عرف جدای آن که در زمان متغیر است در مکان هم متغیر است تا برسیم به یکان. آن که میگوید: پوشش یک امر عرفی است، دیوارهای معنایی حجاب شرعی را روی شنهای روان بالا میآورد...
برههی انتخابات فرصت بینظیری است تا بدانیم برای مدعیان مسلمان برنامه داشتن و کارنامه داشتن رأی عرفی اصالت دارد یا وحی قدسی؟ نمونهی اقامهی نرم تا سخت حجاب را از ایشان بپرسید...
شبکههای سازمان جامجم تا این جای کار جای چهارچوببندی عملیات انتخابات به عنوان پیشران اقامهی شرعی حجاب، کمابیش در هیأت امتداد رسانهیی جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختی به میدان آمده است...
نامزدهای مدعی برنامه در انتخابات باید توضیح دهند که برنامهشان برای اقامهی نرم تا سخت شریعت محمدی و حجاب شرعی چه بوده است؟ نامزدهای مدعی کارنامه در انتخابات باید توضیح دهند که کارنامهشان در اقامهی نرم تا سخت شریعت محمدی و حجاب شرعی چه بوده است...
دیوانه عنوان دقیقی نیست؛ آن که دانسته و عامدانه حجاب شرعی را امری عرفی میخواند و اقامهی حجاب را سیاهی و اشتباه و ظلم مینامد را به مراتب فاسق تا فاجر و کافر تا جاحد خطاب باید کرد....
اصلح افقه است. انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری نامزد فقهستیز دارد و نامزد فقهخوانده دارد اما نامزد فقیه ندارد...
اصلح مجتهد مجاهد است؛ مانند آن سالها که سید علی حسینی خامنهیی نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود؛ این اگر نباشد باید به صالح رأی مشروط داد؛ به شرط شریعت...
فرقهیی رأی دادن، مدار داوریش در انتخابات یک فرد است؛ هر چه آن خسرو کند، شیرین بود. مدرسهیی رأی دادن، مدار داوریش در انتخابات یک فکر است؛ نحن ابناء الدلیل...
ألذین حملوا التوراة، ثم لم یحملوها؛ نهجالبلاغه سر نیزه کردن عدالتطلبهای عرفی و به جنگ شریعت محمدی آمدنشان، حکایت هماین تمثیل تورا در قرآن است...