eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
3هزار دنبال‌کننده
454 عکس
33 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
پایش که بیفتد ابطال‌طلب‌های سکولار ایرانی کف مناظره‌ی نام‌زدهای انتخابات، پرچم ایران را هم پایین خواهند کشید و نرده‌ها را هم خواهند کند و سطل‌های اشغال را هم آتش خواهند زد...
از آن پویش انتخاباتی که خود را امتداد جنبش فواحش و شورش هرزه‌ها و خیزش لختی‌ها نهاده است انتظاری غیر از شهرآشوبی در محیط رایان و عیان دارید؟ یا چه...
اصلاح‌طلبی اسلامی هم‌آن قدر شدنی است که دموکراسی اسلامی یا عرق‌فروشی اسلامی. ابطال‌طلب‌های سکولار ایرانی قطب برابر اسلام‌طلب‌های مکتبی ایرانیند...
نام‌زد جنبش فواحش و شورش هرزه‌ها و خیزش لختی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم آن قدر قرآن نخوانده است که بداند شأن ابلاغ سوره‌ی توبه جمع کردن بساط برهنه‌پوشی با شم‌شیر بوده است؛ و تو بگو: طرح زور نبی و وصی...
ספר عبری، در عربی هم است: سفر به کسر سین؛ کتاب. در آیه مثل الذین حملوا التوراة ثم لم یحملوها، کمثل الحمار یحمل اسفاراً، از الاغ‌هایی با بار کتاب‌‌ها می‌گوید، که می‌تواند تورا باشد یا انجیل باشد یا قرآن باشد یا نهج‌البلاغه باشد‌. شاخص‌شان؟ تلفظ الف به عین: عسلام، عنقلاب، عرزشی..
این که یک نام‌زد در کوران پویش انتخاباتیش باز آن قدر بر اصولش ثابت است که هم‌سرش را جلوی دوربین رسانه‌ی ملی به خانه ما نفرستد یا پسر دانش‌جویش را وارد مناسبات سیاسی قدرت نکند، برای متشرعین دیریاب و دوست‌داشتنی است...
این که شورای نگه‌بان در دفاع از شریعت محمدی و حجاب شرعی برابر اسلام‌ستیزی ابطال‌طلب‌های ایرانی در انتخابات ریاست‌جمهوری به خود تکانی می‌دهد یا نه به خودش مربوط است. آن چه به ما مربوط است آن است که نام‌زدی در انتخابات جمهوری اسلامی کسی را از تفسیق شدن و تکفیر شدن مستثنا نمی‌کند...
اصلاح‌طلبی اسلامی هم‌آن قدر شدنی است که دموکراسی اسلامی یا عرق‌فروشی اسلامی. ابطال‌طلب‌های سکولار ایرانی قطب برابر اسلام‌طلب‌های مکتبی ایرانیند...
ابطال‌طلب‌های سکولار ایرانی حتا سویه‌ی آکادمیک آن‌ها، سوزاندن مصحف و آتش زدن مسجد و مدرسه کف شهرآشوبی‌شان را هم توجیه کرده‌اند و حتا قتل صبر طلبه‌ها. از توجیه هیچ کنش موهنی از آن‌ها نباید متعجب بود؛ إنهم لا أیمان لهم...
استحسان‌های شورای نگه‌بان در تأیید صلاحیت نام‌زدها را رها کنید. دوقطبی انتخابات در جمهوری اسلامی هنوز دوقطبی اسلام‌طلب|ابطال‌طلب است؛ دوقطبی شریعت‌مدار|شریعت‌ستیز، دوقطبی مکتبی|سکولار ، دوقطبی محجبه‌های پرده‌نشین|سلیطه‌های برهنه‌گرد...
دگوری‌های لجنی اکنون نام‌زد خود در انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهور را دارند و هم‌این است مذهبی‌های صورتی‌. آن چه می‌ماند آن است که مذهبی‌های سرخ نام‌زد خود در این انتخابات را بیابند...
ایده‌ی محفل‌های امنیتی عرفی در جمهوری اسلامی ایران هم‌این است که نقض صریح و فاحش شریعت کف کوچه و کافه و آکادمی امنیت متشرعین را نقض نمی‌کند؛ هم‌این قدر بی‌گانه با زیست‌جهان مؤمنین شرعی.‌..
اگر می‌خواهیم بدانیم وزارت اطلاعات جمهوری چه قدر مکتبی است و چه قدر سکولار است، کافی است کنش عرفی|شرعی خروجی‌های آن در هم‌این انتخابات را از سر بخوانیم...
اگر سن‌تان به دیدن نماز جمعه در چهارشنبه خواندن نمی‌رسد یا به دیدن آن‌ها که در روز روشن ناقه را جمل خواندند، کافی است رفتار معاصر ابطال‌طلب‌های سکولار ایرانی را ببینید تا بدانید کنش سیاسی قبیله‌یی و فرقه‌یی در محیط رایان و عیان چه است...
سکولارهای شرمنده به هم‌این راحتی که می‌بینیم به سکولارهای درنده دگردیسی می‌کنند...
خلاف دموکراسی کافرانه و مشرکانه، در مردم‌سالاری مؤمنانه و موحدانه انتخابات سامانه‌ی بیعت و مشورت است...
همه‌ی ما که هزار سال پیش قرآن سر نیزه کردن اموی‌ها را به چشم ندیده‌ییم این سال‌ها و این روزها می‌توانیم قرآن سر نیزه کردن برجامی‌ها را ببینیم، و حتا نهج‌البلاغه سر نیزه کردن آن‌ها را...
این مصاحبه‌یی که سازمان جام‌جم نامش را مناظره نهاده است، سر و شکل کمابیش موهنی دارد...
نام‌زدهای انتخابات اگر بر آنند که می‌توانند مشکل‌های کشور را حل کنند، به‌تر است با حل هم‌این مشکل مناظره‌های انتخابات شروع کنند تا همه ببینیم چه کاره‌اند...
حل نشدن مشکل مناظره‌های انتخابات پس از دهه‌ها به ما نشان می‌دهد که چه می‌شود که دیگر مشکلات ما مانند فقر یا فساد در هم‌آن حال که راه حل‌های روشنی دارند سال‌ها است حل نشده باقی مانده‌اند...
فرهنگ، درست مانند کلیدواژه‌ی تروریسم، این روزها یک کلیدواژه‌ی مهمل است. محملی برای عرفی کردن شرع و وعظ و دعوت...
سکولاریسم + هفده رکعت؛ عمل‌گرایی بچه‌مسلمان‌ها خواه‌خواه به عرفی‌سازی ختم خواهد شد...
عصر، منصور را می‌دیدم. به ذهنم آمد: خط استحسان در سپاه ناسزاهایش به آخوندها را در دهان ارتشی‌ها نهاده است و به خط اجتهاد گفته است...
مشکل ما با فتف و فائو و فیفا هم‌این موالات با کفار است. ابطال‌طلب‌های سکولار ایرانی را اگر امتداد پارسی امت ابلیس اکبر بدانیم، دلیل اصرار آن‌ها بر تبعیت ما از این نهادها را به راحتی می‌فهمیم؛ فتف را امی باید فهمید تا ملی...
شب شهادت حاج قاسم با معاون او دعوا می‌کرد. مشکلی نبود. مشکلم متلک‌ پراندن‌هاش به حضرت ره‌بر بود. در قضیه‌ی قدس مکتبی‌ها را تکفیری می‌خواند و از چپ‌ها دل‌بری می‌کرد. دیدم در رسانه‌ی ملی به عنوان نماینده‌ی آن نام‌زد، در موضوع فلسطین آمده است. دلم برای آن نام‌زد و آن قبله گرفت...