eitaa logo
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
6.1هزار دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
1.5هزار ویدیو
192 فایل
آشنایی با فرقه های عجیب ادیان و مذاهب – عرفان های کاذب مهدویت – مدعیان دروغین مهدویت آئین ها– جشنها و مراسم عجیب عجایب جهان باستان- فرازمینیها و اتفاقاتی که توضیحی بر تبادل 👇👇 @jh1397 ❌کپی مطالب و فیلم های کانال فقط با ذکر لینک و آیدی کانال مجاز است❌
مشاهده در ایتا
دانلود
مسافر زمان در جام جهانی سال ۱۹۶۲ 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
چه کشورهایی نوروز را جشن برگزارمی گیرند ❓🌱🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
سوء استفاده فرقه فراماسونری از نماد خورشید بالدار 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@ferghe_mavara 🎥 مستند : پرونده‌های مرموز « بیگانگان در اسارت » 🛸👽🔺 ♦️ پرونده های مرموز موفان قسمت (هفتم) 7️⃣ ♦️ دراین مستند (10 قسمتی ) از « پرونده های مرموز» با شواهد و مدارکی آشنا می‌شویم که نشان می‌دهند دولت آمریکا نه ‌تنها تکنولوژی فوق پیشرفته‌ اشیاء نا‌شناس پرنده‌ سرنگون شده را بازیابی کرده بلکه حتی بدن‌های موجودات فرازمینی را نیز احیا کرده است! 🔷 دولت آمریکا از بدن‌های موجودات فرازمینی چه زنده و چه مرده، چه اطلاعاتی به‌دست آورده است❓ به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
افتضاحات صوفیه 🔻 قسمت (پنجم) 5️⃣ ♦️ متأسفانه امروزه نیز کسانی که از تصوف متأثر شده اند در این منهج باطنی در تفسیر و تأویل قرآن به راه آنان رفته اندو به منهج واسلوبی برای کسانی که به این خرافات صوفیه را تصدیق می کنند تبدیل شده است . 🔷 و به عنوان مثال در صورت اطلاع از کتاب ( القرآن محاوله لتفسير عصري تأليف مصطفى محمود) یا کتابهایی که محمود محمدطه سودانی صاحب حزب جمهوری سودانی تألیف کرده از این نمونه های عجیبی که از فکر صوفیانه متأثر شده و تأویلات باطنی از قرآن و حدیث را برای مسلمانان ارائه داده ، آگاه می شوی . 🔻 و در ذیل نمونه هایی را نشان می دهیم : 🔷 مقالاتی به اسم (المحاوله العصريه التفسير القرآن) که دکتر مصطفی محمود در روزنامه صبح بخیر مصری می نوشت و سپس در کتابی به عنوان (القرآن محاوله لفهم عصري القرآن) جمع کرد تلاش صوفیانه جدیدی برای تفسیر قرآن بود و به قول محمد محمد طه سودانی کوشش بزرگی در چارچوب فکر صوفیانه بود. 🔶 استادی که دکتر در کتابش با ستایش و احترام از او نقل قول میکند که تعبیر زیبایی که در کتاب یکی از مفکرین اسلامی به اسم محمود محمد طه به عنوان رسالة الصلاه بود مرا به شگفت در آورد که در آن می گوید: خداوند آدم را از آب و گل به تدریج بیرون کشید .( ولقد خلقنا الانسان من سلالة من طین) این یعنی سرچشمه گرفتن از گل گام به گام و درجه به درجه از آمیب به سوی اسفنج و سپس به سوی نرم تنان و سپس به سوی سخت تنان و سپس مهره داران ماهیان خزندگان پرندگان و سپس پستانداران و بالاخره بلندین رتبه انسانیت به فضل و هدایت و ارشاد خداوند (المحاوله ص ٥٣ ) 🔷 و این مفکر اسلامی بنابر تعبیر دکتر مصطفی محمود مهندس کشاورزی سودانی ای است که تصوف را یاد گرفته و به جایی رسیده که گفته تکالیف از او ساقط شده چرا که به مرحله یقین رسیده است . و کتابی به اسم الصلاه دارد که دکتر از آن نقل قول کرده و کتب دیگری نیز دارد. کتابی نیز درباره کوشش معاصر برای تفسیر قرآن دارد. 🔶 و از جمله مطالبی کتاب الصلاة محمود محمدطه سودانی که توجه دکتر را به خود جلب کرد همان مطلبی است که آن را چند سطر پیش نقل کردیم که در واقع ادغام عجیب خلقت آدم عليه السلام در نظریه داروین است که این نظریه ایمان را از انسان می زداید جز در عقیده این گونه افراد که زباله های هر تفکر را جمع کرده و کتاب خدا با آن تفسیر کنند به این گمان که با تحقیق و مکاشفه به آن رسیده می اند. 🔷 در حالی که آن چیزی نیست جز در حقیقت نقل اندیشه های کفار و ملحدین و تحمیل آنها برآيات قرآن کریم و اگر دلیلی می خواهید که کتاب المحاوله العصر يه لتفسير القرآن و این گونه تأویل کردن آیات قرآن از چهار چوب فکر تصوف بیرون آمده این نقل قولهارا در همان کتاب که دکتور مصطفی محمود درباره قرآن نوشته را ببینید . 🔶 الف) دكتر مصطفى محمود فصل کاملی به اسم اسماء الله نوشته و معروفت صحیح و سالم معانی رب واله را غایت متصوفه دانسته و گفته است متصوفه میگویند که خدا از فرط قربش از ادراک ما دور و از فرط ظهورش از ما پنهان است. ص ۹۹ 🔷 سپس در ستایش فکر صوفیانه داد سخن می دهدو می گوید: وآنها از روی محبت و عشق قرب الله را می خواهند نه به خاطر ترس از جهنم یا طلب بهشت و میگویند که صوفی در هجرت دائمی به سوی خداست از کائنات به سوی مكون ص ۱۰۱ 🔶 سپس میگوید متصوفه اهل احوال و مراتب اندودارای نظریات نغری هستند که بسیار عمیق و دارای دلالتهای خاص می باشد آنها می گویند معصیت گاهی از طاعت بهتر است چون چه بسا معصیت شخص را به ترس از خدا و ذلت و شکستگی در برابر او می کشاند و طاعت شخص را به تکبر و عجب و غرور می کشاند و این چنین عاصی و گناهکار مقربتر و مؤدبتر از مطیع نزد الله می شود صفحه ۱۰ 🔷 سپس می گوید : متصوف ویوگی و راهب همگی در یک راه هستند و دارای منطقی واحد و اسلوبی واحد در زندگی که همان زهد است ص ۱۰۱ ♦️ سپس باز می گوید : ویوگی وراهب وصوفی مسلمان با یک روش به دنبال قرب ووصل هستند همگی شان با تسبیح خدا را با اسمایش می خوانند ولله الاسماء الحسنى قدعوه بها واینجا یوگا تسبیح خاص يوكا دارد به نام مانترا یوگا که از کلمه مترام هندی به معنای تسبیح و تقدیس گرفته شده است. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
افتضاحات صوفیه 🔻 قسمت (ششم) 6️⃣ ♦️ دكتر مصطفى محمود می گوید : و از جمله تسابیح یکی آن است که یوگی در خشوع و تمرکز کلمه رهیم رهام را هزاران بار بخواند و اینها کلماتی هستند که یا رحیم رحمن در نزد ما برابری میکند و از اسماء الله به زبان ستکریتی می باشد ویوگی در گردنش تسبیحهای طولانی که ۱۰۰۰دانه دارد قرار می دهد . 🔷 سپس دکتر مصطفی محمود در ستایش منهج تصوف وفهم متصوفه از اسلام دادسخن میدهد و می گوید و تصوف ادراک از طریق حواس عالیه میباشد و متصوفه عارف است ص۱۰۳ 🔶 سپس در تطبیق تفسیرهای باطنی اش بر آیات قرآنی دنباله رو آنان شده و می گوید :در بعضی از روایتها از داوود وارد شده که گفت ای پروردگار تو را کجا بیابم ؟ گفت: خودت را رها کن و بیا ... 🔷 از خود پنهان شو تا مرا بیابی و در این معنا بعضی از متصوفه سخن خداوند را به موسی که در قرآن آمده(فا خلع نعلیک انک بالوادى المقدس )طوی تفسیر میکنند که مقصود از نعلین نفس و جسد است یا نفس و لذتهای جسد پس لقاء الله صورتی نخواهد گرفت مگر اینکه انسان دو کفش را در آورد: نفس و جسدش با مرگ یا با زهد ص ١٠٤ 🔶 و باز ادامه داده و می گوید و صوفی در خواست نمی کند او مریض میشود ولی از خدا درخواست شفا نمی کند و در ادب میگوید .... چگونه برای نفسم اراده ای کنار اراده خدا قرار دهم و از او چیزی بخواهم که انجام نداده است ص ۱۰۵ 🔷 سپس این سخن خداوند را (وما خلقت الجن والانس الا ليعبدون) این چنین تفسیر می کند: معنایش اینست که جن و انسان را خلق نکردم جز برای اینکه مرا بشناسند سپس در خاتمه این فصل صوفیانه می گوید اینان اهل سر قرب و شهودند اولیاء صالح حقیقی ص۱۰۹ 🔶 خب حالا اثر این منهج صوفی که دکتر برای خودش ترسیم کرده چیست و نتایج این فکر نزد دکتر چگونه است دکتر مصطفی محمود تاویل قرآن و تفسیرش را به عهده گرفته و چه چیزی برای مردم بیرون داده است و فهم معاصر کتاب رب العالمین چیست اینها نمونه هایی هستند که فهم دکتر مفسر به آن رسیده است : 🔷 الف )-دکتر در شناخت درختی که آدم از آن خورده و نا فرمانی خدا را کرد به قول خودش اجتهاد کرده و اجتهادش به اینجا رسیده که عین گفته اش را آورده ایم لقاح جنسی همان درخت ممنوعه ای بودکه حیات از آن خورد و به سوی عدم رفت ... 🔶 و شیطان می دانست که درخت نسل اذن شروع مرگ است و بیرون رفتن از بهشت جاویدان به خاطر همین به آدم دروغ گفت و برای او این چنین وا نمود کرد که آن همان درخت جاودانگی است و او را فریب داد تا بوسیله جسدش با زنش در آویخت ص ۹۲ 🔷 سپس دکتر به همین اکتفا نمیکند بلکه اطمینان پیدا میکند که حوا در اثر این ملاقات باردار هم شده آنجا که می گوید : پس قرآن را میبینیم که بعد از چشیدن درخت با صیغه جمع مخاطب قرار داده و می گوید (اهبطوا بعظكم لبعض عدو) در حالی که خطاب در همین آیات قبل از آن گناه خطاب مثنی بود و معنی اش این است که خوردن درخت باعث زیاد شدن آنها شد ص ٦٢ 🔶 سپس دکتر بعد از این همه هذیان گویی می گوید: البته ما نمی توانیم در مورد این مسائل نظر قطعی بدهیم وباید بگوییم که درخت همچنان معمایی است و قصه خلقت همچنان امری غیبی است نمی توانیم چیزی بیشتر را اجتهاد در باره اش بگوییم و خدا داناتر به کتابش و تنها اوست که تاویل مطالب آن را می داند. 🔷 می گوییم چطور شد که لحظاتی پیش نظر قطعی دادی و هر طور که خوشت می آمد تفسیر کردی و بدون علم و هدایتی به الله و کتابش نسبتها دادی ........ هر چه هوا و هوست خواست درباره معنی قرآن نظریه پردازی کردی .. 🔶 و واقعا عجیب است که خود مصطفی محمود به (بهایی ها) به خاطر اینکه به تاویل با طنی قر آن روی آورده اند می تازد و میگوید و این امریست که خطر تفسیر باطنی قرآن را آشکار می کند و خطر مهمل گذاشتن ظاهر حروف و مقتضای کلمات و عبارات . ♦️ و اینکه چگونه امثال این تفاسیر به جدایی دین از اساسش منجر میشود و این همان را هی ست که فرقه ها چون خوارج و باطنیه و بابیه از آن استفاده می کردند تا قران را به دنبال اغراض خود کشانده و آنرا نابود کنند. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
عجیب ترین تصویر از یازده سپتامبر سال 2001 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@ferghe_mavara 🎥 مستند : پرونده‌های مرموز « بیگانگان در اسارت » 🛸👽🔺 ♦️ پرونده های مرموز موفان قسمت (هشتم) 8️⃣ ♦️ دراین مستند (10 قسمتی ) از « پرونده های مرموز» با شواهد و مدارکی آشنا می‌شویم که نشان می‌دهند دولت آمریکا نه ‌تنها تکنولوژی فوق پیشرفته‌ اشیاء نا‌شناس پرنده‌ سرنگون شده را بازیابی کرده بلکه حتی بدن‌های موجودات فرازمینی را نیز احیا کرده است! 🔷 دولت آمریکا از بدن‌های موجودات فرازمینی چه زنده و چه مرده، چه اطلاعاتی به‌دست آورده است❓ به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
@ferghe_mavara 🌸🍃🌸🍃🌸 🌸🍃 با عشق حسن من به جهان ناز کنم 🌸🍃 افطارمو با نام حسن باز کنم 🌸🍃 صدشکر که درک شب قدررمضان 🌸🍃 با جشن ولادتش آغاز کنم 🌸🍃 میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام 🍃🌸 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
افتضاحات صوفیه 🔻 قسمت (هفتم) 7️⃣ ♦️ دکتر مصطفی محمود: سخنش را به اینجا می کشاند که می گوید و این موارد ما را به دیدگاهی از تفسیرش می رساند که چاره ای از التزام به آن نیست و آن ارتباط به حرفیت عبارت و مدلول کلمات ظاهر است . 🔷 و اینکه به سراغ تاویل باطنی قرآن نرویم جز با اشاره و الهام از خود کلمات قر آنی بنابرین ظاهر و باطن قرآن را با خود قر آن تفسیر می کنیم طوری که تفسیر باطنی ما با مدلول ظاهر معارض یا نافی آن نباشد کوششی برای تفسیر امروزی ص ۱۲۳-د (۱۲۲) 🔶 و واقعا عجیب است که مصطفی محمود به رغم سخنانی که از خطرات تاویل باطنی گفته مجال را برای خودش باز گذاشته که طبق هوای نفسش هر چه بخواهد بگوید . 🔷 او بهشت و جهنم را عذاب و نعمت معنوی قرار داده و گفته است که این دو اشیا حقیقی حسی نیستند و می گوید من از عسل بدم می آمد و از هنگامی که شنیده ام در بهشت چشمه های از عسل وجود دارد چندشم آمد و یاجوج و ماجوج را مردم چین محسوب کرده. 🔶 حتی دجال مذکور در حدیث را علم معاصر که به دنیا فقط از یک چشم نگاه میکند و لباس دریایی زنان را لباسی میداند که ضرورت و تفکر در آفاق انفس آن را به وجود آورده است و اینها فقط بعضی از تاویلاتش است . 🔷 و اما استادی که از او نقل قول کرده یعنی محمد محمود طه سودانی تاویلات، او را به اسقاط شریعت از خودش رسانده به طوری که او اصلا نماز نمی خواند چون به منزلت الله واصل شده است . او در میان تاویلاتش سوسیالیسم را نیز در قرآن پیدا کرده چرا که خدا می گوید (و يسالونک ماذا ينفقون قل العفو العفو) به گمانش یعنی زیادی از حاجت ضروری و این نزد او یعنی اینکه پس انداز کردن جایز نیست و واجب است هر کسب زاید بر مصرف را انفاق کند . 🔶 و به رغم این همه خزعبلات و خرافات امثال این فکر رواج هم یافته است و خود بنده با تعداد زیادی از این افراد که به حزب جمهوری در سودان معروفند مباحثه کرده ام و خواننده تعجب میکند اگر بداند که بسیاری از اساتید دانشگاهها و وکیلان مدافع و مدرسین و دانشجوها ... پیرو این فکر باطنی شده اند و از این فکر با شیفتگی عجیبی دفاع می کنند پس چه خطری از این بزرگتر ؟ 🔻 از بین بردن عقیده اسلامی : 🔷 عقیده اسلامی ناب یعنی عقیده کتاب و سنت اولین چیزیست که فکر تصوف آن را هدف قرار می دهد تا آن را از بین برده و به چیزی دیگر مبدل کند چرا که فکر تصوف مخلوطی کامل از تمام فلسفه ها و خزعبلات و خرافاتی ست که در گذشته و حال در دنیا منتشر بوده است. 🔶 هیچ کفر و زندقه و الحادی نیست مگر اینکه در فکر تصوف داخل شده و به عقیده صوفيه ملبس گشته است از عقیده به وحدت الوجود و اینکه هر موجودی خداست گرفته تا اعتقاد به حلول ذات الله يا صفاتش در مخلوقات ..... تا اعتقاد به عصمت و اعتقاد به دریافت از غیب تا اعتقاد به اینکه محمد صلی الله علیه و سلم گنبد عالم است وبر عرش الله قرار گرفته تا اعتقاد به اینکه اولیاء جهان را اداره کرده و اختیار جهان هستی را در دست دارند. 🔷 و به جرات میتوانم بگویم که هیچ عقیده شرکی در زمین نیست مگر اینکه به فکر تصوف منتقل شده و لباس آیات و احادیث را به تن کرده است . 🔶 بلکه من هر صوفی ای را که بداند تصوف چیست به مجادله دعوت میکنم که طبق عقیده اش برایم ثابت کند که ابلیس کافر و از اهل جهنم است و فرعون کافر واز اهل جهنم است و اینکه کسانی که از بنی اسرائیل گوساله پرستی کردند اشتباه کرده اند و کسانی که هم اکنون گاو می پرستند کافر هستند. 🔷 هر صوفی ای را که حقیقت تصوف را بداند به مبارزه طلبم که این را ثابت کند .... شاید کسی بگوید: چطور نمی تواند این مطالب را ثابت کند در حالی که اینها در قرآن و سنت ثابت است و هر مؤمن به آن گواهی می دهد واصلا هر کس که در آن شک کند کافر می شود ؟ ♦️ جواب: اگر صوفی این مطالب را ثابت کند به عقیده تصوف طعنه زده است و در بزرگان و رجالش شک کرده بلکه رهبران و دانشمندانش را تکفیر کرده و طبعا از تصوف خارج گشته است . به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
افتضاحات صوفیه 🔻 قسمت (هشتم) 8️⃣ ♦️ بزرگترین شیخ تصوف ابن عربی» زندیق است که معتقد بوده فرعون از موسی به خدا داناتر بوده و کسانی که گوساله را پرستیدند در واقع الله را پرستیدند نه کسی دیگر. 🔷 چون گوساله در عقیده خبیثش - مظهری از مظاهر الله است . (تعالى الله عما يقو لون علوا كبيرا) بلکه و حتی بت پرستان در عقیده او جز الله کسی دیگر را نپرستیده اند چون الله در عقیده او کل این مظاهر متفرق است و بنابرین الله همان خورشید و ماه و انسان وجن و فرشتگان و شیاطین و حتی بهشت و جهنم و حیوان و گیاه و جمادات است . 🔶 در نتیجه هیچ کس در زمین پرستیده نشده و عبادت نشده جز خود الله و ابلیس در عقیده ابن عربی جزءی از الله است (تعالى عن ذالک علوا كبيرا ) 🔷 و صوفیه این عقیده ملعون که تاریخ زشتتر و وحشتناکتر و گندتر و پست تر و بدتر از آن را ندیده است سر الاسرار وغاية الغايات ومنتهى الارادات (آخرین خواسته ها ودرجة الواصلين الكاملين )درجه وصل شدگان کامل و انتهای آرزوی عارفین قرار داده در حالی که این عقیده زنادقه ملحد و بر همایی هاو هندوها و فلاسفه یونان قدیم است ...... 🔶 هیچ تردیدی نیست که هر شری که وارد تصوف شده است زیر سایه این عقیده ملعون بوده و این عقیده را امروز هیچ صوفی که بداند تصوف چیست نمیتواند انکار کند و حتی نمی تواند آن را نا پسند بداند و آخرین چیزی که می گوید اینست : علم اینها راهیچ کس جز اهل ذوق و عرفان نمی تواند بفهمد . 🔷 در حالی که این سخن به زبان عربی واضح شرح داده شده وصوفیه این عقیده را در کتابهای ضخیمی نوشته و با شعر و نثر و امثال و قصص آن را شرح داده اندو شاید بعضی از متصوفه درباره این عقیده این طور عذر بیاورند که اینها شطیحات است و در هنگام غلبه وجد گفته شده . 🔶 و البته هیچ شکی نیست که شطح دیوانگی وکودنی است و آنها می گویند که این احوالشان کاملترین احوال است چطور دیوانگی و کودنی راکمال می دانند ، چطور شطیحاتی است که نوشته شده و درباره آن دهها جلد تدوین کرده اند و این طور از آن یاد می کنند که غایت تصوف و انتهای آرزوهاست . 🔷 و شاید هم بگوید که این چیزها را به دروغ به آنها نسبت دادهاند .....و این هم از جمله دروغها و حقه هایشان است ، من همه صوفی ها را به مجادله می خوانم که عبارتی را عینا نشان دهند و بگویند که به دروغ به آنها نسبت داده شده یا عقیده خاصی را معین کرده و بگویند که آن به فلان نویسنده به دروغ نسبت داده شده و در کتابش وارد کرده اند . 🔶 چطور می توانند در حالی که اینها کتابهای کامل و عقاید مصنف و آراسته و پیراسته و قصاید موزون و آرایش یافته ای اند هر صوفی را به مبارزه می طلبم که بگوید فلان قصیده یا فلان سخن به دروغ به آنها نسبت داده شده است چون اگر این چنین بگوید تمام تصوف دروغ و من درآوردی میشود. 🔷 و البته این حق است این سرمداران تصوف مثل حلاج و بسطامی و جیلی و ابن سبعین و ابن عربی و نابلسی و تیجانی و غیره آنان همگی شان به دروغ به این امت نسبت داده شده اند و به خدا و رسولش دروغ بسته اند و در دین خدا اقوال باطل گفته اند. 🔶 هر یک از آنها گمان میکند متصرف در هستی است و هر یک ازآنها گمان می کند که الله قسمتی از این عالم هستی را به او وا گذار کرده و هر یک ازآنها گمان می کند ولی کامل است که صبح و شب برایش وحی می آید حتی عالم به غیب و خواننده لوح محفوظ است و الله سلسله اولیاء را به او خاتمه داده است و کسی است که خداوند او را قبله جهانیان و معجزه و چراغی برای کل مخلوقات قرار داده است و او بعد از پیامبر بزرگ امت است و پیامبر در عقیده آنان مستولی و مستوی بر عرش الله است . ♦️ و غیر از ذات محمد(ص) کسی بر عرش نیست و محمد(ص) در عقیده آنان اولین ذات وجود است و همان کسی است که بر عرش الله قرار گرفته و او همان کسی است که انبیا وحی می کند و بر همه اولیاء الهام نازل میکند بلکه او همان کسی است که از خودش برای خودش وحی کرده پس او همان کسی است وحی را در آسمان به جبرئیل داده و خود در زمین از او گرفته ..... به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
اسرار هرم بزرگ گیزه 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
جشن نوروز از نگاه « شرق شناسان » 🌱🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@ferghe_mavara 🎥 مستند : پرونده‌های مرموز « بیگانگان در اسارت » 🛸👽🔺 ♦️ پرونده های مرموز موفان قسمت (نهم) 9️⃣ ♦️ دراین مستند (10 قسمتی ) از « پرونده های مرموز» با شواهد و مدارکی آشنا می‌شویم که نشان می‌دهند دولت آمریکا نه ‌تنها تکنولوژی فوق پیشرفته‌ اشیاء نا‌شناس پرنده‌ سرنگون شده را بازیابی کرده بلکه حتی بدن‌های موجودات فرازمینی را نیز احیا کرده است! 🔷 دولت آمریکا از بدن‌های موجودات فرازمینی چه زنده و چه مرده، چه اطلاعاتی به‌دست آورده است❓ به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
@ferghe_mavara 🌸🍃🌸🍃🌸 🌸🍃 ولادت با سعادت کریم اهل البیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک 🌸🍃 بر شیعان مبارک باد 🍃🌸 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
افتضاحات صوفیه 🔻 قسمت (نهم) 9️⃣ ♦️ ای مسلمانان آیا عقیده ای را میشناسید که این همه وقاحت و پستی و رذالت و کفر و بی دینی ...را در خود جای داده باشد ؟... 🔷 اینست عقیده تصوف و این است دین و فر هنگش و البته ما این مطالب را الحمدالله در کتاب دیگرمان به اسم (الفكر الصوفي في ضوء الكتاب السنه )به تفصیل شرح داده ایم و اقوال زیادی را از کتابهای این زنادقه برای هر یک از موارد مذکور نقل کرده ایم. 🔶 کسانی که پیوسته خود را به دنیا این چنین عرضه کنند که آنها اولیا الله و دوستانش هستند و کلیدهای غیب را در دست دارند و بهترین منهج تربیت را برای بیرون آوردن مسلمین از ظلمات الى النور دارند در حالی که این بود عقیده شان و این است منهجشان در افساد دین مسلمین و دور کردن مردم از رسالت رب العالمين . 🔻 دعوت به فسق و فجور و بی بندو باری : 🔷 کسی که گمان دارد تصوف در اول کارش بر اساس تقوی بنیان نهاده شده است اشتباه می کند . این ابن جوزی رحمه الله است که این حکایت را از آنان روایت می کند گوید : با اسنادی از ابی القاسم بن علی بن التنوخی از پدرش روایت است که گفت : 🔶 جماعتی از اهل علم مرا خبر دادند که در شیراز مردی بود مشهور به ابن حفیف بغدادی که شیخ صوفیه آنجا بود وصوفيان دور اوجمع می شدند و او از خطرات و وساوس(از علوم تصوف) صحبت می کرد و در حلقه او هزاران نفر حاضر می شوند و او بسیار ماهرو باهوش و زرنگ بود در نتیجه مردم ساده لوح را به سوی این مذهب علاقه مند کرد تا اینکه : 🔷 مردی از یارانش وفات کرد وزنی صوفی به جای گذاشت ، زنان صوفی که تعدادشان بسیار زیاد بود در خانه آن زن جمع شده و غیر اهل تصوف کسی آنجا نبود وقتی که دفن او به پایان رسید ابن حفیف و یاران نزدیکش که تعدادشان زیاد بود به خانه داخل شدند و ابن حفیف شروع کرد به طریقه صوفیانه و با عبارات تصوف به آن زن تسلیت گفت سپس به او گفت آیا اینجا غیر است! 🔶 زن :گفت نه غیری نیست . ابن حفیف گفت : پس الزام نفس به آفات غمها و تعذیبش به عذاب اندوها چه معنی دارد وچرا باید در نیامیزیم تا که انوار را برگیریم و ارواح را صفا بخشيم وجانشينان مشغول شوند و برکات تراوش کند زنها :گفتند هر چه که تو بخواهی راوی می گوید: 🔷 در نتیجه جماعت مردان با جماعت زنان مخلوط شده اند و تا صبح مشغول بودند وقتی که سحر شداز خانه بیرون آمدند. محسن راوی حکایت ) میگوید: منظورش از (آیا اینجا غیر است ) یعنی غیر صوفی و مخالف عقیده ما و گفته زن غیری نیست) یعنی هیچ مخالفی اینجا نیست . 🔶 و منظورش از چرا باید در نیامیزیم منظور در آمیختن برای جماع است و منظور از (تا انوار را برگیریم) در عقیده آنان در هر جسمی نوری الهی است(منظور ابن حفیف این بوده که با جماع کردن این نورها را به همدیگر انتقال می دهیم) و منظور از (جا نشینان ) یعنی اینکه هر زنی که مردش فوت کرده یا در محل نباشد برای شوهرش جانشینی باشد. 🔷 محسن می گوید : واین حکایت برای من باورنکردنی بود و اگر جماعتی که دروغ از آنان بعید بود این را برایم نمی گفتند باور نمی کردم که همچنین چیزی در دارالاسلام اتفاق افتد. 🔶 محسن در ادامه میگوید به من خبر رسیده که امثال این این اتفاق زیادشد تا اینکه خبر به عضدالدوله (حاکم وقت ) رسید در نتیجه عده ای از آنان را دستگیر کرده و شلاق زده و گروههایشان را از هم پاشیده تا اینکه دست از این کارها کشیدند... ( تلبيس ابلیس ص ۳۷۰-۳۷۱ ) 🔷 و به این ترتیب انسان یقین پیدا می کند که این طائفه در همه دورانش مجموعه ای از زنادقه ملحد و بی دین بوده اند که لباس شریعت را به تن کرده و به ایمان و تقوی تظاهر می کنند و کفر و فسق وزندقه شان را از چشمها پنهان می دارند. ♦️ و به همین خاطر ابن عقیل چنانکه ابن جوزی از او نقل کرده با جزم ویقین گفته که اینان زندیق و ملحدو بی دینند آنجا که می گوید شما را به خدا بر حذر باشید از گوش سپردن به این قوم منحرف پوشالی و تو خالی. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
افتضاحات صوفیه 🔻 قسمت (دهم) 🔟 ♦️ این قوم صوفی زندقه هایی هستند که از میان جبه های عابدان، پوشیدن لباسهای پینه بسته و پشمی و از میان اعمال قمار بازان ،ملحد خوردن و نوشیدن و رقص وساز و آواز و اهمال احکام شرع را آموخته اند و زنادقه جرأت نمی کردندکه شریعت را زیر پا بگذارند تا اینکه متصوفه آمدند و مانندافراد بی بندو بار عمل کردند. (تلبیس و ابليس ص (٣٧٤ 🔻 و این عبارت بلیغ از ابن عقیل رحمه الله بعد از وصف احوال صوفیه درزمانش وارد شده آنجاکه می گوید : 🔷 ابن عقیل افتضاحات صوفی را وصف میکند من صوفی را از وجوه مختلفی مذمت کنم از آن جمله آنها از نماز جماعت مساجد باز مانده اند این خانقاها نه مسجد هستند و نه خانه و نه کاروانسرا و برای فرار از کار و زندگی و معاش به آنجا ها پناه می برند، 🔶 تا اوقات فراغت را به بطالت بگذارند و بدنشان را مانند حیوانات برای خوردن و نوشیدن و رقص و موسیقی پرورش میدهند و با پوشیدن لباسهای براق و رنگ آمیزی شده با رنگهای مخصوص و جذاب مردم عوام را گول زده و زنان و مردها را به خود جذب کرده اند. و در هر خانه ای وارد می شوند افکار زنان را نسبت به شوهرانشان فاسد می کنند. 🔷 و طعام و نفقات را از هر ظالم و فاجر و غاصب مالی مانند حسابداران و لشکریان و مالیات گیرندگان که اکثر مالشان از حرام است قبول میکنند و امردها (نوجوان بی ریش) و خوش صورت را در مجالس سماع همراه خود می کنند. 🔶 و آنها درمیان خود زیر نور شمع ها گرد می آورند و به بهانه پوشاندن خرقه با زنان نامحرم خلوت می کنند و آنان را در میان مردان می برند و بیرون آوردن لباس را جایز بلکه واجب می دانند و این کار را جذب ووجد و دعوت را وقت ولباس در آوردن را حکم می نامند . 🔷 و از خانه ای که به آن دعوت شده اند خارج نمی شوند مگر اینکه صاحبخانه را به دعوتی دیگر ملزم می کنند و می گویند که این کار واجب است در حالی که اعتقاد به این، کفر و فعلش فسق است و معتقدند که ساز با نی تقرب و نز دیکی به خداست. 🔶 و از آنها شنیده ام که دعا هنگام آواز خوانی شتربان به آواز حدا(نوعی آواز) اجابت می شود چون اعتقاد دارند که این آواز تقرب به خداست و این هم کفر است چون هر کس مکروه و یا حرامی را قربت و نزدیکی به خدا بداند با این اعتقاد کافر میشود و علماء نیز این آواز خوانی را حرام یا حداقل مکروه می دانند. 🔷 و خودشان را تسلیم شیوخ میکنند و می گویند که بر شیخ نباید هیچ اعتراضی شود و انتقاد از شیخ را ممنوع میکنند هر چند که اقوال متضمن کفر و گمراهی که شطح نامند بگوید و یا افعالی که در شریعت فسق است انجام دهد اگر امردی را ببوسد میگویند رحمت است و اگر با زنی نامحرمی خلوت کند می گویند دخترش است و خرقه پوشیده است و اگر لباسی را بدون رضایت صاحبش به کسی دیگر بدهد می گویند حکم خرقه است. 🔶 ابن عقیل میگوید برای ما هیچ شیخی نیست که تسلیم او شویم و بر او اعتراض نکنیم چون هیچ شیخی وجود ندارد که مکلف نباشد و معصوم باشد و دیوانه و کودکان و حیوانات که مکلف نیستند در هنگام اشتباه با تنبیه بدنی جلوی آنها گرفته می شود و اگر قرار بود شیخی داشته باشیم که غیر قابل نقد و اعتراض با شد آن کس باید شیخ ابو بکرصديق رضي الله عنه بود و در حالی که ایشان گفته اند اگر از راه راست کج شدم راستم کنید و نگفته تسلیم شوید و حق اعتراض ندارید و از این بالاتر به پیامبر صلوات الله عليه نگاه کن که چطور به ایشان اعتراض میکردند. 🔷 این عمر است که می گوید: چرا قصر کنیم در حالی که در امنیت هستیم؟ و دیگری می گوید : ما از روزه وصال نهی می کنید و خود وصال میکنید ؟ و دیگری می گوید : ما را به فسخ دستور داده ای ولی خود فسخ نکرده اید و بالاتر از این فرشتگان – به الله – می گویند: ( أتجعل فيها) آیا در زمین کسی را به وجود می آوری (بقره / ٣٠)..... 🔶 و موسی می گوید : (اتهلكنا بما فعل السفهاء منها ) آیا ما را به سبب کاری که بی خردان ما کرده اند مجازات می کنی (الأعراف /١٥٥ ) و این سخن (سخن صوفیه که بر شیخ نباید اعتراض شود ) را صوفیه خاطر راحتى قلوب بزرگان و ایجاد سلطه ای بی چون و چرا بر مریدان اختراع کرده اند. ♦️ همانطور که الله تعالی می فرماید(فاستخف قومه فاطاعوه) فرعون قوم خویش را فرومایه و ناآگاه بار آورد و از او فرمانبرداری و پیروی کردند (زخرف/٥٤ به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
آیا سیاره ای قابل سکونت‌تر از زمین وجود دارد ⁉️🌍🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@ferghe_mavara 🎥 مستند : پرونده‌های مرموز « بیگانگان در اسارت » 🛸👽🔺 ♦️ پرونده های مرموز موفان قسمت (پایانی) 🔟 ♦️ دراین مستند (10 قسمتی ) از « پرونده های مرموز» با شواهد و مدارکی آشنا می‌شویم که نشان می‌دهند دولت آمریکا نه ‌تنها تکنولوژی فوق پیشرفته‌ اشیاء نا‌شناس پرنده‌ سرنگون شده را بازیابی کرده بلکه حتی بدن‌های موجودات فرازمینی را نیز احیا کرده است! 🔷 دولت آمریکا از بدن‌های موجودات فرازمینی چه زنده و چه مرده، چه اطلاعاتی به‌دست آورده است❓ به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فتضاحات صوفیه 🔻 قسمت (یازدهم) 1️⃣1️⃣ ♦️ ابن عقیل میگوید: شاید این سخن بافته کسانی باشد که معتقدند هر گاه کسی معرفت حاصل کند( عارف واصل شد هر چه کند به او ضرری نمی رساند و گناهی بر او نیست . 🔷 و این نهایت زندقه است چون فقهاء اجماع دارند که هیچ حالتی نیست که عارف به آن برسد مگر اینکه تكليف او سخت تر میشود مانند احوال انبیاء که در مورد صغائر سختگیری می شوند. 🔶 شما را به خدا بر حذر باشید از گوش سپردن به این قوم منحرف پوشالی و تو خالی. اینان زندقه هایی هستند که از میان جبه های عابدان پوشیدن لباسهای پینه بسته و پشمی و ازمیان اعمال قمار بازان ملحد خوردن و نوشیدن و رقص و ساز و آواز و اهمال احکام شرع را آموخته اند و زنادقه جرأت نمی کردند که شریعت را زیر پا بگذارند تا اینکه متصوفه آمدند و مانندافراد بی بندو بار عمل کردند. (تلبیس و ابلیس ص(٣٧٤ 🔻صوفیه و حلال دانستن حشيش : 🔷 سپس ابن عقیل ادامه داده وزندقه وكفر آنها را توصیف میکند و اینکه چگونه بین شریعت و حقیقت و طریقت) فرق می گذارند و حشیش مخدر را حلال می دانند بلکه صوفیه اولین کسانی بودند که آن را کشف و بین مسلمین رواج دادند. 🔶 و موسیقی و اختلاط (زن و مرد) را حلال میداند و تظاهر به کفر و زندقه را جایز می کنند به این بهانه که اینها احوال و شطیحات است و نباید بر آنها در این کارها اعتراض شود چون آنها جذب شده اندو در مقام حضرت رب هستند. 🔷 ابن عقیل میگوید: اینان اولین کسانی بودند که اسماءی در (دین) اختراع کردند و گفتند حقیقتی وجود دارد و شریعتی و این اشتباه است چون شریعت همان چیزی است که حق برای مصالح خلق وضع کرده است. 🔶 و هیچ حقیقتی سوای این وجود ندارد مگر آن چیزهایی که شیاطین در نفوس القاء می کنند و هر کس در غیر شریعت دنبال حقیقت باشد فریب خورده و گمراه است. 🔷 و اگر از کسی بشنوند که حدیثی را روایت میکند می گویند ، بیچاره ها احادیث شان را از مرده میگیرند و ما علممان را از زنده ای گرفته ایم که هرگز نمی میرد، پس هر کس بگوید پدرم از جدم مرا خبر داد می گویم : قلبم از خدایم خبر داد. در نتیجه با این خرافات هم خود و هم دیگر مردم نادان را هلاک کردند . 🔶 و نیز نفرتشان از فقهاء بزرگترین زندقه است چون فقهاء آنها را با فتوایشان از گمراهی و دارند و بغضشان با اهل حدیث نیز همین طور است و اینان به جای از بین بردن عقل با خمر از چیزهایی به اسم حشیش و معجون و موسیقی که آن را سماع و وجد وجذب می نامند استفاده می کنند. 🔷 خداوند شر این طایفه را که کارشان جز خو شگذارانی و زندگی بی دردسر و آرام و گول زدن مردم با سخنان شیرین و دل چسب است از سر شریعت کم کند سخنانی دل فریبی که پشتش چیزی نیست جز زیر پا گذاشتن تکالیف و دور انداختن شریعت و به همین خاطر مردم حقیقت اینها را درک نکرده اند و علاقه آنان به موسیقی وشعر خوانی واضح ترین دلیل بر دنیا خواهی و ماده پرستی آنان است . 🔶 سپس ابن عقیل ادامه داده گوید : اگر کسی بگوید اینان اهل نظافت و خوش اخلاق و با ادب هستند می گویم اگر روشی برای جذب کردن قلوب امثالشان نداشته باشد که دیگر خوشگذرانیشان ادامه نمی یابد و اگر به نظافت شرکت کنندگان در جشنها و عروسی ها و سو لسولهای بغداد و خوش اخلاقی ترانه خوانها فکر کنی ، آن وقت می فهمی که روش اینان روش فریب و خود شیرینی است و آیا مردم جز به روش خاص یا با زبانی خوش فریب می خورند ؟ 🔷 اگر برای اینان مهارتی در علم نباشد و یا روش خاصی نداشته با شد پس چطور می تواند قلبهای صاحبان مال را به خود جذب کنند و این را بدان که تحمل تکالیف سخت است و برای اهل بطالت آسانتر از ترک جماعت چیزی نیست. 🔶 و هیچ چیزی برای آنان سختتر از امر و نهی شریعت نیست و هیچ چیزی برای شریعت مضرتر از متکلمین ومتصوفين نیست آنان (متکلمین به اصطلاح فیلسوفان اسلامی ) عقاید مردم را با ایجاد توهمات و شبهات عقلی فاسد کنند و اینان صوفیه اعمال را فاسد کرده و قوانین شریعت را به می نابودی می کشند. 🔷 و بطالت و گوش کردن به آوازها را دوست دارند و سلف (گذشتگان نیک) اینطور نبودند بلکه در باب عقاید بندگانی تسلیم و در باب دیگر اهل تلاش و کوشش بودند و نصیحتم به برادرانم این است که افکارشان را با سخنان متکلمین مشوش و به خرافات متصوفین گوش فرا ندهند بلکه مشغول شدن به معاش از بیکاری صوفیه بهتر است. ♦️ و وقوف بر ظواهر نصوص بهتر از تعمق منحرفین است و من هر دوطریقه را آزمایش کرده ام نهایت آنان شک و و نهایت اینان شطح است (تبلیس وابليس ص ٣٧٤-٣٧٥ ) به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻