me'
نه میگم کار روانشناسی ای چیزیه یا خودت همینجوری تصمیم گرفتی؟
آره تا بتونم خودم به خودم تلقین کنم.
me'
ولی تو واقعا خوشگلی! فازت چیست؟😔
واقعا؟
آخه نمیدونم چرا انقدر فکر میکنم نیستم
ولی اخه تلقین برای چیزیه که مثلا میگی صد بار من سرطانم خوب میشه(با یان مثالام🤣)
ولی دیگه نماز و مثبت اندیش بودن رو باید برنامه ای کاغذی چیزی بنویسی امضا کنی یا یه کاری کنی که انجامش بدی تلقین نمیخواد که😁
me'
واقعا؟ آخه نمیدونم چرا انقدر فکر میکنم نیستم
اره! اصلا اونروز سرمه زده بودی که هیچ😔