eitaa logo
𝐂𝐨𝐥𝐥𝐢𝐬𝐢𝐨𝐧(war mode)
38 دنبال‌کننده
100 عکس
26 ویدیو
0 فایل
قاف هستم در بند قمر بنی هاشم.
مشاهده در ایتا
دانلود
هرچند امروز خیلی سخت گذشت بهم و صدبار تا مرز ترکیدن بغضم رفت،خودمو نگه داشتم تا موقع روضه..
The Nile is a river in egypt..
واقعی‌ترین خنده‌های آدم کنار اونیه که عمیق‌ترین رنج‌هاش رو هم دیده. دیدی خنده های از تهِ دلِ آدمیزاد بعد از روضه و هیئت رو؟!
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 𝙈𝙖𝙧𝙨⋆
راستی لطفا از کلمه "تحمیل" هم استفاده نکنید یکی از شروط رهبری شجاعت و اقتداره بعد بهش تحمیل شه؟ نهنهنه اشتباه نکن
هدایت شده از 𝙈𝙖𝙧𝙨⋆
دوستان یدقه ترورم‌ نکنید من دارم صرف کلمه تحمیل رو میگم یعنی اره از فرمان رهبری اطاعت نکردن و بر خلافشو انجام دادن ولی تحمیل واقعت کلمه حقیرانه ایه در برابر همچین بزرگمردی‌
تو آدم بدی نیستی ولی هردفعه میخوام خودمو قانع کنم که اوکی دارم باهات کنار میام،یهویی با لگد می‌زنی تو همه چیز.. اصلا استعدادت همینه..حالمو بهم میزنی ولی عذاب وجدان می‌گیرم که این حس رو دارم.. آرامشمو بهم می‌زنی و بعدش یه جوری جریانو می‌پیچونی دور گردنم تا متقاعد بشم که همش تقصیر منه و من آدم بد و بی احساسی ام!! هرچی استرس کشیدم،هرچی نفس کم آوردم،هرچی ترسیدم،هرچی کابوس دیدم و تو توش هیولا/قاتل/یا حتی خودِ خودت بودی،همه ش رو تا آخر عمرم فراموش نمی کنم، و لحظه شماری می کنم تا روزی که همه ی اینا تموم بشه؛شاید با مرگ من،شاید با رفتن من،شاید با رفتن تو..همه ش برای من به نحوی خوشاینده!! و یادت نره که هر دفعه می‌بینمت،تک تک سلولام داد می‌زنن "ازت متنفرم!!!"
علی الاصول...
یه نون بربری درست کردم انگشتاتم باهاش بخوری دیگه وقتشه بیای منو بگیری
حالا هی تعلل کن،کی ضرر می کنه؟