هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
واقعیترین خندههای آدم کنار اونیه که عمیقترین رنجهاش رو هم دیده. دیدی خنده های از تهِ دلِ آدمیزاد بعد از روضه و هیئت رو؟!
𝐂𝐨𝐥𝐥𝐢𝐬𝐢𝐨𝐧(war mode)
The Nile is a river in egypt..
I think I'm kinda moving on slowly
yuppie
هدایت شده از 𝙈𝙖𝙧𝙨⋆
راستی
لطفا از کلمه "تحمیل" هم استفاده نکنید
یکی از شروط رهبری شجاعت و اقتداره
بعد بهش تحمیل شه؟
نهنهنه اشتباه نکن
هدایت شده از 𝙈𝙖𝙧𝙨⋆
دوستان یدقه ترورم نکنید
من دارم صرف کلمه تحمیل رو میگم
یعنی اره از فرمان رهبری اطاعت نکردن و بر خلافشو انجام دادن
ولی تحمیل واقعت کلمه حقیرانه ایه در برابر همچین بزرگمردی
تو آدم بدی نیستی ولی هردفعه میخوام خودمو قانع کنم که اوکی دارم باهات کنار میام،یهویی با لگد میزنی تو همه چیز..
اصلا استعدادت همینه..حالمو بهم میزنی ولی عذاب وجدان میگیرم که این حس رو دارم..
آرامشمو بهم میزنی و بعدش یه جوری جریانو میپیچونی دور گردنم تا متقاعد بشم که همش تقصیر منه و من آدم بد و بی احساسی ام!!
هرچی استرس کشیدم،هرچی نفس کم آوردم،هرچی ترسیدم،هرچی کابوس دیدم و تو توش هیولا/قاتل/یا حتی خودِ خودت بودی،همه ش رو تا آخر عمرم فراموش نمی کنم،
و لحظه شماری می کنم تا روزی که همه ی اینا تموم بشه؛شاید با مرگ من،شاید با رفتن من،شاید با رفتن تو..همه ش برای من به نحوی خوشاینده!!
و یادت نره که هر دفعه میبینمت،تک تک سلولام داد میزنن
"ازت متنفرم!!!"