حالاکه فک میکنم پرایوت زدن کار اشتباهی بود و کم کم دارم به این نتیجه میرسم اینجارو دیل بزنم .
سیسیا نمیدونم بخاطر مودی بودنمه یا حس خجالت و غریبی اما خب تصمیمیه که گرفتم و میخوام اینجارو دیلیت کنم از همه شما چهل و شیش نفر که دعوتم رو قبول کردید و اومدید توی جانان و کنارم بودید خیلی خیلی خیلی مچکرم و حتی خیلی خوشحال شدم که یه همشهری پیدا کردم وتا یادم نرفته میخوام از سامیه عزیزم،سارای خوبم،ریح قشنگم،زهرای مهربونم و بابونه ماهم و بقیه شماها خیلی خیلی ویژه تشکر کنم و یه پک ماچ و بغل اشناتیون بهتون تقدیم کنم😭 .
خلاصه که از بودنتون خیلی خوشحالم و خداحافظ🪄.
از اینجا خوشم نمیاد نمیتونم باهاش ارتباط بگیرم ، وارد اینجا که میشم یه حسی غریب بودن یقمو میگیره ، عجیبه اما اصلا دلم نمیخواد اینجا صحبت کنم . امیدوار بودم به مرور زمان این حس رهام کنه تا بتونم جانانو دوست داشته باشم اما یه حس درونیم میگه نه .