هدایت شده از - Atomospher -
من خیلی دخترِ بالاتر از گل بهش نگید یه وقت خانم بدش میادی هستم.
جانان؛
۳۴ نفر آدم اینجا جمعید هیچکس حرفی نمیزنه ، حداقل بیاید بگید پلن سیزده بدرتون چیه .
بچههاجون یادتونه گفتم بیاید بگید نگفتید؟ یه ناناز بلایی اومده بود پیام داده بود و من چک نکرده بودم، از همینجا میخوام بگم بوس بهت که اومدی پلنتو گفتی💗.