eitaa logo
دانلود
𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒄𝒆 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒖𝒅𝒆𝒔𝒕 𝒄𝒓𝒚.. بعضی وقتا سکوت بلند ترین فریاده..
به نظرم سکوت، آخرین پناهِ ذهنی هست که از توضیح دادنِ خودش، خسته شده :))
خستم از کلامِ قصار و راویانی که قصد میکنند در شفایِ حالِ من..
EVERYONE HAS THEIR OWN ORBIT. YOU DON'T NEED TO SPIN AROUND SOMEONE ELSE'S PATH..🙂🪐 ترجمه
من ترجیح میدم افسوس بخورم که چرا آن را انجام دادم تا اینکه افسوس بخورم کاش آن کار را انجام میدادم ! "لئو تولستوی"
هدایت شده از  عبد العرشیا !
شاید مرگ بهترین راه برای خلاص شدن از درد هاست اما من ترسو نیستم و فرار نمیکنم
کاش میشد بیشتر ۲۴ ساعت شب بود !
حس و حالی که شب دارم رو با هیچی عوض نمیکنم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از همینه که نیست
"می خواهم که قوی باشی. نباید از هیچ چیز بترسی، مرگ ترسناک نیست. جهان پر از عشق است. بهار به همه جا سرک می کشد و مرگ فقط باز و بسته کردن یک در است. آن طرف در هم چیزهای قشنگی است."
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی هیچی دیگه برات اهمیت نداره🥲...