eitaa logo
جانان؛
165 دنبال‌کننده
310 عکس
34 ویدیو
0 فایل
مَن؟ انسانی مملو از غم، اندکی امید و شاید جرعه ای عشق.
مشاهده در ایتا
دانلود
اینا همش نشونس ، امروز صب که رفتیم مدرسه همینکه پامو گذاشتم تو ساختمون مدرسه صدای آمده ام شاه پناهم بده پخش شد ، بعدش وسط زنگ تقیلو گفت صلوات خاصه امام رضارو پخش کن بعدشم که پسرعموم از کنار ضريح بهم زنگ زد و فقط میتونم بگم گریه گریه گریه گریه و گریه .
اگه بخوام از میزان اسکل بودن من و الینا بگم فقط همین که یه خخخ ساده باعث شد جر بخوریم و از خنده عربده بکشیم.
الینا داره سعی میکنه منو به سمت آهنگای وانتونز جذب کنه .
فهمیدم که من رسما هیچچچ سپر دفاعی بجز مسخره بازی برای مبارزه با استرس ، بدبختی، بی پولی و مشکلاتم، ندارم.
این اصلا منطقی نیس که هوا داره گرم میشه و اون سرمای استخون سوز داره میره ، و خب این مسئله غمگینم میکنه چون تحمل هوای گرم رو ندارم ، ای کاش بعد اسفند دوباره فلش بک می‌زدیم پاییز یک مهر و سرمای هوا😭.
البته مدرسه هیچ وقت نمیزاره که از این هوای خوب و سرد لذت ببرم .
قربون زمستون و پاییز بشم من .
جانان؛
امروز سبز بود ، پر از خنده ، پر از حس آرامش و امنیت ، اومدن الینا ، خوراکی خوردن ، پینترست گردی ، تماس تصویری ، حرف زدن با پنجره فولاد ، آش پشت پا ، مزاحم تلفنی شدن ، این داستان ما و علیرضا ، ایسگا کردن حدیث ، استرس ، کبری و فوش دادنش ، آرایش کردن و داف بازی ، اکس دیت ، برف ، عربده کشیدن از خنده ، بلاک شدن ،دستشویی و در باز ، جن ، اون آدم نا معلوم الهویت ، وانتونز ، کرم ریزی ، این چه طرز حرف زدن با یه آقای محترمه ، لباس ببعی الینا ، بستنی ، دایی و آدامس موزیاش ، ده دیقه خواب ، چایی و کروسان ، ویدئو مسیج ، باشگاه مخفی .
امروز روز پارگیه .
بچه‌هاجون داشتم ریاضی میخوندم که صدای قار و قور شکمم بلند شد ، دیدم هم گشنمه همینکه چیزی نمیفهمم پس رفتم ناهار خوردم اومدم دوباره نشستم سر درس و الان سیرم اما همچنان نمیفهمم .
از بعد دی ماه به خودم قول دادم درس بخونم ولی زیاد تو عمل کردن به این قول موفق نبودم .