eitaa logo
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
6.1هزار دنبال‌کننده
10.6هزار عکس
1.5هزار ویدیو
192 فایل
آشنایی با فرقه های عجیب ادیان و مذاهب – عرفان های کاذب مهدویت – مدعیان دروغین مهدویت آئین ها– جشنها و مراسم عجیب عجایب جهان باستان- فرازمینیها و اتفاقاتی که توضیحی بر تبادل 👇👇 @jh1397 ❌کپی مطالب و فیلم های کانال فقط با ذکر لینک و آیدی کانال مجاز است❌
مشاهده در ایتا
دانلود
باور به « موجودات ماورالطبیعه » در فرهنگ کشورها 👹🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
آیا ورود کاروان اهل‌بیت(عليهم السلام) به کربلا در اولین اربعین صورت پذیرفت⁉️🔺 📝 اینجا بخوانید 🔻🔻 کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
آیا ورود کاروان اهل‌بیت(عليهم السلام) به کربلا در اولین اربعین صورت پذیرفت⁉️🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ یکی از مباحثی که مورد اختلاف علما و مورخین واقع شده است، این مسئله است که آیا اهل‌بیت امام حسین (علیه‌السلام) در اولین اربعین وارد کربلا شده‌اند یا نه⁉️ 🔷 نکته مهم این است که این اختلاف تاریخی در کتب فریقین ذکر شده است و قائلین فراوانی نیز دارد. 🔶 ورود اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در اولین اربعین به کربلا از دو جهت مورد تردید قرار گرفته است؛ نخست از نگاه تاریخى که نظرات مخالفى در این زمینه ابراز شده و دیگر آن‌که بُعد مسافت مانع تحقق چنین امرى است. ♦️ ولی از مجموع شواهد و قرائن و کلماتى که از عالمان و محقّقان ذکر شده، مى‌توان ورود اهل‌بیت (علیهم‌السلام) را در اولین اربعین به کربلا تقویت کرد. 🔻 ابتدا اقوالى که پیرامون این مسأله وجود دارد را ذکر می‌کنیم و بعد به دلایل نظرات موافقین و مخالفین می‌پردازیم. 🔷 برخی قائلند که اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در روز بیستم صفر سال ۶۱ به کربلا وارد شدند که همان نظر سید بن طاووس در لهوف است و ابن نما نیز به همین معتقد است.[۱] 🔶 برخی دیگر نیز معتقد شدند که روز بیستم صفر اهل‌بیت (علیهم‌السلام) از شام وارد مدینه شدند که شیخ مفید و شیخ طوسی قائل به این نظر هستند.[۲] 🔷 قول سوم، نظر سید بن طاووس در کتاب دیگرش و نظر علامه مجلسی است که هم ورود اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به کربلا و هم ورودشان به مدینه را بعید می‌دانند.[۳] 🔶 قول چهارم آنکه کاروان اسرا قبل از رفتن به شام و به هنگام رفتن از کوفه به سوی شام، نخست به کربلا آمده‌اند.[۴] 🔷 قول پنجم این است که اهل‌بیت ابتدا به مدینه بازگشتند و سپس در زمانی دیگر به کربلا آمدند.[۵] 🔶 قول ششم، آن است که اهل‌بیت امام حسین (علیه‌السلام) یک سال بعد، و در روز بیستم صفر به کربلا آمده‌اند.[۶] 🔻ادله نظر مخالفین ورود کاروان اسرا به کربلا در روز اربعین 🔷 عمده دلیلی که مخالفین ورود کاروان اسرا به کربلا در روز اربعین دارند، بُعد راه و طولانی بودن مسیر است. 🔶 یکی از مخالفین این نظریه مرحوم حاج شیخ عباس قمی می‌باشد. ایشان در منتهى الآمال در این باره مى‌نویسد: 🔷 «ثقات محدّثین و مورّخین متّفقند که بعد از شهادت امام حسین (علیه‌السلام) عمرسعد، نخست، سرهاى شهدا را به نزد ابن‌زیاد روانه کرد و پس از آن، در روز دیگر اهل‌بیت (علیهم‌السلام) را به کوفه برد. 🔶 ابن‌زیاد پس از زندانی کردن اهل‌بیت (علیهم‌السلام) نامه اى به یزید نوشت که با سرها و اسیران چه کند❓یزید پاسخ داد که آنها را به شام روانه سازد و پس از آن بود که آنها را روانه شام ساخت. 🔷 همچنین از کتاب‌هاى معتبر نقل شده است که آنها را از راه اصلى و شهرها و آبادى‌ها عبور دادند که قریب به چهل منزل مى‌شود و حتّى اگر بگوییم آن‌ها را از بیابان و مسیر غیر اصلى عبور داده باشند، نزدیک به بیست روز طول مى‌کشید؛ چرا که میان کوفه و شام به خطّ مستقیم یکصد و هفتاد و پنج فرسخ است و در شام هم قریب به یک ماه توقّف کرده‌اند. 🔶 همان گونه که سیّد بن طاووس در اقبال گفته است. بنابراین، با ملاحظه مسائل فوق، بسیار بعید است که اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در بیستم صفر و روز ورود جابر به کربلا، وارد کربلا شده باشند و خود سیّد در اقبال آن را بعید شمرده است . 🔷 علاوه بر آنکه بزرگان حدیث و تاریخ و سیره به این مطلب اشاره‌اى نکرده‌اند، با آن‌که شایسته ذکر بود. بلکه شیخ مفید و شیخ طوسى و کفعمى گفته‌اند، روز بیستم صفر آنها به مدینه آمده ‌اند. ♦️ همچنین در کتاب مصباح الزائر از سید بن طاووس و بشارة المصطفى از عمادالدین ابوالقاسم آملى که هر دو از کتاب‌هاى معتبرند، ماجراى ورود جابر به کربلا آمده است، ولى هرگز نامى از ورود اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در آن هنگام برده نشده است؛ با آن‌که به حسب مقام شایسته ذکر بود». 🔻 پی‌نوشت: [۱]. مثیرالاحزان،ابن‌نما، قم: موسسه امام مهدی، ص۱۰۷. [۲]. مصباح المتهجد،شیخ طوسی،بیروت: موسسه فقه الشیعة،۱۴۱۱هـ، ص۵۴۸. [۳]. اقبال الاعمال،سید بن طاووس،قم: دفتر تبلیغات،۱۳۷۶ش،ج۳، ص ۱۰۰. زادالمعاد،علامه مجلسی،بیروت: موسسة الاعلمی للمطبوعات،۱۴۲۳هـ، ص۶۰۲. [۴]. ناسخ التواریخ، سید محمد تقی سپهر،قم: دار الاسلامیة،ج۳، ص۱۷۶. [۵]. همان. [۶]. قمقام ذخار و صمصام تبار، فرهاد میرزا قاجار،۱۳۰۵هـ، ص۵۸۶. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
آیا ورود کاروان اهل‌بیت(عليهم السلام) به کربلا در اولین اربعین صورت پذیرفت⁉️🔻 قسمت (پایانی) 2️⃣ ♦️ پاسخ به نظر مخالفین 🔷 در پاسخ به این دیدگاه می‌توان گفت در کتاب‌هاى متعددى آمده است که روز ورود کاروان اسیران به شام، روز اوّل ماه صفر بوده است و زمان حضور آنان در شام، طولانی نبوده است . 🔶 زیرا نقل شده است که پس از خطبه‌هاى حضرت زینب و امام سجّاد (علیهماالسلام) و تغییر اوضاع شام، کاروان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) از یزید اجازه گرفتند که در شام عزادارى کنند و طبق گفته طبری آنها به مدت سه روز مجلس عزا بپا داشتند. 🔷 تا آن‌که به یزید گفته شد، مصلحت نیست اهل‌بیت امام حسین (علیه‌السلام) را در این شهر نگه دارید؛ آنها را مهیاى سفر حجاز کن؛ و او نیز چنین کرد.[۷] 🔶 در نتیجه اگر از روز ورود آنها به شام در اول صفر و ماندن حداکثر هفت روز را بپذیریم، باید اهل‌بیت (علیهم‌السلام) را دوازده روز مانده به بیستم صفر از شام حرکت داده باشند. 🔷 و این مدتِ زمانى، براى رسیدن کاروان از شام به کربلا کافى است چرا که شواهدی نیز وجود دارد که می‌توان در این مدت مسیر شام تا کربلا را پیمود: ♦️ جناب سید بن طاووس با آنکه در اقبال ورود کاروان اهل‌بیت (علیهمالسلام) را در اربعین به کربلا بعید مى‌داند، ولى مى‌نویسد: «رفت و برگشت از کوفه به شام بیست روز طول مى‌کشد».[۸] 🔷 در تاریخ آمده است آنگاه که مروان بن حکم، سردار سپاهش به نام عامر بن ربیعه را با یکصد هزار لشکر از شام براى جنگ با مختار اعزام کرد، آنها در مدت ده روز به کوفه رسیدند.[۹] 🔻 ادله موافقین ورود کاروان اسرا در اربعین (اول) به کربلا 🔷 به چند دلیل، امکان ورود اهل‌بیت امام (علیهالسلام) را در اربعین اول به کربلا را نمى‌توان به کلّى انکار کرد که مهمترین آن‌ها را ذکر می‌کنیم: 🔶 مهم‌ترین دلیل، تصریح مورّخانى قبل از سید بن طاووس است. جستجوى تاریخى نشان مى‌دهد، پیش از آن بزرگوار و یا معاصر با وى دیگران نیز این مطلب را ابراز داشته‌اند، که در اینجا به برخى از آنان اشاره مى‌کنیم: ♦️ ابوریحان بیرونى (متوفاى ۴۴۰ ق) در الآثار الباقیه مى‌نویسد: «در بیستم ماه صفر بعد از خروج اهل‌بیت از شام، سرهاى مبارک شهدا به کربلا آورده شد و کنار بدن‌ها دفن گردید که این سرها توسط امام سجاد (علیهالسلام) به کربلا آورده شد».[۱۰] 🔷 صاحب کتاب اعیان الشیعة به نقل از عمادالدین طبرى آملى در کتابش به این مطلب تصریح کرده است؛ وى در این کتاب پس از نقل ماجراى زیارت جابر و عطیه آورده است: «در این میان جمعیتى را دیدند از مسیر شام به کربلا نزدیک مى‌شود. 🔶 جابر به عطیه گفت: برو ببین اینها چه کسانى هستند؟ عطیه رفت و برگشت و به جابر گفت: اى جابر، برخیز و از حرم رسول خدا (صلی اللَّه علیه و آله و سلم) استقبال کن؛ چرا که حضرت زین‌العابدین (علیه‌السلام) به همراه عمه‌ها و خواهرانش مى‌آیند. 🔷 جابر برخاست و با سروپاى برهنه به استقبال آن کاروان شتافت؛ وقتى که به امام زین‌العابدین (علیه السلام) نزدیک شد، امام به او فرمود: «أَنَتَ جابرٌ❓پاسخ داد: آرى، امام فرمود: ♦️ یا جابِرُ هیهُنا وَاللَّهِ قُتِلَتْ رِجالُنا، وَذُبِحَتْ أَطْفالُنا، وَسُبِیَتْ نِساؤُنا، وَحُرِّقَتْ خِیامُنا[۱۱] اى جابر به خدا سوگند! اینجا مردان ما کشته شدند، اطفال ما سربریده شد، زنان ما اسیر گردیده و خیمه‌هاى ما سوزانده شد». 🔷 بنابراین، مطابق نقل‌ها، ورود اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در اربعین اوّل به کربلا بعید به نظر نمى‌رسد و از مجموع شواهد و قرائن و کلماتى که از عالمان و محقّقان ذکر شد، مى‌توان ورود اهل‌بیت (علیهم‌السلام) را در روز اربعین به کربلا تقویت کرد. ♦️ و می شود سخنان آنان که معتقدند کاروان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) با جابر و همراهانش در کربلا ملاقات کردند و به عزادارى پرداختند، پذیرفت. 🔻 پی‌نوشت: [۷]. تاریخ طبری، محمد بن جریر طبری،بیروت: دار الکتب، ج۴، ص۳۵۳. [۸]. اقبال الاعمال،سید بن طاووس،قم: دقتر تبلیغات،۱۳۷۶ش،ج۳، ص ۱۰۱. [۹]. مقاله‌ای پیرامون اربعین، ص۲۱. [۱۰]. آثار الباقیة، ابوریحان بیرونی،تهران: امیر کبیر،ص۳۳۱. [۱۱]. اعیان الشیعة, سید محسن امین،بیروت: دار التعارف،۱۴۲۱هـ، ج۴، ص۴۷. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
در چین برگرداندن ماهی در بشقاب بدشناسی می آورد 🐟🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
« مارگوت وولک »زنی که پیش‌مرگ هیتلر 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلمی کمیاب و قدیمی از حمل ضریح حضرت ابوالفضل العباس (سلام الله علیها) که توسط صنعتگران اصفهانی ساخته شده از اصفهان به کربلا در سال « ۱۳۴۳ شمسی » 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@ferghe_mavara السَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبدِالله الْحُسَيْن (ع) 🏴 ▪️ السلام ای وادی کرببلا ▪️ السلام ای سرزمین پر بلا ▪️ السلام ای جلوه گاه ذو المنن ▪️ السلام ای کشته های بی کفن... ▪️ فرا رسیدن اربعین حسینی... ▪️ بر همگان تسلیت باد.... به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
همه سوار بر کشتی نجات حسین (علیه‌السلام) به جز نواصب 🔺 📝 اینجا بخوانید🔻🔻 کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
همه سوار بر کشتی نجات حسین (علیه‌السلام) به جز نواصب 🔻 ♦️ در زمانه‌ای که عالم کفر و الحاد با تمام توان در پی جذب انسان‌ها به سمت کفر خویش هستند و شیطان در حال تحقق بخشیدن قسم خویش مبنی بر کشاندن بنی بشر به سمت جایگاه خویش در جهنم است. 🔷 کشتی نجات حسین (علیه‌السلام)هر روز و هر سال انسان‌های بیشتری را از غرق شدن در دریای ظلمانی معاصی نجات می‌دهد. 🔶 خداوند مهر و مودت نسبت به اهل بیت پیامبرش را، بر همه واجب کرد و آن را مزد رسالت ایشان معرفی کرد: 🔷 «قُلْ لَا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِي الْقُرْبَى.[شوری/23] بگو به ازاى آن [رسالت] پاداشى از شما خواستار نيستم، مگر دوستى درباره خويشاوندان.» و چون خداوند حکیم است؛ بنابراین همه درخواست‌هایش بر اساس حکمت و هدفی والاست و مطمئناً به صلاح انسان‌ها. 🔻 در تبیین این خواست الهی پیامبر گرامی و اهل بیت بزرگوار ایشان فرموده‌اند: چون ما هدایت‌گر و کشتی نجاتیم، بنابراین خداوند انسان‌ها را به سمت و سوی ما سوق داده و راهنمایی کرده است. پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله) می‌فرماید: 🔷 «نحن سفينة النجاة، من تعلق بها نجا، و من حاد عنها هلك، فمن كان له إلى اللّه حاجة فليسأل بنا أهل البيت.[1] ما كشتى نجات هستيم، هر كه بدان درآويخت، رهايى يافت و هر كه از آن كناره گرفت، نابود شد، هر كه از خدا حاجتى دارد، بايد به‌وسيله ما اهل بيت بخواهد.» 🔶 اما این مسئله به تجربه در طول اعصار مختلف، به اثبات رسیده است، که در بین این کشتی‌های نجات، کشتی نجات امام حسین (علیه‌السلام) از همه وسیع‌تر و سریع‌تر است و علامه شوشتری در خصائص الحسینیه چه زیبا فرموده که: 🔷 «کلهم سفن النجاة وسفینة الحسین اوسع وأسرع.[2] همه کشتی نجات هستند، اما کشتی امام حسین (علیه‌السلام) از همه وسیع‌تر و سریع‌السیرتر است.» 🔶 این نجات‌بخشی حسین (علیه‌السلام) در زیارت اربعین ایشان، وضوح بیشتری پیدا می‌کند. بر طبق آمارهای سالهای گذشته قریب به 30 ملیون نفر خود را به کربلای معلا رساندند و سوار بر کشتی نجات امام شدند و ندای استکبارستیزی خود را با شعارهای هیهات من الذله و لبیک یا حسین به گوش جهانیان رساندند. 🔻 اما با کمال تاسف عده‌ای، نه‌تنها تحت تاثیر این نجات‌بخشی سبط نبی اکرم قرار نمی‌گیرند؛ بلکه روز به‌روز بر عداوت و بغض خویش نسبت به ناخدای کشتی نجات می‌افزایند، و همان‌طور که تلاوت قرآن بر خسران کافرین و معاندین می‌افزاید: 🔷 «وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا[اسرا/82] و ما آن‌چه را براى مؤمنان مايه درمان و رحمت است، از قرآن نازل مى‌كنيم و[لى] ستمگران را جز زيان نمى‏‌افزايد.» هم‌چنین با مشاهده ظهور و بروز این قرآن ناطق، بر ضلالت و گمراهی ایشان افزوده می‌شود. 🔶 وهابیون ناصبی با مشاهده این ابراز ارادت‌ها نسبت به آستان قدسی سید الشهدا، هر روز خشمگین‌تر از دیروز، خبث ذاتی و نفاق خویش را بیشتر ظاهر می‌کنند و بر طعنه‌ها و یاوه گویی‌های خود می‌افزایند. 🔷 آنان از طرفی برای سست کردن اعتقادات محبین حضرت سید الشهدا نسبت به عرض ارادت به ایشان و اصل عزاداری اقدام به ایجاد شبهات فراوان می‌نمایند و از طرفی دیگر برای منصرف کردن مردم برای حضور در مراسمات ایشان خصوصاً پیاده‌روی اربعین آنان را تهدید به قتل و ترور می‌نمایند. ♦️اما به‌راستی غافل از این نکته هستند، که نوری را که خداوند برای هدایت بشریت قرار داده، نمی‌توان به این سادگی خاموش کرد. «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ.[صف/8] مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آن‌كه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد، نور خود را كامل خواهد گردانيد.» 🔻 پی‌نوشت: [1]. فرائد السمطین، جوینی، موسسه المحمودی، ج1، ص37 [2]. الخصائص الحسينية، علامه شوشتری، ارمغان طوبی، ص 14 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
آئین « سیاوشان » یا سوگ سیاوش در ایران باستان 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
پیاده رفتن به زیارت امام حسین (علیه السلام) فضیلت است، نه بدعت 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عاشورای دوم یا « مجلس أسَد » در کشمیر 🔺 ♦️ این مراسم یعنی عاشورای دوم بزرگداشت حماسه حسینی اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهدای کربلا به روزشمار خورشیدی است . 🔷 برگزار کنندگان بر این باورند که این حادثه عظیم از نظر فصول خورشیدی در تابستان (برج اسد) اتفاق افتاده است . 🔶 برج «أسَد» در کشمیر و سایر مناطق پیرامون آن ، گرمترین فصل در طول سال بشمار می آید. 🔷 در طول دو قرن و نیم گذشته، مردمِ کشمیر بیاد شهدای تشنۀ کربلا و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شدًت گرمای دهۀ نخستِ محرم سال ۶۱ هجری، مراسم ویژه و کهنی شامل برنامۀ مرثیه‌خوانی، سینه_زنی، روضه خوانی و نماز جماعت را به مدًت دو روز پنجشنبه و جمعه به اجرا در می‌آورند. 🔶 هزاران شیعه و اهل سنت از نقاط مختلف، به سوی شهر سرینگر و حسینیۀ جدی_بـِل می‌آیند و همایش عظیم حسینی که عاشورایی دوم بشمار می‌رود را ، با نام «مجلس أسَد» برگزار می کنند. 🔷 حضور تشیع در کشمیر به سده هشتم بازمی‌گردد. در این دوران برخی علمای شیعه ایرانی و گروهی از سادات به این منطقه مهاجرت کردند. 🔶 علمای شیعه در طول چندین قرن گذشته، سعی در زنده نگاه داشتن شعائر مذهبی داشته‌اند. 🔷 کشمیر منطقه‌ای در شمال هند است که تا پیش از استقلال پاکستان، امیرنشینی تحت‌الحمایه بریتانیا بود. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
@ferghe_mavara السَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبدِالله الْحُسَيْن (ع) 🏴 ▪️ کربلایت بار دیگر منزل زینب شده ▪️ در عزای اربعینت جان او بر لب شده ▪️ او که شمع محفل شمس و قمر، وان غنچه بود ▪️ بعد از این پروانه ی هجده گل و کوکب شده ▪️ اربعین حسینی بر شما تسلیت باد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تخریب حرم امام حسین (علیه السلام) توسط فرقه ضاله وهابیت 👹✡️🔺 📝 اینجا بخوانید 🔻🔻 کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
تخریب حرم امام حسین (علیه السلام) توسط فرقه ضاله وهابیت 👹✡️🔻 ♦️ جنایت، قتل و خون‌ریزی از ضروریات فرقه ضاله‌ی وهابیت است. 🔷 قتل و غارت به‌صورت عجیبی با سیاست وهابیت آمیخته شده است. 🔶 این مطلب را کتب تاریخی وهابیت ثابت می‌کند.[1] ♦️ وهابیت با شعار توحید، که گوش جهانیان از شنیدن آن کر شده است، همه مسلمانان را مشرک و کافر خطاب می‌کنند و جنگ بر علیه آنان را جایز می‌داند.[2] 🔷 به شیعه و سنی رحم نمی‌کند، و اسلام برایش مطرح نیست، بلکه از دین به‌‌عنوان حربه‌ای برای پیش‌برد، منافع سیاسیش استفاده می‌کند.[3] 🔶 وهابیون، با نام دین، سر از تن مسلمانان جدا کردند. جنایاتی که امروزه توسط داعش و گروه‌های تروریستی در حال تکرار است. 🔷 جنایات وهابیت در سال 1216 هجری قمری ، همان سالی که لشکر شیطانی آل سعود، برای قتل و غارت مسلمانان و تخریب حرم مقدس فرزند رسول خدا (صلی الله علیه و آله) به‌سوی کربلا، شهر عشق و بلاء حمله‌ور شد. 🔶 هنگامی‎که سپاهیان آل سعود در ذی قعده سال 1216 قمری، به شهر کربلا وارد شدند، دیوارها را تخریب کردند، به زن و مرد حمله بردند و نزدیک به دو هزار مرد را به قتل رساندند. و هر فردی را که در خانه و بازار یافتند، کشتند. 🔷 سپس به مقبره امام حسین (علیه السلام) تجاوز کرده و آن را تخریب کردند، و هر چیز قیمتی را به تاراج بردند. جواهرات فراوان، پارچه‌هایی که با زمرّد و یاقوت تزیین شده بود، را به غارت بردند. 🔶 سپس هر آن‌چه که در شهر یافت می‌شد، از اموال، سلاح، لباس، فرش، طلا، نقره و کتاب‌های ارزشمند را به تاراج بردند. 🔷 آنان همه این جنایات را در یک نصف روز انجام دادند، از صبح زود تا هنگام ظهر و سپس همه این اموال را از شهر خارج کردند.[4] ♦️ آیا به چنین انسان‌هایی، می‌توان نام مسلمان اطلاق کرد! 🔷 آیا تخریب حرم فرزند رسول الله (صلی الله علیه و آله) و کشتار مسلمانانی که به وحدانیت خداوند، شهادت می‌دهند، به‌خاطر خدا صورت گرفت، یا به‌خاطر دنیا و پول و ثروت مادی! قضاوت با شما! 🔻پی‌نوشت: [1]. وهابی ها دو کتاب تاریخی دارند، که برایشان بسیار ارزشمند است یکی کتاب تاریخ نجد ابن غنام است و دیگری کتاب تاریخ نجد ابن بشر. جنایات وهابیت در کربلاء در این مقاله به نقل از تاریخ ابن بشر است. [2]. ر.ک: الگار حامد، وهابیگری، ترجمه احمد نمایی، مقدمه مترجم، مشهد، بنیاد پژوهش های اسلامی، 1387، ص34. [3]. ایدئولوژی آل سعود. [4]. عثمان بن عبدالله بن بشر، تاریخ نجد، تحقیق: عبدالرحمن بن عبدالطیف بن عبدالله آل شیخ، مطبوعات داره الملک عبدالعزیز، الطبعه الرابعه، الریاض، 1402ق، ص257-258. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
رایج ترین روش اعدام در قرون وسطی 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
استشفاء با تربت امام حسین (علیه السلام) در منابع اهل سنت 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2