعضای گروه مطالعات زنان طرح طهورا پاییز؛ ١٣٨٤
#علوم_انسانی
#شماره۱۶
🆔 @farhang_puya
📌 دانشجوی انقلابی باید مطالعاتاش را جدی بگیرد (بخش دوم)
🔹 باید عرصه را جدی بگیریم و کمک کنیم به شکوفایی این استعدادهای لایق همین افرادی که اکنون پس از بیست و هفت سال به عنوان جریانهای فکری به هم متصل میشود. اینها از حلقههایی کوچک و محافلی خرد برخاستهاند و زنهایی بودند که چندین سال دور هم جمع میشدند.
🔸 هستههای مطالعاتی تشکیل میدادند؛ بحث و مناظره میکردند، جزوه خلاصه میکردند، سؤال و جواب میکردند، استاد میدیدند تا در نهایت از همین محافل و حلقهها افراد صاحب فکر بیرون آمدند.
📝 همایش آسیبشناسی نظریهپردازان در حوزه و دانشگاه در بین اعضای گروه مطالعات زنان طرح طهورا پاییز؛ ۱۳۸۴
#علوم_انسانی
#شماره۱۶
🆔 @farhang_puya
مقام شهید.mp3
7.12M
🟢 چرا «شهید» در نزد همگان این میزان عزیز است؟
🎙 آیت الله شهید مطهری رحمةالله علیه
#معارف
🆔 @farhang_puya
🛑 پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: برترين جهاد آن است كه انسان روز خود را آغاز كند در حالى كه در انديشه ستم كردن به احدى نباشد.
📚 محاسن؛ ج۱؛ ص۲۹۲
#حدیث
🆔 @farhang_puya
📌 نقد صدرالمتألهین بر وجود حقیقی مجموع در براهین ابنسینا
🖇 بیان برهان ابنسینا:
🔹 برهان طرف و وسط، برهانی است که در میان براهین ابطال تسلسل و مبتنی بر وجود خارجی مجموع است. تقریر این برهان بدین قرار است:
🔸 اگر سلسله علت و معلول، نامتناهی باشند یعنی اگر معلولی را فرض کنیم و برای آن علتی را در نظر بگیریم و سپس برای آن علت هم علت دیگری را مفروض بگیریم، در این صورت سلسله مستلزم اوساطی بدون طرف میشود.
🔚 زیرا هر یک از آحاد و مراتب سلسله، میان قبل و بعد از آن جهت که معلول قبلی و علت بعدی است، در وسط قرار میگیرد و هر یک از آحاد به گونهای میشود که از یک جهت معلول و از جهت دیگر علت دیگری است. در صورت وجود چنین سلسله ای نامتناهی لازم میآید که همه آحاد در وسط قرار گیرند.
🔸 در حالی که هر وسطی بایـد دارای طرف باشد و اساساً وجود وسط بدون طرف محال است؛ زیرا وسط مضاف طرف است و متضايفان باید متکافئان باشند. بنابراین وجود طرفی که خود معلول دیگری نباشد ضروری است و محال است که بدون طرف وسطی باشد و بالعکس ( تشریح بر کتاب ابن سینا )
✍ محمد بیدهندی
#فلسفه
#علوم_انسانی
#شماره۱
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
📌 نقد صدرالمتألهین بر وجود حقیقی مجموع در براهین ابنسینا 🖇 بیان برهان ابنسینا: 🔹 برهان طرف و وسط
📌 نقد صدرالمتألهین بر وجود حقیقی مجموع در براهین ابنسینا
🖇 نقد صدرالمتألهین بر برهان ابنسینا:
🔸 صدرالمتألهین در نقد دو برهان ابنسینا تصریح میکند که وجود در هر موجودی عین وحدت و وحدت نیز عین وجود است. هر شیئی که فاقد وحدت حقیقی باشد، متصف به وجود حقیقی نخواهد شد؛ یعنی وجود آن وجودی اعتباری و در ذهن خواهد بود.
🔸 از این رو مجموع یا سلسله مذکور، فاقد وجـود حقیقی است و اعتباری خوانده میشود. بنابراین قضیه مجموع یا سلسله «یک موجود ممکن است»، معنای محصلی نخواهد داشت. به اعتقاد صدرا، اگر وجودی حقیقی برای مجموع در نظر گرفته شود، این اشکال مطرح میشود که:
🔹مجموع مفروض به علتی جدای از علل آحاد مجموع نیاز ندارد و چون علت مجموع همان علت آحاد است پس در واقع مجموع همان آحاد خوانده میشود و خود وجودی متمایز نخواهد داشت. هرچند مجموع در مقام مفهوم با آحاد مغایرت دارد اما این مغایرت وجود دیگری را برای مجموع اثبات نخواهد نکرد.
✍ محمد بیدهندی
#فلسفه
#علوم_انسانی
#شماره۱
🆔 @farhang_puya
💢 مکتب فلسفی میرداماد
🔹 محمدباقر حسینی استرآبادی ملقب به «میرداماد» از فیلسوفان برجسته مسلمان است که به نظریه فلسفی مهم خود؛ یعنی «حدوث دهری عالم» مشهور است.
🔸 وی با نقد آرای حکمای پیش از خود و ارتقای فلسفه زمان خویش به نزدیک نمودن فلسفه و عرفان و نقل (اعم از قرآن و حدیث) همت گماشت و فلسفه اسلامی را به سمت بهرهگیری بیشتر از معارف عظیم الهی که از طرق روایی در اختیار بشر قرار گرفته است هدایت نمود.
🔹 صدرالمتألهین، طریق استاد خویش را در قالب حکمت متعالیه دنبال کرد و مکتبی فاخر در فلسفه اسلامی مبتنی بر آموزههای شیعی ایجاد نمود. از مؤلفههای اصلی فلسفه میرداماد و نیز مسئله آغازین فلسفه وی دهر و حدوث دهری است؛ به نحوی که در کتبی چون قبسات، ایماضات، خلسة الملكوت و صراط مستقیم، میتوان مطالب بسیاری در ارتباط با دهر و یا مقدمات مربوط به آن یافت.
🔹 همچنین وی علاوه بر موضوعات مرتبط با این مسئله، یعنی انواع حدوث و قدم، زمان، اقسام تقدم و تأخر، از مباحثی چون امکان و وجوب، نفس الامر، وجود ذهنی، حرکت قطعیه و توسطیه و صفت سرمدیت حق تعالی در جهت تبیین بهتر این نظریه بهره گرفته و در ضمن آنها نظریات نوینی ارائه نموده.
🖊 مهدی منفرد
#فلسفه
#علوم_انسانی
#شماره۱
🆔 @farhang_puya
📌 فضای مجازی اکنون به عنوان مهمترین سنگر جنگ به حساب میآید. مبارزه در این سنگر و دفاع از آرمانها، معلول غلبه بر این سنگر حساس در این زمان است که از دست دادن آن، موجب غلبه روایت دشمن بر روایتهای جمهوری اسلامی خواهد شد.
💢 انتظاری که از نیروهای جنگ نرم است، این است که همچنان که اقتدار ایران در حیث نظامی و سخت به شکوفایی خویش رسیده، اقتدار جمهوری اسلامی را در جنگ نرم به مرحله ظهور برسانند؛ این مسأله وقتی جدی میشود که نیروهای فضای مجازی، صحنه جنگ را بتوانند بشناسند و تحلیل کنند.
📌 پ.ن: روایت رئیس مرکز ملی فضای مجازی از غلبه روایت صهیونیست در رسانهها، نظیر حرف کسانی است که زمان جنگ ایران و عراق، با پذیرش شکست در مقابل دشمن، امام را وادار به پذیرش قطعنامه کردند...
#فضای_مجازی
#سیاست
🆔 @farhang_puya
هدایت شده از دفتر ارتباطات فرهنگی
📡 دفتر ارتباطات فرهنگی ویژهبرنامهای را به مناسبت بصیرتافزایی و انتخابات پیشرو برگزار میکند
🌹 در این برنامههای گفتگومحور، کارشناسان و صاحبنظران ضمن پاسخ به شبهات انتخاباتی، مشارکت حداکثری را تبیین میکنند
📋 زمان: از سهشنبه 1402/10/19 ساعت 18:30
🗂 موضوع:
🔴 بصیرت و رقابت سالم در انتخابات
💡 کارشناس: حجتالاسلام سیدعبدالمجید اشکوری؛
استاد حوزه و دانشگاه
📡 رسانه شوید
🔶 نشانیهای ورود به جلسه مجازی👇
🌐 https://tekye.net/tekye/live/3856
جدیدباترافیکرایگان👆
🌐http://dpfqom.iki.ac.ir/live
🌐https://heyatonline.ir/kanoon.tolloe
🌐 https://www.aparat.com/dpfqom/live
📢 همچنین میتوانید ما را از طریق برنامه «باد صبا» بخش «هیئات مذهبی»، «پخش زنده هیئات شاخص کشور»، «دفتر ارتباطات فرهنگی» با گوشیهای تلفن همراه، نیز دنبال کنید.
🆔 @difqom
https://eitaa.com/difqom