EVERYONE HAS THEIR OWN ORBIT.
YOU DON'T NEED TO SPIN AROUND SOMEONE ELSE'S PATH..🙂🪐
ترجمه
من ترجیح میدم افسوس بخورم که چرا آن را انجام دادم تا اینکه افسوس بخورم کاش آن کار را انجام میدادم !
"لئو تولستوی"
هدایت شده از عبد العرشیا !
شاید مرگ بهترین راه برای خلاص شدن از درد هاست اما من ترسو نیستم و فرار نمیکنم
هدایت شده از همینه که نیست
"می خواهم که قوی باشی. نباید از هیچ چیز بترسی، مرگ ترسناک نیست. جهان پر از عشق است. بهار به همه جا سرک می کشد و مرگ فقط باز و بسته کردن یک در است. آن طرف در هم چیزهای قشنگی است."