فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلامی بڪنیم به آقای تنها
سلام تنهاترین آقا
سلام تنهاترین سردار
سلام ای عشق بی پایان
سلام ای یار بی یاران
سلام عزیز دل حضرت زهراء(س)
سلام امام مهربونم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💚ســلام
✨طاعات و عبادات قبول
💚سـلام بر علی شیـرخدا
✨سـلام بر عدالت و صداقتش
💚سـلام برمردانگی و غیرتش
✨سـلام برشب زنده داریهایش
💚سلام برشجاعت، و مظلومیتش
✨سـلام بر فـرزندان پاکش
صبحتـون علـوی 🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴چون نامه جرم ما به هم پیچیدند
🏴بردند به دیوان عمل سنجیدند
🏴بیش ازهمگان گناه ما بود ولی
🏴ما را به محبت علی (ع) بخشیدند
🏴فرا رسیدن ایام شهادت مولای متقیان 🏴علی علیه السلام تسلیت و تعزیت
4_293413254921716281.mp3
4.1M
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐
@ghoran_tasviri_akhlagh
#قرآنتصویری
࿐჻ᭂ❣🌸❣჻ᭂ࿐
💠تند خوانی جزء بیست و یکم🌸
🎙استاد معتز آقایی🌸
تقدیم به ساحت مقدس امام عصر ارواحنا فداه❤️
12_21_Ghaseme_Musavi(Vijeye_Mah_Ramazan)_(www.rasekhoon.net).mp3
856.8K
♻️ دعای روز بیست_و_یکم ماه مبارک رمضان♻️
🎤استاد #موسوی_قهار
بسم الله الرحمن الرحیم
✨اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ الى مَرْضاتِکَ دلیلاً ولا تَجْعَل للشّیْطان فیهِ علیّ سَبیلاً واجْعَلِ الجَنّهِ لی منْزِلاً ومَقیلاً یا قاضی حَوائِجَ الطّالِبین.
✅خدایا قرار بده برایم در آن به سوى خوشنودىهایت راهنمایى و قرار مده شیطان را در آن بر من راهى و قرار بده بهشت را برایم منزل و آسایـشگاه اى برآورنده حاجتهاى جویندگان.
#ادعیه_روزانه_ماه_رمضان
کانال
صوتهای دلنشین
هدیه به چهارده معصوم
@delneshinha
🍀🖤🍀🖤🍀🖤
بسمه تعالی شانه
شرح لیلةالقدر
قسمت ۸
لذا حق متعال به پیغمبر میفرماید که ای پیغمبر! در اربعین بنشین و پیغمبر در این چهله اش کجا رفته است؟ میفرماید من به معراج رفتم. معراج پیغمبر در این چهلهی غار حرا اتفاق افتاده است. معراج کجاست؟ دَنَی فَتَدَلیَ فَکاَنَ قَابَ قَوْسَینِْ أَوْ أَدْنیَ یعنی از این مرتبه إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیهِ رَاجِعونَ و قوس نزول و صعود هم فراتر رفته و به مهمانخانه و خلوتخانه سراح مطلق احدی باریافته است. آنجا فقط خدا هست و خدا هست و خدا و جز خدا کسی آنجا نیست.
درعدم افکندم آخر خویش را
وارهـاندم جـان پر تشویش را
پیغمبر را به معراج بردند و ایشان در این سفر خود، بویی استشمام میکند که شگفتا! متحیر میشود! رَبِّ زِدنِی فِيكَ تَحَيُّراً همین است، تحیر پیغمبر است! تحیر انسان کامل است! تحیر منِ انسان عادی نیست بلکه تحیر انسان کامل است که متحیرم این چه بویی است! منی که مبدأ روائح هستم، ای جبرئیل! من از یمنِ نظامِ هستی، از مقام نَفَس رحمانی، از مقام احدیت عالم وجود، یک بویی استشمام میکنم که این بو از تمام بوهای بهشتی برتر است!! یعنی چه بوهای بهشتی؟! یعنی بوی آدم، سلیمان، نوح، مریم، بوی حضرت موسی، عیسی، ابراهیم، همهی رایحه ها، بوی جبرئیل، میکائیل، اسرافیل، بوی ملائکهی مهیمین و مقربین، از همهی این روائح بالاتر است! و نکته در این است که آنها از این رایحه متأثرند نه این رایحه از آنها! این تأثر نمیپذیرد. این در موطن انفعالی قرار نمیگیرد. این در موطن فاعلیت، قاهریت و غلبه است. این رایحه بر تمام روائح عالم غلبه دارد. وقتی میگوییم رایحه، منظور این بوهای دنیایی نیست بلکه رایحهی وجود و هستی است. در حدیث کساء میخوانیم که امام حسن و امام حسین میگویند، رآئِحَةً طَیِّبَةً، این شامّهی حسنی و حسینی میخواهد، هر شامّه ای مگر میتواند بوی وجود حضرت فاطمه زهرا-سلامالله علیها- را ادراک کند؟! شامّهی علوی میخواهد، باید علی بشوی که بفهمی رآئِحَةً طَیِّبَةً کَاَنَّها رآئِحَةُ جَدّی رَسُولِ اللَّهِ. می خواهد بگوید که تو و رسول خدا رایحه یکسانی دارید. دو رایحه نیست. و همهی روائح و بوهای عالم و خود بهشت، اصلاً حقیقت بهشت رایحه است. نه اینکه بهشت چیزی باشد و رایحهای داشته باشد، خودِ بهشت رایحه است، ملائک رایحهاند. میخواهد بگوید که همهی مخلوقات عالمِ وجود از تو متأثرند. من که در این افق اعلای عالم وجود قرار گرفتهام، ای جبرائیل، میبینم که این رایحه بر تمام روائح عالم قهر و غلبه دارد و همهی رایحه ها زیر بال و پر این رایحهاند.
سپس جناب جبرئیل میفرماید که بله، خدا این رایحه را سیصدهزار سال قبل خلق کرده است. و منِ جبرائیل که عقل کل هستم نمیدانم که ارادهی خدا از خلقت او چه بوده است! بله جناب جبرئیل، تو نمیدانی! در حدیث کساء هم وقتی این ذوات مقدس به زیر کساء رفتند از خدا سوال کردی وَمَنْ تَحْتَ الْکِساَّءِ؟ نمیدانی زیر کساء چیست!! تو عاجز از فهم انسان کاملی چون تو شأن امیرالمؤمنین هستی! امیرالمؤمنین فرمود جبرئیل و میکائیل شئون ما هستند. خدا اینها را خادم و مطیع ما قرار داده است. اینها باید از ما تبعیت کنند.
این سیصد هزار سال قبل اشاره به چه چیز دارد؟ اشاره به عالم امر دارد که این بو و رایحه مربوط به عالم امر و ذات حق متعال است. عجب که وقتی پیغمبر جبرئیل را تمثل میکرد سیصدهزار بال میدید. این سیصدهزار، عدد کثرت و قوای عالم وجود است. این را در عالم امر خلق کرده و مبدأ این نور عالم امر است. لذا این نور همان قرآن است. إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ. این رایحه همان قرآن است. قرآن از عالم امر به عالم خلق آمده است. إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ...
ادامه دارد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐
@ghoran_tasviri_akhlagh
🐺خوردن گوشت حرام به دلیل...⤵️
🌺ایمان، تعهّدآور است و باید از یک سری افکار و اعمال دوری نماید. یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا
🍁برای جلوگیری از غیبت باید زمینه های غیبت را مسدود کرد.(راه ورود به غیبت،اوّل سوء ظن و سپس پیگیری و تجسّس است،لذا قرآن به همان ترتیب نهی کرده است.) اِجْتَنِبُوا کَثِیراً مِنَ الظَّنِّ ... لا تَجَسَّسُوا وَ لا یَغْتَبْ
🌺گناه، گرچه در ظاهر شیرین و دلنشین است، ولی در دید باطنی و ملکوتی، خباثت و تنفّرآور است. «یَأْکُلَ لَحْمَ أَخِیهِ مَیْتاً» (باطن غیبت،خوردن گوشت مرده است و درباره هیچ گناهی این نوع تعبیر بکار نرفته است.)
🍁در شیوه نهی از منکر، از تعبیرات عاطفی استفاده کنیم. لا یَغْتَبْ ... أَ یُحِبُّ أَحَدُکُمْ أَنْ یَأْکُلَ لَحْمَ أَخِیهِ
🌺غیبت و بدگویی از دیگران حرام است، از هر سنّ و نژاد و مقامی که باشد. لا یَغْتَبْ
🍁 مردم باایمان، برادر و هم خون یکدیگرند. «لَحْمَ أَخِیهِ»
🌺 همان گونه که مرده قدرت دفاع از خود را ندارد، شخصی که مورد غیبت قرار گرفته است، چون حاضر نیست، قدرت دفاع ندارد. «مَیْتاً»
🍁غیبت کردن، نوعی درّندگی است. «یَأْکُلَ لَحْمَ أَخِیهِ مَیْتاً»
🌺غیبت، با تقوا سازگاری ندارد. لا یَغْتَبْ ... وَ اتَّقُوا اللّهَ
🍁تقوا، انسان را به سوی توبه سوق می دهد. «وَ اتَّقُوا اللّهَ إِنَّ اللّهَ تَوّابٌ»
🔛تلاوت تصویری سوره حجرات آیات ۱۲ و ۱۳
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐
@ghoran_tasviri_akhlagh
◾️چون امیرالمؤمنین علیه السلام به شهادت رسید، حسن بن علی علیه السلام فرمود:
ای مردم! در این شب مردی از میان شما رفت که گذشتگان بر وی پیشی نگرفته بودند
و آیندگان به او نخواند رسید.
او پرچمدار رسول خدا صلی الله علیه و آله بود که جبرئیل در طرف راست و مکائیل در طرف چپش بودند.
از میدان بر نمیگشت جز اینکه خدا به او فتح و پیروزی می داد.
🏴 شهادت امیرالمؤمنین علیه السلام تسلیت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐
@ghoran_tasviri_akhlagh
📽 سید بحرالعلوم در شب قدر از خدا چه خواست؟
🎙 #سخنرانی علامه حسن زاده آملی
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐
@ghoran_tasviri_akhlagh
حارث همدانى می گويد:
تا زمانى كه امام علىّ بن ابى طالب عليه السلام زنده (زنده ظاهری) بودند، هيچ درّنده اى نزديك شهر كوفه نمى آمد.
موقعى كه حضرت به شهادت رسيد، زياد بن اءبيه، استاندار كوفه شد؛
و در آن موقع درندگان از هر سو وارد كوفه و باغستان هاى آن شهر مى شدند و ضمن اين كه خسارت وارد مى كردند، به مردم هم، نيز حمله مى كردند.
منبع: شجره طوبى، ص ٣٣، مجلس ١٢،
هداية الكبرى: ص ١۵٢، ص٢.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐
@ghoran_tasviri_akhlagh
هر کسی شبِ قدری دارد..
🎙 «شهید دکتر چمران»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐
@ghoran_tasviri_akhlagh
تفسیر تمثیلی آیاتی از #قرآن کریم
روی یه چیزهایی حساب باز نکن
📚 برگرفته از كتب حجت الاسلام محمدرضا رنجبر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤🖤🖤
علی آرامش دلها
علی حلال مشکلها
به دریاها و ساحلها
علی گویم علی جویم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐
@ghoran_tasviri_akhlagh
اجرای اسمای زیبای الله متعال به زبان شیرین آذری 😍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐
@ghoran_tasviri_akhlagh
یا ایُها الاِنسان ماغَرَکَ بِرَبِکَ الکَریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽
⚫️ #شبهه: واقعیت ابن ملجم (بهمن جاذویه) سردار بزرگ ایراني!
بهمن جاذویه قهرمان ایراني از جان گذشتهاي که عليبنابیطالب را کشت و مسلمانان هویتش را 14قرن مخفي نگه داشته اند!
▀▀▀▀▀▀
➤بخاطر ایجاد دشمني عرب و عجم چه چیزها که نميگویند
✘بهمن جاذویه که #به_دروغ ابنملجم معرفي شده است،حدود 20سال پیش از خلافت حضرت علی علیهالسلام و 25سال قبل از شهادت ایشان در نبرد قادسیه بهدست قعقاع کشته شده بود✘
بهمنُ جاذُوَيْهِ فَنادى: يالثَارات أَبي عبَيدٍ وَ..فَاجْتَلَدَا، فقتله الْقَعقَاع
📓تاریخ طبري ج3 ص543
http://lib.efatwa.ir/47196/3/543
➤قاتل حضرت هم فرقه، هم نام هم قبیلهاش مشخص است:
مِنَ الْخوارِج: عبدالرّحْمن بنِ مُلْجَمٍ الْمُرَادِيّ وهوَ مِنْ حِمْيَر(یمن)
📓طبقات ج3ص35
http://lib.efatwa.ir/40238/3/35
➤شهادت امام علي علیهالسلام بدست ابنملجم در صدها منبع گزارش شدهاست:
#کتبشیعه↶
📓مناقب ج3ص312
http://lib.eshia.ir/12566/3/312
📓بحار ج42 ص238
http://lib.eshia.ir/71860/42/238
#اهلسنت↶
📓عقدفريد ج5ص108
http://lib.efatwa.ir/40936/5/108
📓فضائل ج2ص560
http://lib.efatwa.ir/42183/2/560
@Elme_Islam🔬
▀▀▀▀▀▀▀
بسمه تعالی شانه
شرح مراتب نفس اماره
قسمت ۲۶
امر قربانی کردن بقره برای قوم بنیاسرائیل مشتبه شد. چه چیزی این امر را مشتبه میکند؟ قوهی خیال. عرفا در یک تقسیمبندی برای انسان سه بعد قائل هستند. یک بعد، بعد جسمانی ماست که شامل این جسم میشود. بعد دیگر، بعد روحانی ماست که از ماده و احکام آن مجرد است به این معنی که ماده در آن راه ندارد و احکام ماده دربارهی آن صدق نمیکند. برای مثال روح ما طول و وزن و... ندارد. بعد دیگری هم بین این دو بعد است که آن قوهی خیال است. بهترین مثال برای آن عالم خواب است. انسان در خواب صورتهای خیالی میسازد و با آنها نیز محشور است و البته در بیداری هم میتواند اینگونه باشد.
هرگز حدیث حاضر غایب شنیدهای
من در میان جمع و دلم جای دیگرست
هم دل و هم خیال انسان میتواند جای دیگری و جدا از جسم او باشد. قوهی خیال بهترین ابزار تصرف شیطان است. شیطان هفت معنا و مرتبه دارد. یکی از معانی او وهم و از دیگر معانی او خیال است. قوهی خیال از آن حیثی که ما را از حقایق عقلی بازمیدارد، ابزار شیطان میشود. برای مثال انسان نماز به پا میدارد که سرتاسر معنی است. از همان تکبیر ابتدایی نماز سراسر معنی است. امیرالمؤمنین علیهالسلام فرمودهاند که اگر من بخواهم باء بسم الله الرحمن الرحیم را شرح دهم، هفتاد شتر بار کتاب باید ببرند. وقتی انسان نمازی را که با بسم الله الرحمن الرحیم که سراسر معنی است شروع میکند، فکرهای مختلفی به سراغش میآید. لذا قوهی خیال همواره رهزن است و فقط به یک شرط خوب است آن هم این است که کاملا تحت تدبیر عقل قرار بگیرد. این قوه هم بالاخره یکی از مخلوقات الهی و لازم است. اگر قوهی خیال نباشد که ما نمیتوانیم همدیگر را بشناسیم اما اگر خیال از سیطرهی عقل خارج شود، خیلی خطرناک میشود.
«الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا» (کهف/۱۰۴) قوهی خیال برای افرادی که تماما مشغول دنیا هستند، اعمالشان را میآراید به گونهای که میپندارند اعمالشان الهی است. این که ما نمیتوانیم گاو نفسمان را بشناسیم و امر بر ما مشتبه میشود ناشی از قوهی خیال است. اگر شما عموم مردم را خطاب قرار دهید که توبه کنید، پاسخ میدهند که ما کاری نکردیم که توبه کنیم! این همان تشابه امر است. چون خیال بر این فرد حاکم است و او هنوز به مرتبهی عقل نرسیده است. خاصیت عقل تسلیم شدن در برابر حق است. ما تا از حق صحبت میکنیم دنبال خدایی در آسمانها میگردیم. تسلیم در برابر حق را هم به صرف نماز خواندن، روزه گرفتن و دیگر احکام تعبیر میکنیم. در حالی که که اگر روزی فرزند شما حرف حقی زد و شما در برابر او تسلیم نشدید از دایرهی اسلام در برابر حق خارج شدهاید و هنوز وهم و خیال بر شما غالب است. دم به دم در نظام هستی حق جاری است.
دلا بازیچه نبود دار هستی
همه حقند در بازار هستی
اگر ما اشتباهی کردهایم و کسی به ما تذکر میدهد باید از او سپاسگزار باشیم و در برابر حق تسلیم باشیم. انسانی که از حق و میزان دور شود، به دامان شیطان میافتد. البته حق را هم نباید فقط در مسائل شرعی مدنظر قرار داد بلکه بسیاری از گرفتاریهای بین زوجین هم به دلیل همین عدم قبول حق است چرا که گرفتار وهم هستند. امر بر آنها مشتبه شده است و گاو نفسشان را نمیبینند. جامعه، جامعهی خیالی است.
بر خیالی صلحشان و جنگشان
وز خیالی فخرشان و ننگشان
تمام ائمه و انبیاء و اولیاء الهی علیهمالسلام آمدهاند تا ما را به عقلانیت دعوت کنند. چون که فصل میز ما با حیوانات و سایر مخلوقات و حتی ملائکةالله، عقل است. ملائکةالله نیز اگر بهرهی عقلانی دارند، آن بهره محدود است. «وَمَا مِنَّا إِلَّا لَهُ مَقَامٌ مَّعْلُومٌ» (صافات/۱۶۴) اگر کسی هم بخواهد بگوید که این تفاوت عشق است باید بگویم که بدون عقل نمیشود عاشق شد. تا به حال دیدهاید شخص بی عقلی عاشق امام حسین علیهالسلام شود و مراتب سلوک عشق را طی کرده باشد؟ خیر. چون عقل است که عاشق میشود. پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم هم با عقل به مقام «أو أدنی» راه یافتند. پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم با جبرئیل این مسیر را طی کرد و به جبرئیل فرمود در پی من بیا. او گفت که من شما را تا اینجا آوردهام و این جا مراد از من، عقل پیغمبر است نه جبرئیل جدای از پیغمبر. اما اینجا وادی ای است که عقل در آن مستغرق است. اینجا مرتبهای است که در آن دیگر عقل نمیتواند کلیات را تشخیص دهد چرا که اینجا کلیات هم فانی هستند.
ادامه دارد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
4_293413254921716282.mp3
4.12M
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐
@ghoran_tasviri_akhlagh
#قرآنتصویری
࿐჻ᭂ❣🌸❣჻ᭂ࿐
💠تند خوانی جزء بیست و دوم🌸
🎙استاد معتز آقایی🌸
تقدیم به ساحت مقدس امام عصر ارواحنا فداه❤️
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐
@ghoran_tasviri_akhlagh
🤲اللهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ فَضْلَکَ
🤲 وأنـْزِل علیّ فیهِ بَرَکاتِکَ
🤲وَ وَفّقْنی فیهِ لِموجِباتِ مَرْضاتِکَ
🤲 واسْکِنّی فیهِ بُحْبوحاتِ جَنّاتِکَ
🤲یا مُجیبَ دَعْوَةِ المُضْطَرّین.
خدایا بگشا به رویم در این ماه درهاى فضلت
و فرود آر برایم در آن برکاتت را
و توفیقم ده در آن براى موجبات خوشنودیت
و مسکنم ده در آن وسطهاى بهشت
اى اجابت کننده خواسته ها و دعاهاى بیچارگان
26.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐
@ghoran_tasviri_akhlagh
❤️بزرگترین منت خداوند بر ما
🟠دّعاهای نابجا را مهار کنیم. «قُلْ لَمْ تُؤْمِنُوا»
🟣 هر کس حریم خود را حفظ کند و بیش از آنچه هست خود را مطرح نکند.«قُولُوا أَسْلَمْنا»
🟠اسلام، امری ظاهری است،ولی ایمان،به دل مربوط است. «فِی قُلُوبِکُمْ»
🟣با مدّعیان کمال باید به گونه ای سخن گفت که از رسیدن به کمال ناامید نشوند.«وَ لَمّا یَدْخُلِ الْإِیمانُ فِی قُلُوبِکُمْ»
🟠راه رسیدن به ایمان،اطاعتِ عملی است،نه ادّعای زبانی. لَمّا یَدْخُلِ الْإِیمانُ/ وَ إِنْ تُطِیعُوا اللّهَ وَ رَسُولَهُ
🟣خداوند، عادل است وذرّه ای از پاداش عمل انسان را کم نمی کند. «لا یَلِتْکُمْ مِنْ أَعْمالِکُمْ شَیْئاً»
🟠نشانه ی ایمان واقعی،پایداری و عدم تردید در آن است. «ثُمَّ یرتابوا
🟣ایمان،امری باطنی است که از راه عمل شناخته می شود. إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ/جاهَدُوا
🟠ایمان بدون جهاد،شعاری بیش نیست. جاهَدُوا بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ (کمال ایمان به گذشت از جان و مال است.)
🟣در فرهنگ اسلام،جهاد مالی و جانی،باید در راه خدا باشد. جاهَدُوا/فِی سَبِیلِ اللّهِ
🟠هدایت شدن به اسلام و پذیرش اسلام،نعمت بزرگ الهی و منّتی از جانب خداست. «بَلِ اللّهُ یَمُنُّ»
🟣نشانه ی ایمان صادقانه،خود را منّت دار خداوند دانستن است،نه منّت گذاشتن بر او. لا تَمُنُّوا/بَلِ اللّهُ یَمُنُّ/ إِنْ کُنْتُمْ صادِقِینَ
🟠شما اسلام آوردن خود را منّت می گذارید، «یَمُنُّونَ عَلَیْکَ أَنْ أَسْلَمُوا» در حالی که خداوند شما را به مرحله ی ایمان هدایت فرموده است. «هَداکُمْ لِلْإِیمانِ»
🔛تلاوت تصویری سوره حجرات آیات ۱۴تا ۱۸