eitaa logo
جانان؛
165 دنبال‌کننده
310 عکس
34 ویدیو
0 فایل
مَن؟ انسانی مملو از غم، اندکی امید و شاید جرعه ای عشق.
مشاهده در ایتا
دانلود
دوتا کتاب جدید گرفتم و بسی ذوق😭💗 .
یکیشو همین امروز تموم کردم.
بچه‌هاجون باورتون نمیشه ، با بیست صفحه آخرش هق هق میکردم و واقعا ماچ به نویسندش .
شبی میان رویاهایم ، میان افکار پوشالی‌ام ، در جست‌وجوی خط لبخندت ، در پستوهای مغزم ، مسافر مقصد تو میشوم ، درمیان کوچه ها ، پس کوچه ها ، بلوار ها ، میدان ها ، خاطراتت می‌آیند و می‌روند ، و این من هستم ، که با اشک چشمانم ، قلبی پر از دلتنگی و مغزی ویران قدم بر میدارم در شهری که درختانش هم نشانی تو را به من می دهند . برای تویی که ندارمت .
پلی لیستمو انقد دوست دارم که فقط ماچ به کله خودم با این آهنگای قشنگم .
هدایت شده از پرایوت.
امشب چقد غم دارم))
جوری صدای این مرده توی شبکه یک غم داره که علی علی .
بیخوابی*
از ساعت چهار صبح سلام.
از ساعت ۲ سلام .
هدایت شده از - Atomospher -
سخت‌تر از خود گریه اون گریه‌ایه که نمیاد، همه وجودتو گرفته ولی از چشم بیرون نمیاد، گلوت رو خورده ولی نایی ازش درنمیاد.
خونمون جنگ زده شده .