گاهی وقت ها در جوابِ "خوبی؟" فقط میتونم تایپ کنم "زندهم" یعنی فقط سعی میکنم باشم، خوب و بدش فرقی نداره.
یه روزایی آدم تلاش میکنه که فقط باشه که فقط متلاشی نشه.
شب و روزام قاطی شده ، دیشب تا چهار صب بیدار بودم و بیخوابی زده بود به سرم الانم میخوام برم بخوابم تا چهار ظهر.