eitaa logo
جانان؛
165 دنبال‌کننده
308 عکس
34 ویدیو
0 فایل
مَن؟ انسانی مملو از غم، اندکی امید و شاید جرعه ای عشق.
مشاهده در ایتا
دانلود
سیسیا الینا هستم رفیق فاطمه اهل زنجانم🎀✨
فاطمه هستم ، اهل زنجانم و تایپممENFPعه.
ای دل ، برای آنکه نگیری چه میکنی ، با روزگار دوری و دیری چه میکنی ؟ بی اختیار بغض که می گیردت بگو ، در خود شکست را نپذیری چه میکنی ؟ با این اتاق تنگ و شب سرد و گور تنگ ، تو جای من ، جز اینکه بمیری چه میکنی ؟ ای عشق ، ای قدیم ترین زخم روز گار ، در گوشه ی دلم سر پیری چه میکنی ؟ دست تو را دوباره بگیرم چه می شود ؟ دست مرا دوباره بگیری چه میکنی .. ؟
ادبیات از هرجهت داره پارم میکنه .
شب امتحانی بودن یه نوع سبک زندگیه.
تف تو ادبیات ، سهرابی و مشتقاتش🚮🚮 .
گاهی وقت ها در جوابِ "خوبی؟" فقط میتونم تایپ کنم "زنده‌م" یعنی فقط سعی میکنم باشم، خوب و بدش فرقی نداره. یه روزایی آدم تلاش میکنه که فقط باشه که فقط متلاشی نشه.
شاید اگه یه ظرف بزرگ سالاد ماکارونی تو یخچال بود انقدر غمگین نمیشدم .
اومدیم دو روز زندگی کنیم همش آلارم آلارم آلارم.
بچه‌هاجون دیگه شب بخیر🎈 .