هدایت شده از لیلیبدونمجنون.
بچها شب واقعا خوبه، شب سکوت داره، حرف داره، غم داره، دلتنگی داره، حرفایی که هیچوقت نمیتونستی بزنی و شب به زبون آوردی داره، پا پس کشیدن از غرور داره، حرف زدن و درست شدن مشکلات داره، پیام یهویی دادن و نوتیف یهویی داره، لبخند داره، ذوق داره، آشتی داره، تسلیم نشدن داره، دوباره صبح شدن داره :)))
باورم نمیشه یه پوشه قدیمی بتونه یک ساعت منو توی خاطرات گذشتم غرق کنه و اشکمو در بیاره))))
نه خوشگلم ، نه صدای خوبی دارم ، هیچ استعداد و هنریم ندارم و حتی پول ندارم که استایل خوب بزنم و فقط اینو میدونم که تنها آپشن خوب قضیه اینه که تهش میدونم همه منو بخاطر خودم میخوان.
جانان؛
https://daigo.ir/secret/3839606814 [صرفا جهت آشنایی و شب نشینی😭💗]
بچههاجون ، دو روز بیشتر نمونده تا این چهارصد و سه لعنتی تموم بشه پس بیاید این سالو توی چن کلمه خلاصه کنید و بهترین خاطره ای که از چهارصد و سه براتون مونده رو برام بگید🪄 .
راستی پیویمم هس هرکسی خواس تو دایگو بگه بفرستم .
بچههاجون توی زندگی هرآدمی یه سالی هست که خیلی خیلی سخت و عجیب بوده و اونو کلی تغییر داده و اصلا از این رو به این روش کرده ، ۴۰۳ برای من همون سال سخت ، عجیب و چالش بر انگیز بود .