eitaa logo
جانان؛
165 دنبال‌کننده
308 عکس
34 ویدیو
0 فایل
مَن؟ انسانی مملو از غم، اندکی امید و شاید جرعه ای عشق.
مشاهده در ایتا
دانلود
من آشپزیو خیلی دوس دارم و کلیم دستور پخت غذاهای باحال بلدم ولی مامانم انقدر وسواسیه که نمیزاره یه روغن تو آشپزخونه جابه جا کنم خب زن بزا کارمو بکنم.
شکم‌نگرا دوست‌داشتنی ترین موجوداتن بچها جون.
https://daigo.ir/secret/3839606814 [صرفا جهت آشنایی و شب نشینی😭💗]
سیسیا الینا هستم رفیق فاطمه اهل زنجانم🎀✨
فاطمه هستم ، اهل زنجانم و تایپممENFPعه.
ای دل ، برای آنکه نگیری چه میکنی ، با روزگار دوری و دیری چه میکنی ؟ بی اختیار بغض که می گیردت بگو ، در خود شکست را نپذیری چه میکنی ؟ با این اتاق تنگ و شب سرد و گور تنگ ، تو جای من ، جز اینکه بمیری چه میکنی ؟ ای عشق ، ای قدیم ترین زخم روز گار ، در گوشه ی دلم سر پیری چه میکنی ؟ دست تو را دوباره بگیرم چه می شود ؟ دست مرا دوباره بگیری چه میکنی .. ؟
ادبیات از هرجهت داره پارم میکنه .
شب امتحانی بودن یه نوع سبک زندگیه.
تف تو ادبیات ، سهرابی و مشتقاتش🚮🚮 .
گاهی وقت ها در جوابِ "خوبی؟" فقط میتونم تایپ کنم "زنده‌م" یعنی فقط سعی میکنم باشم، خوب و بدش فرقی نداره. یه روزایی آدم تلاش میکنه که فقط باشه که فقط متلاشی نشه.